Boos op vriend of stel ik me aan?

16-06-2019 22:57 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moet even mijn verhaal kwijt!
Heb nu al een tijdje een nieuwe vriend en tot nu toe gaat alles prima tussen ons.
Maar nu is hij gisteren met een groep vrienden gaan stappen en deels ook collega's van hem, en ik ken daar weer 1 meid van.
Mijn vriend was rond 3 uur thuis, wat niet raar was.
Maar nu hoorde ik van die meid die ik ken (en die dus mee was stappen met de groep van mijn vriend) dat mijn vriend het wel erg gezellig had gehad met een andere meid waar hij mee werkt. Die 2 (vriend en die meid) zien elkaar af en toe op het werk. Ik hoorde dat hij de hele tijd drinken voor haar ging halen, met haar schuurde en danste en ook telkens zijn arm om haar heen had. En toen ze nog even buiten waren ging zij op zijn schoot zitten en dat accepteerde hij en hij hield haar hand even beet ook. Ik heb geen reden om het niet te geloven, want ik ben wel vriendinnen met diegene van wie ik het hoorde. Diegene zei overigens dat mijn vriend helemaal niet meer helder uit zijn ogen keek en ook op zijn benen wankelde dus echt teveel had gedronken. Ik heb mijn vriend er nog niet mee geconfonteerd want hij is net weer aan het werken maar ik vind dit echt niet leuk en maak me zorgen, helemaal omdat ze elkaar nog vaker zullen zien. Zij is ook qua uiterlijk het type wat hij sexy vindt, want ze lijkt erg op een actrice waar hij helemaal gek van is. Ik zit echt te piekeren. Overdrijf ik of zouden jullie het ook niet leuk vinden?
Alle reacties Link kopieren
Dump hem, dit soort gajes kan je niet vertrouwen.
Sugar and spice, and everything nice.
Alle reacties Link kopieren
Je stelt je absoluut niet aan. Je vriend vindt haar iig leuk als het waar is.
Natuurlijk is dit ongepast gedrag van je vriend. Ik heb door je tekst het idee dat je nog niet zo oud bent. Misschien ben je nog in de leeftijd dat vriendjes nog komen en gaan. Ik vrees dat jouw vriend nog niet klaar is voor een serieuze relatie en graag rond blijft kijken en scharrelen. Als dat zo is dan zou ik hem maar laten gaan. Een vriend die andere dames leuker vindt heb je niets aan.
Wat heeft je vriendin eraan om te liegen? Ik zou mijn vriendin wel geloven. Ik zou even aan mijn man vragen wat er is gebeurd en waarom. Dan vertellen wat ik hen gehoord.
Suzan_1991 schreef:
16-06-2019 23:11
Ik zou het absoluut niet vertrouwen. Zal me niet verbazen als straks het excuus is dat het door de alcohol kwam.
Alleen daar zou ik al op afknappen, of het nou een excuus is of niet.
SjakS schreef:
17-06-2019 07:21
Wat heeft je vriendin eraan om te liegen? Ik zou mijn vriendin wel geloven. Ik zou even aan mijn man vragen wat er is gebeurd en waarom. Dan vertellen wat ik hen gehoord.
Ik gok dat TS vrij jong is. Er zijn echt wel valse meiden die zulke dingen zeggen om te stoken. Waarbij ik niet zeg dat het verhaal per definitie niet klopt hoor.
Alle reacties Link kopieren
Het zou mijn vriendje niet zijn hoor....zich zo bezuipen dat hij vergeet een vriendin te hebben. Dat gaat heus veel vaker gebeuren.

Dus lief kuikentje...zeg hem wat je hebt gehoord en hier absoluut geen zin in te hebben en pak je koffer en ga.....dat gaat je veel leed besparen in de toekomst.
Alle reacties Link kopieren
Nou allemaal, ik heb mijn vriend ermee geconfronteerd. Eerst ging hij heel lang door over dat hij het superstom vond van die vriendin van mij dat ze zo laf mij ging appen hierover. Hij was wel geïrriteerd. Maar hij zei dat ze allemaal een gezellige avond met elkaar hadden gehad die zaterdag. En dat hij inderdaad wel veel met dat ene meisje omging en veel gedanst had maar dat daar niks seksueels of flirterigs achter zat. Hij zei dat hij dat namelijk ook met 2 andere dames kort gedaan had. Maar wel het meeste met die ene en dat hij dat gewoon gezellig vond en dat hij gewoon vrolijk en dronken was en zij ook. En ze kon ook het beste dansen ofzo en daarom deed hij dat met haar. Hij vond het dan ook fatsoenlijk om af en toe wat te drinken te halen voor haar. Hij weet niet meer of hij armen om haar heen sloeg of haar hand heeft vastgehouden. Hij zei dat zij bij hem op schoot ging zitten buiten. En dat dat gewoon een beetje 'bij de sfeer paste'. En zij had hem op Facebook uitgenodigd. Ik vroeg of hij haar aantrekkelijk vond en toen zij hij van 'ze is niet lelijk maar ik heb jou al'. Hij zweert dat hij niet met haar gezoend of meer heeft, dat geloof ik ook wel.
Ik weet nog steeds niet wat ik er van vindt.
Hoe oud zijn jullie?

Verder, ik zou aangeven dat ik het ongepast gedrag vind en vragen hoe hij het zou vinden als jij dat met andere mannen zou doen.

Ik vind het een behoorlijke afknapper in elk geval.
Alle reacties Link kopieren
Blijven opletten dan maar. En kijk niet alleen naar hoe hij naar anderen doet, maar kijk vooral of hij voor jou echt nog een leuke lieve vriend is. Als hij je verder echt het gevoel geeft dat hij gek op je is kan het zijn dat het klopt wat hij zegt. Dan is hij misschien gewoon een flirt.
Als hij echt meer ziet in dat meisje ga jij het in jouw relatie ook echt wel merken.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Kuikenspons schreef:
17-06-2019 08:00
Nou allemaal, ik heb mijn vriend ermee geconfronteerd. Eerst ging hij heel lang door over dat hij het superstom vond van die vriendin van mij dat ze zo laf mij ging appen hierover. Hij was wel geïrriteerd. Maar hij zei dat ze allemaal een gezellige avond met elkaar hadden gehad die zaterdag. En dat hij inderdaad wel veel met dat ene meisje omging en veel gedanst had maar dat daar niks seksueels of flirterigs achter zat. Hij zei dat hij dat namelijk ook met 2 andere dames kort gedaan had. Maar wel het meeste met die ene en dat hij dat gewoon gezellig vond en dat hij gewoon vrolijk en dronken was en zij ook. En ze kon ook het beste dansen ofzo en daarom deed hij dat met haar. Hij vond het dan ook fatsoenlijk om af en toe wat te drinken te halen voor haar. Hij weet niet meer of hij armen om haar heen sloeg of haar hand heeft vastgehouden. Hij zei dat zij bij hem op schoot ging zitten buiten. En dat dat gewoon een beetje 'bij de sfeer paste'. En zij had hem op Facebook uitgenodigd. Ik vroeg of hij haar aantrekkelijk vond en toen zij hij van 'ze is niet lelijk maar ik heb jou al'. Hij zweert dat hij niet met haar gezoend of meer heeft, dat geloof ik ook wel.
Ik weet nog steeds niet wat ik er van vindt.

Zowel de reactie als het antwoord zie je toch van te voren aankomen?

Nu ga jij onzeker zitten zijn of zijn antwoord wel eerlijk is. Hij gaat geïrriteerd zitten zijn dat hij gecontroleerd en beschuldigd is. Jij weet niet of je hem nog kan vertrouwen. Hij weet dat jij hem niet meer vertrouwt maar kan ook niet bewijzen wat er niet is. Beide voel je je ongelukkig en onzeker. En als je hier al doorheen komt vind hij jouw vriendin voor altijd een kutwijf en voel jij je voor altijd onzeker over zijn werk. En met een beetje geluk denk hij de volgende keer dat het ook niks uit maakt wat ie met een andere vrouw doet want gezeik krijgt hij toch.

Bedankt lieve vriendin dat je de relatie met insinuaties om zeep helpt.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil er gerust op zijn dat mijn partner een fijne avond heeft met collega's of vrienden zonder dat hij 'meegaat in de sfeer' dat er op schoot gezeten wordt.
Het zou mijn ideale partner niet zijn dus, een beetje te gemakkelijk met grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Ik was ook altijd zo'n flirt, mn vriend wist dat voordat we een stel werden. Persoonlijk deed ik het niet echt bewust en was ook altijd verbaasd als mensen mijn gedrag als verkeerde intenties zagen (nu ik ouder ben begrijp ik dat zeker wel).
Komt zijn gedrag uit de lucht vallen voor jou? En is hij ook zo als jij er wel bij bent? Sommige mensen zijn gewoon flirts en dat hoeft niks te betekenen maar je moet er wel mee om kunnen en willen gaan.
Alle reacties Link kopieren
ik zou mijn man even waarschuwen:
er wordt nogal over je geroddeld, houd het in de gaten, denk er aan. Misschien even wat minder drinken, hier ga je last van krijgen, zowel werk als prive
Dit zou mijn vriend niet zijn.
Hij vindt het dus vooral irritant dat jij hem confronteert. Geen spijt dus je weet dat hij dit de volgende weer doet
Dit zou mijn vriend ook niet zijn! Nu weet hij al niet meer dat hij een arm om haar heen sloeg en haar hand vast hield, wat weet hij volgende keer niet meer als hij weer teveel gedronken heeft?
SHIFTY schreef:
17-06-2019 08:27
Zowel de reactie als het antwoord zie je toch van te voren aankomen?

Nu ga jij onzeker zitten zijn of zijn antwoord wel eerlijk is. Hij gaat geïrriteerd zitten zijn dat hij gecontroleerd en beschuldigd is. Jij weet niet of je hem nog kan vertrouwen. Hij weet dat jij hem niet meer vertrouwt maar kan ook niet bewijzen wat er niet is. Beide voel je je ongelukkig en onzeker. En als je hier al doorheen komt vind hij jouw vriendin voor altijd een kutwijf en voel jij je voor altijd onzeker over zijn werk. En met een beetje geluk denk hij de volgende keer dat het ook niks uit maakt wat ie met een andere vrouw doet want gezeik krijgt hij toch.

Bedankt lieve vriendin dat je de relatie met insinuaties om zeep helpt.
Dus dit. De kans op deze reactie achtte ik 99 procent. Het is natuurlijk ook vrij vaag allemaal. En dan zegt die vriendin ook nog "Ik vind dat je dit moet weten". Eh wat is "dit" precies? Misschien heeft ze het zelfs wat aangedikt, je weet het niet.

En ze wil je niet bezorgd maken. Wat wil ze dan?
Alle reacties Link kopieren
Oh dus hij vond het normaal en bij de sfeer passen.... ok

Dan zou 'de sfeer' aardig bekoelen en hij niet meer bij mij passen. Maar goed, dat ben ik.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
je vriend is een dronken lellebel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zal wel de enige zijn maar ik zou er niet zoveel achter zoeken. Kan zelf ook weleens wat flirterig zijn op een gezellige avond maar ben nog nooit vreemd gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
17-06-2019 09:35
Ik zal wel de enige zijn maar ik zou er niet zoveel achter zoeken. Kan zelf ook weleens wat flirterig zijn op een gezellige avond maar ben nog nooit vreemd gegaan.
Nee hoor, ik zou er ook niet zoveel achter zoeken meteen.
vivautrecht85 schreef:
17-06-2019 09:21
Dus dit. De kans op deze reactie achtte ik 99 procent. Het is natuurlijk ook vrij vaag allemaal. En dan zegt die vriendin ook nog "Ik vind dat je dit moet weten". Eh wat is "dit" precies? Misschien heeft ze het zelfs wat aangedikt, je weet het niet.

En ze wil je niet bezorgd maken. Wat wil ze dan?

Dit soort insinuaties van "goedbedoelende vriendinnen" beginnen altijd met: 'ik vind het niet leuk om het je te moeten vertellen, maar ik vind dat jij dit moet weten'

Oftewel 'ik vind dat jij iets moet'.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte ermee TO.
Aan de hand van jouw vriend zijn reactie, had ik hem direct buiten gezet. Als je dit gepast gedrag vindt met een andere vrouw terwijl je een vriendin hebt? Doei hè. Of zijn er echt mensen die het normaal vinden dat een vrouwelijke collega op schoot gaat zitten en hij het gewoon toelaat? En hij weet zogenaamd ook niet meer wat hij verder gedaan heeft. Tuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven