Boos op vriend of stel ik me aan?

16-06-2019 22:57 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moet even mijn verhaal kwijt!
Heb nu al een tijdje een nieuwe vriend en tot nu toe gaat alles prima tussen ons.
Maar nu is hij gisteren met een groep vrienden gaan stappen en deels ook collega's van hem, en ik ken daar weer 1 meid van.
Mijn vriend was rond 3 uur thuis, wat niet raar was.
Maar nu hoorde ik van die meid die ik ken (en die dus mee was stappen met de groep van mijn vriend) dat mijn vriend het wel erg gezellig had gehad met een andere meid waar hij mee werkt. Die 2 (vriend en die meid) zien elkaar af en toe op het werk. Ik hoorde dat hij de hele tijd drinken voor haar ging halen, met haar schuurde en danste en ook telkens zijn arm om haar heen had. En toen ze nog even buiten waren ging zij op zijn schoot zitten en dat accepteerde hij en hij hield haar hand even beet ook. Ik heb geen reden om het niet te geloven, want ik ben wel vriendinnen met diegene van wie ik het hoorde. Diegene zei overigens dat mijn vriend helemaal niet meer helder uit zijn ogen keek en ook op zijn benen wankelde dus echt teveel had gedronken. Ik heb mijn vriend er nog niet mee geconfonteerd want hij is net weer aan het werken maar ik vind dit echt niet leuk en maak me zorgen, helemaal omdat ze elkaar nog vaker zullen zien. Zij is ook qua uiterlijk het type wat hij sexy vindt, want ze lijkt erg op een actrice waar hij helemaal gek van is. Ik zit echt te piekeren. Overdrijf ik of zouden jullie het ook niet leuk vinden?
Alle reacties Link kopieren
Ja, hij komt er wel erg makkelijk mee weg bij je TO.
Hoe kan hij nou beweren dat het bij de sfeer paste als hij niet eens naar eigen zeggen door de alcohol weet wat er gebeurd is? En als zijn dronken blik op de sfeer binnenkort zegt dat zoenen wel bij het moment past, ga je daar dan ook mee akkoord?

Ik zou op zoek gaan naar een leukere vriend. Vanaf nu vertrouw je hem toch niet meer (en terecht!) en die vrouwelijke collega ziet ruimte om aan te pappen met je vriend. Succes!
Goh, wie had dat verwacht, 'het ligt allemaal aan de alcohol.' En daarmee is alles weer goed.
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
17-06-2019 09:35
Ik zal wel de enige zijn maar ik zou er niet zoveel achter zoeken. Kan zelf ook weleens wat flirterig zijn op een gezellige avond maar ben nog nooit vreemd gegaan.
Leuk voor de vrouw/vriendin van degene met wie je flirterig doet.
Denk daar toch eens over na,

Vreselijk, die flirterige types
Hebben vaak ook totaal niet door hoe er achter hun rug gelachen/geroddeld wordt
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Maar.....Wat nu to?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Suzan_1991 schreef:
17-06-2019 11:01
Aan de hand van jouw vriend zijn reactie, had ik hem direct buiten gezet. Als je dit gepast gedrag vindt met een andere vrouw terwijl je een vriendin hebt? Doei hè. Of zijn er echt mensen die het normaal vinden dat een vrouwelijke collega op schoot gaat zitten en hij het gewoon toelaat? En hij weet zogenaamd ook niet meer wat hij verder gedaan heeft. Tuurlijk.
Ja hij weet alleen nog precies de dingen die TS hem heeft voorgelegd en dat paste bij de sfeer.

Toevallig altijd.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
17-06-2019 11:38
Leuk voor de vrouw/vriendin van degene met wie je flirterig doet.
Denk daar toch eens over na,

Vreselijk, die flirterige types
Hebben vaak ook totaal niet door hoe er achter hun rug gelachen/geroddeld wordt
Dit inderdaad
Het ligt er wel aan op welke manier. Je hebt ook vriendinnen- van die zo onzeker zijn, dat je maar even met hun vriend hoeft te dansen en lachen en ze zijn al overstuur.

Ik vind het soms wel jammer dat je bijna niet meer enthousiast/ vrolijk/ open mag zijn, want dan ben je zogenaamd aan het flirten.
Alle reacties Link kopieren
Maya85 schreef:
17-06-2019 13:42
Het ligt er wel aan op welke manier. Je hebt ook vriendinnen- van die zo onzeker zijn, dat je maar even met hun vriend hoeft te dansen en lachen en ze zijn al overstuur.

Ik vind het soms wel jammer dat je bijna niet meer enthousiast/ vrolijk/ open mag zijn, want dan ben je zogenaamd aan het flirten.


Tja, ik heb ook ooit zo'n vriendin gehad. Heel enthousiast/vrolijk/open en lichamelijk als in even knuffelen of stoeien. En dan steeds dat quasi verbaasde als zo'n kerel dan dacht dat ze wel in was voor een potje seks. Of je er nou wel iets mee bedoeld of niet, je geeft nu eenmaal een bepaald signaal af. Heel oneerlijk allemaal ja maar het is nu eenmaal zo.
Beaudelaire schreef:
17-06-2019 13:55
Tja, ik heb ook ooit zo'n vriendin gehad. Heel enthousiast/vrolijk/open en lichamelijk als in even knuffelen of stoeien. En dan steeds dat quasi verbaasde als zo'n kerel dan dacht dat ze wel in was voor een potje seks. Of je er nou wel iets mee bedoeld of niet, je geeft nu eenmaal een bepaald signaal af. Heel oneerlijk allemaal ja maar het is nu eenmaal zo.
Dat stoeien doe ik dan weer niet, maar wel gewoon leuke, enthousiaste gesprekken voeren en grapjes maken, zonder dat ik met die kerel in bed wil belanden. Is dat echt zo gek?
Alle reacties Link kopieren
Hij vond het bij de sfeer passen. Hiermee geeft hij aan wat zijn 'normaal' is.

Kun je daar mee omgaan?
Want als dat niet het geval is, is dit de perfecte tijd om het 'dit zijn mijn grenzen' gesprek te voeren. Je kunt daar maar beter in een vroeg stadium van de relatie duidelijk over zijn.

Zo voorkom je toekomstige discussies over 'ik wist het niet dat jij dat niet normaal zou vinden, of bij de sfeer vond passen.'

En dat van die vriendin zou ik alleen maar kunnen waarderen, mits zij natuurlijk oprecht is geweest.
Beter dat je het nu weet dan later! Nu kun je handelen met achtergrond informatie.

De "ik vond het bij de sfeer passen" is trouwens wel echt een lachwekkende reactie. Als in: als er op een warme zomerse dag een vrouw met heel kort rokje en geen onderbroek aan toevallig op zijn lul terecht komt past dat ook wel bij de sfeer toch?
Alle reacties Link kopieren
"Gewoon vrolijk dronken" is echt zo'n kutexcuus, glazen bier vliegen niet vanzelf je keel in, dan heb je dus eigenlijk altijd een lekker excuus achter de hand zodra de sfeer gezellig wordt met een drankje erbij.

Iedereen weet wat alcohol doet met jezelf en andere mensen, dus die sfeer zoek je bewust op.

Ik zeg en weet helemaal niet of je vriend nu werkelijk zo over de schreef is gegaan, ik denk zelfs dat deze gebeurtenis onschuldig was, maar mensen die alcohol als excuus gebruiken vertrouw ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik ook een afknapper, dat hij ten eerste schijnbaar zoveel gedronken heeft dat dit normaal is en 'in de sfeer past'. Maar wat me het meest dwars zit is dat hij haar op schoot heeft laten zitten en daarna zelfs nog met haar ging rennen etc. Zoals ik het begrijp was hij in het begin degene die achter haar aanzat en draaide het later een beetje om maar hij liet alles toe. Nu zie ik net dat hij haar volgt op insta ook nog. Schijnbaar al een tijdje want hij had al een foto van haar geliket die ze geplaatst had al 2 dagen vOORdat ze gingen stappen.. En hij is ook nog een andere sexy influencer gaan volgens ergens in de afgelopen periode.. Ik kijk natuurlijk niet dagelijks wie hij allemaal volgt maar dit zie ik nu net. Geeft me een rot gevoel.. Net alsof ik niet sexy genoeg ben ofzo. Als ik hem weer zie ga ik er nog verder over praten.

Heb ook nog even gebeld met die vriendin van me om nog paar dingen uit te vragen. Volgens haar ging hij echt meteen naar collega toe en gaf haar drinken, pakte haar bij haar middel en ging met haar dansen en drukte hun heupen tegen elkaar. En als ze gewoon aan het praten waren sloeg hij zijn arm om haar heen en hij had haar ook nog een kus op haar haar gegeven en op de wang. En hij keek de hele tijd heel dronken maar ook heel vrolijk zei ze. En zij zag ze dus hand in hand naar buiten gaan en de rest kwam toen ook. Ook al is het onschuldig misschien ik ben er misselijk van.

Ik had vanochtend nog wel hem gedwongen zijn telefoon te laten zien maar daar stond niks raars in hij heeft ook niet haar nummer ofzo
kuikenspons wijzigde dit bericht op 17-06-2019 15:08
36.92% gewijzigd
Laat hem gewoon es lekker genieten..... hij geilt op een collega...... maar hij zoent of neukt haar niet toch?

En als hij dat zou willen, dan hou je hem toch niet tegen.
Alle reacties Link kopieren
Dus als volgende keer bij de sfeer van de avond seks past dan doet hij haar?

Even serieus, met zo een excuus was het helemaal klaar geweest voor mij.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
17-06-2019 09:35
je vriend is een dronken lellebel.
bij nader inzien briljante post +1
(die kwam er bij mij ook nuchter niet meer in)
Lorem Ipsum
VelvetVolvo schreef:
17-06-2019 15:05
Laat hem gewoon es lekker genieten..... hij geilt op een collega...... maar hij zoent of neukt haar niet toch?

En als hij dat zou willen, dan hou je hem toch niet tegen.
Dan kan hij beter vrijgezel zijn.
Alle reacties Link kopieren
Beaudelaire schreef:
17-06-2019 13:55
Tja, ik heb ook ooit zo'n vriendin gehad. Heel enthousiast/vrolijk/open en lichamelijk als in even knuffelen of stoeien. En dan steeds dat quasi verbaasde als zo'n kerel dan dacht dat ze wel in was voor een potje seks. Of je er nou wel iets mee bedoeld of niet, je geeft nu eenmaal een bepaald signaal af. Heel oneerlijk allemaal ja maar het is nu eenmaal zo.
Maar is dat dan zo erg?
Alle reacties Link kopieren
Envelop schreef:
17-06-2019 15:18
Maar is dat dan zo erg?
Als je in een relatie zit wel ja.
justagirly schreef:
17-06-2019 15:24
Als je in een relatie zit wel ja.
Eerlijk gezegd boeit het mij niet zo. Ik weet zelf gelukkig heel goed wat ik wel en niet wil en daar gaat het om.

Ik ga niet mijn gedrag aanpassen, omdat een man dan wel eens zou kunnen denken dat ik hem leuk vindt, of dat hij een kans bij je maakt. Ik vind dat ik (en ieder ander) de vrijheid heb om een spontaan, gezellig gesprek te voeren met wie dan ook en vrolijk en open in het leven te staan.

Nu gaat het gedrag van de vriend van TO wel 10 stappen verder, maar even ter nuancering.
Alle reacties Link kopieren
Hij gaat nu al vreemd he. Flirten is ook vreemdgaan.
Sugar and spice, and everything nice.
Dit lijkt me een kwestie van afwachten voor hij op haar overstapt! Wegwezen TO.
Ik zou hier niet zo zwaar aan tillen. Ik neem aan dat TO begin 20 is, en dan komen dit soort avonden nog veel voor.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
17-06-2019 17:33
Ik zou hier niet zo zwaar aan tillen. Ik neem aan dat TO begin 20 is, en dan komen dit soort avonden nog veel voor.
Dat is het nou juist, mijn vriend is op een leeftijd (35) dat ik dit niet meer zo snel zou verwachten en daarom valt het extra rauw op mijn dak. Verder gedraagt hij zich ook naar zijn leeftijd. Ik ben zelf wel begin 20. De collega waarmee hij dit deed is eind 20.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
17-06-2019 16:24
Dit lijkt me een kwestie van afwachten voor hij op haar overstapt! Wegwezen TO.
Ik dacht precies hetzelfde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven