Boos op vriend of stel ik me aan?

16-06-2019 22:57 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moet even mijn verhaal kwijt!
Heb nu al een tijdje een nieuwe vriend en tot nu toe gaat alles prima tussen ons.
Maar nu is hij gisteren met een groep vrienden gaan stappen en deels ook collega's van hem, en ik ken daar weer 1 meid van.
Mijn vriend was rond 3 uur thuis, wat niet raar was.
Maar nu hoorde ik van die meid die ik ken (en die dus mee was stappen met de groep van mijn vriend) dat mijn vriend het wel erg gezellig had gehad met een andere meid waar hij mee werkt. Die 2 (vriend en die meid) zien elkaar af en toe op het werk. Ik hoorde dat hij de hele tijd drinken voor haar ging halen, met haar schuurde en danste en ook telkens zijn arm om haar heen had. En toen ze nog even buiten waren ging zij op zijn schoot zitten en dat accepteerde hij en hij hield haar hand even beet ook. Ik heb geen reden om het niet te geloven, want ik ben wel vriendinnen met diegene van wie ik het hoorde. Diegene zei overigens dat mijn vriend helemaal niet meer helder uit zijn ogen keek en ook op zijn benen wankelde dus echt teveel had gedronken. Ik heb mijn vriend er nog niet mee geconfonteerd want hij is net weer aan het werken maar ik vind dit echt niet leuk en maak me zorgen, helemaal omdat ze elkaar nog vaker zullen zien. Zij is ook qua uiterlijk het type wat hij sexy vindt, want ze lijkt erg op een actrice waar hij helemaal gek van is. Ik zit echt te piekeren. Overdrijf ik of zouden jullie het ook niet leuk vinden?
Kuikenspons schreef:
17-06-2019 18:03
Dat is het nou juist, mijn vriend is op een leeftijd (35) dat ik dit niet meer zo snel zou verwachten en daarom valt het extra rauw op mijn dak. Verder gedraagt hij zich ook naar zijn leeftijd. Ik ben zelf wel begin 20. De collega waarmee hij dit deed is eind 20.
Oh ja, dan verwacht je wel iets meer zelfbeheersing. Maar goed, er is niets gebeurd, hij weet nu dat niet fraai is. Laat het achter je en hopelijk gebeurt het niet weer. Soms heb je gewoon van die avonden.
Kuikenspons schreef:
17-06-2019 18:03
Dat is het nou juist, mijn vriend is op een leeftijd (35) dat ik dit niet meer zo snel zou verwachten en daarom valt het extra rauw op mijn dak. Verder gedraagt hij zich ook naar zijn leeftijd. Ik ben zelf wel begin 20. De collega waarmee hij dit deed is eind 20.
35 :woa:

die had ik niet zien aankomen. En dan schuren en überhaupt in dit soort situaties komen? Nee, dan is het geen jeugdige onbezonnenheid meer, dan is dit gewoon hoe hij is. Flirterig, niet zo goed tegen drank kunnen en toch over die grens heengaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind beide opties gewoon heel stom. Of hij was absoluut specifiek met HAAR aan het flirten en vindt haar dus leuk, of hij is 'gewoon' zo met drank op en dat vind ik ook geen fijn idee
Alle reacties Link kopieren
Maya85 schreef:
17-06-2019 15:29
Eerlijk gezegd boeit het mij niet zo. Ik weet zelf gelukkig heel goed wat ik wel en niet wil en daar gaat het om.

Ik ga niet mijn gedrag aanpassen, omdat een man dan wel eens zou kunnen denken dat ik hem leuk vindt, of dat hij een kans bij je maakt. Ik vind dat ik (en ieder ander) de vrijheid heb om een spontaan, gezellig gesprek te voeren met wie dan ook en vrolijk en open in het leven te staan.

Nu gaat het gedrag van de vriend van TO wel 10 stappen verder, maar even ter nuancering.
Ja natúúrlijk vind ik dit ook!!

maar.... op schoot zitten ?
Kus geven?
Hand in hand lopen?
Schuren?


:nope:
Kuikenspons schreef:
17-06-2019 18:27
Ik vind beide opties gewoon heel stom. Of hij was absoluut specifiek met HAAR aan het flirten en vindt haar dus leuk, of hij is 'gewoon' zo met drank op en dat vind ik ook geen fijn idee
En jij, hoe zit jij in je vel? Ik vind het wel zorgelijk dat je je bezig houdt met de "sexy influencers" die hij volgt. Het komt allemaal zo jong en onzeker over.
Alle reacties Link kopieren
Kuikenspons schreef:
17-06-2019 15:00


Heb ook nog even gebeld met die vriendin van me om nog paar dingen uit te vragen. Volgens haar ging hij echt meteen naar collega toe en gaf haar drinken, pakte haar bij haar middel en ging met haar dansen en drukte hun heupen tegen elkaar. En als ze gewoon aan het praten waren sloeg hij zijn arm om haar heen en hij had haar ook nog een kus op haar haar gegeven en op de wang. En hij keek de hele tijd heel dronken maar ook heel vrolijk zei ze. En zij zag ze dus hand in hand naar buiten gaan en de rest kwam toen ook.
Geloof haar, zo is het gegaan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kom je eigenlijk aan deze man? Is hij met jou in de eerste instantie ook vreemd gegaan?
enn wijzigde dit bericht op 17-06-2019 18:42
1.10% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
justagirly schreef:
17-06-2019 18:31
Ja natúúrlijk vind ik dit ook!!

maar.... op schoot zitten ?
Kus geven?
Hand in hand lopen?
Schuren?


:nope:
Nee, dat gaat veel te ver. Voor mij zou de relatie klaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Doet me heel erg denken aan mijn ex. Nee hoor, er was niets gebeurd. Hij had mij toch? Achteraf bleek hij wel degelijk vreemd te gaan met de meid die hij telkens bij het stappen zag.

TO, laat je geen zand in de ogen strooien. Waarom zou jouw vriendin liegen? Zij heeft hier verder geen belang bij toch?

:hug:
minnimouse schreef:
17-06-2019 18:44
Doet me heel erg denken aan mijn ex. Nee hoor, er was niets gebeurd. Hij had mij toch? Achteraf bleek hij wel degelijk vreemd te gaan met de meid die hij telkens bij het stappen zag.

TO, laat je geen zand in de ogen strooien. Waarom zou jouw vriendin liegen? Ze heeft hier verder geen belang bij toch?

:hug:
Tja dat weet je niet. Ik vraag me vooral af waarom haar vriendin dit vertelt, wat ze nou wil. Want ze wil TS niet ongerust maken. Wat wil ze dan? Natuurlijk maak je je hier dan zorgen om en dat weet zij ook wel.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
17-06-2019 18:52
Tja dat weet je niet. Ik vraag me vooral af waarom haar vriendin dit vertelt, wat ze nou wil. Want ze wil TS niet ongerust maken. Wat wil ze dan? Natuurlijk maak je je hier dan zorgen om en dat weet zij ook wel.
Als het mijn vriendin zou zijn, dan zou ik het ook zeggen. Ik weet wel bij mijn ex dat iedereen het wist, behalve ik. Dan voel je je in de zeik gezet zeg, ongelooflijk.
vivautrecht85 schreef:
17-06-2019 18:52
Tja dat weet je niet. Ik vraag me vooral af waarom haar vriendin dit vertelt, wat ze nou wil. Want ze wil TS niet ongerust maken. Wat wil ze dan? Natuurlijk maak je je hier dan zorgen om en dat weet zij ook wel.
Als ik zou zien dat de vriend van een goede vriendin zo in het openbaar met een andere vrouw loopt te rollebollen zou ik die info absoluut doorpasen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Kuikenspons schreef:
17-06-2019 18:27
Ik vind beide opties gewoon heel stom. Of hij was absoluut specifiek met HAAR aan het flirten en vindt haar dus leuk, of hij is 'gewoon' zo met drank op en dat vind ik ook geen fijn idee
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
17-06-2019 19:14
Als ik zou zien dat de vriend van een goede vriendin zo in het openbaar met een andere vrouw loopt te rollebollen zou ik die info absoluut doorpasen hoor.
Natuurlijk.
Dat kan hij zelf ook wel bedenken trouwens.
Hij heeft er gewoon schijt aan.

Schijt aan jou dus, TO.
:hug:
Alle reacties Link kopieren
@To, ik vroeg het al eerder maar komt dit gedrag voor jou helemaal uit de lucht vallen? Ik kan dus ook zo zijn als de vriend van TO en heb daar echt geen bedoelingen bij. Schuren is iets wat ik dan wel echt te ver vind gaan maar op schoot zitten, "stoeien", ouwehoeren en samen dansen kan ook echt wel vriendschappelijk.
Mijn man kent me zo en zoekt daar verder ook niks achter, wel heb ik mannen soms onbedoeld de verkeerde intenties gegeven en nu ik ouder ben gedraag ik me ook echt wel wat anders.

Als je dit gedrag helemaal niet herkent bij je vriend en hij het maar bij één persoon doet zouden mijn alarmbellen wel gaan rinkelen. Overigens klinkt het sowieso erg puberaal en verbaas ik me erover dat hij al 35 jaar oud is.

Maar dat je je onzeker voelt omdat hij een sexy influencer volgt vind ik ook veel zeggen over jou, mag hij niet meer naar andere vrouwen kijken?
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
17-06-2019 11:38
Leuk voor de vrouw/vriendin van degene met wie je flirterig doet.
Denk daar toch eens over na,
Dus iemand mag niet zichzelf zijn / zich flirterig gedragen zonder bijbedoelingen omdat iemand anders een relatie heeft en zijn vrouw/vriendin misschien jaloers wordt?
Kuikenspons schreef:
17-06-2019 18:03
Dat is het nou juist, mijn vriend is op een leeftijd (35) dat ik dit niet meer zo snel zou verwachten en daarom valt het extra rauw op mijn dak. Verder gedraagt hij zich ook naar zijn leeftijd. Ik ben zelf wel begin 20. De collega waarmee hij dit deed is eind 20.

Als je wat ouder bent heb je misschien meer vertrouwen in elkaar dan in een vriendin die loopt te stoken.

Maar goed je kan hem altijd nog dumpen en met haar een relatie beginnen toch?
Alle reacties Link kopieren
Envelop schreef:
17-06-2019 20:00
Dus iemand mag niet zichzelf zijn / zich flirterig gedragen zonder bijbedoelingen omdat iemand anders een relatie heeft en zijn vrouw/vriendin misschien jaloers wordt?
Nee, maar dat doe je toch niet bij iemand die bezet is lijkt mij?
Omdat je respect hebt voor die relatie. Omdat je geen gezeik wilt.

Want ik kan het echt niet waarderen als een vrouw gaat flirten met mijn vriend terwijl ze weet van onze relatie.

Is dit nou echt zo moeilijk?
Of bekijk ik flirten anders dan anderen?
Een knipoogje of complimentje ofzo moet kunnen, maar als iemand de hele tijd om mijn partner heen draait is ze bij mij écht wel aan het verkeerde adres.
Dat weet mijn vriend ook heel goed, en hij flirt ook weleens wat hoor, heel onschuldig, het hangt gewoon heel erg af van hoe ver het gaat denk ik.

Maar als iemand met mij flirt, verwacht mijn vriend van mij net zo goed dat ik daar niet aan meedoe.

Niet te ver iniedergeval.
Flirten doe ik met mijn eigen man.
Alle reacties Link kopieren
Maar misschien zijn wij gewoon een heel jaloers en bezitterig stel, :hihi:
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
17-06-2019 20:31
Maar misschien zijn wij gewoon een heel jaloers en bezitterig stel, :hihi:
Nee hoor, same here
Murrmurr schreef:
17-06-2019 19:14
Als ik zou zien dat de vriend van een goede vriendin zo in het openbaar met een andere vrouw loopt te rollebollen zou ik die info absoluut doorpasen hoor.
Eens, daar ben je vriendinnen voor. Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat dit zo gaat, iedereen er van weet, behalve mijn vriendin. Dat voelt als verraad.
justagirly schreef:
17-06-2019 20:26
Nee, maar dat doe je toch niet bij iemand die bezet is lijkt mij?
Omdat je respect hebt voor die relatie. Omdat je geen gezeik wilt.

Want ik kan het echt niet waarderen als een vrouw gaat flirten met mijn vriend terwijl ze weet van onze relatie.

Is dit nou echt zo moeilijk?
Of bekijk ik flirten anders dan anderen?
Een knipoogje of complimentje ofzo moet kunnen, maar als iemand de hele tijd om mijn partner heen draait is ze bij mij écht wel aan het verkeerde adres.
Dat weet mijn vriend ook heel goed, en hij flirt ook weleens wat hoor, heel onschuldig, het hangt gewoon heel erg af van hoe ver het gaat denk ik.

Maar als iemand met mij flirt, verwacht mijn vriend van mij net zo goed dat ik daar niet aan meedoe.

Niet te ver iniedergeval.
Flirten doe ik met mijn eigen man.
En schuren is nog wel een stapje verder dan wat 'gezellig' gedraai en geknipoog.
Alle reacties Link kopieren
Envelop schreef:
17-06-2019 20:00
Dus iemand mag niet zichzelf zijn / zich flirterig gedragen zonder bijbedoelingen omdat iemand anders een relatie heeft en zijn vrouw/vriendin misschien jaloers wordt?
Ja, uit respect voor iemands relatie
Frankly my dear, I don"t give a damn
SHIFTY schreef:
17-06-2019 20:15
Als je wat ouder bent heb je misschien meer vertrouwen in elkaar dan in een vriendin die loopt te stoken.

Maar goed je kan hem altijd nog dumpen en met haar een relatie beginnen toch?
Jeetje zeg. :roll: Koekkoek.
calvijn1 schreef:
17-06-2019 20:38
Ja, uit respect voor iemands relatie
Ik zou dat respect niet van die ander verwachten.
Maar van je partner. Daar heb je een relatie mee. Niet met die ander. Die is jou niks 'verschuldigd' qua respect.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven