Boos op vriend of stel ik me aan?

16-06-2019 22:57 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moet even mijn verhaal kwijt!
Heb nu al een tijdje een nieuwe vriend en tot nu toe gaat alles prima tussen ons.
Maar nu is hij gisteren met een groep vrienden gaan stappen en deels ook collega's van hem, en ik ken daar weer 1 meid van.
Mijn vriend was rond 3 uur thuis, wat niet raar was.
Maar nu hoorde ik van die meid die ik ken (en die dus mee was stappen met de groep van mijn vriend) dat mijn vriend het wel erg gezellig had gehad met een andere meid waar hij mee werkt. Die 2 (vriend en die meid) zien elkaar af en toe op het werk. Ik hoorde dat hij de hele tijd drinken voor haar ging halen, met haar schuurde en danste en ook telkens zijn arm om haar heen had. En toen ze nog even buiten waren ging zij op zijn schoot zitten en dat accepteerde hij en hij hield haar hand even beet ook. Ik heb geen reden om het niet te geloven, want ik ben wel vriendinnen met diegene van wie ik het hoorde. Diegene zei overigens dat mijn vriend helemaal niet meer helder uit zijn ogen keek en ook op zijn benen wankelde dus echt teveel had gedronken. Ik heb mijn vriend er nog niet mee geconfonteerd want hij is net weer aan het werken maar ik vind dit echt niet leuk en maak me zorgen, helemaal omdat ze elkaar nog vaker zullen zien. Zij is ook qua uiterlijk het type wat hij sexy vindt, want ze lijkt erg op een actrice waar hij helemaal gek van is. Ik zit echt te piekeren. Overdrijf ik of zouden jullie het ook niet leuk vinden?
SHIFTY schreef:
18-06-2019 10:59
Maar gelukkig heeft ze een goede vriendin :facepalm:
Ja dit is duidelijk allemaal de schuld van die vriendin! Zonder haar inmenging was het zeer kansrijk geweest.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
18-06-2019 10:31
Even een samenvatting:
In december 2017 heb je seks met een jongen waarbij je hoopt dat het een relatie wordt. Hij geeft aan niks te willen en jij vraagt je af of jij hem met een bepaalde tactiek toch de jouwe kunt maken. In februari 2018 date je met een kunstenaar die bij zijn ouders woont en zijn leven niet echt op de rit heeft.
In maart 2018 heb je het over een man (niet de kunstenaar?) Waarmee je enkele dates hebt gehad en waar jet geweldig mee klikt. Je bent behoorlijk verliefd. In april heb je met deze man (denk ik) een maand lang een relatie maar twijfel je. In juli 2018 ben je bang "weer" een onbeschofte man te treffen omdat je date met iemand waarvan je geen hoogte krijgt.
In februari 2019 zit je in een relatie met iemand op wie je weer heel verliefd bent maar die jou onzeker maakt. (En later ook blijkt vreemd te gaan, wat natuurlijk heel rot voor je is).

Nu, in juni, heb je een relatie met iemand die jou doet twijfelen door bepaalde verhalen en doordat hij interesse toont (volgens jou) in andere vrouwen.

Zie jij een bepaald patroon?
:@@: oké.
That's a lot!
Ik zie.wel een patroon, van onzekerheid bij TO en ik denk dat het niet veel uitmaakt welke relatie of welke man dan ook, misschien eerst eens aan jezelf werken?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
18-06-2019 11:15
Ja dit is duidelijk allemaal de schuld van die vriendin! Zonder haar inmenging was het zeer kansrijk geweest.
:HA: Ja, absoluut.
justagirly schreef:
18-06-2019 11:16
:@@: oké.
That's a lot!
Ik zie.wel een patroon, van onzekerheid bij TO en ik denk dat het niet veel uitmaakt welke relatie of welke man dan ook, misschien eerst eens aan jezelf werken?
Dat maakt wel uit. Totdat ze dit aanpakt is ze een rode lap op een stier voor dit soort grapjassen.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
18-06-2019 11:27
Dat maakt wel uit. Totdat ze dit aanpakt is ze een rode lap op een stier voor dit soort grapjassen.
Zit wat in.
Murrmurr schreef:
18-06-2019 11:27
Dat maakt wel uit. Totdat ze dit aanpakt is ze een rode lap op een stier voor dit soort grapjassen.

Dat zegt ze juist, dat het niet uit maakt welke stier ze neemt aangezien ze een rode lap blijft. Ze moet dus eerst aan zichzelf werken voordat ze in staat is een normale vent te zoeken.
Murrmurr schreef:
18-06-2019 11:15
Ja dit is duidelijk allemaal de schuld van die vriendin! Zonder haar inmenging was het zeer kansrijk geweest.

Ze is dus niet alleen slecht in het selecteren van mannen maar ook vriendinnen. Lekkere vriendin heb je dan als die even fijn komt stoken als je al zo onzeker bent.
SHIFTY schreef:
18-06-2019 17:24
Ze is dus niet alleen slecht in het selecteren van mannen maar ook vriendinnen. Lekkere vriendin heb je dan als die even fijn komt stoken als je al zo onzeker bent.
Er na een hele tijd achterkomen dat je weer belazerd werd zal ook niet echt zorgen dat je zekerder wordt.
SHIFTY schreef:
18-06-2019 17:22
Dat zegt ze juist, dat het niet uit maakt welke stier ze neemt aangezien ze een rode lap blijft. Ze moet dus eerst aan zichzelf werken voordat ze in staat is een normale vent te zoeken.
Nee ze trekt specifiek slechte mannen aan. Ze is geen rode lap voor leukerds. Dus het maakt wel uit. Dat zei ik.
SHIFTY schreef:
18-06-2019 10:59
Maar gelukkig heeft ze een goede vriendin :facepalm:

Inderdaad. Eentje die een beetje op haar let. Die ziet dat ze weer een 'prachtexemplaar' heeft gevonden. En dat terecht meld. Fijne vriendin.

Hopelijk gaat er bij TO een lampje branden.. dat ze wat zelfverzekerder en kieskeuriger word. En niet per se altijd een relatie moet hebben.
Murrmurr schreef:
18-06-2019 17:28
Nee ze trekt specifiek slechte mannen aan. Ze is geen rode lap voor leukerds. Dus het maakt wel uit. Dat zei ik.

Ah ik zie het verschil nu. Je hebt inderdaad gelijk dat ze de verkeerde mannen aan trekt. Maar de andere kant is dat ze ook met een leukerd geen normale relatie kan hebben; ze zit zichzelf net zo goed in de weg.
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
18-06-2019 09:50
Dit dus.
Ik lees hier zoveel onzekere en daardoor jaloerse en bezitterige vrouwen... die interpreteren gewoon met iemand praten al als flirten.
Echt grow up.
Euh....jij zegt zelf dat je graag flirt
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
18-06-2019 17:48
Euh....jij zegt zelf dat je graag flirt

Dus weet zij wel waar ze over praat :idee:
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
18-06-2019 17:27
Er na een hele tijd achterkomen dat je weer belazerd werd zal ook niet echt zorgen dat je zekerder wordt.
De waarheid vertellen....
Is niet hetzelfde als stoken.
justagirly schreef:
18-06-2019 19:01
De waarheid vertellen....
Is niet hetzelfde als stoken.
Weer vanuit de veronderstelling dat zijn versie gelogen is en haar versie niet.
Ik vind dat je je aanstelt. Er is toch niks gebeurd? Hij is uitgegaan en heeft gedanst. Als je niet wil dat hij met vrouwen danst of iemand liked op social media dan moet je je grenzen aangeven. Maar ik vind het nogal overdreven.
kopjechino schreef:
18-06-2019 19:12
Ik vind dat je je aanstelt. Er is toch niks gebeurd? Hij is uitgegaan en heeft gedanst. Als je niet wil dat hij met vrouwen danst of iemand liked op social media dan moet je je grenzen aangeven. Maar ik vind het nogal overdreven.
En een vrouw op schoot laten zitten. Steeds drankjes voor haar kopen. Arm om haar heen gedaan. Haar haren gekust geloof ik. Haar opgetild en ermee rondgerend. Dat is allemaal geen dansen volgens mij.
Suzan_1991 schreef:
18-06-2019 19:19
En een vrouw op schoot laten zitten. Steeds drankjes voor haar kopen. Arm om haar heen gedaan. Haar haren gekust geloof ik. Haar opgetild en ermee rondgerend. Dat is allemaal geen dansen volgens mij.
Nou inderdaad. En schuren zou ik ook niet appreciëren.
Suzan_1991 schreef:
18-06-2019 19:19
En een vrouw op schoot laten zitten. Steeds drankjes voor haar kopen. Arm om haar heen gedaan. Haar haren gekust geloof ik. Haar opgetild en ermee rondgerend. Dat is allemaal geen dansen volgens mij.
Ja ik vind dat prima maar dat ligt aan je eigen grenzen.
Je kan hier wel lopen muggenziften over wat nou exact nog wel of niet door de beugel kan, maar dat is gewoon iets wat voor iedereen en elke relatie anders is.

Het heeft dus geen enkele zin om jouw specifieke normen aan de relatie van iemand anders op te hangen. Het gaat er gewoon om of hij over haar grenzen ging of niet. En het helpt dan gewoon niet als een een of andere vriendin haar interpretatie en haar normen even fijntjes onder neus van een onzekere TO komt wrijven. Het is niet de waarheid, het is haar waarheid, maar niet haar relatie.
Kuikenspons schreef:
17-06-2019 15:00
Dat vind ik ook een afknapper, dat hij ten eerste schijnbaar zoveel gedronken heeft dat dit normaal is en 'in de sfeer past'. Maar wat me het meest dwars zit is dat hij haar op schoot heeft laten zitten en daarna zelfs nog met haar ging rennen etc. Zoals ik het begrijp was hij in het begin degene die achter haar aanzat en draaide het later een beetje om maar hij liet alles toe. Nu zie ik net dat hij haar volgt op insta ook nog. Schijnbaar al een tijdje want hij had al een foto van haar geliket die ze geplaatst had al 2 dagen vOORdat ze gingen stappen.. En hij is ook nog een andere sexy influencer gaan volgens ergens in de afgelopen periode.. Ik kijk natuurlijk niet dagelijks wie hij allemaal volgt maar dit zie ik nu net. Geeft me een rot gevoel.. Net alsof ik niet sexy genoeg ben ofzo. Als ik hem weer zie ga ik er nog verder over praten.

Heb ook nog even gebeld met die vriendin van me om nog paar dingen uit te vragen. Volgens haar ging hij echt meteen naar collega toe en gaf haar drinken, pakte haar bij haar middel en ging met haar dansen en drukte hun heupen tegen elkaar. En als ze gewoon aan het praten waren sloeg hij zijn arm om haar heen en hij had haar ook nog een kus op haar haar gegeven en op de wang. En hij keek de hele tijd heel dronken maar ook heel vrolijk zei ze. En zij zag ze dus hand in hand naar buiten gaan en de rest kwam toen ook. Ook al is het onschuldig misschien ik ben er misselijk van.

Ik had vanochtend nog wel hem gedwongen zijn telefoon te laten zien maar daar stond niks raars in hij heeft ook niet haar nummer ofzo
Dat stomme insta ook, onderzoek heeft uitgewezen dat mensen zich minder zelfverzekerd en eenzamer voelen door gebruik van instagram. Iedereen is elkaars ogen aan het uitsteken op een kudde-achtige manier. Het zijn plaatjes om op te scheppen, die plaatjes zijn niet eens voor jou persoonlijk bedoeld. Het is een boodschap waar je op zich niets mee kunt: "kijk eens hoe, populair, sexy en mooi ik wel niet ben.''

Ik heb m'n account verwijderd, heerlijk hoor! :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven