Buurman gaat ws vreemd met andere buurvrouw, en nu?

07-07-2020 16:30 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké, het verhaal:
Ik woon met man en kids in een klein soort hofje, drie huizen. In het andrere huis wonen vrienden van ons, C en haar man D. D is n hele knappe vent, en hij weet t ook. Hij is best aardig, mijn man kan goed met m, maar het is best wel n narcist. C en D zijn aan elkaar blijven hangen toen zij zwanger raakte. C vertelt vaak dat hun huwelijk best wel slecht is en dat ze denkt dat hij vreemdgaat. C is n superleuke meid, maar niet t type dat je verwacht bij D. Ze vertrouwt m niet en denkt dat alle vrouwen achter m aan zitten.

Nou hebben we sinds n paar maanden n nieuwe buuf. Een vrouw alleen, en echt beeldschoon maar heel stil en afstandelijk. Mijn nichtje die met haar heeft gewerkt zei dat ze autistisch is. Merk je ook best wel. Ze is heel schichtig naar mijn man, naar D en ook naar C. Ik klets veel en heb dus best wel wat contact met haar.

En nou t probleem: Die afstandelijkheid van de nieuwe buuf is als n magneet op D. Hij is altijd bij haar in de buurt als ze buiten is. De buuf probeert m dan af te poeieren en als dat niet lukt gaat ze gewoon lomp naar binnen en laat ze m buiten staan. Moet ik vaak best wel om lachen. Mijn man zegt dat ze D's jachtinstinct opwekt en zegt dat er nog problemen van gaan komen. En die zijn er dus nu. Vanochtend kwam C huilend bij me dat ze zeker weet dat D heeft gesekst met de buuf. Dat gebeurt sinds zij er woont wel vaker, ik sus haar dan altijd omdat de buuf zo contact gestoord is. Maar de nieuwe buuf stond vanochtend vroeg al aan de deur met de sleutel of ik haar kat eten wou geven want ze ging weg. En die was dus zwaar over de emmer. Had gehuild en zo. Ik heb nog niks tegen C gezegd, want ik weet t even niet.

Wat moet ik doen? Vertel ik t C of laat ik ze t lekker onderling uitzoeken?
Alle reacties Link kopieren
Niet mee bemoeien...
Nou ja.. dat dus..
Niet mee bemoeien.
Alle reacties Link kopieren
Wees blij dat het hofje maar drie huizen telt...

Ik zou me er niet mee bemoeien.
De toekomst is niet meer wat het was
dus omdat ze gehuild heeft weet je dat D er overheen is gegaan?
Wat moet jij doen? Niks, want het is niet jou probleem.
Alle reacties Link kopieren
Zijn jouw zaken niet
Alle reacties Link kopieren
Dat is een mooi wespennest. Ik geloof dat ik in kamp niet mee bemoeien zit. Het zijn geen bijzonder goede vrienden van je, het zijn volwassen mensen die blijkbaar wel van wat drama houden. Ik zou me d'r niet in mengen.
Jij weet tenslotte ook niks.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Briljant topic dit. Ik ben reuze benieuwd hoe verder....
Alle reacties Link kopieren
Wat een geroddel
Alle reacties Link kopieren
Zeker niet mee bemoeien
Alle reacties Link kopieren
Eerste bericht .. vandaag aangemeld .. ik twijfel nog hoor!

:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Goed topic.
Alle reacties Link kopieren
truusperenat schreef:
07-07-2020 17:02
Wat een geroddel
Idd, lijkt wel op een aflevering van Gooise Vrouwen.
Niet mee bemoeien.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Wat een toestand.
S-Meds schreef:
07-07-2020 17:00
dus omdat ze gehuild heeft weet je dat D er overheen is gegaan?
Wij kennen D. natuurlijk niet. Wellicht zijn zijn bedkwaliteiten wel echt om te huilen.
Alle reacties Link kopieren
Niet mee bemoeien.

Maar omdat de buurvrouw aan jou vraagt de kat eten te geven en dat ze gehuild heeft betekent dat, dat zij en de buurman het doen?

Nou ik heb vandaag ook heel wat afgejankt dus nu ga ik ook met de buurman?
Wordt het nog druk voor mij...
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Alle reacties Link kopieren
D zat natuurlijk onder de kattenharen.
Alle reacties Link kopieren
Meeste mensen zeggen dus niet mee bemoeien. Vind ik wel het makkelijkste natuurlijk
Weedbee schreef:
07-07-2020 17:05
Eerste bericht .. vandaag aangemeld .. ik twijfel nog hoor!

:popcorn:
waar twijfel je aan dan? Heb me speciaal aangemeld om advies te vragen. Is dat erg? ik zag het niet in de regels staan.
Alle reacties Link kopieren
Dus de autistische buurvrouw kwam aan de deur met een sleutel en moest daarna huilen?
Waarom huilde ze dan?
Alle reacties Link kopieren
Mijn buuf gaat al 4 jaar vreemd, en we vinden het heel kut voor haar man, maar ik zeg niks. Erg eigenlijk...
Lady*Voldemort schreef:
07-07-2020 17:09
Wij kennen D. natuurlijk niet. Wellicht zijn zijn bedkwaliteiten wel echt om te huilen.
Dan zou je meer blijheid verwachten bij C
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
07-07-2020 17:00
dus omdat ze gehuild heeft weet je dat D er overheen is gegaan?
nee, het is natuurlijk niks wat zeker is. Maar de timing is best wel toevallig dacht ik
Minder kletsen
Minder bemoeien
Minder etiketjes plakken
Alle reacties Link kopieren
GTST heeft zomerstop, the Bold heeft coronastop... :popcorn: kom maar door

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven