Cadeau ideeen voor mn vriend...

05-12-2011 16:00 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Mijn vriend wordt eind Januari 25 jaar. We zijn 3 jaar samen nu, en vind het steeds lastiger om een leuk cadeau te bedenken voor een man..

Nu mijn vraag: wat geven jullie je vriend/man als cadeau??

Alle tips zijn welkom. Hopelijk zitten er leuke tussen waar ik zelf niet op kom..



Voor vriendinnen heb ik altijd ideeen maar cadeau's voor mannen (mijn vriend in dit geval) bedenken vind ik zo lastig.



Alvast bedankt.

-xx-
Alle reacties Link kopieren
Ja of een dunschiller ;)
Alle reacties Link kopieren
Op www.easyasbeans.com (Nederlandse site) staat een verzameling met webshops die op mannen gericht zijn. Daar kun je misschien wat vinden.
Alle reacties Link kopieren
technisch lego! grote hit hier bij pa, broer en zwagers.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat nie om het geld, maar om wat voor moeite je hebt gedaan.

Tip: koop een doos en doe allerlei leuke dingen in of maak iets voor hem. Iets persoonlijk is altijd leuker dan een duur kado
Alle reacties Link kopieren
Misschien wat aan de late kant, maar wilde jullie deze tip niet onthouden, want ze hebben hier echt super dingen voor jongens/mannen die van gadgets houden.



Ik zoek vaak voor mijn vriend leuke gadgets. Hij is er helemaal verslaagd aan. Bij megagadgets ben ik regelmatig geslaagd voor leuke cadeaus voor hem. [spam] Hier hebben ze allemaal gadgets voor mannen bij elkaar staan. Erg handig.



xXx Steff
Alle reacties Link kopieren
Geen handige vraag (of in elk geval incompleet). Wat heb je er nou aan te weten wat ánderen aan hun vriend geven? Die houden misschien van heel andere dingen dan jouw vriend. Iedere man is anders, hoor.



Wat heeft jouw vriend voor hobbies/belangstellingen? Laten we daar eens beginnen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven