Cadeautje bij date of toch maar niet?

04-08-2020 17:42 109 berichten
Verwachten jullie een (kleine) verrassing op jullie eerste date? Of verwacht je dit wel of niet op een vervolgdate.
Ik ben een man van 25 en twijfel altijd om iets te kopen dus wil graag jullie mening hierover.

Verwachten jullie een cadeautje op je eerste date

Totaal aantal stemmen: 243

Ja (3%)
Nee (94%)
Nee, wel op een vervolgdate. (3%)
nee
zeggen mijn kinderen
Alle reacties Link kopieren
Nee. Zou het eerder ongemakkelijk vinden. Koop je de hele avond met een bos bloemen/doos bonbons/ roos/ fles Rituals.

Eerst maar eens ff kijken of het klikt.
Those who don’t believe in magic will never find it
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk neem je geen kadootje mee op de eerste date. Of ben je echt zo dankbaar dat ze bij gratie gods iets met je wil gaan drinken?
Alle reacties Link kopieren
Eerste date? Nee joh. Je kent haar nog niet goed genoeg en voor mij zou het heel ongemakkelijk voelen. Wil je wat van me of zo?!? Moet ik beloond worden omdat ik wat met je wil drinken? Eerste date is vrijblijvend en zonder 'iets van elkaar moeten'.
Alle reacties Link kopieren
Verwacht niks maar ligt ook aan situatie. Ga je thuis bij haar eten... dan wel!
Nee, niet op een eerste date en ook niet op een vervolg date.

Voelt ongemakkelijk, waar moet je het laten?

En ook ongemakkelijk: wat wordt er terug verwacht in ruil voor een cadeautje, een zoen of seks of whatever?
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor zeker niet als je nog weg gaat. Dan zit je de hele avond te zeulen met je bonbons/bloemen/tijdschrift enz.
Onhandig en ongemakkelijk lijkt me.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk niet. Komt echt heel raar en needy over om dat te doen.
Nee joh, je neemt jezelf al mee.
Alle reacties Link kopieren
Nee!! Kan alleen maar ongemakkelijk zijn

Heb 1 keer meegemaakt dat een 1e date cadeaus voor me had gekocht.. Kwam ze aan zetten met een Mr.perfect en Mrs.perfect mok en shotglazen in de vorm van schedels :roll:
Alle reacties Link kopieren
Nee. Verwacht jij wel een cadeautje TO?
Alle reacties Link kopieren
Nee. Behalve ze thuis voor je gaat koken. Dan een fles wijn of het dessert, net zoals wanneer je bij vrienden gaat eten.
chocolol schreef:
04-08-2020 17:56
Nee. Verwacht jij wel een cadeautje TO?

Seks, je neemt niet voor niets een cadeau mee.
Alle reacties Link kopieren
DuranK schreef:
04-08-2020 17:55
Nee!! Kan alleen maar ongemakkelijk zijn

Heb 1 keer meegemaakt dat een 1e date cadeaus voor me had gekocht.. Kwam ze aan zetten met een Mr.perfect en Mrs.perfect mok en shotglazen in de vorm van schedels :roll:
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het zwaar ongemakkelijk vinden, omdat het het gevoel geeft dat je bepaalde verwachtingen hebt. Dan bedoel ik niet voor seks ofzo, maar wel van de date, de klik en het succes er van. Terwijl een eerste date voor mij gewoon een kwestie van kennismaken is en ontdekken of er potentie genoeg is om elkaar beter te leren kennen.

Een kadootje op vervolg date zou voor mij heel erg van de klik afhangen. Is er al een bepaalde spanning of vinden we elkaar gewoon aardig genoeg om het nog een kans te geven.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Eh nee.

Ik snap ook niet waarom je dat wel zou overwegen.
IBIopviva schreef:
04-08-2020 17:47
Nee hoor zeker niet als je nog weg gaat. Dan zit je de hele avond te zeulen met je bonbons/bloemen/tijdschrift enz.
Onhandig en ongemakkelijk lijkt me.
Om ze daarna aan een ander te geven, vind aan alledrie geen hol aan. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Nu ik er over nadenk kreeg ik van al mijn (serieuze) vriendjes een bloem tijdens de tweede date.
In_Tenebris schreef:
04-08-2020 17:51
Nee joh, je neemt jezelf al mee.
Precies. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Nee. Ook niet bij vervolgdate buiten de deur.
Ik vind het wel leuk als de man een (klein) bloemetje meeneemt bij de eerste keer dat ik hem thuis uitnodig. En andersom ook: een goede fles wijn/groot fles bier neem ik dan mee.
Nee!
Je kan een strik erom doen...
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
04-08-2020 17:51
Nee joh, je neemt jezelf al mee.
Precies.
Geef jezelf een nieuwe onderbroek kado en trek die aan ; je weet maar nooit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven