Cadeautjes wel of niet meer geven?

10-06-2021 23:23 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vriendin en haar vriend was jarig toen had ze mij ook uitgenodigd voor zijn verjaardag, was een soort van seprice feestje. Ik had een pakket met cadeautjes voor hem gemaakt grote mand met allemaal mannen dingen erin. Toen belde ze een half uur van te voren op en zei mijn vriend vroeg komt paardje ook toen zei ze ja en toen zei hij dat hij dat niet wilde. Dus daar zat ik dan met mijn man vol cadeautjes. Voor mijn gevoel had ik altijd goed contact met hem, maar blijkbaar mag hij mij dan toch niet? Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Voel me er best rot over had mezelf al helemaal aangekleed en opgemaakt krijg ik dat telefoontje totaal onverwachts. Maar goed wat moet ik nu met die mand? Toch maar aan haar een keer mee geven? Of maar niets over zeggen en alles weer uitpakken en terug naar de winkel brengen. Ik kan zelf niets met de spullen echte mannen dingen. Beetje triest is het wel, haha! Had er echt mijn best op gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel geven. Met de boodschap dat je deze al had aangezien je pas een half uur op voorhand wist dat je niet was uitgenodigd. Hopelijk voelen ze zich dan terecht rot.
Een mand met strikken… zou ik niet kiezen voor een man. Dan maar een paardje.
Alle reacties Link kopieren
VANTA schreef:
10-06-2021 23:48
Een leugentje om bestwil had hier goed gepast.
Bedenk er maar een half uur van te voren. Ze kon moeilijk zeggen gaat niet door en dan hoorde ik later van andere dat het zo gezellig was. Ik vind het ook lullig, maar zou denk ik als ik haar was ook niets beters weten te verzinnen zo op het laatste moment.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan het dat hij wist dat er visite zou komen als het een surprise party was? En waarom specifiek vragen naar jou?

Zeker niet geven. Breng het terug en trakteer jezelf op iets.

En ik zou helemaal klaar zijn met die vriendin die het klakkeloos aanneemt en doorgeeft.
En nog eens tegen alle coronaregels in ook.
Paardje4paardje schreef:
10-06-2021 23:59
Bedenk er maar een half uur van te voren. Ze kon moeilijk zeggen gaat niet door en dan hoorde ik later van andere dat het zo gezellig was. Ik vind het ook lullig, maar zou denk ik als ik haar was ook niets beters weten te verzinnen zo op het laatste moment.
Je had ze moeten snitchen.
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
11-06-2021 00:00
En nog eens tegen alle coronaregels in ook.
Houd me aan de corona regels. Zou in de tuin zijn uit elkaar en ze had het in groepjes gedaan.
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
10-06-2021 23:38
Jeetje wat lullig zeg…

Doe een winactie op een lokale hoek op Facebook, de man met de leukste reactie wint de mand. Iets van: maak een foto waarin je laat zien dat je een echte man bent…
En dan allemaal Dickpicks ontvangen zekerst :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ze alleen maar achterna lopen met dat cadeau als de reden was geweest: feest gaat niet door, wegens ziekte. Of zoiets. Niet als ze je gewoon in de kou laten staan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Maloochem schreef:
10-06-2021 23:59
Hoe kan het dat hij wist dat er visite zou komen als het een surprise party was? En waarom specifiek vragen naar jou?

Zeker niet geven. Breng het terug en trakteer jezelf op iets.

En ik zou helemaal klaar zijn met die vriendin die het klakkeloos aanneemt en doorgeeft.
Dat vroeg ik mezelf ook af ze had het blijkbaar toch verteld van te voren dat ze wat mensen uit had genodigd. En waarom hij dan specifiek naar mij vroeg heb ik niet gevraagd vond het al pijnlijk genoeg. De boodschap is wel duidelijk zeg maar.
Wat een raare vriendin dan ook, kan je niet op bouwen.. Ze zijn niet straight met je dus bouw lekker een feesje zelf thuis met n goeie fles wijn erbij muziekje op.
Alle reacties Link kopieren
mabelle schreef:
11-06-2021 00:17
En dan allemaal Dickpicks ontvangen zekerst :facepalm:
Zou het verhaal wel compleet maken lekker lullig😂
Alle reacties Link kopieren
Ben je de enige die is afgezegd? Of is misschien het hele partijtje niet doorgegaan?
Wanna grow up to be
Be a debaser
Alle reacties Link kopieren
Ben de enige
Alle reacties Link kopieren
Zeker niet meer geven. Misschien kun je dingen gebruiken voor je vader met geld terug
Alle reacties Link kopieren
Heb geen vader. Maar de biertjes geef ik aan andere mannen en de rest wat echt specifiek voor hem was breng ik terug of gooi ik weg. Ik ga het niet meer aan hem geven waar ik nog aan dacht.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou vriendin voorlopig ook niet meer hoeven zien. Komt me over als een stel kleuters die samen even hebben bedisseld om op het laatste ogenblik maar iemand niet uit te nodigen, want nu op dit moment vinden ze haar niet lief.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik was allang zelf begonnen om die biertjes soldaat te maken. privé feestje
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Haha, gewoon zelf die hele mand leeg drinken. Nee, ik lust geen bier zijn ook van die speciale. Ben ik gelijk dronken schiet ook niet op.
Alle reacties Link kopieren
Pfff wat een stomme mensen!
Ik zou het aan een leuker persoon geven.
... high heels and a bad attitude
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel sneu voor je. En ik vind het onbeschoft van die vriendin en triest kinderachtig van die vriend. Met deze figuren zou ik mijn tijd niet meer verdoen als ik jou was. Wat een actie zeg.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Paardje4paardje schreef:
11-06-2021 00:17
Houd me aan de corona regels. Zou in de tuin zijn uit elkaar en ze had het in groepjes gedaan.

Blokjes-verjaardagsfeestjes mogen niet, dus je aan welke regels houd je je wel?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan zelf niets met de spullen echte mannen dingen.
uit deze zin concludeer ik dat je zelf een vrouw bent.
het komt nogal eens voor dat een man een hekel heeft aan een bepaalde vriendin van zijn vriendin, soms omdat hij vindt dat die een slechte invloed heeft op haar, maar soms ook uit jaloezie of gewoon een persoonlijke antipathie.

maar ook als het niet persoonlijk is; ik wil ook niet Jan en alleman zien op mijn feestje. Kenmerk van een verjaardagsfeestje is dat je zelf mag bepalen wie er komt.

nee natuurlijk bewaart een ongenode gast dan het cadeautje niet.

overigens vind ik een mand vol cadeautjes niet gepast voor iemand waar je alleen een oppervlakkige relatie mee hebt. persoonlijk zou ik dan denken: waarom zoveel moeite voor iemand waar ze amper een relatie mee heeft?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Niet meer geven natuurlijk. Geef die maar aan iemand die je aanwezigheid wél op prijs stelt.

Trouwens sowieso raar dat je op 'n partnerverjaardag had op moeten draven. Waarschijnlijk wil hij het ivm corona klein houden met alleen zijn naasten en niet nog allerlei vriendinnen van zijn partner.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is je relatie met deze vriend van je vriendin? Ken je hem goed, heb je zelf ook een vriendschap met hem? Ik probeer mij een beetje voor te stellen waarom zo'n actie. ik kan mij bijvoorbeeld voorstellen dat hij alleen goede vrienden op zijn feestje wil, misschien val jij meer onder een kennis. Los gezien van dat dit een zeer onbeschofte actie is natuurlijk, dit doe je niet. Hij weet dat jij natuurlijk op het punt staat naar het feestje te komen, zeer onaardig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven