Controlefreak

25-09-2017 16:17 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-09-2017 16:56
Reden: op verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.80% gewijzigd
run
Alle reacties Link kopieren
Je kent hem 4 maanden? Mijn advies is dumpen die handel. Hier zit je toch niet op te wachten. Ga je je kinderen aan zo'n idioot blootstellen?! Ik snap niet dat je hier nog over twijfelt.
En zeker niet gaan samenwonen en baby's mee maken!
Als hij je financieel een goede toekomst kan geven moet je hem zeker houden. Geld maakt gelukkig namelijk.
Wat een juweeltje..... Not!

Die kerel spoort voor geen meter kan ik je vertellen, en dit al na 4 maanden? Mijn advies is om zo ver mogelijk bij deze man uit de buurt te blijven, als je financieel een leuke toekomst wil hebben moet je (harder) gaan werken. je moet niet afhankelijk willen zijn van een man zijn centen.... Meid toch.... Maak dat je er bij wegkomt
En wat klikt er trouwens zo goed? Ik lees helemaal niks positiefs.
Alle reacties Link kopieren
Naja zeg, dat je met een mafklapper wil wezen moet jij weten, maar zo eentje als jij getroffen hebt is wel uniek hoor. Uitmaken en nooit meer omkijken....
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Wat in vredesnaam is leuk aan deze man.

In 4 maanden tijd is het een enorme freak griezel gebleken. Dat snap je toch zelf ook wel.

Je hebt kinderen waar je verantwoordelijk voor bent.
Boeien dat hij jou misschien financieel een mooie toekomst kan geven Wat heb je daaraan met zo'n man?

Snel wegwezen; gun jezelf een leuker exemplaar!
Alle reacties Link kopieren
Als je beste vriendin jouw OP had geschreven en ze jou om advies zou vragen wat te doen. Wat zou je haar zeggen?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
En je krijgt 'soms' schrik?

Waarom zie je hem graag; er klinkt echt niets leuk en gezellig aan deze man
Alle reacties Link kopieren
Dumpen! Zo man wil je toch niet in de buurt van je kinderen!
Ik snap dit echt niet:


Sinds 4 maand heb ik een relatie met een man. Vanaf de eerste moment klikte dit enorm goed. We hadden dezelfde wensen en visie op het leven. Al heel snel ondervond ik dat hij raar deed als ik over zijn verleden begon. Hij wou hier weinig tot niets over zeggen. Telkens als we gelijk in de zomer een terrasje gingen doen en hij had gedronken begint hij me openlijk te vernederen.

Waarom haak je dan niet gewoon meteen af. Waarom? Ben je dan echt zo wanhopig en heb je zoveel zelfhaat dat je dan niet gewoon denkt toedeloe.

Wat hebben je ouders je meegegeven aan opvoeding en eigenwaarde vroeger?
Serieuze vraag hoor, ik snap echt meer dan de helft van dit soort topics niet op deze pijler. :nooo:
iceteapeach schreef:
25-09-2017 16:25
Als je beste vriendin jouw OP had geschreven en ze jou om advies zou vragen wat te doen. Wat zou je haar zeggen?
Weinig denk ik. Meestal zijn de vriendinnen ongeveer van zelfde slag.
O_O :woa: @(
En wat hierboven al is gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Fee-de-Goede schreef:
25-09-2017 16:29
Weinig denk ik. Meestal zijn de vriendinnen ongeveer van zelfde slag.

Ja, best kans op inderdaad. Treurig.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ben je wel helemaal lekker? Waarom zie je die vent in Godensnaam graag? Denk eens aan je kinderen. Ik weet niet wie in dit verhaal het meest gestoord is, die mafklapper of jij.
Ik snap trouwens de topic titel niet.
Ik zie nergens iets terug wat bij een controlefreak past, eerder bij een iemand met een narcistische persoonlijkheidsstoornis.
Alle reacties Link kopieren
ik kan je uit ervaring vertellen dit gaat niet goed aflopen. liever laat je hem nu dan dat er iets geks gebeurd met jou of je kinderen. iemand die zoveel aandacht vraagt en jou niet vertrouwd. is dat het waard om voor je kinderen te laten gaan??
hij lijkt wel kinderachtig. zoveel aandacht vraagt mijn zusje van 2 jaar niet eens. hij moet echt hulp zoeken. je moet echt bij hem weg gaan voordat hij agressief gaat reageren en geloof me na een tijd gaat dat echt komen en dan denk je had je maar eerder die keus genomen. en zijn genoeg mannen waar je een leuke goede toekomst mee kan hebben. maar met zo een man heb jij geen toekomst en je kinderen ook niet
Alle reacties Link kopieren
Labeltje of niet, ze heeft gewoon een klootzak getroffen. Kun je zo van af hoor. En zelfmoorddreigingen, jeetje zeg, het woord zegt het al ZELF, dat doe je hem niet aan of zo.
die ik wilde bestaat al...
Bij vernedering was ik al afgeknapt, maar dan komt er nog meer,
Wat een idioot man...ik zeg het echt niet gauw, maar rennen.
Alle reacties Link kopieren
Het advies leek me duidelijk, je hebt toch ook een mafklapper gescoord, werkelijk waar.
die ik wilde bestaat al...
Nu al meltdown?
To neemt het rennen wel heel letterlijk, naja als het maar zo ver mogelijk van hem vandaan is.
Alle reacties Link kopieren
Wow....wat een geweldige man!
Als jij hem zat bent, geef hem dan mijn nummer maar hoor, dan wil ik nog wel een liefdesbaby van hem!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil jij in vredesnaam omgaan met een man die je vernedert, niet vertrouwt, je manipuleert, jaloers is, je aandacht van je kinderen weg houdt, zelfmoordpogingen doet etc etc.

Leuk voorbeeld voor je kinderen. Als een vriendin dit aan je zou vertellen zou je haar ook adviseren om heel hard weg te rennen bij deze man. Jij bent niet verantwoordelijk voor zijn leven. Ik zou dan ook helemaal stoppen met dit zielige en manipulerende geval en je kinderen en jezelf beschermen.

Deze man zou zelfs gevaarlijk voor jou en je kinderen kunnen zijn.
Moet je dat echt nog vragen ? o_o Knettergek die vent ! Hopeloos geval en ws nog gevaarlijk ook ! Vertrek vanavond nog als je een normaal leven wilt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven