Daarom wil ik geen sex meer met hem

11-01-2021 22:57 128 berichten
Hai dames, ik wil mijn hart even luchten. Ik heb al een jaar een relatie met een gescheiden man. Hij is 50 en ik 40. We hebben beide kinderen uit een vorig huwelijk. We wonen nog niet samen.

We hebben samen gepland om samen te wonen en liefst zelfs te trouwen. We willen echt samen oud worden.

Alleen staat het huis met zijn ex nog te koop. Hij wilt nergens al bekend maken dat ie een relatie heeft met mij zodat zijn ex uit jaloezie geen domme dingen gaat doen met het huis, op de openbare verkoop zetten of Wat dan ook.

Alleen nu is het zo dat door de corona het huis maar niet verkocht geraakt waardoor ik met hem nu een geheime relatie heb. Mijn geduld raakt op. We zien elkaar wekelijks, dan is het met elkaar slapen en dan vertrek ik weer naar huis. We hebben een hechte band maar elke keer voel ik alsof onze relatie enkel nog de sex inhoudt. We hebben goede sex. Genieten allebei van elkaar en houden echt van elkaar. We hebben nooit ruzie gehad. Net omdat het ao goed klikt tussen ons trek ik deze manier niet meer.

Het lijkt alsof we enkel een sexrelatie hebben.  We kunnen ook nooit leuke dingen doen door de lockdown. Ik heb vandaag gezegd dat ik wil stoppen met de sex totdat hij weer helemaal vrij is. Hij voelde zich er echt slecht/gekwetst bij maar begrijpt mijn beslissing. En sindsdien voel ik me down en somber en weet ik niet of ik de juiste beslissing heb genomen :(

Ik wil me settelen met hem, heb echt geen zin in dat gedoe. Dan houd ik liever onze relatie on hold totdat hij weer alle kanten op kan. We hebben wel nog contact, er is niets veranderd alleen wil ik niet meer naar zijn appartement gaan, want het is toch voor de sex. Ik voel.me hier te oud voor. Lijkt wel alsof we pubers zijn. Terwijl ik mijn pubers thuis heb gelaten.

Vinden jullie ook dat ik hier goed aan heb gedaan?
anoniem_63c014b9b9d69 wijzigde dit bericht op 11-01-2021 23:09
Reden: Extra toevoeging
6.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Alle huizen verkopen als warme broodjes alleen deze niet. Lieve schat, je bent een minares. Die relatie is helemaal niet uit.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Als ze al gescheiden zijn en vastgelegd is dat ze de verkoop 50/50 verdelen hoe kan zij dan nog moeilijk doen, ze zal juridisch geen poot hebben om op te staan hoor, als je gescheiden bent kunnen beide partijen toch een andere relatie aangaan dat kan de verkoop of de 50% voor hem daarna niet beïnvloeden, hij heeft waarschijnlijk gewoon geen zin in gezeur
Alle reacties Link kopieren
Sien1980 schreef:
12-01-2021 11:03
Hallo iedereen, bedankt dat jullie reageren. Een opheldering. Hij woont nu alleen op een appartement en zijn huis staat degelijk te koop. Het is een dure woning van meer dan den half miljoen, vandaar. Ja hij is degelijk gescheiden, die zekerheid had ik al lang willen hebben.

Hij is idd kort na de breuk in relatie gegaan met mij.

Hij wil onze relatie niet bekend maken omdat gij qua financiën alles geïnvesteerd heeft in dat huis. Zij heeft nooit gewerkt. Ze verdelen alles 50/50 via notaris maar hij zegt als ze van mijn relatie afweet gaat ze er veel aan doen om het hem moeilijk te maken. Ze is best een jaloers type. Die vrees heeft hij. Het gaat hem om het financiën vooral.
To, ik zou er mee stoppen dit wordt een vechtscheiding die jaren gaat duren of ze blijven financieel verwant, omdat scheiden te duur is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Een huis van een half miljoen duur? Voor heel veel mensn niet hoor. Hier is geen tweekapper onder de 5 ton te vinden, laat staan een vrijstaand huis. Ik ben bang dat hij jou voor de gek houdt. En zelf ben je ook naief als je na amper een jaar al met een koud geschisen man zou willen trouwen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er geen zin in hebben dat mijn vriend mij verstopt voor de mensen in zijn leven, om wat voor reden dan ook. Van een fuckbuddy zou mij dat niet zoveel uitmaken :) Deze man is niet klaar voor een nieuwe relatie met alles erop en eraan en het lijkt mij goed om dat in te zien en ervan weg te lopen.

Daarnaast inderdaad best bizar dat jullie het al hebben over trouwen en samenwonen, terwijl jullie relatie op dit moment nog geheim is (je hebt zijn kinderen nog niet eens ontmoet!) en jullie contact voornamelijk bestaat uit seksen en appen?

En nu heb je dan besloten om wat te doen... het contact te beperken tot appen? Dus wat stelt jullie relatie op dit punt nog voor?

Allemaal leuk en aardig dat verliefd zijn, maar hou je hoofd er ook een beetje bij.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo zou die ex vervelend gaan doen, zij gaat echt niet het risico lopen die zak met geld te verpesten die ze tegemoet kan zien. Ze zal er eerder alles aan doen om dat huis zo duur mogelijk te verkopen want des te meer houdt zij over. Er is wat anders aan de hand.
Alle reacties Link kopieren
Er is iets anders aan de hand, dat denk ik ook.
Geheim houden is rode vlag!
Alle reacties Link kopieren
Ladida1981 schreef:
12-01-2021 09:29
Pikstraf noemen ze dat.
Ze heeft geen zin om een relatie te hebben die alleen uit seks bestaat en dus heeft ze dat ook afgekapt, dat is toch totaal iets anders dan pikstraf?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
5 ton is veel geld maar niet zo veel dat het huis langer dan een maand te koop moet staan, dus er is iets anders aan de hand.
Alle reacties Link kopieren
Het een klinkt een beetje als de man die eigenlijk niet bij zijn vrouw weg wilt, het geregel niet ziet zitten of tegen de grote financiële ellende aankijkt die eraan komt. IS hij al officieel gescheiden? Jij bent nu een uitvalsbasis om even alles te vergeten en seks te hebben. Of wellicht voert hij het argument van het huis aan om de boel naar jou te vertragen en geen zin heeft om samen te wonen en te trouwen. Ik begrijp jou ook niet, straks zitten jullie aan elkaar verbonden d.m.v. samenwonen of trouwen en dan leer je hem pas echt kennen. En we hebben nog niets eens gesproken over de kinderen die er zijn, daar zijn jullie in eerste instantie verantwoordelijk voor en zij zullen zich fijn moeten voelen. Ik zou dit eerlijk bespreken en als jullie echt van elkaar houden, voorlopig lekker LAT-en. Waar kennen jullie elkaar eigenlijk van?

Als ik het goed lees dan staat het huis dus niet in de openbare verkoop (Funda etc.), dus je bent afhankelijk van wat hij jou verteld. Vraag eens bij welke makelaar het te koop staat. Bel bijvoorbeeld die makelaar eens op dat je een huis zoekt met de specificaties van zijn huis en vraag of hij weet of er nog wat aan zit te komen naast het huidige aanbod. Dan zal hij ongetwijfeld het huis je partner aan bieden.
lacasa wijzigde dit bericht op 12-01-2021 13:43
22.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
12-01-2021 13:02
Ze heeft geen zin om een relatie te hebben die alleen uit seks bestaat en dus heeft ze dat ook afgekapt, dat is toch totaal iets anders dan pikstraf?

Precies. En ik vind het woord ‘pikstraf’ überhaupt een non-woord. Het bestaat alleen maar als je seks ziet als iets dat een vrouw aan een man geeft zonder daar in gelijke mate plezier aan te beleven.
Alle reacties Link kopieren
Een huis van 5 ton is echt niet heel duur hoor. Maar ik woon dan ook in de randstad. Misschien staat dit huis in noord oost groningen.
Hier in de buurt staan huizen boven een bepaalde prijs ook jarenlang in de verkoop, dus dat vind ik niet zo raar.

En dat het verstandig is om je a.s. ex niet op de hoogte te stellen van een nieuwe partner tot bepaalde dingen geregeld zijn vind ik ook niet raar.
Wel raar dat zij in zijn ogen de verkoop van dat huis zou kunnen saboteren.

En pikstraf vind ik ook raar.
Alle reacties Link kopieren
Als dat huis ergens in het Noorden staat is de kans vrij groot dat het lang te koop staat.

Maar is het echt alleen een fuckbuddy of beeld jij je dat door je eigen onzekerheid in? Door corona is er natuurlijk ook bar weinig te doen en iedereen zit inmiddels een beetje er door heen merk ik tenminste om mij heen. Als je pas een jaar bij elkaar bent is het toch niet raar dat je als je elkaar ziet ook sex hebt?


Of komt ie binnen, gooit ie je op bed en na de daad is hij direct weg? Dan zou ik wel twijfelen ja :-D
Alle reacties Link kopieren
bia-pia schreef:
12-01-2021 13:49
Hier in de buurt staan huizen boven een bepaalde prijs ook jarenlang in de verkoop, dus dat vind ik niet zo raar.
De kern van deze zin is 'een bepaalde prijs'. Boven een bepaalde prijs staan huizen overal jarenlang te koop. Hier in de randstad is dat zo bij huizen boven de pakweg 4 miljoen (denk ik - geen ervaring). Niet bij een huis van 500.000.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Je vraagt hier of je er goed aan hebt gedaan. Hoe reageerde hij?
Alle reacties Link kopieren
Thalas schreef:
12-01-2021 13:42
Precies. En ik vind het woord ‘pikstraf’ überhaupt een non-woord. Het bestaat alleen maar als je seks ziet als iets dat een vrouw aan een man geeft zonder daar in gelijke mate plezier aan te beleven.
Eens.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Als je al een jaar samen bent, dan is deze kwestie toch gewoon bespreekbaar? Geef aan dat je er onzeker van wordt en dat het je het gevoel geeft een sexbuddy te zijn. Merk je vanzelf of je gevoel klopt.
Alle reacties Link kopieren
Staat het huis op funda?
Alle reacties Link kopieren
Sien1980 schreef:
12-01-2021 11:05
Ja wij ook maar had vaak het gevoel dat het toch vaak om de sex uitdraaide. Die dingen gaan we blijven doen alleen nu met corona weinig te doen. Mijn kinderen weten ook nog.van niets.
Godzijdank draait het iedere keer dat wij elkaar zien op seks uit......
Chocolade, altijd goed!
Alle reacties Link kopieren
Sien1980 schreef:
12-01-2021 11:05
Ja wij ook maar had vaak het gevoel dat het toch vaak om de sex uitdraaide. Die dingen gaan we blijven doen alleen nu met corona weinig te doen. Mijn kinderen weten ook nog.van niets.
Ik zal wat uitgebreider reageren: ik snap niet waarom je dat gevoel hebt? Het is toch prima als jullie ook andere dingen doen en hij je niet 5 minuten na die seks weer buiten zet?
Ik begrijp het echt niet eerlijk gezegd. Zou je daar eens wat meer over kunnen vertellen? Wat je nou precies het gevoel geeft dat je alleen voor de seks bent?
Chocolade, altijd goed!
Alle reacties Link kopieren
Poeszie schreef:
12-01-2021 11:32
Ik vind het best schokkend dat je het over samenwonen en trouwen hebt, terwijl je kinderen nog van niets weten en de beste man dus ook niet kennen. Een wederzijdse klik tussen kinderen en nieuwe partner lijkt me niet onbelangrijk voor alle partijen
Dit is overigens wel raar ja. Hier moet je nog maar eens goed over na denken. Zeker als er nog kinderen thuis wonen, maar ook daarna moeten zij hem eerst leren kennen toch?
Chocolade, altijd goed!
Thalas schreef:
12-01-2021 13:42
Precies. En ik vind het woord ‘pikstraf’ überhaupt een non-woord. Het bestaat alleen maar als je seks ziet als iets dat een vrouw aan een man geeft zonder daar in gelijke mate plezier aan te beleven.
Zodra pikstraf aan de orde is in een relatie, vraag ik me af wat de relatie nog waard is.
justagirly schreef:
12-01-2021 13:00
Er is iets anders aan de hand, dat denk ik ook.
Geheim houden is rode vlag!
Ik denk dat er iets met de duim van TO aan de hand is :lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
Hunebed schreef:
12-01-2021 14:50
Zodra pikstraf aan de orde is in een relatie, vraag ik me af wat de relatie nog waard is.

Pikstraf bestaat helemaal niet. Het bestaat alleen als je vindt dat seks iets is dat de vrouw aan de man geeft, als gunst, als kadootje. Het bestaat als je vindt dat seks iets is dat voor een vrouw niet per se hoeft, waar zij niet echt plezier aan beleeft, maar dat ze best af en toe bereid is om te doen omdat ze haar man een pleziertje gunt. Pikstraf bestaat alleen als je seks niet ziet als een gelijkwaardige bezigheid. Want als beide partijen alleen seks hebben als ze er zin in hebben èn omdat ze er zin in hebben, kun je een ander nooit straffen met het onthouden van seks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven