Dagje Maastricht verpest

25-05-2020 03:28 258 berichten
Ik heb hier meerdere topics geopend over dezelfde man. Ik hoop op een onpartijdige reactie. Dus niet eerst mijn berichtgeschiedenis lezen en dan reageren, maar eerst reageren aub.

Ik was met mijn (ex) vriend laatst naar Maastricht geweest. Eerst wat achtergrondinfo: we doen/deden heel veel samen. Intimiteit was beetje op achtergrond geraakt (het was alleen handwerk). Dit komt omdat ik denk dat hij me nooit echt vertrouwt, onbewust zet ik me dan af. Als je me niet vertrouwt, wil ik dat niet meer met je doen. Op voorwaarde dat je me wel met respect behandelt. Dit was voor hem nog meer reden om te geloven dat ik dan met iemand ander seks heb. Maar gekke is dat hij op momenten dan wel weer zegt dat ik aseksueel ben. Dus dan niet uitgaat van ontrouw.

Ik moet zeggen dat ik door zijn gedrag seks associeer met iets lelijks. Ik voel me ontbetrouwbaar, slecht etc. Hij is de enige in mijn leven met wie ik seks heb gehad trouwens. Dit heeft hij nooit geloofd.

Even terug naar maastricht. Ik was echt in een hele goede bui, hij was al meer kribbig. En zei in de auto al, en we gaan rond 2 of 3 uur weer terug? Ik dacht dat hij een grapje maakte. Als je 2,5 uur rijdt naar maastricht en er om 12 u bent, ga je niet om 3 uur weer weg.

Hij merkte daar nog op dat ik echt naar mijn zin had en dat hij het leuk vond om te zien.

Rond 3 uur zochten we een wc en ik keek om me heen.
Opeens maakte hij weer die opmerking, waarvan hij weet dat ik er een gruwelijke hekel aan heb. Al 6 jaar lang. Hij zei op een irritant toontje... owww had je een momentje met hem, je was aan het flirten! En eerlijk waar, ik zag die gast niet eens. Ik keek langs winkels om te zien waar we naar wc mochten. Dus ik ontkende en hij zei dat hij weet wat hij zag, hij bleef gek genoeg hierop inhaken het komende uur. Tijdens het eten van een wafel kwam hij er weer op terug. Dat hij nu weet wat mijn type is etc, tattoo etc. Terwijl ik altijd zeg dat ik tattoos heel lelijk vind. Dus ik weer ontkennen. Op een gegeven moment stak ik mijn arm in zijn arm en hij zei heel dramatisch ga weg en ik zag een monumentje in de stad en wilde lezen wat er op stond en hij zei weer. Zullen we terug naar die man?? Misschien kunnen we hem.vinden. Nou toen werd ik echt gek. Ik zei dat hij had beloofd niet meer zo te doen!!! Hij zei dat ik loog en dat ik.moest erkennen dat ik die man knap vond.

Ik begon te mokken, ik had het helemaal gehad en dan blijf ik stil, in gedachten verzonken en boos. Toen probeerde hij het soort van goed te maken, maar ik was helemaal uit mijn doen.

Op een gegeven moment dacht ik bij mezelf. Zoekt hij nou ruzie? Wil hij weg? Het was tenslotte al 3 uur. Ik werd paranoide. Hij weigerde sorry te zeggen. Haalde oude koeien uit de sloot en dat ik kon oprotten omdat ik zo lang boos bleef om zoiets.

Op een gegeven moment zei hij wat maakt het uit wat jij doet. We hebben toch geen relatie.
Ik begon te analyseren, waarom zei hij eerder op de dag of ik een scharrel had?

Hij pakte de autosleutels. In de 2,5 uur durende rit zeiden we niks tegen elkaar. Toen hij me afzette, vroeg hij poeslief of ik de kleerhangers in zn auto nog wilde hebben. Ik zei nee en daarna had ik hem overal geblokkeerd. Ik.kon het niet meer. Na 6 naar lang denk ik nu. Wtf? Ik ben op, ben ik gebruikt? Heb ik iets ergs gedaan tegen hem? Weer een dag verpest. Ik weet het niet meer. Houdt hij zo erg van me dat hij zo jaloers is? Bang om me kwijt te raken? Zijn broer gaat scheiden van zijn vrouw en komt in de woonplaats wonen waar hij woont. Ik merk dat hij me nu minder nodig heeft, omdat hij nu meer contact met zijn familie heeft
Dat vind ik ook zo lullig. Dus je deed al die jaren al die activiteiten met mij en nu kan ik wegwezen? Hij doet ook altijd zijn broer na. Dus nu zijn broer single is en kan hij het ook zijn. Nu zegt hij geen sorry, hij heeft me nu ook gelaten. Voel me gewoon in de war. Dom, weet niet wat goed en fout is nu. Sorry voor.mn lelijke getyp, heb geen energie om het goed te typen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom verpest je je leven met zo’n sneue gast?
Wees blij dat je eindelijk van hem verlost bent -houden van en jaloezie gaan niet samen in een relatie waarin je elkaar gewoon kunt vertrouwen- en kom weer terug bij jezelf.
Waarom was je nog bij deze man? Hij klinkt niet leuk.
Geloof me, over een tijdje zie je hopelijk in dat je beter af bent zonder hem.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gestoorde gast. Goed dat je die eikel hebt geblokkeerd, houden zo en geen contact meer hebben. Ik snap echt niet dat je hier nog twijfels over hebt.
Alle reacties Link kopieren
Helaas heeft jaloezie vaak niks met liefde te maken.Vooral met de ego en onzekerheden van de andere persoon die dan op jou botgevierd worden.

Ik dacht ook lang, oooh als een man zo jaloers is dan zou hij me wel heel erg leuk moeten vinden..
Staat er vaak helemaal los van helaas..
Blijkbaar vindt je jezelf niet meer waard dan deze jongen je kan bieden . Wat verwacht je nou dat mensen gaan zeggen ? Je doet het jezelf aan.
Alle reacties Link kopieren
Het is lastig de situatie van Maastricht op zichzelf te bekijken terwijl jullie een hele geschiedenis samen hebben en vanuit bepaalde patronen gewend zijn op elkaar te reageren.
Het enige wat jij kan doen is jezelf blijven aanmoedigen om te kiezen voor goed gedrag, je goed willen voelen en je leven een mooi, blij leven willen maken.
Zo weet je altijd wat de juiste manier en het juiste uitgangspunt zal zijn.
En dan voel je al snel wat goed of fout gedrag is.
Alle reacties Link kopieren
Je bent meer waard dan dit.
Chocolade, altijd goed!
Alle reacties Link kopieren
Wat is er nog leuk aan deze droeftoeter?
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren
Waarom dacht je dat het leuk zou worden in Maastricht?
Ik heb je andere topics niet gelezen maar er staat heel veel " weer" of " nog steeds".
Als in dat hij altijd iets vind en jullie steeds negatief op elkaar reageren.

Wat had je gedaan als hij jou niet had gevraagd, zelfs niks was leuker geweest.

En hoezo ga je juist nu 2,5 uur rijden om ergens te chillen, blijf thuis is saai, maar ga dan in de buurt iets doen. Zonder hem. Waar je dus ook uren mee in een kleine auto hebt gezeten. Terwijl het niet eens leuk was. Of nodig.

Wat vind jij nou leuk om te doen, echt leuk?
Want dat was dit niet.

Hou hem geblokkeerd en je hebt al 1 probleem minder in je leven.
Alle reacties Link kopieren
Het feit dat je meerdere topics over dezelfde man plaatst zou al genoeg moeten zeggen toch? Wat haal jij uit dit contact? Niets behalve dat het energie vreet en je aan jezelf gaat twijfelen.
Maakt het uiteindelijk wat uit wat we hier zeggen?
~ alleen de OP gelezen ~

Dit is een heel giftige man, of in elk geval is er een heel slechte wisselwerking tussen jullie.

Volledig uit je leven schrappen en ook niet meer nadenken over hoe of wat en of je gebruikt bent of niet. Gewoon afsluiten en niet meer achterom kijken.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, zo iemand die provoceert, ruzie zoekt, alle leuke uitjes weet te verpesten door overal wat achter te zoeken, oude koeien uit de sloot te halen en gesprekken zo te sturen dat jij in de verdediging schiet (doe dat in ieder geval niet meer! Je hebt niets gedaan waarvoor je je zou moeten verantwoorden of verdedigen). Dezean spoort niet met zijn ziekelijke jaloezie. Doodvermoeiend! Dump hem en laat hem níet met hangende pootjes terugkomen. Gewoon niet meer mee praten via welke manier dan ook. De tijd van excuses is voorbij. Ga wat leuks doen met je leven, met je vriendinnen en vooral met een man die wel lief en gezellig is.
En laat je ook niet aanpraten dat je aseksueel bent, alleen omdat je niet met hem wil. Het lijkt bijna alsof je denkt dat dat beter is dan beschuldigd worden van ontrouw.

Ik raad je aan om hier met iemand in je omgeving te praten (of met een professional), want er klopt iets niet. Waarom laat je dit allemaal toe? Kom voor jezelf op en ga om met mensen die je blij maken.
Alle reacties Link kopieren
Nare man. Uit je leven laten en je leven leuk maken voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Deze vent heeft een compleet gestoord beeld van de realiteit en probeert jou ervan te overtuigen dat hij gelijk heeft en jij niet. Als je te lang in zulk gezelschap bent, ga je zelf twijfelen aan wat normaal en waar is. Laat dat niet gebeuren!
Beter een dagje Maastricht verpest dan je hele leven verpest, toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jouw gedrag raar en het gedrag van je (ex) vriend ook. Jullie communicatie werkt duidelijk niet.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je überhaupt bij een man blijven die jou niet leuk vindt!?

Dát snap ik niet. Als iemand mij overduidelijk niet mag, dan blijf ik daarbij, als het even kan, uit de buurt. Laat staan dat ik er een relatie nee wil.
TheeMetChocolade schreef:
25-05-2020 05:00
Je bent meer waard dan dit.
Dit TO.
Deze man is niet zo'n leuk mens vermoed ik, en dat gaat hij ook niet worden en dat ligt niet aan jou.
Ik zou geen zin hebben in zo'n gast en jij ook niet geloof ik.
Zorg goed voor jezelf en laat deze man gaan. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft niet jouw dagje Maastricht verpest, dat heb je zelf gedaan door weer voor het gezelschap van deze man te kiezen.
Saartjepoes2 schreef:
25-05-2020 07:07
Hij heeft niet jouw dagje Maastricht verpest, dat heb je zelf gedaan door weer voor het gezelschap van deze man te kiezen.
:worship:
Metallover schreef:
25-05-2020 03:37
Waarom verpest je je leven met zo’n sneue gast?
Wees blij dat je eindelijk van hem verlost bent -houden van en jaloezie gaan niet samen in een relatie waarin je elkaar gewoon kunt vertrouwen- en kom weer terug bij jezelf.

Dit wou ik ook zeggen dat To haar leven verpest. To zoek hulp want hier ga je niet zelf uitkomen dit duurt al jaren.
Alle reacties Link kopieren
TheeMetChocolade schreef:
25-05-2020 05:00
Je bent meer waard dan dit.
Nee hoor, TO krijgt wat ze zelf wil
Precies wat ze waard is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven