Date appt met andere vrouw

07-12-2018 14:50 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 3 maanden date ik met een hele leuke man. Ik zie hem 1 à 2 keer per week en het is elke keer erg gezellig. We gedragen ons echt als een verliefd stel. Hij stelt ook vaak dingen voor om te doen en praat ook over toekomstdingen. Ik krijg van hem echt de bevestiging dat hij mij helemaal ziet zitten.

We komen uit hetzelfde stadje en nu ben ik er dus via via achter gekomen dat een vrouw rondvertelt dat ze met mijn date elke dag appt. Ze heeft hierbij ook verteld dat ze elke keer voorstelt om af te spreken maar het er nog niet van gekomen is omdat het vanuit zijn kant steeds niet kan. Dit gaat dus allemaal om de man waar ik dus die leuke dates mee heb.

Ik heb hem geconfronteerd (heel luchtig omdat we nog in een datingfase zitten en geen relatie hebben) en hij vertelde dat ze idd met elkaar appen maar dat hij niet wil afspreken met haar en dat hij daar eigenlijk duidelijk in moet zijn tegen die vrouw. Dat ik me geen zorgen hoef te maken.

Nou, dat doe ik dus wel. Ik weet dat die vrouw heel erg achter hem aan zit en er maar wat graag over opschept. Maar dit zit me toch niet lekker.

Eigenlijk wil ik gewoon verder daten met deze man, maar ik baal er van dat hij appt met een andere vrouw. Ik heb zelf die behoefte namelijk helemaal niet (met andere mannen)
Hoe denken jullie hier over?
Alle reacties Link kopieren
Wees heel eerlijk naar hem, vertel dat je een relatie met hem wilt opbouwen en dat daar een vorm van monogamie bij hoort en dat dagelijks appen met een dame die graag met hem zou willen afspreken daar niet bij hoort.
Dan is het aan hem om hier een keuze in te maken. Je hebt niks te verliezen.
...
Niemand appt tegen zijn zin in, ook hij niet. Ik zou geen vriend willen die deze aandacht van andere vrouwen nodig heeft. Aan jou de vraag of je dat wel wil.
Alle reacties Link kopieren
Heb je gevraagd waarom hij met haar appt? Ik zou er ook niet blij mee zijn, goed dat hij (nog) niet met haar afspreekt maar het lijkt erop alsof hij wel wat achter de hand houdt. Het komt nogal kansloos/wanhopig over.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er verder niet naar gevraagd. Het is juist dat ik nu er over ga nadenken en me afvraag waarom hij nog behoefte heeft om met iemand anders zoveel te appen. Ik weet ook niet wat de strekking van de appjes is en ook niet hoe hij ten opzichte van haar doet (flirterig bijvoorbeeld). Durf er niet te veel over te vragen omdat wij ook nog in een soort beginstadium zitten en ik niet gelijk als een jaloers of claimerig persoon wil overkomen.
Alle reacties Link kopieren
Er naar vragen lijkt me heel normaal, ook dat hoort bij elkaar beter leren kennen. Doe je dat niet blijft het tussen jullie in staan omdat je er toch wel van alles over bedenkt.
Alle reacties Link kopieren
Waarom mag je niet mrt iemand appen?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
07-12-2018 15:22
Waarom mag je niet mrt iemand appen?
Nou, meer omdat ze schijnbaar elke dag appen en die vrouw de intenties heeft om af te spreken. Het lijkt me niet dat dat zomaar ontstaat. Ik vind elke dag appen met een vrouw als je met iemand anders date not done, zeker niet als die vrouw uit is op een date.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
07-12-2018 15:22
Waarom mag je niet mrt iemand appen?
Dat ligt aan de context maar als het hele flirtige apps zijn zou ik het niet leuk vinden. Gaat het over een gezamenlijke hobby, tips voor viool spelen of is het al een goede vriendschap vind ik het een heel ander verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Lily_123 schreef:
07-12-2018 15:31
Nou, meer omdat ze schijnbaar elke dag appen en die vrouw de intenties heeft om af te spreken. Het lijkt me niet dat dat zomaar ontstaat. Ik vind elke dag appen met een vrouw als je met iemand anders date not done, zeker niet als die vrouw uit is op een date.
Uit wat je vertelt blijkt dat hij eerlijk is naar jou, en NIET wil afspreken met haar. Kennelijk vindt hij het wel leuk om met haar te kletsen. Vind je dat zo bedreigend? Doe dan hem en jezelf een lol en last hem gaan
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geen charmante eigenschap een ander aan het lijntje houden.

Het zou wat anders zijn wanneer je 2 dates had gehad.
viva-amber wijzigde dit bericht op 07-12-2018 15:34
27.92% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Het zegt al best veel dat hij niet met haar afspreekt.
Alle reacties Link kopieren
hmm hij houdt jullie als het ware allebei gereserveerd voor zichzelf, zo leuk klinkt dat niet he

ik zou de volgende keer glashard tegen hem zeggen dat je hebt besloten dat je alleen nog maar daten met mannen met een beetje ruggengraat en ballen, en mannen die met andere vrouwen blijven appen terwijl ze daar verder niks mee willen (aka aan het lijntje houden) die vind je niet zo aantrekkelijk

kortom; ze mag hem hebben
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
07-12-2018 15:33
Uit wat je vertelt blijkt dat hij eerlijk is naar jou, en NIET wil afspreken met haar. Kennelijk vindt hij het wel leuk om met haar te kletsen. Vind je dat zo bedreigend? Doe dan hem en jezelf een lol en last hem gaan
Zoals ik al zei, ik weet niet wat de context van hun appjes is maar ik weet wel dat ze een keer met elkaar gezoend hebben voordat ik hem heb leren kennen. Dat had ik nog niet verteld maar lijkt me nu wel relevant. Dan gaan die appjes denk ik niet over postzegels verzamelen.
Alle reacties Link kopieren
Kent hij haar al lang, is het een oude vriendin? Of heeft hij haar leren kennen om te daten?
Alle reacties Link kopieren
Lily_123 schreef:
07-12-2018 15:36
Zoals ik al zei, ik weet niet wat de context van hun appjes is maar ik weet wel dat ze een keer met elkaar gezoend hebben voordat ik hem heb leren kennen. Dat had ik nog niet verteld maar lijkt me nu wel relevant. Dan gaan die appjes denk ik niet over postzegels verzamelen.
Vast niet. Stop met daten als je hier zo slecht tegen kan, lijkt me niet echt hogere wiskunde.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Zeg gewoon eerlijk hoe je je voelt en waarom.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je je niet druk hoeft te maken. Hij vindt haar niet leuk genoeg anders had hij na die zoen wel vaker met haar afgesproken. Hij reageert gewoon op haar appjes.
Je kunt hem best vragen duidelijk naar die ander te zijn omdat ze erover kletst.
Je wilt niet jaloers overkomen. Maar bent het wel. Wees dan zelf eerlijk. In elk geval tegen jezelf.
Ik app met sommige mensen, ook exen ook veel. Ik heb gewoon veel vrije tijd en vind dat gezellig. Als mijn partner dat vervelend vind is hij niet mijn man.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt erop dat hij dit lijntje nog niet wil verbreken, dus achter de hand wil houden. Dat zegt genoeg over hoe hij jou ziet. Het is geen vriendin, het gaat niet over hobby's maar het is een ex-date die verder met hem wil en hij heeft niet de ballen om haar te zeggen dat hij verder is gegaan, of hij ziet het nog niet zo met jou. Ik zou hem vertellen hoe je je voelt en waarom je je zo voelt. Een beetje jaloezie is geen slechte eigenschap hoor.
noppes
Alle reacties Link kopieren
max schreef:
07-12-2018 16:27
Het lijkt erop dat hij dit lijntje nog niet wil verbreken, dus achter de hand wil houden. Dat zegt genoeg over hoe hij jou ziet. Het is geen vriendin, het gaat niet over hobby's maar het is een ex-date die verder met hem wil en hij heeft niet de ballen om haar te zeggen dat hij verder is gegaan, of hij ziet het nog niet zo met jou. Ik zou hem vertellen hoe je je voelt en waarom je je zo voelt. Een beetje jaloezie is geen slechte eigenschap hoor.
+1
Laat je niets wijsmaken, als appen met een vrouw die achter je lief aanzit over jouw grens is, dan is dat zo. Dat bepaal alleen jij zelf.
Net zoals sommigen zeggen dat hier niet mee akkoord zijn voor hen over de schreef gaat want 'iedereen appt met wie hij wil' moet ik geen man hebben die het nodig vindt om met flirterige vrouwen te zitten appen. En vind ik het maar normaal dat mijn lief dat ook van mij niet zou appreciëren.

Aan de andere kant zit het er dik in dat die vrouw hem appjes stuurt en jouw date gewoon beleefd antwoord. Veel mensen hebben niet het lef zelf het contact af te kappen en hopen dat het vanzelf uit dooft.
Had hij interesse dan had hij al lang met haar gedate.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt niet erg als hij zou appen met een vrouw. Ik heb zelf ook app contact met andere mannen, maar puur vriendschappelijk. Maar dagelijks (zoals zij rondbazuind) met een vrouw die overduidelijk achter hem aan zit vind ik gewoon gek. Ik ga hem denk ik wel eerlijk vertellen hoe ik me er bij voel en hopen dat hij er begrip voor heeft. Ik wil heel graag verder daten maar merk dat ik hier wel teleurgesteld over ben.
Alle reacties Link kopieren
Doe niet zo moeilijk en vertel hem gewoon wat je van hem wilt. Dan kan hij beslissen of hij daarmee akkoord gaat. Hoezo wil je niet claimerig en jaloers overkomen? Wie hou je nou eigenlijk voor de gek?
...
Teleurgesteld over wat? Hij loopt toch niet achter haar aan? Het is omgekeerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven