Date/fwb kans geven of niet?

27-10-2020 14:49 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben weer vrijgezel en nou nam een tijdje geleden een fwb weer contact met me op. 2 jaar geleden ofzo heb ik een tijdje met hem gescharreld maar ik kreeg toen gevoelens voor hem maar kwam tegelijkertijd iemand tegen met wie het echt goed zat en ik toen een relatie heb gekregen. Af en toe appten we gewoon nog wat.

En nu nam hij dus weer contact met op. We hebben een keer afgesproken, wat super gezellig was. We hebben toen geen sex gehad, maar hij zocht ook geen toenadering. WEl wilde hij juist veel kletsen.na afloop appten we verder en hij vroeg om een nieuwe afspraak en die kwam er. Weer heel gezellig maar weer geen sex. We hielden ook best afstand, wat ik prima vond. Het leek alsof hij juist veel wilde praten en mij echt wilde leren kennen ofzo. Maar na deze afspraak ruim 1,5 week geen contact gehad, totdat hij weer vroeg om een afspraak. Daar ging ik op in, met een voorstel, maar weer hoorde ik daarna echt iets van 6 dagen niets.
UIteindelijk reageerde hij dan wel met een dikke sorry en dat hij graag dan-en- dan af wil spreken, maar ik vind het nu wel behoorlijk moeizaam gaan en heb er eigenlijk geen zin meer in. Ook omdat ik langzaam denk dat ik toch liever echt een relatie wil, maar niet perse met hem. Of moet ik deze jongen nog een kans geven. Als iemand zo langzaam reageert als hij is hij niet serieus geïnteresseerd lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Stel jezelf weleens iets voor?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil jij van hem en maak dat duidelijk.

Wil jij fwb met hem of alleen vriendschap of daten? Voel jij het niet dan hoef je niet nog een keer af te spreken he.
Leuk voor na de corona. Waarom niet?
anoniem_401375 wijzigde dit bericht op 27-10-2020 16:50
8.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
"heb er eigenlijk geen zin meer in. Ook omdat ik langzaam denk dat ik toch liever echt een relatie wil, maar niet perse met hem."

geloof niet, dat je erg "op" hem bent
Alle reacties Link kopieren
Probleem met FWB is dat je vaak niet genoeg open staat voor nieuwe mensen.
Alle reacties Link kopieren
Dus hij doet altijd een voorstel voor afspreken, maar dat is niet genoeg? Of neem je zelf ook initiatief?

Los daarvan: bij twijfel zou ik het gewoon lekker niet doen.
Je had toch zelf ook initiatief kunnen nemen als je zo geil was.....
Alle reacties Link kopieren
Peggysueallen schreef:
27-10-2020 14:49
maar niet perse met hem.
Hier hoef je niet heel lang over na te denken toch?
Alle reacties Link kopieren
Jij geeft blijkbaar gemengde signalen af. Hij initieert niets want dan "zou hij alleen maar uit zijn op seks", maar jij initieert ook geen seks, maar wel continue contact verversen.

Dus, wanneer je seks wil, hij is zo te lezen beschikbaar.
Wil je een relatie, dan zou hij zo te lezen ook wel open staan om dat te verkennen.
Maar jij wil geen relatie met hem, dus laat het contact met hem dan ook hierbij. Wil je vriendschap, dan neem je pas weer contact op wanneer je in een relatie zit en zie je wel wat hij wil.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
27-10-2020 14:57
Leuk voor na de corona. Waarom niet?

Nog leuker tijdens de corona. Alleen thuis zitten gaat toch vervelen na verloop van tijd.
Het is coronatime. Hou het bij je bubbel en hou afstand... Neuken met iemand van vroeger is tegenovergestelde he?

En je hoeft er niet per se op bij hem. Ik snap probleem even niet zo.
julius schreef:
27-10-2020 16:44
Nog leuker tijdens de corona. Alleen thuis zitten gaat toch vervelen na verloop van tijd.
Ja, joh, schijt aan corona.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
27-10-2020 16:51
Ja, joh, schijt aan corona.

Graag, maar dat kan niet. Dus blijf ik uit de buurt van mensen uit de risicogroep, draag ik een mondkapje in winkels en kom ik nauwelijks meer buiten.

Wat jij verder doet of niet doet moet je zelf weten.
Alle reacties Link kopieren
Ff on topic: ik zou het niet doen want ik begrijp uit jouw verhaal dat je hem niet leuk genoeg vindt. Is dat echter wel zo, neem dan zelf initiatief.
Alle reacties Link kopieren
Wat kan je gebeuren als je het wel een kans geeft. Je vindt hem leuk en je geeft aan dat het gezellig was
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
27-10-2020 16:50
Het is coronatime. Hou het bij je bubbel en hou afstand... Neuken met iemand van vroeger is tegenovergestelde he?

En je hoeft er niet per se op bij hem. Ik snap probleem even niet zo.
Ja joh, zorg ervoor dat alle singles geen contacten hebben met de buitenwereld en sluit ze thuis op met alleen werk. Zal echt goed zijn.

Btw: Je mag wel afspreken van de regering.......
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet.

Het is toch fijn als een fwb je niet elke dag appt? Fijne seks en een goed gesprek is gegarandeerd, maar je behoud je vrijheid om je tijd in te vullen met dingen die je echt belangrijk vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven