date gebruikt drugs

12-06-2021 15:31 350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik ben wel benieuwd naar jullie mening. Heb nu 2 dates gehad met een man (alleenstaande vader) die noemde dat hij zo'n 6 keer per jaar harddrugs gebruikt op bv een feestje (vooral pilletjes, soms coke). Zouden jullie dit een afknapper vinden of niet? ik vind dat eigenlijk wel, maar weet niet of ik hierin te moralistisch ben (heb zelf nooit drugs gebruikt, ook geen blowen). Wat vinden jullie? vooral het feit dat hij kinderen heeft en dan soms drugs gebruikt vind ik niet tof

zouden jullie daten met een man die harddrugs gebruikt?

Totaal aantal stemmen: 408

ja (24%)
nee (76%)
Wat maakt het uit wat wij vinden. Jij mag daar geheel een eigen mening over hebben en het een afknapper vinden. Daar heb je ook niemands mening voor nodig.
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 12-06-2021 15:32
0.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zie drugs als een red flag.
Alle reacties Link kopieren
Als hij dat al op de tweede date vertelt, wil ik niet afwachten wat hij verder nog voor onvolwassen gedrag wil vermelden bij pakweg date nummer 5.
Als jij het een afknapper vindt moet je verder gaan zoeken. Zou een beetje raar zijn als je door zou gaan met deze man omdat een paar mensen op een forum beweren dat zij het geen afknapper zouden vinden toch.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben ik te achterdochtig, maar als iemand zegt 6x per jaar dan ga ik er alvast van uit dat het vaker gebeurd.

En sowieso als je een pilletje neemt dan duurt het drie maanden voor alles weer op peil is qua geluksstoffen. Tegen de tijd dat het weer een beetje op peil is gebruikt hij alweer. Kinderen zitten lekker opgescheept met "gezellige" vader.

Echt een no go voor mij.
...
Alle reacties Link kopieren
Zolang het werkelijk bij die 6 keer per jaar blijft zou het me geen biet interesseren.
Hij doet maar.

Als later blijkt dat het geen 6 keer maar 52 keer is haak ik af.


De bijkomende voorwaarde zou overigens wel zijn dat hij het uit het zicht van de kinderen doet.
Dus écht alleen op feestjes waar zij niet bij zijn.
wissewis wijzigde dit bericht op 12-06-2021 15:42
31.13% gewijzigd
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Nee. Dat vind ik echt een afknapper. Hoe oud is de man? Met 25 moet je toch wel klaar zijn met geëxperimenteer.
Voor mij zou het een no go zijn, dan maar moralistisch. Maar ik ben het ook eens met Lady Voldemort. Wat maakt het uit wat wij ervan vinden en of mensen je moralistisch vinden. Als jij het niet wil, wil je het niet en staat het je vrij niet meer af te spreken met deze man.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
12-06-2021 15:40
Nee. Dat vind ik echt een afknapper. Hoe oud is de man? Met 25 moet je toch wel klaar zijn met geëxperimenteer.
hij is 46. Juist dat vind ik ook een probleem, dar je het zo lang nodig hebt of zelfs ook op die leeftijd terwijl je al ruim volwassen bent met baan en kinderen. Je wilt toch ook niet half onder invloed voor je kinderen zorgen?
Alle reacties Link kopieren
Gebruik je het zelf ook? Of moet je er niets van hebben?

Als je er niets van moet hebben dan zou ik uitkijken naar iemand anders.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Daraknakat schreef:
12-06-2021 15:41
hij is 46. Juist dat vind ik ook een probleem, dar je het zo lang nodig hebt of zelfs ook op die leeftijd terwijl je al ruim volwassen bent met baan en kinderen. Je wilt toch ook niet half onder invloed voor je kinderen zorgen?
arme kinderen
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
12-06-2021 15:41
Voor mij zou het een no go zijn, dan maar moralistisch. Maar ik ben het ook eens met Lady Voldemort. Wat maakt het uit wat wij ervan vinden en of mensen je moralistisch vinden. Als jij het niet wil, wil je het niet en staat het je vrij niet meer af te spreken met deze man.
het probleem is dat hij verder echt heel leuk is en we een goede klik hebben. Ik zoek dus misschien stiekem wel een soort bevestiging om hem te blijven zien, terwijl mijn eigen kompas zegt dat ik dit een afknapper vind.
Daraknakat schreef:
12-06-2021 15:41
hij is 46. Juist dat vind ik ook een probleem, dar je het zo lang nodig hebt of zelfs ook op die leeftijd terwijl je al ruim volwassen bent met baan en kinderen. Je wilt toch ook niet half onder invloed voor je kinderen zorgen?

Of iemand 25 of 46 is zou me dan weer niets uitmaken. Hij heeft hier behoefte aan en als jij het niets vindt passen jullie gewoon niet bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Afknapper!
Echt enorm!
Alle reacties Link kopieren
Daraknakat schreef:
12-06-2021 15:41
hij is 46. Juist dat vind ik ook een probleem, dar je het zo lang nodig hebt of zelfs ook op die leeftijd terwijl je al ruim volwassen bent met baan en kinderen. Je wilt toch ook niet half onder invloed voor je kinderen zorgen?
Mensen genoeg die "half onder invloed" van bijvoorbeeld alcohol voor hun kinderen zorgen.

Zolang het werkelijke gebruik niet in de buurt van zijn kinderen gebeurd en het bij een paar keer per jaar blijft zou het mij dus écht niet kunnen schelen.



Maar het is vrij duidelijk dat jullie niet matchen.
wissewis wijzigde dit bericht op 12-06-2021 15:44
4.75% gewijzigd
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
12-06-2021 15:42
Gebruik je het zelf ook? Of moet je er niets van hebben?

Als je er niets van moet hebben dan zou ik uitkijken naar iemand anders.
ik heb het zelf nog nooit gebruikt. Drink af en toe een drankje maar verder niet. Dat mensen er in hun jongvolwassenheid mee experimenteren snap ik helemaal. Ik heb echter nooit de aantrekkingskracht van drugs begrepen voor ruim volwassen mensen.
Ik had ook een date die dat zei. Tot ik merkte dat hij het ook best vaak thuis deed. En op een gegeven moment hoorde ik hem snuiven voor hij naar z'n werk ging (als ik bleef slapen). En toen op een gegeven moment bleek ie gewoon verslaafd. Ik vind het nu wel een afknapper. Zeker gezien de hele industrie rondom drugs, de criminaliteit ed. Zes keer per jaar is om de maand. Vind ik nog vrij vaak ook.
Alle reacties Link kopieren
wat maakt het uit wat wij er van vinden? Wat als straks 95 van 100 zeggen er geen probleem mee te hebben? Negeer je dan je eigen gevoel? Waarom?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wissewis schreef:
12-06-2021 15:37
Zolang het werkelijk bij die 6 keer per jaar blijft zou het me geen biet interesseren.
Hij doet maar.

Als later blijkt dat het geen 6 keer maar 52 keer is haak ik af.


De bijkomende voorwaarde zou overigens wel zijn dat hij het uit het zicht van de kinderen doet.
Dus écht alleen op feestjes waar zij niet bij zijn.
Dit.
Ik heb vroeger een tijdlang flink de beest uitgehangen en heb niet tegen drugs op zich.
Maar zag ook gebeuren dat mensen knetterwaus of strak van bijv coke waren in het bijzijn van kinderen. En dat is echt niet goed te praten, zo fout.
Dus als hij dit alleen doet als de kinderen bij hun moeder zijn (ook de volgende dag nog) en sporadisch, zou ik daar niets tegen hebben.
Een volwassen man met kinderen die elk weekend op die manier feest vind ik wel een beetje sneu (vrouw ook).
anoniem_401292 wijzigde dit bericht op 12-06-2021 15:56
37.67% gewijzigd
Daraknakat schreef:
12-06-2021 15:42
het probleem is dat hij verder echt heel leuk is en we een goede klik hebben. Ik zoek dus misschien stiekem wel een soort bevestiging om hem te blijven zien, terwijl mijn eigen kompas zegt dat ik dit een afknapper vind.
En jij bent ook zijn leeftijd?
Alle reacties Link kopieren
Daraknakat schreef:
12-06-2021 15:41
hij is 46. Juist dat vind ik ook een probleem, dar je het zo lang nodig hebt of zelfs ook op die leeftijd terwijl je al ruim volwassen bent met baan en kinderen. Je wilt toch ook niet half onder invloed voor je kinderen zorgen?

Dan kap je het af, toch? Je kan wel een heel verhaal neerzetten over wat je allemaal hiervan vindt, maar heeft het zin? Of wil je afwachten of er misschien iets verandert.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij zou het absoluut een rode vlag zijn. Hoe leuk hij ook zou zijn.... Ik ben niet zo wanhopig dat ik bij een drugsgebruiker zou blijven. Liever niks dan dat!
Alle reacties Link kopieren
Nee je bent niet te moralistisch, je vertrouwt op je gevoel (en verstand). Ik zou ook echt niet met iemand gaan die drugs gebruikt. In het verleden heb ik ook al vaker bij bepaalde situaties of mensen gedacht "misschien valt het wel mee" maar dat is nou eigenlijk nooit het geval.
Alle reacties Link kopieren
Laat je je aanpraten dat je misschien te moralistisch bent, of vind je dat zelf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven