Date gehad, weet niet wat te denken

12-01-2022 21:20 563 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een lange tijd contact gehad met iemand via online daten. Dit was bijna elke dag en voelde heel goed.
Uiteindelijk toch afgesproken om elkaar te zien. Maar de date zelf was heel apart. Dit kwam omdat hij 1 dag van tevoren een boosterprik had gehaald. Dus tijdens de date voelde hij zit eigenlijk niet lekker worden, besloot hij daarom naar huis te gaan. Hij bood zijn excuses ervoor aan en zei dat we het nog tegoed hadden. Later die middag zei hij dat het goed was om naar huis te gaan want hij had koorts.
S avonds vroeg ik nog hoe het ging. Hij zei wel iets beter maar dat hij heel moe was dus ging slapen.

De volgende dag kwam hij niet online.
De dag erop liet hij me weten dat hij een paar slechte dagen had gehad want nog steeds niet lekker. En zometeen ook naar bed ging. Ik las dat pas 1 uur later. Ik gaf een reactie daarop, en toen zag ik dat hij online kwam. Alleen zei hij niks tegen me. Daarna was hij nog een uur een paar keer af en toe kort online en dan weer weg. Terwijl hij normaal altijd wel snel antwoord geeft en met me praat.

Daarna is hij tot nu toe niet meer online geweest.

Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Is hij nu echt ziek of niet? Hij zoekt wel contact met me om sorry te zeggen dat ie niks meer heeft laten horen ivm ziek zijn. Maar als we beiden online zijn zegt ie niks terwijl ie dat eerst wel deed.

Misschien is hij echt ziek door die booster. Maar misschien was het een smoes en was het gewoon niet wat hij ervan verwacht had. Maar dat kan hij dan wat mij betreft gewoon zeggen ipv moeilijk te doen.

Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar vind het gewoon raar.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij dit als escape gebruikt en je niet eerlijk durft te vertellen dat hij je niet leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Keesjeaap5 schreef:
12-01-2022 21:23
Ik denk dat hij dit als escape gebruikt en je niet eerlijk durft te vertellen dat hij je niet leuk vindt.
Dat zou goed kunnen natuurlijk. Maar het is toch veel makkelijker om gewoon te zeggen.
Ik vind het ook raar dat ie dan wel zelf nog contact zoekt.
Alle reacties Link kopieren
Niet raar, wel lullig. Hij vond je in het echt helaas niet leuk genoeg. Een rotstreek, om tijdens de date weg te gaan, als je het mij vraagt. Je kunt het ook gewoon uitzitten, en later eerlijk zijn.
Niet op wachten, hij wil niet meer.
Ik vind het wel heel rot voor je.
Alle reacties Link kopieren
Jillian80 schreef:
12-01-2022 21:25
Dat zou goed kunnen natuurlijk. Maar het is toch veel makkelijker om gewoon te zeggen.
Ik vind het ook raar dat ie dan wel zelf nog contact zoekt.
Het is voor veel mensen niet makkelijker, om het gewoon te zeggen. Mensen verzinnen de meest beroerde smoezen, echt. Contact zoeken doet hij, om zijn eigen schuldgevoel te sussen. Hij vindt je wel lief, en nu ook zielig, en hij wil het goedmaken. Maar hij wil geen relatie met je.
Alle reacties Link kopieren
Jillian80 schreef:
12-01-2022 21:25
Dat zou goed kunnen natuurlijk. Maar het is toch veel makkelijker om gewoon te zeggen.
Ik vind het ook raar dat ie dan wel zelf nog contact zoekt.
Welnee, het is 'makkelijker' om via een omweg jou te laten merken dat hij niet meer enthousiast is.
Veel mannen kiezen die weg in plaats van je direct af te wijzen.
Slappe hap dat wel.
Lekker laten gaan...
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk heb je hiervan geleerd: niet eindeloos blijven appen, want de vonk moet ook in het echt overslaan, dus sneller afspreken.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt op een smoes.
Lekker vergeten en op naar de volgende!
Alle reacties Link kopieren
Allemaal aannames.
Je weet het niet.
Hoelang geleden is zijn laatste bericht?

En hoe weet je dat hij in een uur een paar keer online komt? Zit je dan een uur naar dat scherm te turen?

Ik zou gewoon even afwachten.
Ik ken ook mensen die zo ziek als n hond waren na hun vaccinatie. Dan staat je hoofd écht niet naar appen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man zou met afstervende ledematen nog terug appen.


Laat hem gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ja en mijn vriend niet.
Dat zegt niets over deze man.
Alle reacties Link kopieren
Luchtig schreef:
12-01-2022 21:31
Mijn man zou met afstervende ledematen nog terug appen.


Laat hem gaan.
Precies! Een man die echt interesse in je heeft, laat zich niet weerhouden door een beetje koorts en lamlendigheid om je een lief berichtje te sturen. Kost toch geen enkele moeite. :roll:
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
Alsof alle mannen hetzelfde zijn..

Ik ken genoeg mensen die waardeloze appers zijn, maar de beste betrouwbare vrienden.
Misschien ben ik veel te goed gelovig maar ik zou deze man gewoon even lekkee uit laten zieken en vooral niet zo geobserdeerd elk uur gaan checken of hij al online is geweest.

Ik vind het helemaal niet gek om met koortst weg te gaan van een date. Op dat moment voel je je niet op je best en je wil toch in het begin een goede indruk achterlaten.
Laat het even een weekje rusten en wacht het af of hij nog contact op neemt.
Alle reacties Link kopieren
Begrijp ik het goed dat hij geen woord gewijd heeft aan de de date zelf?
Dat hij het leuk vond? Dat hij jou leuk vond? :sarcastic:
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
Wat Laloetje en Luchtig zeggen kan inderdaad allebei. Daarom twijfel ik nog een beetje. Maar ik denk dat de kans groot is dat het een smoes is.
Alle reacties Link kopieren
Jillian80 schreef:
12-01-2022 21:39
Wat Laloetje en Luchtig zeggen kan inderdaad allebei. Daarom twijfel ik nog een beetje. Maar ik denk dat de kans groot is dat het een smoes is.
Gewoon even afwachten dan toch?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
12-01-2022 21:40
Gewoon even afwachten dan toch?
Ik zou niet te lang wachten...
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn

Dat wil dan niet zo goed lukken. :sarcastic:

Laat die man even ziek zijn zeg. Hij meldt zich vanzelf weer als hij beter is.
Alle reacties Link kopieren
Luchtig schreef:
12-01-2022 21:31
Mijn man zou met afstervende ledematen nog terug appen.


Laat hem gaan.
Je man is toch wat anders dan een date.
Alle reacties Link kopieren
Mius schreef:
12-01-2022 21:38
Misschien ben ik veel te goed gelovig maar ik zou deze man gewoon even lekkee uit laten zieken en vooral niet zo geobserdeerd elk uur gaan checken of hij al online is geweest.

Ik vind het helemaal niet gek om met koortst weg te gaan van een date. Op dat moment voel je je niet op je best en je wil toch in het begin een goede indruk achterlaten.
Laat het even een weekje rusten en wacht het af of hij nog contact op neemt.
Dit dus ook. Daarom vind ik het toch lastig.
Van de andere kant komt ie wel online terwijl ie dan heel ziek is/koorts heeft. Klopt ook niet helemaal. Ik ga sowieso niks meer laten horen. Laat het aan hem over.
jillian80 wijzigde dit bericht op 12-01-2022 21:43
4.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft dat je al heel lang contact had voordat je afsprak.
Hoelang?

En hoelang heb je nu niets van hem gehoord?
Jillian80 schreef:
12-01-2022 21:39
Wat Laloetje en Luchtig zeggen kan inderdaad allebei. Daarom twijfel ik nog een beetje. Maar ik denk dat de kans groot is dat het een smoes is.
Als hij een uur online kan zijn dan had hij ook 10 seconden de tijd kunnen nemen om jou een berichtje te sturen.
Alle reacties Link kopieren
Jillian80 schreef:
12-01-2022 21:42
Dit dus ook. Daarom vind ik het toch lastig.
Van de andere kant komt ie wel online terwijl ie dan heel ziek is/koorts heeft. Klopt ook niet helemaal.
Natuurlijk klopt het niet. Ik denk dat dat jij allang weet hoe de vlag erbij hangt....
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
laLoetje schreef:
12-01-2022 21:42
Je schrijft dat je al heel lang contact had voordat je afsprak.
Hoelang?

En hoelang heb je nu niets van hem gehoord?
Toch wel een paar maanden.

Nu 2 dagen ongeveer niks gehoord

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven