Date gehad, weet niet wat te denken

12-01-2022 21:20 563 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een lange tijd contact gehad met iemand via online daten. Dit was bijna elke dag en voelde heel goed.
Uiteindelijk toch afgesproken om elkaar te zien. Maar de date zelf was heel apart. Dit kwam omdat hij 1 dag van tevoren een boosterprik had gehaald. Dus tijdens de date voelde hij zit eigenlijk niet lekker worden, besloot hij daarom naar huis te gaan. Hij bood zijn excuses ervoor aan en zei dat we het nog tegoed hadden. Later die middag zei hij dat het goed was om naar huis te gaan want hij had koorts.
S avonds vroeg ik nog hoe het ging. Hij zei wel iets beter maar dat hij heel moe was dus ging slapen.

De volgende dag kwam hij niet online.
De dag erop liet hij me weten dat hij een paar slechte dagen had gehad want nog steeds niet lekker. En zometeen ook naar bed ging. Ik las dat pas 1 uur later. Ik gaf een reactie daarop, en toen zag ik dat hij online kwam. Alleen zei hij niks tegen me. Daarna was hij nog een uur een paar keer af en toe kort online en dan weer weg. Terwijl hij normaal altijd wel snel antwoord geeft en met me praat.

Daarna is hij tot nu toe niet meer online geweest.

Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Is hij nu echt ziek of niet? Hij zoekt wel contact met me om sorry te zeggen dat ie niks meer heeft laten horen ivm ziek zijn. Maar als we beiden online zijn zegt ie niks terwijl ie dat eerst wel deed.

Misschien is hij echt ziek door die booster. Maar misschien was het een smoes en was het gewoon niet wat hij ervan verwacht had. Maar dat kan hij dan wat mij betreft gewoon zeggen ipv moeilijk te doen.

Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar vind het gewoon raar.
Alle reacties Link kopieren
Jillian80 schreef:
22-01-2022 10:43
Nee natuurlijk niet. Dat ga ik niet doen.

Ik denk dat hij ook met andere vrouwen afspreekt en even afwacht of dat iets is. Als dat niets is komt ie weer bij mij.

Dit ja! Dat denk ik ook.
Vrouwen verzamelen. Kijken of er nog een leukere / knappere op de datingapp zit, en zo niet kan ie altijd terugvallen op z'n back-ups die op z'n wachtbankje zitten te wachten

Goed inzicht Jillian!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem in elk geval niet blokkeren hoor! Blijf gewoon in contact, misschien komen de leuke gesprekken dan wel weer terug.
Alle reacties Link kopieren
Binnusje schreef:
22-01-2022 09:16
Doe het in elk geval wel snel, want ik heb mezelf beloofd geen mais voor de popcorn te kopen in de supermarkt vandaag!
Dan ben ik al te laat, want ik heb al nieuwe popcorn gekocht vandaag! :-o
Alle reacties Link kopieren
Dina1980 schreef:
22-01-2022 00:24
Ja, hij moet natuurlijk wel een beetje creatief zijn om alle tien die redenen wat logisch aaneen te vlechten. :biggrin:
Dat moet op de lijst van bijwerkingen van de booster, dat je in de twee weken daarna last krijgt van alle tien de meestvoorkomende smoezen van de smoezenlijst. :proud:
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
Yep schreef:
22-01-2022 11:36

Vrouwen verzamelen. Kijken of er nog een leukere / knappere op de datingapp zit, en zo niet kan ie altijd terugvallen op z'n back-ups die op z'n wachtbankje zitten te wachten
Hier ben ik ook een beetje 'bang' voor.
Alle reacties Link kopieren
Dina1980 schreef:
21-01-2022 23:40
Zo ongeveer wel he? Hij moet uit de top 10 denk ik alleen nog, even denken... afstand (is misschien niet relevant? Hoe ver moest hij reizen voor je?) en volgens mij heeft hij dan alle 10 meest voorkomende gezegd?
-Geen tijd
-Vorige relatie niet verwerkt
-It's not you, it's me
-Druk op werk
-Dingen op een rijtje moeten zetten
-Het nog niet weten
-Niet toe zijn aan een relatie
-Een week niet kunnen appen door een kulreden
-Stress

Volgens mij heeft hij zijn kaart dan compleet? Dus ben ook benieuwd waar hij dan mee gaat komen, misschien nog met afstand om de kaart compleet te krijgen, maar dat moet dan wel relevant zijn. Of misschien komt hij dan met iets origineels zoals de eerste keer.
Haha (sorry, herkenning), dit is de complete lijst waar afgelopen zomer een man mee kwam aanzetten met wie ik al maanden aan het daten was. Plus dat ik zijn insteek vast verkeerd begrepen had, etc.

En een paar weekjes later had hij een nieuwe vriendin! Wat nu niet aan de relatie toe?!

Dus alarm! Verspil je kostbare tijd niet aan zo'n iemand zou ik nu zeggen. Maar ben er zelf ook absoluut niet handig in, dus dit had ik net zo goed kunnen zijn. Maar denk er even aan. *insert red flag*
Alle reacties Link kopieren
Een topic van 23 pagina’s over een man waar 1 date mee is geweest…
Hij.wil.niet.
En ja, hij is een lul dat hij dat niet gewoon eerlijk zegt. Wees blij dat je daar nu achter komt en niet als je een koophuis, 2 kinderen en een labrador hebt.
Verwijder z’n nummer en ga verder met je leven.
Alle reacties Link kopieren
Karibu schreef:
29-01-2022 04:01
Plus dat ik zijn insteek vast verkeerd begrepen had.
Oja, die was ik nog vergeten! Die is ook nog een herkenbare inderdaad, en dan ga je je nog stom voelen ook... :-|
Terwijl het gewoon dikke vette crap is, ze dekken zich gewoon achteraf in...
Alle reacties Link kopieren
Foux schreef:
29-01-2022 08:55
Een topic van 23 pagina’s over een man waar 1 date mee is geweest…
Hij.wil.niet.
En ja, hij is een lul dat hij dat niet gewoon eerlijk zegt. Wees blij dat je daar nu achter komt en niet als je een koophuis, 2 kinderen en een labrador hebt.
Verwijder z’n nummer en ga verder met je leven.
Mosterd? Volgens mij had ze dit inzicht vorige week al hoor.
Alle reacties Link kopieren
Vlamtosti schreef:
29-01-2022 16:21
Mosterd? Volgens mij had ze dit inzicht vorige week al hoor.
Hm, ik lees nu dat To er al klaar mee was idd. Zal ik ff blokjes kaas snijden dan voor bij de mosterd? Of liever een vega bitterbal?
Alle reacties Link kopieren
Nou, om het volgende topic dan 23 pagina’s te kunnen besparen: een man die net uit een lange relatie komt, is niet op zoek naar z’n volgende lange relatie.

(En chatten moet hooguit een week duren voor een date wordt gepland)

Ik spreek in algemeenheden.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ik wil nog wat excuses toevoegen die ik tijdens het daten hoorde en niet herkende:

- ik houd van mijn vrijheid
- ik wil het rustig aandoen
- ik moet me focusen op mijn belangrijke baan
- mijn dochter was jarig en dan ben ik daar de hele week mee bezig en kan ik niet appen

Die laatste herkende ik trouwens wel meteen, die anderen nam ik veel te letterlijk en ik begreep de echte boodschap pas na een paar maanden.
Alle reacties Link kopieren
Vooral die redenen voor niet kunnen appen zijn altijd zo mooi. Ik kan nog een app sturen terwijl ik dit bericht typ. Niets zo makkelijk als even snel ergens tussendoor een app sturen, op het toilet, terwijl je van een ene ruimte naar een andere ruimte loopt, vlak voor je gaat slapen. Altijd wel een moment. Er is nooit een werkelijke reden voor niet kunnen appen, tenzij je 99% dood bent ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven