Date gehad, weet niet wat te denken

12-01-2022 21:20 563 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een lange tijd contact gehad met iemand via online daten. Dit was bijna elke dag en voelde heel goed.
Uiteindelijk toch afgesproken om elkaar te zien. Maar de date zelf was heel apart. Dit kwam omdat hij 1 dag van tevoren een boosterprik had gehaald. Dus tijdens de date voelde hij zit eigenlijk niet lekker worden, besloot hij daarom naar huis te gaan. Hij bood zijn excuses ervoor aan en zei dat we het nog tegoed hadden. Later die middag zei hij dat het goed was om naar huis te gaan want hij had koorts.
S avonds vroeg ik nog hoe het ging. Hij zei wel iets beter maar dat hij heel moe was dus ging slapen.

De volgende dag kwam hij niet online.
De dag erop liet hij me weten dat hij een paar slechte dagen had gehad want nog steeds niet lekker. En zometeen ook naar bed ging. Ik las dat pas 1 uur later. Ik gaf een reactie daarop, en toen zag ik dat hij online kwam. Alleen zei hij niks tegen me. Daarna was hij nog een uur een paar keer af en toe kort online en dan weer weg. Terwijl hij normaal altijd wel snel antwoord geeft en met me praat.

Daarna is hij tot nu toe niet meer online geweest.

Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Is hij nu echt ziek of niet? Hij zoekt wel contact met me om sorry te zeggen dat ie niks meer heeft laten horen ivm ziek zijn. Maar als we beiden online zijn zegt ie niks terwijl ie dat eerst wel deed.

Misschien is hij echt ziek door die booster. Maar misschien was het een smoes en was het gewoon niet wat hij ervan verwacht had. Maar dat kan hij dan wat mij betreft gewoon zeggen ipv moeilijk te doen.

Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar vind het gewoon raar.
Alle reacties Link kopieren
Jillian80 schreef:
13-01-2022 15:07
Ik ga ook wel contact opnemen maar wacht het nog heel even af.
En laat het voor nu dan los. Ga iets leuks doen of spreek af met een vriendin.
Kan je daar nog even lekker klagen en het daarna weglachen. :lmao:
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
*Sikkepit* schreef:
13-01-2022 15:12
En laat het voor nu dan los. Ga iets leuks doen of spreek af met een vriendin.
Kan je daar nog even lekker klagen en het daarna weglachen. :lmao:
Dankjewel.
Het was ook wel apart hoe het gegaan is. Zou het zelf niet zo kunnen bedenken in ieder geval om tijdens een afspraak net te doen of je ziek bent.
Alle reacties Link kopieren
*Sikkepit* schreef:
13-01-2022 15:07
Natuurlijk doet een man die het ziet zitten dat. Wat denk je, dat die een potentiële liefde zal laten lopen omdat hij toevallig even zwak, ziek en misselijk is? Echt niet!
Nee exact. Kom op dames die zeggen dat het te voorbarig en achterdochtig is. Iedereen hier met ook maar een beetje date ervaring weet toch dat als een man wil dat echt wel laat merken. Misschien willen we dat niet altijd weten en willen we onszelf blijven wijsmaken dat hij misschein wel echt ziek is, echt geen tijd heeft, echt op een te grote afstand woont, het echt druk heeft, echt nog bezig is met het verwerken van zijn vorige relatie, echt wel... vul maar in, we kennen allemaal de smoezenlijst wel toch? Maar hoe vaak bleek dat echt de werkelijke reden te zijn? Heel soms komt er iemand met en voorbeeld waarin het toch een misverstand bleek te zijn, en daar houden we ons dan allemaal aan vast, in de hoop dan ook die uitzondering te zijn. Maar in de regel geldt gewoon inderdaad wat bovenstaande poster zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hadden voor de date maandenlang dagelijks contact,

Heeft ie toen laten vallen dat ie een boosterprik zou krijgen?
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
Dina1980 schreef:
13-01-2022 15:22
Nee exact. Kom op dames die zeggen dat het te voorbarig en achterdochtig is. Iedereen hier met ook maar een beetje date ervaring weet toch dat als een man wil dat echt wel laat merken. Misschien willen we dat niet altijd weten en willen we onszelf blijven wijsmaken dat hij misschein wel echt ziek is, echt geen tijd heeft, echt op een te grote afstand woont, het echt druk heeft, echt nog bezig is met het verwerken van zijn vorige relatie, echt wel... vul maar in, we kennen allemaal de smoezenlijst wel toch? Maar hoe vaak bleek dat echt de werkelijke reden te zijn? Heel soms komt er iemand met en voorbeeld waarin het toch een misverstand bleek te zijn, en daar houden we ons dan allemaal aan vast, in de hoop dan ook die uitzondering te zijn. Maar in de regel geldt gewoon inderdaad wat bovenstaande poster zeggen.
Hier sluit ik mij bij aan.
Alle reacties Link kopieren
Charlotte717 schreef:
13-01-2022 15:23
Jullie hadden voor de date maandenlang dagelijks contact,

Heeft ie toen laten vallen dat ie een boosterprik zou krijgen?
Goeie vraag.
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
Jillian80 schreef:
13-01-2022 15:14
Dankjewel.
Het was ook wel apart hoe het gegaan is. Zou het zelf niet zo kunnen bedenken in ieder geval om tijdens een afspraak net te doen of je ziek bent.
Wellicht was hij tijdens de afspraak op zich wel echt niet lekker van die booster, maar kwam hem dat wel 'goed uit' om het af te kunnen ronden.
Of bedacht hij eenmaal thuis dat hij je niet leuk genoeg vind voor een vervolgdate.
Alle reacties Link kopieren
Jillian80 schreef:
13-01-2022 15:14
Dankjewel.
Het was ook wel apart hoe het gegaan is. Zou het zelf niet zo kunnen bedenken in ieder geval om tijdens een afspraak net te doen of je ziek bent.
Het is in elk geval een handige escape zullen we maar zeggen.
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
*Sikkepit* schreef:
13-01-2022 15:24
Goeie vraag.
Misschien heeft hij helemaal geen boosterprik gekregen. Misschien is het toch diezelfde vent als van die QR-code, zonder dat de TO's het van elkaar weten.
Alle reacties Link kopieren
Dina1980 schreef:
13-01-2022 15:26
Misschien heeft hij helemaal geen boosterprik gekregen. Misschien is het toch diezelfde vent als van die QR-code, zonder dat de TO's het van elkaar weten.
Wow, the plot thickens... ;-)
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
Weken lang app contact en daarna ineens niets. Dan vind hij je toch niet leuk genoeg. Want iemand die leuk is daar wil je graag meer van weten en dan gebeurd niet als er geen contact is :)
Alle reacties Link kopieren
Charlotte717 schreef:
13-01-2022 15:23
Jullie hadden voor de date maandenlang dagelijks contact,

Heeft ie toen laten vallen dat ie een boosterprik zou krijgen?
Ja dat heeft ie wel gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Los van dat dit een aflopende zaak lijkt, ben ik het ook niet eens met dat een man die echt wel moeite voor je zou doen als hij je leuk vindt.

Dat is op zich wel waar, maar bij online daten is het niet zo heel waarschijnlijk dat je meteen zo gepassioneerd bent over iemand. Je bent gewoon een beetje aan het daten, je ziet wel waar het schip strandt. Die ander is dan nog niet iemand die je koste wat kost probeert te appen, of waar je afspraken voor afzegt. Het is gewoon een date. Dat is echt heel anders dan wanneer je iemand irl hebt ontmoet en de vonk oversloeg in café of op een feestje. Een date is toch een onnatuurlijke setting en dat verloopt dus anders. Je hart ligt er minder snel in. Je eigen leven gaat nog voor op deze internetdate.
Alle reacties Link kopieren
Jillian80 schreef:
13-01-2022 15:30
Ja dat heeft ie wel gezegd.
Niet slim dan om uitgerekend op dìe dag te gaan daten. Kon het niet een dagje eerder of later? :roll:
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
Lorem_Ipsum schreef:
13-01-2022 15:37
Los van dat dit een aflopende zaak lijkt, ben ik het ook niet eens met dat een man die echt wel moeite voor je zou doen als hij je leuk vindt.
Een appje sturen om te laten weten dat het je het leuk vond en graag een vervolgdate wil, vind ik geen moeite doen hoor.
Maar het schept wel duidelijkheid zodat je niet in onzekerheid zit of je date je wel de moeite waard vindt.
Een man die iets in je ziet, laat je niet bungelen. Dan is ie je waarschijnlijk kwijt en dat risico wil hij niet lopen.
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
Lorem_Ipsum schreef:
13-01-2022 15:37
Los van dat dit een aflopende zaak lijkt, ben ik het ook niet eens met dat een man die echt wel moeite voor je zou doen als hij je leuk vindt.

Dat is op zich wel waar, maar bij online daten is het niet zo heel waarschijnlijk dat je meteen zo gepassioneerd bent over iemand. Je bent gewoon een beetje aan het daten, je ziet wel waar het schip strandt. Die ander is dan nog niet iemand die je koste wat kost probeert te appen, of waar je afspraken voor afzegt. Het is gewoon een date. Dat is echt heel anders dan wanneer je iemand irl hebt ontmoet en de vonk oversloeg in café of op een feestje. Een date is toch een onnatuurlijke setting en dat verloopt dus anders. Je hart ligt er minder snel in. Je eigen leven gaat nog voor op deze internetdate.
Precies, helemaal mee eens
Alle reacties Link kopieren
*Sikkepit* schreef:
13-01-2022 15:41
Een appje sturen om te laten weten dat het je het leuk vond en graag een vervolgdate wil, vind ik geen moeite doen hoor.
Maar het schept wel duidelijkheid zodat je niet in onzekerheid zit of je date je wel de moeite waard vindt.
Een man die iets in je ziet, laat je niet bungelen. Dan is ie je waarschijnlijk kwijt en dat risico wil hij niet lopen.
Nee, da’s een kleine moeite. Maar aan de andere kant op zich ook geen ramp als dat even op zich laat wachten. Je bent nog niks van elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Joh, hij hoeft geen bergen te verzetten. Maar als hij ook maar enige aantrekkingskracht voelde dan zal hij aansturen op een volgende date. Zo simpel is het wel.
Alle reacties Link kopieren
laLoetje schreef:
12-01-2022 21:31
Allemaal aannames.
Je weet het niet.
Hoelang geleden is zijn laatste bericht?

En hoe weet je dat hij in een uur een paar keer online komt? Zit je dan een uur naar dat scherm te turen?

Ik zou gewoon even afwachten.
Ik ken ook mensen die zo ziek als n hond waren na hun vaccinatie. Dan staat je hoofd écht niet naar appen.
Dit. Waarom meteen van het slechtste uitgaan?
Misschien is hij wel online voor de belangrijkste zaken, maar heeft hij geen behoefte aan appcontact, omdat hij niet lekker is. Of hij heeft niks leuks te melden, omdat ie ziek is. Ik zou het gewoon even tijd geven en dan kijken of hij weer open staat voor daten.
Alle reacties Link kopieren
*Sikkepit* schreef:
13-01-2022 15:38
Niet slim dan om uitgerekend op dìe dag te gaan daten. Kon het niet een dagje eerder of later? :roll:
Dat zei ik ook. Maar hij zei dat hij van die eerdere ook geen last van gehad. Op de dag dat hij die booster kreeg zei hij later op de dag dat hij er geen last had. De afspraak was 1 dag later.
Alle reacties Link kopieren
Die gozer dacht: ik zeg gewoon dat ik een boosterprik heb gehad, valt die chick tegen, dan kan ik dat gewoon als smoes gebruiken, dat ik er ziek van ben.
'God, ik voel me toch opeens helemaal niet lekker joh; ik ga naar huis hoor.... '
:bye:

Want hoeveel dagen is het nu geleden dat je voor het laatst een berichtje van hem hebt gehad TO?
Alle reacties Link kopieren
Jillian80 schreef:
13-01-2022 15:57
Dat zei ik ook. Maar hij zei dat hij van die eerdere ook geen last van gehad. Op de dag dat hij die booster kreeg zei hij later op de dag dat hij er geen last had. De afspraak was 1 dag later.
Nee, kon niet eerder of later, want dan kon hij de boosterprik niet meer als smoes gebruiken.
Slim van hem.
Alle reacties Link kopieren
Lorem_Ipsum schreef:
13-01-2022 15:44
Nee, da’s een kleine moeite. Maar aan de andere kant op zich ook geen ramp als dat even op zich laat wachten. Je bent nog niks van elkaar.
Nee natuurlijk is dat geen ramp. Maar iedereen die Tindert of aan internetdating doet, weet: voor jou tien anderen en als je iemand leuk genoeg vindt dan is het niet slim om die in onzekerheid te laten wachten. Dan ben je haar/hem waarschijnlijk kwijt aan een ander die die moeite wèl neemt. Zo gaat dat...
*sikkepit* wijzigde dit bericht op 13-01-2022 16:23
0.57% gewijzigd
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
Jillian80 schreef:
13-01-2022 15:57
Dat zei ik ook. Maar hij zei dat hij van die eerdere ook geen last van gehad. Op de dag dat hij die booster kreeg zei hij later op de dag dat hij er geen last had. De afspraak was 1 dag later.
Best bijzonder.
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
Maar TO, vond jij hem wél leuk dan? Want tot nu toe lees ik nog niets over wat hem leuk maakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven