Date is 2 weken op vakantie: contact

17-07-2017 08:13 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht nu eens een normale manier te daten. Hij stuurt normaal gesproken bijna iedere dag wat naar me, dus dacht dat hij ook echt wel interesse had. Paar keer afgesproken, was ook heel leuk. Nu is hij 2 weken met z'n 2 kinderen op vakantie in Europa. Ik had al verwacht dat hij minder zou appen, maar hij heeft al een week niks gestuurd! Ik heb hem op de dag van vertrek zelf een fijne vlucht gewenst en hij reageerde toen hij daar was aangekomen. Maar uit zichzelf daarna dus helemaal niks noppes nada.
En ik merk dat ik dat best jammer vind. Je hebt tegenwoordig overal WiFi en zelfs overal gewoon internetgebruiker op telefoon gratis. Ik vind het onattent en denk nu oh zo leuk vind't hij me toch niet.

We hebben dus elkaar 4 keer gezien hier in Nederland. Stel ik me aan dat ik geen berichtje krijg? Zouden jullie als je in mijn schoenen stond het totaal niks uit maken? Ik snap dat je minder met je telefoon bezig bent daar, maar ik heb het gevoel dat ie mij dus allang vergeten is en zodra het in Nederland weer saaier is, dat ik dan wel leuk ben.
Alle reacties Link kopieren
Perzina schreef:
17-07-2017 21:48

Nee hoor, als hij haar echt leuk vond, zou hij het vuurtje wel warm houden.
Dus wat Tinkerbell hierboven schrijft is gewoon bullshit, want als ze iemand echt leuk zou vinden zou ze wél vanaf haar vakantieadres appen?
Alle reacties Link kopieren
TinyBel schreef:
17-07-2017 20:26
Eerste vliegtuig nemen en hem gaan opzoeken?
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
hartstikke leuk dat je even hebt geappt met hem. laat je alsjeblieft niet van de wijs brengen door mensen hier die zeggen van hij zou dit of dat moeten doen om het warm te houden. dat is helemaal niet nodig dat geanalyseer, goed dat je probeert het verder even los te laten!

mijn vriend is geen apper maar toen het net van vriendschap naar relatie begon te gaan zorgde hij gewoon dat we wat afspraken en maakte daar werk van. Kijk dus naar zijn daden. Als hij terug is gewoon wat afspreken en bijpraten en je merkt dan echt wel aan zijn reacties of hij je gemist heeft.

er zijn van die doemdenkers hier maar zolang je niet weet hoe het precies zit zou ik me niks in mijn hoofd halen en loopt het toch mis leg het dan aub niet bij jezelf neer. shit happens. je bent niet pushy geweest dus maak je niet teveel zorgen. ik heb ook heel wat kikkers gekust hoor, het is ook een jungle als vrijgezel.
Alle reacties Link kopieren
ananassje schreef:
17-07-2017 19:04
Heb wat gestuurd en hij reageerde snel. Hij gaf zelf nu toevallig aan dat hij tijdens zijn vakantie niet veel met Nederland wil appen enzo dus denk toch dat er niks aan de hand is!
:cheer2:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Perzina schreef:
17-07-2017 21:48
Ik snap het wel hoor. Het kan er bij mij niet in dat als je helemaal gek bent van een vrouw en haar écht leuk vindt, je niks laat horen.

Iedereen doet alsof die kinderen zoveel aandacht vragen, komop zeg, die kids kleden zichzelf aan en hoeven echt niet 24/7 vermaakt te worden, bovendien liggen ze eerder op bed dan pa lijkt me.

Nee hoor, als hij haar echt leuk vond, zou hij het vuurtje wel warm houden.
Wat een onzin. Op vakantie neem ik geen contact op met het thuisland, want ik ben op vakantie. Ook mijn vriend krijgt niks te horen, ik spreek hem wel als ik terug kom. Het hele idee van vakantie is voor mij juist dat ik me onderdompel in een andere wereld, en dat gaat het beste door totaal geen contact te hebben met de thuisbasis.
Alle reacties Link kopieren
Leuk om jullie reacties te lezen. Lief dat jullie mee denken :)

@perzina:
Gewoon nieuwsgierig (aangezien ik dat vaker heb meegemaakt en niet wist hoe ik erop moest reageren): hoe zou jij met zoiets om gaan als jij denkt dat iemand je niet leuk genoeg vindt en het vuurtje niet warm genoeg houdt? Zou je daar iets van zeggen? Of wat doe je als hij dan weer vraagt om af te spreken?
Annelleke schreef:
18-07-2017 08:57
Wat een onzin. Op vakantie neem ik geen contact op met het thuisland, want ik ben op vakantie. Ook mijn vriend krijgt niks te horen, ik spreek hem wel als ik terug kom. Het hele idee van vakantie is voor mij juist dat ik me onderdompel in een andere wereld, en dat gaat het beste door totaal geen contact te hebben met de thuisbasis.

Je vriend van jaren is anders dan een nieuwe liefde naar mijn idee.
En dan nog: als hij er op deze manier in staat, en hij heeft echt interesse, zou hij dit zeggen. Dan zegt hij: op vakantie wil ik graag helemaal los van alles in NL, maar als ik weer terug ben wil ik je graag snel zien.

Dan laat je je potentiele liefje niet in het ongewisse hoor. Echt niet.
ananassje schreef:
18-07-2017 09:00


@perzina:
Gewoon nieuwsgierig (aangezien ik dat vaker heb meegemaakt en niet wist hoe ik erop moest reageren): hoe zou jij met zoiets om gaan als jij denkt dat iemand je niet leuk genoeg vindt en het vuurtje niet warm genoeg houdt? Zou je daar iets van zeggen? Of wat doe je als hij dan weer vraagt om af te spreken?
Ik zou er niks van zeggen, maar mijn conclusies trekken. Wil ik iemand die op deze manier in contact is met mij? Nee. Dus dat is simpel.
Alle reacties Link kopieren
Toen mijn vriend en ik elkaar net 4 weken kenden, ging ik met mijn kinderen op vakantie. Toch stuurden we elkaar elke dag een berichtje. Als je iemand echt leuk vindt, kun je altijd wel even tijd vrij maken vind ik.
Maar mss is zijn internetverbinding slecht, of oplader vergeten. Nou ja er zijn plenty dingen te verzinnen, maar veel kun je nu niet doen. Eerst maar even afwachten tot hij terug is.

Maar ik snap dat je het niet leuk vindt, aan de andere kant jullie hebben nog maar 4 dates gehad. Wij hadden dat ook zo'n beetje, maar ja niet iedereen is hetzelfde.
Hopelijk komt het straks allemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp TO, wil niet zeggen dat het voor iedereen hetzelfde is. Er zijn situaties waarbij ik op vakantie helemaal niks hoorde en zodra hij thuis kwam de aandacht voor 100% bij mij lag (ex). En nu heb ik een vriend, die het liefst iedere minuut bij me wil zijn, kan me ook niet voorstellen dat hij me níét zou appen, mochten we ooit zonder elkaar op vakantie gaan.

Ligt aan de persoon zelf.

Maar ik zou ook argwaan krijgen als het inééns zo'n grote verandering zou leveren. Van iedere dag appen naar een week niets. Begrijp het van beide kanten. Misschien heeft hij er wel een goede reden voor, maar ik begrijp jouw onzekerheid daarentegen ook heel goed.

Eigenlijk kan ik je geen oplossing geven.
Alle reacties Link kopieren
en toch, is er in relaties geen ultieme waarheid. (natuurlijk, 4 dates is nog geen ´relatie´)
het is wel verrekte handig, als je op 1 lijn mbt hoeveel contact je prettig vind. Als ik pril zou daten, met een gevoel dat dit meer kan worden, zou ik het ook erg prettig vinden, als mijn a.s. lover zich af&toe meldt als hij op vakantie is.
Alleen zou ik dan (itt TO) gewoon veel sneller zelf iets sturen, want als hij daar niet van gediend is, weet ik dat gewoon graag snel. Dan kan ik kiezen me aan hem aan te passen of opzoek te gaan naar iemand die ook van meer contact houdt
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
18-07-2017 09:39
en toch, is er in relaties geen ultieme waarheid. (natuurlijk, 4 dates is nog geen ´relatie´)
het is wel verrekte handig, als je op 1 lijn mbt hoeveel contact je prettig vind. Als ik pril zou daten, met een gevoel dat dit meer kan worden, zou ik het ook erg prettig vinden, als mijn a.s. lover zich af&toe meldt als hij op vakantie is.
Alleen zou ik dan (itt TO) gewoon veel sneller zelf iets sturen, want als hij daar niet van gediend is, weet ik dat gewoon graag snel. Dan kan ik kiezen me aan hem aan te passen of opzoek te gaan naar iemand die ook van meer contact houdt
Dit. Ik zou bijv. geen relatie met tinkerbell willen hebben omdat ik zelfs op vakantie wel wat contact wil houden met het thuisfront, maar ik snap tinkerbells idee ook volledig. Zolang het maar duidelijk is en beide partijen zich er fijn bij voelen.

TO maakte zich nu onnodig zorgen over iets. En wat met 1 berichtje van haar kant opgelost was.
Die duivelse moderne communicatiemiddelen ook. Vroeger konden mensen niet eens iets laten horen vanaf hun vakantie, alleen een ansichtkaart. Dan was iemand echt even weg, en hoorde je pas bij thuiskomst hoe het is geweest.
Niemand werd daar onzeker van.
Hij is op vakantie, en wil dus waarschijnlijk even los zijn van zijn gewone leven.
Alle reacties Link kopieren
Dina80 schreef:
18-07-2017 09:53
Die duivelse moderne communicatiemiddelen ook. Vroeger konden mensen niet eens iets laten horen vanaf hun vakantie, alleen een ansichtkaart. Dan was iemand echt even weg, en hoorde je pas bij thuiskomst hoe het is geweest.
Niemand werd daar onzeker van.
Hij is op vakantie, en wil dus waarschijnlijk even los zijn van zijn gewone leven.
natuurlijk werden mensen toen ook onzeker
Ja, maar niet OMDAT iemand niets liet horen, omdat toen niemand iets kon laten horen.
Alle reacties Link kopieren
ananassje schreef:
17-07-2017 19:04
Heb wat gestuurd en hij reageerde snel. Hij gaf zelf nu toevallig aan dat hij tijdens zijn vakantie niet veel met Nederland wil appen enzo dus denk toch dat er niks aan de hand is!
Ook niet met de vrouw waar hij mee date en die (hopelijk voor jou) in zijn hoofd zit?
Dan zou ik me toch achter m'n oren krabben..

Ik blijf er toch bij (en misschien word ik oud hoor), maar als een man je echt leuk vindt, dan is er geen ruimte voor twijfel aan jouw kant. Dan laat hij jou dat echt wel merken. Juist leuk toch? Appen met degene die je leuk vindt en elkaar missen? Samen plannen smeden voor als hij terug is in NL. Lijkt me heerlijk. Juist al dit overgeanalyseer komt omdat je diep van binnen al weet dat het niet helemaal wederzijds is. Ik zou dat onderbuik gevoel ook hebben.
Alle reacties Link kopieren
Heb ook beetje mijn vraagtekens bij hoor. Als hij je echt leuk vindt doet hij wel meer moeite. Een week niet reageren op je berichtje en vervolgens een dooddoener terug sturen met 'ik wil niet veel met Nederland jou appen'
Zegt mij genoeg. Deze man is niet verliefd...
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
Alle reacties Link kopieren
Ja het zat/zit mij ook niet lekker omdat ik dat ook denk. Als je iemand leuk vindt, dan wil je contact. Door sommige reacties van hier dacht ik ach misschien is er wel echt niks aan de hand. Maar toch blijft dit onderbuikgevoel aanwezig. Hij vroeg ook verder niet echt naar mij. Hoe mijn weekend was geweest ofzo. Dus misschien toch wel conclusies trekken.. ik had een tijdje geen zin meer om te daten met mannen, omdat het iedere keer na een paar dates op dit punt komt. Minder berichtjes. Ik in onzekerheid. En uiteindelijk vond diegene me niet leuk genoeg. En ik wil nu eens een keer daten waarbij dit niet het geval is. Ik vind het alleen wel moeilijk dat wanneer hij terug is en mij weer vraagt om af te spreken, wat ik dan moet doen.
Alle reacties Link kopieren
0,0 interesse in jou. Dat is wat mij betreft wel een rode vlag hoor. Actions speak louder than words.
Ik zou mijn conclusies trekken. Wel lastig als je hem echt leuk vindt, snap ik echt.
Ik zou hem niet meer gaan appen. Als het gevoel er niet is aan zijn kant, zal dat alleen maar irriteren.
Alle reacties Link kopieren
Dina80 schreef:
18-07-2017 09:53
Die duivelse moderne communicatiemiddelen ook. Vroeger konden mensen niet eens iets laten horen vanaf hun vakantie, alleen een ansichtkaart. Dan was iemand echt even weg, en hoorde je pas bij thuiskomst hoe het is geweest.
Niemand werd daar onzeker van.
Hij is op vakantie, en wil dus waarschijnlijk even los zijn van zijn gewone leven.
Ik belde vroeger mijn ouders en vriendje toch echt minimaal 1 keer per vakantie, de telefoon bestaat al heel lang hoor. En mijn ouders belden ook altijd even met opa en oma. Ansichtkaarten stuurden we naar mindere intimi.
anoniem_158392 wijzigde dit bericht op 18-07-2017 11:56
0.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
elviva schreef:
18-07-2017 11:15
Heb ook beetje mijn vraagtekens bij hoor. Als hij je echt leuk vindt doet hij wel meer moeite. Een week niet reageren op je berichtje en vervolgens een dooddoener terug sturen met 'ik wil niet veel met Nederland jou appen'
Zegt mij genoeg. Deze man is niet verliefd...
Dit dan ook wel weer. Waarom als reactie op een gezellig appje dat zware 'ik app liever niet'. Je kunt toch ook over je appangst heenstappen en je nieuwe vlam gewoon een appje terugsturen. Waarom doen mensen daar soms toch zo moeilijk over. Het is niet alsof ze hem bombardeert met appjes.
ananassje schreef:
18-07-2017 11:30
Als je iemand leuk vindt, dan wil je contact.
Maar de beste man heeft toch aangegeven dat hij even los wil zijn van het dagelijks leven?
Dat kan toch? Voor sommige mensen is dat de definitie van vakantie. Dat zegt toch an sich niets over zijn gevoelens voor jou?
De enige conclusie die je nu kunt trekken is dat jij nu zijn prioriteit niet bent.


Ik ben het met de post van Perzina eens dat hij wel moeite zou doen om je gerust te stellen als hij om je geeft.

Mijn huidige vriend doet en deed dit uit zichzelf. Kost hem geen moeite en mij bij hem ook niet.
Perzina schreef:
18-07-2017 09:16
Je vriend van jaren is anders dan een nieuwe liefde naar mijn idee.
En dan nog: als hij er op deze manier in staat, en hij heeft echt interesse, zou hij dit zeggen. Dan zegt hij: op vakantie wil ik graag helemaal los van alles in NL, maar als ik weer terug ben wil ik je graag snel zien.

Dan laat je je potentiele liefje niet in het ongewisse hoor. Echt niet.
Dit dus
Alle reacties Link kopieren
Dina80 schreef:
18-07-2017 11:55
Maar de beste man heeft toch aangegeven dat hij even los wil zijn van het dagelijks leven?
Dat kan toch? Voor sommige mensen is dat de definitie van vakantie. Dat zegt toch an sich niets over zijn gevoelens voor jou?
dat kan prima
maar het kan ook prima, dat dat helemaal niet bij TO past

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven