date is aan het draaien en konkelen........(geen OP)

22-01-2020 19:31 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-01-2020 21:49
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
99.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fae_ schreef:
22-01-2020 20:32
Ah, jij bent het weer.
Wie is dit?
stellar schreef:
22-01-2020 20:42
Haha echt hè!
To. Leg nou eens uit: waarom open je een topic om om meningen (of whatever) te vragen terwijl jij al vindt dat hij jouw moeite niet waard is?
Hij houdt zich niet aan jouw spelregels dus dan is t toch gewoon klaar.
Ik heb TO even geloept maar dit is haar eerste topic? Of verwachten jullie een dubbele nick?
chaoticinternetnerd schreef:
22-01-2020 20:43
Ik heb TO even geloept maar dit is haar eerste topic? Of verwachten jullie een dubbele nick?
Yup, een TO die vaker topic plaatst dat mannen niet genoeg dit of dat zijn/doen.
Zelfde schrijfstijl en negatieve houding.
Waarom verwacht je van iemand waarmee je nog geeneens een date hebt gehad, dat hij je als een prioriteit ziet?
Alle reacties Link kopieren
CherokeeRose1977 schreef:
22-01-2020 20:48
Waarom verwacht je van iemand waarmee je nog geeneens een date hebt gehad, dat hij je als een prioriteit ziet?
ik verwacht dat hij zin heeft in de date. als je keer op keer de date verzet heb je er blijkbaar geen zin in. of wacht jij een aantal weken tot een man eindelijk tijd voor je heeft?
lottevin schreef:
22-01-2020 20:50
ik verwacht dat hij zin heeft in de date. als je keer op keer de date verzet heb je er blijkbaar geen zin in. of wacht jij een aantal weken tot een man eindelijk tijd voor je heeft?
Nou, blijkbaar heeft hij geen zin in een date met jou. :idee:
lottevin schreef:
22-01-2020 20:50
ik verwacht dat hij zin heeft in de date. als je keer op keer de date verzet heb je er blijkbaar geen zin in. of wacht jij een aantal weken tot een man eindelijk tijd voor je heeft?
Nee dat nummer zou ik wissen uit m’n telefoon, zeker geen topic over openen omdat het me geen reet zou interesseren wat hij misschien denkt of wat mensen op een forum erover denken.
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
22-01-2020 20:53
Nee dat nummer zou ik wissen uit m’n telefoon, zeker geen topic over openen omdat het me geen reet zou interesseren wat hij misschien denkt of wat mensen op een forum erover denken.
nummer had ik allang gewist. hij appte me vandaag. waarom appen als je moeilijk gaat doen? ik begrijp het gewoon niet
Hij wil NIET met jou daten. Jij wil NIET met hem daten. NEXT.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
22-01-2020 20:52
Nou, blijkbaar heeft hij geen zin in een date met jou. :idee:
waarom appt hij dan om te vragen of ik het weekend af wil spreken? hij komt zelf met een voorstel en dan vaag doen. bizar
lottevin schreef:
22-01-2020 20:54
nummer had ik allang gewist. hij appte me vandaag. waarom appen als je moeilijk gaat doen? ik begrijp het gewoon niet
Wat doet het er toe waarom hij iets doet? Je hebt geen invloed op zijn gedrag, alleen op dat van jou. Als wissen niet genoeg is blokkeer je z’n nummer, je doet nou gewoon moeilijk om het moeilijk doen.
lottevin schreef:
22-01-2020 20:50
ik verwacht dat hij zin heeft in de date. als je keer op keer de date verzet heb je er blijkbaar geen zin in. of wacht jij een aantal weken tot een man eindelijk tijd voor je heeft?
Nee, want ik heb geen verwachtingen in de beginfase en daarnaast heb ik een leven. Dus als een man een concrete date plant en het past in mijn schema, prima. Zo niet, ook prima.
Alle reacties Link kopieren
CherokeeRose1977 schreef:
22-01-2020 20:58
Nee, want ik heb geen verwachtingen in de beginfase en daarnaast heb ik een leven. Dus als een man een concrete date plant en het past in mijn schema, prima. Zo niet, ook prima.
oh ik vind dat het begin juist de toon zet. goede manieren zetten de toon van toekomstige interactie. maar ieder zijn ding natuurlijk
lottevin schreef:
22-01-2020 21:14
oh ik vind dat het begin juist de toon zet. goede manieren zetten de toon van toekomstige interactie. maar ieder zijn ding natuurlijk
En dat je er zelf zo negatief instaat in het begin, dat mag wel?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
22-01-2020 20:42
Wie is dit?
relaties/hij-laat-niks-meer-van-zich-ho ... ges/456093
En hoppa, OP weer weg.
Nou tot de volgende keer dan, ben benieuwd welke naam je gaat verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
Fae_ schreef:
22-01-2020 20:32
Ah, jij bent het weer.
Yep, die gedachte kwam ook al bij mij op. Daar ga ik verder geen tijd meer in steken...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
En ja hoor... weer een OP meltdown.
Reacties kennelijk te confronterend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven