Date laat mij voor bijna alles betalen [Lege OP]

31-07-2020 23:21 395 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-08-2020 01:19
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
99.26% gewijzigd
Hij had toch vooraf al laten merken dat hij de kosten voor het hotel wou delen? Wat zei iedereen daar ook alweer over in dat topic?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er niet tegen kunnen en afknappen denk ik. Zeikerig. Gierig. Niet bepaald aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Jij weer? Moet dit nou in een nieuw topic?
Alle reacties Link kopieren
Welkom in 2020.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
31-07-2020 23:24
Ik zou er niet tegen kunnen en afknappen denk ik. Zeikerig. Gierig. Niet bepaald aantrekkelijk.
Ik merk dit ook. Het staat in de weg, ook omdat hij had laten vallen als de vrouw in een relatie meer verdient, hij zou verwachten dat zij de huur of hypotheek zou betalen. Of dat hij wel parttime zou kunnen werken als er kinderen in het spel zouden zijn en de vrouw fulltime zou laten werken. Een echte vent zou zich dood schamen met zulke uitspraken.
Alle reacties Link kopieren
Joehoe ben je er weer?
Alle reacties Link kopieren
Mens ga weg met je duizend en 1 zeik topics.
Alle reacties Link kopieren
date-tikkie schreef:
31-07-2020 23:28
Ik merk dit ook. Het staat in de weg, ook omdat hij had laten vallen als de vrouw in een relatie meer verdient, hij zou verwachten dat zij de huur of hypotheek zou betalen. Of dat hij wel parttime zou kunnen werken als er kinderen in het spel zouden zijn en de vrouw fulltime zou laten werken. Een echte vent zou zich dood schamen met zulke uitspraken.
Dump hem dan. :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
prinsesmaxima schreef:
31-07-2020 23:29
Mens ga weg met je duizend en 1 zeik topics.
Waarom reageer jij in mijn topic als het je stoort? Dit is mijn 3e topic voel je niet verplicht. Dank je
Je hoeft niet te daten met deze manspersoon he? Het is een vrij land, je mag het gewoon afkappen. Mag allemaal.
Oh ik laat mijn serieuze reactie maar zitten nu ook ik naar aanleiding van voorgaande reacties je ook even geloept heb..
anoniem_6362b14e742c2 wijzigde dit bericht op 31-07-2020 23:37
85.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
31-07-2020 23:30
Je hoeft niet te daten met deze manspersoon he? Het is een vrij land, je mag het gewoon afkappen. Mag allemaal.
Dat weet ik. Maar ik vroeg tips omdat verder alles goed gaat, alleen dit financiële stukje stoort mij enorm.
Jij was toch degene die schreef dat ze wil leven in luxe, en dat de man dat moet betalen?
Dan passen jullie duidelijk niet bij elkaar. Gun die man een vrouw die meer op eigen benen staat, die zal meer lol aan hem beleven.
Alle reacties Link kopieren
Fluithaas schreef:
31-07-2020 23:31
Jij was toch degene die schreef dat ze wil leven in luxe, en dat de man dat moet betalen?
Dan passen jullie duidelijk niet bij elkaar. Gun die man een vrouw die meer op eigen benen staat, die zal meer lol aan hem beleven.
Alles splitten is prima. Maar in de veroveringsfase alles tot in de puntjes is niet mijn ding.
Ik sta op mijn eigen benen, maar een man die niks voor mij over heeft voelt niet goed, sn daarnaast als ik ooit Mn baan verlies wat dan? Dan laat hij mij vallen want alles moet gesplit worden ?
Alle reacties Link kopieren
Wat ben jij irritant met je tig topics over hetzelfde probleem. Sorry maar geen sorry dat ik dat even uitspreek.

Hij was duidelijk over de kosten en hoe hij het wil regelen.
Jij niet.

Hij behandeld je als iemand die kan communiceren als er iets is, of iets besproken moet worden.
Jij wil behandeld worden als een prinses. Je vergeet dat een prinses ook wordt opgevoed met financiële verantwoordelijkheden en zelfstandigheid. Je wil namelijk geen afhankelijke prinses die haar eigen broek niet eens kan ophouden en haar mannetje niet kan staan als troonopvolger.

Dus kom uit je roze luchtkasteel en gedraag je als een normale zelfstandige vrouw die weet wat ze wil en dat uitspreekt. Die afspraken maakt waar nodig, en die vooral gewoon normaal bespreekt wat er besproken moet worden. Vertel hem dat je wil dat hij je sugardaddy wordt omdat dat in jouw ogen galant is. Maar stop vooral met die irritante passief agressieve aannames en het verongelijkte gedrag daarna.
..
date-tikkie schreef:
31-07-2020 23:31
Dat weet ik. Maar ik vroeg tips omdat verder alles goed gaat, alleen dit financiële stukje stoort mij enorm.
Nou ja je vindt het geen echte vent en die wil je wel toch? Zo’n kerel die zegt ik werk, zoek jij een leuke hobby.
Alle reacties Link kopieren
Volhouder666 schreef:
31-07-2020 23:34
Wat ben jij irritant met je tig topics over hetzelfde probleem. Sorry maar geen sorry dat ik dat even uitspreek.

Hij was duidelijk over de kosten en hoe hij het wil regelen.
Jij niet.

Hij behandeld je als iemand die kan communiceren als er iets is, of iets besproken moet worden.
Jij wil behandeld worden als een prinses. Je vergeet dat een prinses ook wordt opgevoed met financiële verantwoordelijkheden en zelfstandigheid. Je wil namelijk geen afhankelijke prinses die haar eigen broek niet eens kan ophouden en haar mannetje niet kan staan als troonopvolger.

Dus kom uit je roze luchtkasteel en gedraag je als een normale zelfstandige vrouw die weet wat ze wil en dat uitspreekt. Die afspraken maakt waar nodig, en die vooral gewoon normaal bespreekt wat er besproken moet worden. Vertel hem dat je wil dat hij je sugardaddy wordt omdat dat in jouw ogen galant is. Maar stop vooral met die irritante passief agressieve aannames en het verongelijkte gedrag daarna.
Ik ben eerder zijn sugar moment want ik betaal zelfs voor mijn eigen drankjes en eten als ik hij hem ga eten.
Alle reacties Link kopieren
Als je al drie topics te klagen hebt over deze date, past hij gewoon niet bij je. Klaar...
Maak het uit.
Alle reacties Link kopieren
Dat eerste voorbeeld vind ik niet echt gierig, als je hebt afgesproken de kosten geheel te delen dan vind ik het vrij normaal om ook de taxirit op te schrijven.

Dat van die boodschappen vind ik twijfelachtig, als je zelf aanbiedt om te betalen en je gaat samen boodschappen doen dan snap ik dat hij pakt wat hij lekker vindt en dat hij, als hij bier wil en jij wijn, voorstelt allebei te nemen. Wil jij bepalen wat je uitgeeft, dan kan je de boodschappen beter meebrengen.

Maar goed, blijkbaar is jouw indruk dat hij berekenend is op het gebied van geld, aan jou of je dat een dealbreaker vindt, dat kan niemand anders voor je bepalen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
date-tikkie schreef:
31-07-2020 23:36
Ik ben eerder zijn sugar moment want ik betaal zelfs voor mijn eigen drankjes en eten als ik hij hem ga eten.
Trap je toch zelf in?
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
31-07-2020 23:40
Als je al drie topics te klagen hebt over deze date, past hij gewoon niet bij je. Klaar...
Ik denk helaas ook dat dit het geval is. Ik kan me niet eroverheen zetten dat een man zo gierig is. Of misschien moet ik wennen omdat mijn exen totaal niet zo waren...maar het stoort mij en dat is niet goed.
Ik geloof niet dat jij en je date echt op 1 lijn zitte .
Jij wilt dat hij alles voor je betaalt, en vooral niets delen. Daarnaast moet hij ook zijn wens om op de bank een serie te kijken omzetten in een goed gesprek met jou.

Ik snap niet dat je pagina’s vol moet schrijven over je ergernissen. Het advies is al lang gegeven, kappen met deze man en ga er één zoeken die de deuren voor je openhoudt nadat hij je in zijn porsche is op komen halen, en al je wensen vervult.

Je hebt al meerdere van deze exen dus je hebt bewezen dat je ze kunt vinden, en je zult er vast wel snel weer één kunnen vinden. Ik zou het wel snel doen, want voor je het weet zijn de rijke allesbetalers op!
Alle reacties Link kopieren
date-tikkie schreef:
31-07-2020 23:42
Ik denk helaas ook dat dit het geval is. Ik kan me niet eroverheen zetten dat een man zo gierig is. Of misschien moet ik wennen omdat mijn exen totaal niet zo waren...maar het stoort mij en dat is niet goed.
Het zou mij ook storen. Is je goed recht.
Maar maak er dan een eind aan. Zonde van je tijd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven