Date lijkt van de aardbodem verdwenen

31-07-2020 17:32 2146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 1,5 week heb ik ontzettend leuk contact met een man. Afgelopen maandag hebben we elkaar voor het eerst gezien; superleuke date gehad! Hij vroeg me meteen wanneer ik weer wat wilde doen en we hebben daarop voor vrijdag, vanavond dus, afgesproken. Afgelopen week heeft hij deze date nog een aantal keer bevestigd. We hebben ontzettend veel en leuk contact, hij appt me de hele dag door! Tot... vandaag. Mijn berichten komen niet aan, blijven op 1 vinkje staan. Als ik hem bel krijg ik een automatische stem die zegt dat het nummer niet bereikbaar is. Ik ben niet geblokkeerd want ik zie zijn profielfoto nog.

Ik snap er niks van! Ik ken hem natuurlijk niet erg goed maar hij lijkt me niet het type om ineens niks te laten horen. Mijn eerste gedachte was dat zijn telefoon kapot is, hij heeft geen social media. Inmiddels denk ik dat ik, bij wijze van spreke, dat hij in het ziekenhuis ligt (hij voelde zich gisteren niet zo fit).

Ik heb veel meegemaakt met daten, maar dit... wat nu?
VANTA schreef:
31-07-2020 17:56
Je kan ook niet gaan natuurlijk. Daar moet hij dan maar begrip voor hebben mocht hij voor niets komen. Het loopt in de soep vanwege zijn onbereikbaarheid.
Beetje slimme gast neemt dan over een maand weer eens contact op en zegt dan 'ik was wel echt effe kwaad op je hoor, ik heb de hele avond staan wachten. Maar ik heb het je vergeven. Neuken?'
Elfje* schreef:
31-07-2020 17:56
Ja dat is waar.

Mss op het laatste moment dat hij wat van zich laat horen. Ik ken er nog zo een.
Dan is hij te laat, je gaat daar toch niet 'needy' op zitten wachten.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
31-07-2020 17:57
Beetje slimme gast neemt dan over een maand weer eens contact op en zegt dan 'ik was wel echt effe kwaad op je hoor, ik heb de hele avond staan wachten. Maar ik heb het je vergeven. Neuken?'
Zou ik hem rustig laten langskomen om hem dan een mep in zijn gezicht te verkopen :-).

Liefst op een moment dat zijn broek al uit is.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
En TO, je kent hem 1, 5 week. 1 x gezien live...Dus hoezo denk je dat hij geen type is om te ghosten? Je kent hem niet.
missmeisje schreef:
31-07-2020 17:53
Dus... hij zou me wél geblokkeerd kunnen hebben? Dat zou ik echt wonderlijk vinden.

Wat fijn dat er zoveel reacties komen! Ben wel verbaasd dat velen van jullie zeggen dat ik naar het station moet gaan. Dat station is voor mij 5 min fietsen. Maar zou me ook echt dom voelen als ik voor niks zit te wachten...
Ik zou niet gaan. Hoe moeilijk is het om jou even te berichten? Helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Je zou hem een sms'je kunnen sturen. Die zou wel moeten aankomen toch?

Edit; beetje dom van mij mocht zijn telefoon kapot zijn en dat dat de reden van zijn onbereikbaarheid is.
Wel heel toevallig dat dat dan juist vandaag gebeurt.
litalily wijzigde dit bericht op 31-07-2020 18:04
53.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Misschien hebben jullie gelijk en ben ik inderdaad ineens geblokkeerd. Zo goed ken ik hem natuurlijk niet. Ik had nog hoop op een ‘goed einde’...;) Toch vind ik het raar.
Alle reacties Link kopieren
LitaLily schreef:
31-07-2020 18:00
Je zou hem een sms'je kunnen sturen. Die zou wel moeten aankomen toch?
Tenzij zn mobiel leeg is en hij zn oplader niet mee naar werk heeft. Dit zou mij echt kunnen overkomen.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zou dan weer wel even naar het station fietsen. Niet om een uur te wachten, maar ergens tussen 18.30 en 19.00 of zo. Dan weet je het in ieder geval zeker. Is hij er niet? Blokkeren die handel en door met je leven. Dan kan hij achteraf ook niet met een lulmoes aankomen waardoor je nog maanden blijft aanmodderen met hem en dan, zoals zovelen, hier een nieuw topic opent met 'moet ik hem nog een kans geven?'
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Ik zou dus echt niet naar een station gaan fietsen zonder een concrete tijd van zijn trein/bus. Zijn jullie allemaal wappie ofzo?
Ik zou op Valentijnsdag 2024 bij het Empire State Building gaan staan. Is hij er ook dan is het ware liefde
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 31-07-2020 18:03
1.90% gewijzigd
sunshineandblueskies schreef:
31-07-2020 18:02
Ja ik zou dan weer wel even naar het station fietsen. Niet om een uur te wachten, maar ergens tussen 18.30 en 19.00 of zo. Dan weet je het in ieder geval zeker. Is hij er niet? Blokkeren die handel en door met je leven. Dan kan hij achteraf ook niet met een lulmoes aankomen waardoor je nog maanden blijft aanmodderen met hem en dan, zoals zovelen, hier een nieuw topic opent met 'moet ik hem nog een kans geven?'
TO kan ook gewoon niet in een lulsmoes trappen en er nu niet heen gaan.
Murrmurr schreef:
31-07-2020 17:57
Beetje slimme gast neemt dan over een maand weer eens contact op en zegt dan 'ik was wel echt effe kwaad op je hoor, ik heb de hele avond staan wachten. Maar ik heb het je vergeven. Neuken?'
:rofl:

Die bestaan echt hè!
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
31-07-2020 17:52
‘Tussen 18 en 19’ vind ik een rare afspraak. Ik zou geen zin hebben om een uur te wachten op iemand die misschien om 19 uur komt aanzetten.
Als hij er is belt hij ook wel neem ik aan, als hij jou niet ziet.

Nou precies.
Echt niet dat ik een uur ga wachten terwijl ik de hele dag niks van 'm heb gehoord en mijn berichtjes op ongelezen blijven staan. Wat de reden dan ook is. Indien goede reden, spreken we gewoon nog een keer af.
Alle reacties Link kopieren
LitaLily schreef:
31-07-2020 18:00
Je zou hem een sms'je kunnen sturen. Die zou wel moeten aankomen toch?
Hoe kun je dat zien?
Ik heb hem net nog geprobeerd via whatsapp te bellen (belde eerder gewoon via de telefoon). Hij gaat dan wel over (maar er wordt niet opgenomen).
Aviendha schreef:
31-07-2020 18:02
Tenzij zn mobiel leeg is en hij zn oplader niet mee naar werk heeft. Dit zou mij echt kunnen overkomen.
Nou dan belt die vanzelf wel later en zal die vast niet boos zijn als TO niet een uur gaat zitten wachten op een station.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
31-07-2020 18:04
Nou dan belt die vanzelf wel later en zal die vast niet boos zijn als TO niet een uur gaat zitten wachten op een station.
Fair enough
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Luci_Morgenster schreef:
31-07-2020 18:02
Ik zou dus echt niet naar een station gaan fietsen zonder een concrete tijd van zijn trein/bus. Zijn jullie allemaal wappie ofzo?

Echt he? Ik snap sommige reacties niet.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
31-07-2020 18:03
TO kan ook gewoon niet in een lulsmoes trappen en er nu niet heen gaan.


Nou er is nu nog geen sprake van een daadwerkelijke lulsmoes hè. Er is helemaal geen communicatie vanaf zijn kant en wij kunnen alleen maar gissen naar het waarom.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Als je berichtjes niet eens aankomen is de kans groter dat z'n telefoon gewoon kaduuk is toch?

Ik zou gaan kijken bij het station. Trots is overrated.
Such fun!1
Heb je geen Lebara beltegoed om dit soort dingen te testen?
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
31-07-2020 18:06
Als je berichtjes niet eens aankomen is de kans groter dat z'n telefoon gewoon kaduuk is toch?

Ik zou gaan kijken bij het station. Trots is overrated.


Ja dit dus.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
missmeisje schreef:
31-07-2020 18:04
Ik heb hem net nog geprobeerd via whatsapp te bellen (belde eerder gewoon via de telefoon). Hij gaat dan wel over (maar er wordt niet opgenomen).
Klopt dit met geblokkeerd zijn? Kan iemand het effe uittesten?

Als die arme knul na een ongeluk in het ziekenhuis is beland voel ik me schuldig
Alle reacties Link kopieren
Ik zou even een ijsje eten op t station. Is ie er niet dan weet hij niet dat je op hem wachtte. Is hij er wel dan zal hij blij zijn dat je toch gekomen bent.
Luci_Morgenster schreef:
31-07-2020 18:04
Nou dan belt die vanzelf wel later en zal die vast niet boos zijn als TO niet een uur gaat zitten wachten op een station.
Dat klopt ook wel weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven