Date lijkt van de aardbodem verdwenen

31-07-2020 17:32 2146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 1,5 week heb ik ontzettend leuk contact met een man. Afgelopen maandag hebben we elkaar voor het eerst gezien; superleuke date gehad! Hij vroeg me meteen wanneer ik weer wat wilde doen en we hebben daarop voor vrijdag, vanavond dus, afgesproken. Afgelopen week heeft hij deze date nog een aantal keer bevestigd. We hebben ontzettend veel en leuk contact, hij appt me de hele dag door! Tot... vandaag. Mijn berichten komen niet aan, blijven op 1 vinkje staan. Als ik hem bel krijg ik een automatische stem die zegt dat het nummer niet bereikbaar is. Ik ben niet geblokkeerd want ik zie zijn profielfoto nog.

Ik snap er niks van! Ik ken hem natuurlijk niet erg goed maar hij lijkt me niet het type om ineens niks te laten horen. Mijn eerste gedachte was dat zijn telefoon kapot is, hij heeft geen social media. Inmiddels denk ik dat ik, bij wijze van spreke, dat hij in het ziekenhuis ligt (hij voelde zich gisteren niet zo fit).

Ik heb veel meegemaakt met daten, maar dit... wat nu?
MarindaH schreef:
31-07-2020 18:25
Ah, dus zo zit het, dank voor dit heldere inzicht.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Dit begint toch wel een spannend verhaal te worden.
Ben benieuwd naar het einde. Hopelijk ontmoeten jullie elkaar nu op het station!
Alle reacties Link kopieren
missmeisje schreef:
31-07-2020 18:20
Ik weet alleen in welke plaats hij woont, ik heb geen adres. Hij weet ook niet waar ik woon.

Als ik hem ‘gewoon’ bel zegt een automatische stem dat t nummer niet bereikbaar is.

Ik ben niet perse makkelijk te vinden via Google maar als je mijn naam, woonplaats en beroep intypt kun je wel iets van me vinden. Hij is online echt niet te vinden...

Ik vind het zo vreemd dat ie me echt plat appte en t nu ineens stil is. Dat contrast heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Mja, dit wordt hoogstwaarschijnlijk een exercitie in geduld (en wellicht acceptatie). Ik weet alleen dat als ik in zijn schoenen zou staan en dezelfde gevoelens zou hebben over de eerste date als jij hier beschrijft, dat ik heel erg mijn best zou doen om jou op tijd te laten weten wat er aan de hand is.
Ben je al op het station to?
Alle reacties Link kopieren
TO MET JE LUIE REET VAN DE BANK AF !!!

en hup op de fiets naar hem toe
Alle reacties Link kopieren
Als hij niet komt is het echt niet omdat hij TO niet leuk vindt maar gewoon omdat hij weet dat er geen tijd en plaats is afgesproken.
Dan ga je toch niet?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
lolapaloeza schreef:
31-07-2020 18:29
Als hij niet komt is het echt niet omdat hij TO niet leuk vindt maar gewoon omdat hij weet dat er geen tijd en plaats is afgesproken.
Dan ga je toch niet?
Neeheee. Jij zult de liefde van je leven MIS lopen omdat je op de bank bleef zitten. Zit je daar. In je uppie
missmeisje schreef:
31-07-2020 18:20
Ik weet alleen in welke plaats hij woont, ik heb geen adres. Hij weet ook niet waar ik woon.

Als ik hem ‘gewoon’ bel zegt een automatische stem dat t nummer niet bereikbaar is.

Ik ben niet perse makkelijk te vinden via Google maar als je mijn naam, woonplaats en beroep intypt kun je wel iets van me vinden. Hij is online echt niet te vinden...

Ik vind het zo vreemd dat ie me echt plat appte en t nu ineens stil is. Dat contrast heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Dat heeft gewoon een naam, zo vaak komt dat voor. Ghosten.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin heeft hem net gebeld. Bij haar gaat ie wel over. Ben ik dan dus geblokkeerd?
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
31-07-2020 18:33
Dat heeft gewoon een naam, zo vaak komt dat voor. Ghosten.

Jij bent gewoon afgestompt.
Such fun!1
als hij bij jou nu nog steeds niet overgaat zou ik daar maar vanuit gaan
Alle reacties Link kopieren
missmeisje schreef:
31-07-2020 18:34
Mijn vriendin heeft hem net gebeld. Bij haar gaat ie wel over. Ben ik dan dus geblokkeerd?
Heeft ze via WhatsApp gebeld of gewoon?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
missmeisje schreef:
31-07-2020 18:34
Mijn vriendin heeft hem net gebeld. Bij haar gaat ie wel over. Ben ik dan dus geblokkeerd?

Oneeeeee. Maar hij ging bij jou toch ook over?!
Such fun!1
missmeisje schreef:
31-07-2020 18:34
Mijn vriendin heeft hem net gebeld. Bij haar gaat ie wel over. Ben ik dan dus geblokkeerd?
Bij jou ging hij toch ook over, schreef je?
babbeleo schreef:
31-07-2020 18:33
Neeheee. Jij zult de liefde van je leven MIS lopen omdat je op de bank bleef zitten. Zit je daar. In je uppie
Ja, want als het de liefde van je leven is dan heb je het helemaal verpest als je nu geen uur gaat zitten wachten.
Maar ik zou dat dus nog een laatste keer checken
Laat haar hem bellen en vragen of zijn vrouw thuis is.
Als je geen concrete plaats en tijd hebt afgesproken, zou ik niet naar het station gaan.

En als zijn telefoon overgaat, ben je niet geblokkeerd. Als ik mij niet vergis, gaat er bij een blokkade gelijk tot een in gesprek toon en kan je een voicemail inspreken. Zelfs berichten sturen bij een blokkade gaan er niet doorheen. Ik denk dat je nu op de negeer staat.
anoniem_64b9896d19796 wijzigde dit bericht op 31-07-2020 18:38
Reden: .
1.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gosthen meegemaakt. Van hele dag appen naar niks, niet komen opdagen op een date en opeens blokkeren.

Ik heb meegemaakt dat zijn telefoon leeg was na een dag surfen (is hele tijd onbereikbaar en erna ook) en dat hij toch op het station stond, want we hadden toch afgesproken?! Gelukkig stond ik er ook.

Kan beide kanten op.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je vader even laten bellen. En als ie dan opneemt, kan ie hem meteen de volle laag geven.
Such fun!1
lolapaloeza schreef:
31-07-2020 18:29
Als hij niet komt is het echt niet omdat hij TO niet leuk vindt maar gewoon omdat hij weet dat er geen tijd en plaats is afgesproken.
Dan ga je toch niet?
Tuurlijk.

En dan belt hij vanzelf wel als hij wel weer een werkende volle telefoon heeft voor een andere date.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
31-07-2020 18:37
Tuurlijk.

En dan belt hij vanzelf wel als hij wel weer een werkende volle telefoon heeft voor een andere date.
Ja joh. Alleen een afspraak met een volle telefoon en anders kan hij en ieder ander: de boom in.
missmeisje schreef:
31-07-2020 18:34
Mijn vriendin heeft hem net gebeld. Bij haar gaat ie wel over. Ben ik dan dus geblokkeerd?
Ja. Geen tijd meer aan besteden en blokkeren
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt bang dat ik geblokkeerd ben. En... waarom? Heeft hij toch gewoon een vrouw of vriendin?

Ik ga zo naar een andere vriendin, dan ga ik ‘m nog eens bellen met haar telefoon. Ik wil op z’n minst uitleg/ hem even vertellen wat ik hiervan vind.
MarindaH schreef:
31-07-2020 18:36
Ik zou je vader even laten bellen. En als ie dan opneemt, kan ie hem meteen de volle laag geven.

:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven