Date loopt mis

21-04-2018 17:14 355 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had al een tijdje erg leuk contact met een man via een datingsapp. Hij woonde maar 10km bij mij vandaan en na een tijdje contact ben ik bij hem langs geweest. Er was meteen een klik en we hebben 3 uur lang op de bank zitten kletsen. Toen ik weer naar huis ging stuurde hij meteen een kusje op whatsapp.

Via whatsapp planden we meteen een nieuwe afspraak voor 2 dagen erna. Wederom was het die avond weer erg gezellig! En de dag erna gingen we lekker touren en eten bij hem achterthuis. De dagen volgden en we zagen elkaar zowat om de dag. We lagen ‘s avonds lekker tegen mekaar aan op de bank en er gebeurde verder niets en dat voelde vertrouwd. Toen besloten we te gaan borrelen, en omdat het zo goed voelde bleef ik slapen en hadden we afgesproken nog geen seks te hebben, pas wanneer ik er klaar voor was. Hij gaf mij alle vertrouwen en ik durfde uit te spreken dat ik kriebels in mijn buik kreeg.

Omdat het zo vertrouwd voelde gebeurde er uiteindelijk toch wel wat, ik dacht wat maakt het uit? We hebben het leuk, kunnen over alles praten en hij wilde tenslotte ook iets serieus weer opbouwen. Dat is 2 keren gebeurd en tussendoor hebben we ook nog 2 nachten gewoon geslapen zonder dat er wat gebeurde.

Begin deze week was hij ineens stiller via whatsapp en belde mij niet meer uit zichzelf. Ik begreep der niks van en hij zei telkens dat hij druk was met werk of andere dingen, maar ik zag hem wel steeds online. Het maakte mij zo onzeker dus ik ging hem controleren. En zei een keer een beetje boos dat ik het niet leuk vond dat ie niets zei terwijl ik hem wel online zag. Ook belde een goede vriendin mij op en vertelde dat ze hem online zag op de datingsapp waar ik hem op had leren kennen, terwijl hij zei er niks meer mee te doen. Toen werd ik verdrietig en dacht zie je nou wel, hij bedonderd mij! Ik hoor bijna niks meer maar hij heeft wel tijd om daar op te zitten.

Ik heb hem toen opgebeld en gevraagd of hij me wel echt serieus leuk vond. Als dat niet zo was dan zou hij dat wel eerlijk zeggen zei hij. Ik heb hem toen geconfronteerd dat ik wist dat ie nog regelmatig op die app online was, en dat ik het ontzettend vreemd vond dat hij bijna geen initiatief meer toonde naar mij toe. Volgens hem was hij berichten aan het verwijderen op die app. En ik moest hem niet zo controleren en hij had geen zin in die drama! Die avond was die niet meer online want hij beweerde dat ie optijd ging slapen. Ik ben langs zijn huis gereden (ja heel stom, onzekerheid) en zag daar een auto bij zijn huis staan van een meid. De volgende dag heb ik nog gevraagd of er een ander was en heb ik verteld dat ik dat heb gezien. Toen zei hij dat het een gewone vriendin was die nog langs kwam voor zijn verjaardag, en tegen mij doodleuk zeggen dat hij ging slapen. Ik geloof er niks meer van, alles leek zo leuk en ik vertrouwde die vent.

Gisteren zou ik naar hem toe gaan en er over praten. Hele dag hoorde ik niks en tegen 20:00 pas een appje dat ik niet hoefde te komen want hij had er even geen zin in. Ik vroeg hem of het klaar was, en dan zegtie ook nog doodleuk dat ie dat niet zegt maar even rust wil. Ik heb die app zelf weer aangemaakt en zie hem constant online. Ik voel me zo bedonderd! Het leek zo leuk en zo serieus tussen ons. Vorige week waren we bijna alle dagen samen zelfs. Ik heb dit vaker mee gemaakt en het maakt me ontzettend onzeker.

Ik heb helaas nog kleren van hem thuis liggen die hij nodig heeft voor zijn werk. Maar ik heb de puf niet meer om contact met hem te zoeken.

Het voelt zo ontzettend rot, weet even niet hoe ik er mee om moet gaan! :( Wat moet ik hiermee? Ik weet dat ik zelf ook niet alles goed heb gedaan door mijn onzekerheid. Hij is zo leuk, maar het maakt mij zo onzeker. Straks had ie wel gelijk dat ik me druk maakte om niets, maar als hij telkens op die datingsapp zit terwijl wij al een tijdje serieus met elkaar afspreken en samen slapen. Ik weet het echt niet en voel me zo verdrietig omdat alles zo leuk leek!!!!

Het liefst bel ik hem op of ga naar zn huis, maar hij wil even rust en ik heb er ook niet meer zo de puf voor. Laten rusten doet ook zo zeer!
redrose91 wijzigde dit bericht op 21-04-2018 17:19
1.97% gewijzigd
Je vond de koffie-confrontatie al te eng...
Denk je nou echt dat je een gelijkwaardig gesprek met hem kunt voeren?
Die man weet precies wat hij moet zeggen.
Redrose91 schreef:
26-04-2018 14:10
Ja zal inderdaad kunnen... Ik weet het gewoon niet, ben ik nu naïef?
Ja, maar dat is helemaal prima. Je bent blijkbaar er nog niet aan toe om dramatiek achter je te laten maar zoekt het zelf actief op.

Zodra deze man denkt dat je verder bent gegaan met je leven voelt hij zich gekrenkt en haalt hij je weer naar binnen. Noemen ze hot and cold.
Tuurlijk TO, gewoon doen. Neem een beetje risico. Je weet nu waar je aan begint. Toch ?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niks meer van hem gehoord na woensdag dus ik denk ook van “laat maar”. Als iemand echt met mij wil praten en er wat aan wil doen dan neem je wel wat meer moeite denk ik. Hij wou vast even peilen of ik al verder was gegaan met mijn leven.

Hier moet ik maar een punt achter zetten en verder gaan met mijn leven.
Alle reacties Link kopieren
Redrose91 schreef:
27-04-2018 19:53
Ik heb niks meer van hem gehoord na woensdag dus ik denk ook van “laat maar”. Als iemand echt met mij wil praten en er wat aan wil doen dan neem je wel wat meer moeite denk ik. Hij wou vast even peilen of ik al verder was gegaan met mijn leven.

Hier moet ik maar een punt achter zetten en verder gaan met mijn leven.
Hij zei toch na de drukke dagen wat met je af te willen spreken.

Brei ervoor jezelf een eind aan. Maar neem de proef eens op de som. Al is het alleen maar even voor jezelf om te zien wat er gebeurt. De kans is heel groot dat hij over een paar dagen een apje stuurt. Hij snapt ook wel dat het nu even geen tijd voor smalltalk is. En jij hebt het druk met leuke dingen dus heeft het voor hem ook geen zin te appen.
Mijn gedachte hoor. Ben ook geen expert maar ik zou even achterover leunen en kijken wat er gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
Redrose91 schreef:
27-04-2018 19:53
Ik heb niks meer van hem gehoord na woensdag dus ik denk ook van “laat maar”. Als iemand echt met mij wil praten en er wat aan wil doen dan neem je wel wat meer moeite denk ik. Hij wou vast even peilen of ik al verder was gegaan met mijn leven.

Hier moet ik maar een punt achter zetten en verder gaan met mijn leven.
Ja precies, even peilen.
Toen jij "geen interesse" meer toonde kwam hij weer even.


Met je moeder ervantussenuit heeft je goed gedaan!
Laat je niet gek maken door zijn gejammer.
Er zijn zat leuke mannen op de wereld hoor!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Dit gaat zo voorstelbaar aflopen, maar laten we hopen dat je er niet intrapt. Die kans acht ik alleen heel erg klein.
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
27-04-2018 22:28
Hij zei toch na de drukke dagen wat met je af te willen spreken.

Brei ervoor jezelf een eind aan. Maar neem de proef eens op de som. Al is het alleen maar even voor jezelf om te zien wat er gebeurt. De kans is heel groot dat hij over een paar dagen een apje stuurt. Hij snapt ook wel dat het nu even geen tijd voor smalltalk is. En jij hebt het druk met leuke dingen dus heeft het voor hem ook geen zin te appen.
Mijn gedachte hoor. Ben ook geen expert maar ik zou even achterover leunen en kijken wat er gebeurt.
Ik zal dan inderdaad eens afwachten. Tenminste niet in de zin dat ik er op ga wachten, want ik wil gewoon verder gaan met mijn leven. Ben wel benieuwd of hij dan contact met mij zoekt volgende week ergens. Ik denk zelf dat ik niks hoor, dat het een test was om te kijken of ik al verder was gegaan. We zullen het zien.. jullie horen het volgende week! Voor mijzelf is dit een wijze les dan..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hier echt helemaal mee stoppen èn het contact afkappen. Hem over blokkeren. Dus niet meer checken en geen lijntjes open.

Ik vind je gedrag ontzettend naïef. Ik heb niet alles gelezen. Wanneer iemand sorry zegt en daarna benoemt wat jij allemaal fout hebt gedaan dan is er geen sprake van oprechte excuses maar wel van manipulatie. Je laat je steeds weer in een hoek drukken waarin je jezelf gaat verdedigen.

Zoveel gedoe na een paar dates. Dit zit echt helemaal niet goed en dit contact is het niet voor jou. Word niet zijn jojo of speelbal. Die die kleren in een tas en stuur ze op. Blokkeer deze man op je telefoon en mail. Huil uit en ga verder met je leven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Redrose91 schreef:
26-04-2018 13:43
Ik heb een heerlijke nacht gehad in een hotel met mn mams! Ik had een fotootje openbaar op snapchat gezet van het hotel en ineens werd ik geappt door HEM.

Hij begon met sorry dat ik niks meer heb laten horen, en vroeg met wie ik in het hotel was en me wel een leuke nacht gunde. En toen “maar hoe jij deed ging echt te ver en ik hou niet van geclaim en dat heb ik je van te voren al gezegd. “Ik acht dit niet meteen kansloos maar weet niet hoe jij hier in staat? Dat ik niks liet horen was omdat ik even tot mezelf moest komen maar ben niet meteen zo van laatmaar. Hij weet dat ik het deze week best druk heb en leuke dingen heb gepland dus hij vroeg of ik na deze drukke dagen met hem wil praten, dat hij een keer langskomt. Ik heb gezegd dat ik moet nadenken hierover..


Ik heb verteld ik gewoon heel erg onzeker ben geworden door bepaalde dingen en dat ik hem echt leuk vond maar het op deze manier niet kan. En dat ik ook dondersgoed weet dat ik te ver ben gegaan en niet zo had moeten doen maargoed.

Eigenlijk moet ik het allemaal afkappen maar ben zelf ook fout geweest natuurlijk. Nu zit ik echt te denken of ik het een kans moet geven? Ik denk dat ik gewoon echt bedonderd was en dat durf ik hem te zeggen ook.

Wat vinden jullie? Kans geven ofniet? Omdat ik zelf ook fouten heb gemaakt..
Geen kans geven. Denk dat hij bij zien van foto van hotel denkt dat het de ideale gelegenheid is om je te gebruiken voor de seks. Kan hij daarna weer zeggen dat hij niet met je verder wil door je gedrag. Ik zou hem overal blokkeren en zijn contactgegevens verwijderen. Je weet uit ervaring immers al dat je geen man wilt die zo met je omgaat en dat het risico dat jij je gaat gedragen op een manier die niet oké is, groot is.
Redrose91 schreef:
28-04-2018 01:25
Ik zal dan inderdaad eens afwachten. Tenminste niet in de zin dat ik er op ga wachten, want ik wil gewoon verder gaan met mijn leven. Ben wel benieuwd of hij dan contact met mij zoekt volgende week ergens. Ik denk zelf dat ik niks hoor, dat het een test was om te kijken of ik al verder was gegaan. We zullen het zien.. jullie horen het volgende week! Voor mijzelf is dit een wijze les dan..
Doe dit nou niet!!!!!!! Je vraagt zo bijna om meer drama en gedoe.
Deze man komt hangoren. Lieve Redrose, heus, ik heb echt gevoelens voor jou, maar je claimde me zo dat ik er even heel bang van werd. Ik kon niet anders dan blabla. Huil snotter.

Let maar op. Zodra je weer in beeld bent begint het van voor af aan.
Alle reacties Link kopieren
Doe. Het. Niet. Je vervalt steeds in hetzelfde patroon. Blokkeer hem. Dat maakt het makkelijker voor je. En zoek hulp, want dit gaat je geen gelukkig leven geven. Lees je eigen post nog even door waarin je wat sterker lijkt te zijn, waar je inziet dat hij het niet is. En probeer dat gevoel weer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen moet zijn eigen levenslessen leren, hij heeft al bewezen respectloos tegen je te doen als hij daar zin in heeft en jij moet daar maar net trek in hebben.
Succes!
Je hebt hem in je hoofd vele malen leuker gemaakt dan hij is. Je hebt jullie tijd samen in je hoofd leuker gemaakt dan het was. Je bent verliefd op een luchtkasteel die in je gedachten heb gecreëerd.

Je stond verdorie al eten te koken en toen pas liet hij weten dat hij niet kwam. Pas toen hij zeker wist dat hij je hele avond had verpest.

Ik heb ooit ook zo’n sneuneus gedate. We hadden afgesproken om uit eten te gaan en n half uur nadat hij bij mij zou zijn, kreeg ik een appje ‘vader ziek, zielig, sorry en wordt niet boos.’
Ik was wel boos. Als het al waar was dan was zijn pa al minstens de halve dag ziek. Ergo: hij had mij eerder kunnen appen. Maar hij had het gore lef mijn agenda te willen bepalen. Had hij mij eerder geappt dan had ik andere plannen kunnen maken met vriendinnen bijvoorbeeld. Als hij het beste met míj voor had, had hij ervoor gezorgd dat ík niet ging twijfelen aan ons. En ik mocht vooral niet boos worden want dan was ik een ongevoelig mens.

Ik heb die avond gelukkig nog een vriendin gevonden om mee af te spreken. Lekker gegeten en samen geinen en ouwehoeren met obers en andere tafelgasten op het terras. Heerlijke avond gehad.

Die gast belde mij n paar dagen kater en ik heb hem nog eens flink de waarheid gezegd. Hij heeft zelfs toegegeven dat het niet waar was wat hij zei over zijn pa. Hij zei dat hij bang was dat ik teleurgesteld zou zijn omdat hij er niet meer zo uit zag als vroeger. (Ik kende hem van 10 jaar geleden). Naïef als ik was gaf ik het toen nog een kans. We spraken opnieuw af. We gingen op zijn verzoek weer uiteten.

Ik hen hem nooit meer gezien. Weer zo’n kutsmoes terwijl hij al onderweg had moeten zijn.

Ongeveer elke 3 maanden krijg ik nog steeds een appje van hem. Al die tijd heb ik nooit meer gereageerd. En het is fucking al 9 jaar geleden en ben ik twee kinderen verder. Wat een ontzettend kansloos figuur, nog steeds.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
28-04-2018 02:35
Ik zou hier echt helemaal mee stoppen èn het contact afkappen. Hem over blokkeren. Dus niet meer checken en geen lijntjes open.

Ik vind je gedrag ontzettend naïef. Ik heb niet alles gelezen. Wanneer iemand sorry zegt en daarna benoemt wat jij allemaal fout hebt gedaan dan is er geen sprake van oprechte excuses maar wel van manipulatie. Je laat je steeds weer in een hoek drukken waarin je jezelf gaat verdedigen.

Zoveel gedoe na een paar dates. Dit zit echt helemaal niet goed en dit contact is het niet voor jou. Word niet zijn jojo of speelbal. Die die kleren in een tas en stuur ze op. Blokkeer deze man op je telefoon en mail. Huil uit en ga verder met je leven.
Klopt, stiekem heb ik dan weer hoop echt naïef. Maar als ik hierover nadenk ben ik helemaal niet gelukkig, want ik pas me wel weer aan bij hem. Pff zo stom!! Je hebt helemaal gelijk...
Alle reacties Link kopieren
Ananas schreef:
28-04-2018 09:34
Je hebt hem in je hoofd vele malen leuker gemaakt dan hij is. Je hebt jullie tijd samen in je hoofd leuker gemaakt dan het was. Je bent verliefd op een luchtkasteel die in je gedachten heb gecreëerd.

Je stond verdorie al eten te koken en toen pas liet hij weten dat hij niet kwam. Pas toen hij zeker wist dat hij je hele avond had verpest.

Ik heb ooit ook zo’n sneuneus gedate. We hadden afgesproken om uit eten te gaan en n half uur nadat hij bij mij zou zijn, kreeg ik een appje ‘vader ziek, zielig, sorry en wordt niet boos.’
Ik was wel boos. Als het al waar was dan was zijn pa al minstens de halve dag ziek. Ergo: hij had mij eerder kunnen appen. Maar hij had het gore lef mijn agenda te willen bepalen. Had hij mij eerder geappt dan had ik andere plannen kunnen maken met vriendinnen bijvoorbeeld. Als hij het beste met míj voor had, had hij ervoor gezorgd dat ík niet ging twijfelen aan ons. En ik mocht vooral niet boos worden want dan was ik een ongevoelig mens.

Ik heb die avond gelukkig nog een vriendin gevonden om mee af te spreken. Lekker gegeten en samen geinen en ouwehoeren met obers en andere tafelgasten op het terras. Heerlijke avond gehad.

Die gast belde mij n paar dagen kater en ik heb hem nog eens flink de waarheid gezegd. Hij heeft zelfs toegegeven dat het niet waar was wat hij zei over zijn pa. Hij zei dat hij bang was dat ik teleurgesteld zou zijn omdat hij er niet meer zo uit zag als vroeger. (Ik kende hem van 10 jaar geleden). Naïef als ik was gaf ik het toen nog een kans. We spraken opnieuw af. We gingen op zijn verzoek weer uiteten.

Ik hen hem nooit meer gezien. Weer zo’n kutsmoes terwijl hij al onderweg had moeten zijn.

Ongeveer elke 3 maanden krijg ik nog steeds een appje van hem. Al die tijd heb ik nooit meer gereageerd. En het is fucking al 9 jaar geleden en ben ik twee kinderen verder. Wat een ontzettend kansloos figuur, nog steeds.
Wow jeetje wat een verhaal! Wat een kansloze vent dat hij je nog steeds regelmatig een berichtje stuurd zeg.

Hij appte me dat zn moeder hem zojuist belde dat hij meteen naar haar toe moest komen “hij wist niet wat er was”. Ik zag hem constant op whatsapp dus ik vroeg of hij nog niet naar zijn moeder moest? Hij zei dat ie straks opgehaald werd door haar. Het bleek uiteindelijk om een uitvaartverzekering te gaan, en heel toevallig hadden we het een paar dagen daarvoor erover gehad! Misschien een raar onderwerp maar het kwam heel kort even te sprake. Voelde voor mij ook als een smoes...

En als ik moe was moest ik maar gewoon komen want stel we zouden ooit gaan samenwonen dan was dat toch ook zo? En we konden ja gewoon lekker bankhangen. Maar toen had hij een keer een lange werkdag en zat op hem te wachten en toen zei hij me wel af, want hij was moeeee...

Ik merk wel dat ik veelste gek ben geweest!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie feedback. Het is ook allemaal kansloos want het komt gewoon niet goed. Als hij me woensdag berichtte omdat hij het toch een kans wil geven en gewoon niks meer laat weten, en hem WEER constant op die app online zie is het wel duidelijk. Ik had hem donderdag nog “succes met werken” gestuurd. Heb geen reactie daarop gekregen... Jammer dat ze ook nog weer contact zoeken en het dan lijkt alsof ze nog moeite voor je willen doen.

Ik voel me zo dom!

Tegen een vriendin of collega zal ik hetzelfde als jullie zeggen. Verliefdheid doet gekke dingen met je. Ik moet echt harder gaan worden..
Ik begrijp niet zo goed dat je zo wisselend over hem kan denken. Alsof je jouw gevoel aanpast aan de reacties die je hier krijgt. Iemand schrijft dat je het gesprek moet aangaan en jij gaat daar in mee. Een ander schrijft dat je hem links moet laten liggen en daar ga je ook in mee.
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
28-04-2018 09:57
Ik begrijp niet zo goed dat je zo wisselend over hem kan denken. Alsof je jouw gevoel aanpast aan de reacties die je hier krijgt. Iemand schrijft dat je het gesprek moet aangaan en jij gaat daar in mee. Een ander schrijft dat je hem links moet laten liggen en daar ga je ook in mee.
Ik weet gewoon niet goed wat ik moet. Tuurlijk wil ik graag met hem praten maar mijn verstand weet dondersgoed dat het kansloos is, mijn hart wil weer anders. Stiekem hoop ik op weer van die leuke dagen zoals het was.. Zoals hij woensdag mij appte leek het weer even als vanouds. Tegen mij zeggen dat als hij me niet leuk vond hij me niet aldoor bij hem thuis ging vragen en toen dacht ik tja, misschien ook wel? Er is maar 2 keer wat gebeurd en normaal altijd alleen maar fijn samen slapen en een leuke avond hebben. Ik weet dondersgoed dat ik nu als optie sta, want hij is niet meer hetzelfde als hoe hij in het begin was toen hij me nog binnen moest slepen. Toen kreeg ik de hele dag berichten, waaraan ik me ergerde. Wou hij me elke dag zien waarmee ik toen ook aan had gegeven dat het me te snel ging. En nu ineens het tegenovergestelde? Ik denk gewoon een spelletje.

Als ik erover nadenk is het gewoon beter om dit af te kappen, want hij maakt mij niet gelukkig op deze manier. Ik voel wel aan of iemand serieus met mij is ofniet en dit klopt gewoon zeker niet. Als je iemand echt leuk vind doe je wel wat meer moeite, in het begin kon hij dat immers ook en dan een smoes dat ie het zo druk heeft.... Maar wel continu met anderen kan appen. Ookal laat je maar even kort iets van je horen.
Redrose91 schreef:
28-04-2018 09:54
Bedankt voor jullie feedback. Het is ook allemaal kansloos want het komt gewoon niet goed. Als hij me woensdag berichtte omdat hij het toch een kans wil geven en gewoon niks meer laat weten, en hem WEER constant op die app online zie is het wel duidelijk. Ik had hem donderdag nog “succes met werken” gestuurd. Heb geen reactie daarop gekregen... Jammer dat ze ook nog weer contact zoeken en het dan lijkt alsof ze nog moeite voor je willen doen.

Ik voel me zo dom!

Tegen een vriendin of collega zal ik hetzelfde als jullie zeggen. Verliefdheid doet gekke dingen met je. Ik moet echt harder gaan worden..
Meid, je doet het echt zelf.... waarom wens je die lullo een finne werkdag? Toon wat eigenwaarde! Je wordt in het leven vaak behandeld zoals je je laat behandelen.
Alle reacties Link kopieren
HasseSimonsdochter schreef:
28-04-2018 10:27
Meid, je doet het echt zelf.... waarom wens je die lullo een finne werkdag? Toon wat eigenwaarde! Je wordt in het leven vaak behandeld zoals je je laat behandelen.
Ja ik altijd lief gevonden worden door iedereen. Maar dat kan gewoon niet!!! En ik voelde mezelf dan ook weer een bitch na alles wat ik tegen hem had gezegd. Ik had vorige week zelfs gezegd dat ik hem een mannelijke h*** vond, dat ging ook wel wat ver maarja ik was zo boos en telleurgesteld.
Alle reacties Link kopieren
Lieve TO,

Hij heeft alleen maar gereageerd (weer) op je omdat je een foto van een hotel op Instagram had gezet, hij deze foto gezien heeft en toen dacht "shit, redrose is misschien met een date in een hotel. ik moet even redden wat er te redden valt"

Nu ben je weer gewoon de muis in de klauwen van de kat. Leuk om mee te spelen. Maar opeten, dat niet

Dus: LAAAAAT GAAN!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Die sneuneus van mij heeft al om zoveel aandacht gebedeld dat ik er een boek over kan schrijven. Ik kende hem van 10 jaar geleden waarin we een tijdje hebben gescharreld. En nog steeds krijg ik dus appjes over die tijd, dat hij mij zo bijzonder vindt. N echte vrouw, blabla en meer wat op je lachspieren werkt. N leuk onderwerp met vrirmdinnen.

Maar goed. Hij was dus een stoomcursus ‘hoe wil ananas dus géén relatie’. En iets daarna ontmoet ik mijn man. Zegt wat hij doet, doet wat hij zegt en zijn we twee kinderen verder. :heart:

Nooit hoeven twijfelen aan zijn wens om bij mij te willen zijn.
safrat schreef:
28-04-2018 09:57
Ik begrijp niet zo goed dat je zo wisselend over hem kan denken. Alsof je jouw gevoel aanpast aan de reacties die je hier krijgt. Iemand schrijft dat je het gesprek moet aangaan en jij gaat daar in mee. Een ander schrijft dat je hem links moet laten liggen en daar ga je ook in mee.
Ik dacht dit ook al!

Wellicht helpt het om het anders te doen;

Je pakt je telefoon, je appt: ik heb erover nagedacht en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik geen contact meer met je wil. Ik vind het teveel gedoe en daar heb ik geen zin en geen tijd voor. Je kleren zal ik opsturen.

Dat doe je dus ook, schijt aan de ‘jouw probleem, jouw oplossing’-visie. En dan ga je hulp zoeken om ervoor te zorgen dat je zelf je mening kan vormen én houden en later een toffe kerel treft.

Als je toch gaat doen wat je altijd deed, en je daarmee krijgt wat je altijd kreeg (deze drama’s en hartzeer) dan heb je het aan jezelf te danken. Maak een keuze en houd je eraan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven