Date loopt mis

21-04-2018 17:14 355 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had al een tijdje erg leuk contact met een man via een datingsapp. Hij woonde maar 10km bij mij vandaan en na een tijdje contact ben ik bij hem langs geweest. Er was meteen een klik en we hebben 3 uur lang op de bank zitten kletsen. Toen ik weer naar huis ging stuurde hij meteen een kusje op whatsapp.

Via whatsapp planden we meteen een nieuwe afspraak voor 2 dagen erna. Wederom was het die avond weer erg gezellig! En de dag erna gingen we lekker touren en eten bij hem achterthuis. De dagen volgden en we zagen elkaar zowat om de dag. We lagen ‘s avonds lekker tegen mekaar aan op de bank en er gebeurde verder niets en dat voelde vertrouwd. Toen besloten we te gaan borrelen, en omdat het zo goed voelde bleef ik slapen en hadden we afgesproken nog geen seks te hebben, pas wanneer ik er klaar voor was. Hij gaf mij alle vertrouwen en ik durfde uit te spreken dat ik kriebels in mijn buik kreeg.

Omdat het zo vertrouwd voelde gebeurde er uiteindelijk toch wel wat, ik dacht wat maakt het uit? We hebben het leuk, kunnen over alles praten en hij wilde tenslotte ook iets serieus weer opbouwen. Dat is 2 keren gebeurd en tussendoor hebben we ook nog 2 nachten gewoon geslapen zonder dat er wat gebeurde.

Begin deze week was hij ineens stiller via whatsapp en belde mij niet meer uit zichzelf. Ik begreep der niks van en hij zei telkens dat hij druk was met werk of andere dingen, maar ik zag hem wel steeds online. Het maakte mij zo onzeker dus ik ging hem controleren. En zei een keer een beetje boos dat ik het niet leuk vond dat ie niets zei terwijl ik hem wel online zag. Ook belde een goede vriendin mij op en vertelde dat ze hem online zag op de datingsapp waar ik hem op had leren kennen, terwijl hij zei er niks meer mee te doen. Toen werd ik verdrietig en dacht zie je nou wel, hij bedonderd mij! Ik hoor bijna niks meer maar hij heeft wel tijd om daar op te zitten.

Ik heb hem toen opgebeld en gevraagd of hij me wel echt serieus leuk vond. Als dat niet zo was dan zou hij dat wel eerlijk zeggen zei hij. Ik heb hem toen geconfronteerd dat ik wist dat ie nog regelmatig op die app online was, en dat ik het ontzettend vreemd vond dat hij bijna geen initiatief meer toonde naar mij toe. Volgens hem was hij berichten aan het verwijderen op die app. En ik moest hem niet zo controleren en hij had geen zin in die drama! Die avond was die niet meer online want hij beweerde dat ie optijd ging slapen. Ik ben langs zijn huis gereden (ja heel stom, onzekerheid) en zag daar een auto bij zijn huis staan van een meid. De volgende dag heb ik nog gevraagd of er een ander was en heb ik verteld dat ik dat heb gezien. Toen zei hij dat het een gewone vriendin was die nog langs kwam voor zijn verjaardag, en tegen mij doodleuk zeggen dat hij ging slapen. Ik geloof er niks meer van, alles leek zo leuk en ik vertrouwde die vent.

Gisteren zou ik naar hem toe gaan en er over praten. Hele dag hoorde ik niks en tegen 20:00 pas een appje dat ik niet hoefde te komen want hij had er even geen zin in. Ik vroeg hem of het klaar was, en dan zegtie ook nog doodleuk dat ie dat niet zegt maar even rust wil. Ik heb die app zelf weer aangemaakt en zie hem constant online. Ik voel me zo bedonderd! Het leek zo leuk en zo serieus tussen ons. Vorige week waren we bijna alle dagen samen zelfs. Ik heb dit vaker mee gemaakt en het maakt me ontzettend onzeker.

Ik heb helaas nog kleren van hem thuis liggen die hij nodig heeft voor zijn werk. Maar ik heb de puf niet meer om contact met hem te zoeken.

Het voelt zo ontzettend rot, weet even niet hoe ik er mee om moet gaan! :( Wat moet ik hiermee? Ik weet dat ik zelf ook niet alles goed heb gedaan door mijn onzekerheid. Hij is zo leuk, maar het maakt mij zo onzeker. Straks had ie wel gelijk dat ik me druk maakte om niets, maar als hij telkens op die datingsapp zit terwijl wij al een tijdje serieus met elkaar afspreken en samen slapen. Ik weet het echt niet en voel me zo verdrietig omdat alles zo leuk leek!!!!

Het liefst bel ik hem op of ga naar zn huis, maar hij wil even rust en ik heb er ook niet meer zo de puf voor. Laten rusten doet ook zo zeer!
redrose91 wijzigde dit bericht op 21-04-2018 17:19
1.97% gewijzigd
Weet je zeker dat hij vrijgezel is? Gooi anders maandagochtend vroeg zijn werkkleding bij het bedrijf boos op de balie neer. :idee:
Wow, laat die arme man met rust. Je lijkt wel een stalker zo. Griezel.
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
21-04-2018 17:17
Weet je zeker dat hij vrijgezel is? Gooi anders maandagochtend vroeg zijn werkkleding bij het bedrijf boos op de balie neer. :idee:
Nou wel vrijgezel. Vond alleen wel een string op de grond naast de badkamer. Volgens hem was die string van een goede vriendin die een week ervoor bleef slapen met haar vriend....

Kan waar zijn, maar toch.
Alle reacties Link kopieren
Pffdfff ik zou het Spaans benauwd van je krijgen
De beste man heeft niet eens tijd ok te ademen of hij staat al op standje controleren.

Maar Wat je voorspelde is gebeurt, hij is klaar me je.
Maar of dat nou aan hem ligt????
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik vind het echt rot voor je.

Maar wat wil je weten van een man waarvan je weet dat hij nog veel online op de datingapp is? Welk antwoord zou wel gerustellend zijn geweest? Waarom spraken zijn acties niet luider dan zijn ‘lieve’ woorden?

En waarom ben jij hem onderhand gaan stalken? Je hebt jezelf aardig voor gek gezet. Ik begrijp hem wel. Jij gedroeg je ineens niet meer als leukste vis in het water.
Je klinkt erg wanhopig. Laat hem met rust, wat snap je niet aan zijn bericht dat hij even rust wil?
Redrose91 schreef:
21-04-2018 17:20
Nou wel vrijgezel. Vond alleen wel een string op de grond naast de badkamer. Volgens hem was die string van een goede vriendin die een week ervoor bleef slapen met haar vriend....

Kan waar zijn, maar toch.
Sure een string die een week lang op de grond van de badkamer ligt. Fucking een week....dan loopt ie ondertussen zelf al weg hoor...
Redrose91 schreef:
21-04-2018 17:20
Nou wel vrijgezel. Vond alleen wel een string op de grond naast de badkamer. Volgens hem was die string van een goede vriendin die een week ervoor bleef slapen met haar vriend....

Kan waar zijn, maar toch.
Je bent zijn zoveelste dus, next!
Als je je zo controlerend en claimend opstelt, gaat er geen enkele date willen blijven. Een jongen wordt niet jouw eigendom als jullie een paar keer leuk uitgaan en seks hebben.
Zoek hulp voor je eigen onzekerheid, want dit is een hele slechte drijfveer waardoor je blijkbaar hele rare dingen gaat doen.
Redrose91 schreef:
21-04-2018 17:20
Nou wel vrijgezel. Vond alleen wel een string op de grond naast de badkamer. Volgens hem was die string van een goede vriendin die een week ervoor bleef slapen met haar vriend....

Kan waar zijn, maar toch.
Hahaha wel een goede smoes om een string achter te laten.. Inclusief gebruikerssporen. :rofl:
Head schreef:
21-04-2018 17:17
Wow, laat die arme man met rust. Je lijkt wel een stalker zo. Griezel.
Dit. Seks betekend niet ineens dat je exclusief bent ofzo hé, en al helemaal niet dat hij je eigendom is.
10 minuten rijden is veel beter voor een date dan 3 uur rijden.
Je wil te snel een nieuwe relatie hebben.
Dit toch wel duidelijk? Wat een eikel.
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet serieus. De sex heeft hij gehad. Next.
ik geef mn bek ook maar een douw
RogerPriddy schreef:
21-04-2018 17:30
Dit toch wel duidelijk? Wat een eikel.
want? .
Alle reacties Link kopieren
Klinkt niet alsof dit ooit nog goed gaat komen. Zie het maar als ervaring. Mensen of dit nu mannen of vrouwen zijn houden helemaal niet van dit soort dramatische acties.

Keer de rollen eens om en bedenk hoe jij gereageerd zou hebben als hij als deze dingen bij jou had gedaan?

Hij vond je vast en zeker leuk en wie weet was hij ook gewoon serieus. Maar denk dat vrijwel elke man van dit gedrag weg zou sprinten.

Dus laat hem gaan en probeer niet te veranderen of te gaan claimen zodra je sex hebt gehad.
Alle reacties Link kopieren
Kwartel123 schreef:
21-04-2018 17:24
Als je je zo controlerend en claimend opstelt, gaat er geen enkele date willen blijven. Een jongen wordt niet jouw eigendom als jullie een paar keer leuk uitgaan en seks hebben.
Zoek hulp voor je eigen onzekerheid, want dit is een hele slechte drijfveer waardoor je blijkbaar hele rare dingen gaat doen.
Dit. Allemaal heel rot voor je, maar je zegt dat dit je vaker overkomen is. Ik zou zeggen : probeer ervan te leren dan. Onzekerheid, controlerend gedrag, drama maken, claimen. ...Misschien is er bij hem ook wel wat loos (een string, are you kidding me?) maar jij was ook niet echt een vangst qua gedrag naar hem toe.
Probeer te reflecteren.
Hebben jullie op enig moment exclusiviteit afgesproken?
Ik begrijp heel goed dat je je belazerd voelt. Die controledrang bracht en brengt je vooral twijfel en onzekerheid, wellicht brengt het de ellende die je nu hebt iets eerder dan je normaal gesproken zou hebben.. maar het voorkomt niets.

Voor een volgende keer, laat het wat meer gebeuren en neem dingen per dag. Je mag wel wat terughoudender zijn, meid, om jezelf te beschermen. En verder beseffen dat controle ervoor kán zorgen dat iets eerder aan het licht komt dan zonder controle, maar niets kan voorkomen.

Blijf ademen, dit overleef je wel weer en die leuke vent komt ook op je pad. Maarrrr.. werk aan je zelfvertrouwen zodat je ook een leuke vent treft!
Alle reacties Link kopieren
Wat vreemd dat to zo wordt afgefikt om haar gedrag. Dat gedrag is een gevolg van het feit dat die man zich terugtrok en dat niet wilde zeggen.

En nu ligt het aan haar? No way. Die man is een pussy zonder ballen die hoopte dat to het zou beeindigen, zodat hij het niet hoefde te doen.
Niet leuk dit. Maar jeetje... je hebt jezelf ook niet echt van je beste kant laten zien.

De vertaling van zijn gedrag: he's just not that into you.
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
21-04-2018 17:34
Klinkt niet alsof dit ooit nog goed gaat komen. Zie het maar als ervaring. Mensen of dit nu mannen of vrouwen zijn houden helemaal niet van dit soort dramatische acties.

Keer de rollen eens om en bedenk hoe jij gereageerd zou hebben als hij als deze dingen bij jou had gedaan?

Hij vond je vast en zeker leuk en wie weet was hij ook gewoon serieus. Maar denk dat vrijwel elke man van dit gedrag weg zou sprinten.

Dus laat hem gaan en probeer niet te veranderen of te gaan claimen zodra je sex hebt gehad.
Nou ik ben het pas gaan controleren toen hij amper nog wat liet horen na een aantal dagen. Tuurlijk keur ik mijn gedrag niet goed... maar toen was hij al bezig op die app en constant online op whatsapp, ik had toen nog niks laten merken. Want als we samen waren was het ontzettend leuk en serieus. Hij had het er zelf aldoor over dat ie serieus iets met mij wilde dus ik pushthe hem absoluut niet.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
21-04-2018 17:40
Wat vreemd dat to zo wordt afgefikt om haar gedrag. Dat gedrag is een gevolg van het feit dat die man zich terugtrok en dat niet wilde zeggen.

En nu ligt het aan haar? No way. Die man is een pussy zonder ballen die hoopte dat to het zou beeindigen, zodat hij het niet hoefde te doen.
Dat kan. Desondanks gaf to hem reden genoeg om zich definitief terug te trekken. Mijns inziens dan toch.
Marte007 schreef:
21-04-2018 17:36
Ik begrijp heel goed dat je je belazerd voelt. Die controledrang bracht en brengt je vooral twijfel en onzekerheid, wellicht brengt het de ellende die je nu hebt iets eerder dan je normaal gesproken zou hebben.. maar het voorkomt niets.

Voor een volgende keer, laat het wat meer gebeuren en neem dingen per dag. Je mag wel wat terughoudender zijn, meid, om jezelf te beschermen. En verder beseffen dat controle ervoor kán zorgen dat iets eerder aan het licht komt dan zonder controle, maar niets kan voorkomen.

Blijf ademen, dit overleef je wel weer en die leuke vent komt ook op je pad. Maarrrr.. werk aan je zelfvertrouwen zodat je ook een leuke vent treft!
Wat heeft hij gedaan dan? Hij geeft aan geen zin in dit drama te hebben, hoe heeft hij haar belazerd dan, wat is er dan aan het licht gekomen? Er was geen relatie, geen exclusiviteit. Dat hij zei dat hij ging slapen terwijl hij bezoek had snap ik wel, want hij had dus geen zin in drama (!). En het gaat To niets aan wat hij verder doet.

En dat To hem dan confronteerd omdat ze langs gereden is is natuurlijk helemaal van de zotte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven