Date loopt mis

21-04-2018 17:14 355 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had al een tijdje erg leuk contact met een man via een datingsapp. Hij woonde maar 10km bij mij vandaan en na een tijdje contact ben ik bij hem langs geweest. Er was meteen een klik en we hebben 3 uur lang op de bank zitten kletsen. Toen ik weer naar huis ging stuurde hij meteen een kusje op whatsapp.

Via whatsapp planden we meteen een nieuwe afspraak voor 2 dagen erna. Wederom was het die avond weer erg gezellig! En de dag erna gingen we lekker touren en eten bij hem achterthuis. De dagen volgden en we zagen elkaar zowat om de dag. We lagen ‘s avonds lekker tegen mekaar aan op de bank en er gebeurde verder niets en dat voelde vertrouwd. Toen besloten we te gaan borrelen, en omdat het zo goed voelde bleef ik slapen en hadden we afgesproken nog geen seks te hebben, pas wanneer ik er klaar voor was. Hij gaf mij alle vertrouwen en ik durfde uit te spreken dat ik kriebels in mijn buik kreeg.

Omdat het zo vertrouwd voelde gebeurde er uiteindelijk toch wel wat, ik dacht wat maakt het uit? We hebben het leuk, kunnen over alles praten en hij wilde tenslotte ook iets serieus weer opbouwen. Dat is 2 keren gebeurd en tussendoor hebben we ook nog 2 nachten gewoon geslapen zonder dat er wat gebeurde.

Begin deze week was hij ineens stiller via whatsapp en belde mij niet meer uit zichzelf. Ik begreep der niks van en hij zei telkens dat hij druk was met werk of andere dingen, maar ik zag hem wel steeds online. Het maakte mij zo onzeker dus ik ging hem controleren. En zei een keer een beetje boos dat ik het niet leuk vond dat ie niets zei terwijl ik hem wel online zag. Ook belde een goede vriendin mij op en vertelde dat ze hem online zag op de datingsapp waar ik hem op had leren kennen, terwijl hij zei er niks meer mee te doen. Toen werd ik verdrietig en dacht zie je nou wel, hij bedonderd mij! Ik hoor bijna niks meer maar hij heeft wel tijd om daar op te zitten.

Ik heb hem toen opgebeld en gevraagd of hij me wel echt serieus leuk vond. Als dat niet zo was dan zou hij dat wel eerlijk zeggen zei hij. Ik heb hem toen geconfronteerd dat ik wist dat ie nog regelmatig op die app online was, en dat ik het ontzettend vreemd vond dat hij bijna geen initiatief meer toonde naar mij toe. Volgens hem was hij berichten aan het verwijderen op die app. En ik moest hem niet zo controleren en hij had geen zin in die drama! Die avond was die niet meer online want hij beweerde dat ie optijd ging slapen. Ik ben langs zijn huis gereden (ja heel stom, onzekerheid) en zag daar een auto bij zijn huis staan van een meid. De volgende dag heb ik nog gevraagd of er een ander was en heb ik verteld dat ik dat heb gezien. Toen zei hij dat het een gewone vriendin was die nog langs kwam voor zijn verjaardag, en tegen mij doodleuk zeggen dat hij ging slapen. Ik geloof er niks meer van, alles leek zo leuk en ik vertrouwde die vent.

Gisteren zou ik naar hem toe gaan en er over praten. Hele dag hoorde ik niks en tegen 20:00 pas een appje dat ik niet hoefde te komen want hij had er even geen zin in. Ik vroeg hem of het klaar was, en dan zegtie ook nog doodleuk dat ie dat niet zegt maar even rust wil. Ik heb die app zelf weer aangemaakt en zie hem constant online. Ik voel me zo bedonderd! Het leek zo leuk en zo serieus tussen ons. Vorige week waren we bijna alle dagen samen zelfs. Ik heb dit vaker mee gemaakt en het maakt me ontzettend onzeker.

Ik heb helaas nog kleren van hem thuis liggen die hij nodig heeft voor zijn werk. Maar ik heb de puf niet meer om contact met hem te zoeken.

Het voelt zo ontzettend rot, weet even niet hoe ik er mee om moet gaan! :( Wat moet ik hiermee? Ik weet dat ik zelf ook niet alles goed heb gedaan door mijn onzekerheid. Hij is zo leuk, maar het maakt mij zo onzeker. Straks had ie wel gelijk dat ik me druk maakte om niets, maar als hij telkens op die datingsapp zit terwijl wij al een tijdje serieus met elkaar afspreken en samen slapen. Ik weet het echt niet en voel me zo verdrietig omdat alles zo leuk leek!!!!

Het liefst bel ik hem op of ga naar zn huis, maar hij wil even rust en ik heb er ook niet meer zo de puf voor. Laten rusten doet ook zo zeer!
redrose91 wijzigde dit bericht op 21-04-2018 17:19
1.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat moet je dan doen als je door hebt dat een man gewoon constant online is op whatsapp en niks naa mij stuurd en telkns online is op die datingsapp waar je bijna dagelijks mee afspreekt, serieuze gesprekken mee hebt en hij zelf aan geeft wel een relatie te willen met mij.. ?

Moet je je dan maar doodleuk stilhouden en doorgaan met afspreken? Terwijl hij zelf zei niks meer te doen met die app omdat hij mij had. Ik word daar onzeker van sorry. Het leek al een begin van een relatie...
Redrose91 schreef:
21-04-2018 17:41
Nou ik ben het pas gaan controleren toen hij amper nog wat liet horen na een aantal dagen. Tuurlijk keur ik mijn gedrag niet goed... maar toen was hij al bezig op die app en constant online op whatsapp, ik had toen nog niks laten merken. Want als we samen waren was het ontzettend leuk en serieus. Hij had het er zelf aldoor over dat ie serieus iets met mij wilde dus ik pushthe hem absoluut niet.
Hij gedroeg zich zeker niet netjes. Maar om nu voorbij zijn huis te gaan rijden en hem op alle kanalen te gaan controleren...

Je had gewoon eens "gore kl**tz*k" moeten mompelen, je schouders ophalen en verder kijken. Mannen genoeg.
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 21-04-2018 17:46
0.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En ik weet dondersgoed dat mijn gedrag niet goed is! Maar je laat je toch ook niet bedonderen?
Alle reacties Link kopieren
Redrose91 schreef:
21-04-2018 17:41
Nou ik ben het pas gaan controleren toen hij amper nog wat liet horen na een aantal dagen. Tuurlijk keur ik mijn gedrag niet goed... maar toen was hij al bezig op die app en constant online op whatsapp, ik had toen nog niks laten merken. Want als we samen waren was het ontzettend leuk en serieus. Hij had het er zelf aldoor over dat ie serieus iets met mij wilde dus ik pushthe hem absoluut niet.
Ik heb heel even in je berichten gekeken maar dit soort dingen gebeuren je wel vaker zie ik?

Het is vast ook wel verleidelijk. Maar probeer in het vervolg op een andere manier wat meer controle te houden. Vooral op je gevoelens. Maar dat zijn doorgaan dingen die je leert na een paar keer hard op je bek te gaan.

Overigens klinkt hij ook niet echt als een betrouwbare match. Dus die kan je maar beter kwijt dan rijk zijn.
TO, ik wil niet vervelend zijn, nog geen vier maanden terug schreef je ongeveer precies het zelfde over een ander relatie. Je kreeg commentaar dat je te veel vragen stelde.
Is dat een terug kerend patroon?
Madeliefjees schreef:
21-04-2018 17:30
Hij is niet serieus. De sex heeft hij gehad. Next.
TO viel tegen in bed. Hij kijkt verder.

Ik denk zomaar dat de meeste mannen een meid waarmee het in bed niet klikt laten gaan. Sommige vrouwen noemen dat 'de seks heeft hij gehad'. As if. Duh. Alsof je die ene ene meid waarmee de seks fantastisch is zomaar zou laten gaan.

Grow up.
TO, zodra jij begint te controleren vindt je achter iedere situatie wel iets verdachts.

Dat wil niet zeggen dat deze man zich wel een verdacht gedraagt.
Alle reacties Link kopieren
Redrose91 schreef:
21-04-2018 17:45
En ik weet dondersgoed dat mijn gedrag niet goed is! Maar je laat je toch ook niet bedonderen?
En wat heb jij daar aan gedaan dan? Langs zijn huis gereden? Nou, dat zal hem leren. Daar voorkom je helemaal niets mee. Maar goed, als je hem ergens op wilde betrappen; goed zo, gelukt dan.

Wat betreft de datingapp heeft hij je een verklaring gegeven. Dat je hem niet gelooft is weer een tweede. Dat hij wél online is maar jou niet appt, tja, daar wens ik zelf ook niet op aangesproken te worden. Ik bepaal zelf wanneer ik wie app. En ik ben niemand een verklaring schuldig over wanneer ik wel/niet online ben. Misschien denkt hij er ook ongeveer zo over?
Kasboom schreef:
21-04-2018 17:43
Wat heeft hij gedaan dan? Hij geeft aan geen zin in dit drama te hebben, hoe heeft hij haar belazerd dan, wat is er dan aan het licht gekomen? Er was geen relatie, geen exclusiviteit. Dat hij zei dat hij ging slapen terwijl hij bezoek had snap ik wel, want hij had dus geen zin in drama (!). En het gaat To niets aan wat hij verder doet.

En dat To hem dan confronteerd omdat ze langs gereden is is natuurlijk helemaal van de zotte.
Je hebt precies de juiste zin benadrukt. Er staat dat ik begrijp dat ze zich belazerd voelt. Ik zeg niet dat die gast haar heeft belazerd.

En ja, ik kan me dat gevoel voorstellen. Daarmee keur ik geen enkel gedrag af, of juist goed. Niets mis mee, toch?
Redrose91 schreef:
21-04-2018 17:45
Wat moet je dan doen als je door hebt dat een man gewoon constant online is op whatsapp en niks naa mij stuurd en telkns online is op die datingsapp waar je bijna dagelijks mee afspreekt, serieuze gesprekken mee hebt en hij zelf aan geeft wel een relatie te willen met mij.. ?

Moet je je dan maar doodleuk stilhouden en doorgaan met afspreken? Terwijl hij zelf zei niks meer te doen met die app omdat hij mij had. Ik word daar onzeker van sorry. Het leek al een begin van een relatie...
Heb je geen leven ofzo om hem constant te checken? Hij heeft zeker niet netjes gehandeld, maar ik vind jouw gedrag echt behoorlijk wanhopig. Niet aantrekkelijk.
Hij heeft je idd bedonderd. Die string was wel n red flag van formaat
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
21-04-2018 17:48
TO, ik wil niet vervelend zijn, nog geen vier maanden terug schreef je ongeveer precies het zelfde over een ander relatie. Je kreeg commentaar dat je te veel vragen stelde.
Is dat een terug kerend patroon?
Klopt, dat ontken ik zeker ook niet. Maar ik ga me pas zo gedragen als ik merk dat het niet klopt. Misschien moet ik daten maar niet zo serieus meer nemen. Ik zal wel ouderwets zijn dat als ik iemand vind niet meer verder kijk op dat moment.
Redrose91 schreef:
21-04-2018 18:02
Klopt, dat ontken ik zeker ook niet. Maar ik ga me pas zo gedragen als ik merk dat het niet klopt. Misschien moet ik daten maar niet zo serieus meer nemen. Ik zal wel ouderwets zijn dat als ik iemand vind niet meer verder kijk op dat moment.
Je legt de verantwoordelijkheid voor jouw gedrag bij een ander. Dat klopt niet, er is maar 1 iemand verantwoordelijk voor jouw gedrag en dat ben jij zelf. 100%!
Redrose91 schreef:
21-04-2018 17:45
Wat moet je dan doen als je door hebt dat een man gewoon constant online is op whatsapp en niks naa mij stuurd en telkns online is op die datingsapp waar je bijna dagelijks mee afspreekt, serieuze gesprekken mee hebt en hij zelf aan geeft wel een relatie te willen met mij.. ?

Moet je je dan maar doodleuk stilhouden en doorgaan met afspreken? Terwijl hij zelf zei niks meer te doen met die app omdat hij mij had. Ik word daar onzeker van sorry. Het leek al een begin van een relatie...
Het is geen kwestie van: hij doet dit, dus dan mag ik dat doen. Jouw geclaim is geen gevolg van zijn acties, maar een gevolg van jouw onzekerheid. Wat je had moeten doen is: jezelf de vraag stellen of je een relatie wil met een man met dit gedrag. En als het antwoord nee is zoek je verder. Als het antwoord ja is dan ook niet zeuren. Die keus moet jij maken. Je kan de ander niet dwingen om een relatie aan te gaan of te veranderen.
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
21-04-2018 18:05
Het is geen kwestie van: hij doet dit, dus dan mag ik dat doen. Jouw geclaim is geen gevolg van zijn acties, maar een gevolg van jouw onzekerheid. Wat je had moeten doen is: jezelf de vraag stellen of je een relatie wil met een man met dit gedrag. En als het antwoord nee is zoek je verder. Als het antwoord ja is dan ook niet zeuren. Die keus moet jij maken. Je kan de ander niet dwingen om een relatie aan te gaan of te veranderen.
Zeker niet maar begrijp niet dat een man zo serieus naar je toe kan doen en vervolgens toch (in mijn ogen) stiekeme dingen doet. Bedoel hij zei telkens dat ie wel een relatie wou, vrijheid wil en dat kan ik hem zeker geven maar als je dan verder gaat op die app en ineens bijna niks laat horen, terwijl dat eerst wel zo was dan gaat er wel een alarmbel rinkelen. Of ben ik nou gek? Ben wel benieuwd wat jullie hadden gedaan in zo’n situatie?
Hij vindt je niet interessant genoeg meer, TO. Jammer maar helaas. Ligt niet aan jou, maar aan de combinatie van jullie twee. Uithuilen en verdergaan.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
21-04-2018 17:51
TO viel tegen in bed. Hij kijkt verder.

Ik denk zomaar dat de meeste mannen een meid waarmee het in bed niet klikt laten gaan. Sommige vrouwen noemen dat 'de seks heeft hij gehad'. As if. Duh. Alsof je die ene ene meid waarmee de seks fantastisch is zomaar zou laten gaan.

Grow up.
Andersom ook hoor. Als het niet klikt in bed dan houdt het echt op.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Leer naar daden te kijken en niet alleen maar loze woorden, voor mijn gevoel is hij dan vrij duidelijk, als ie je leuk vindt dan was ie wel bij jou, duh
Alle reacties Link kopieren
Redrose91 schreef:
21-04-2018 18:02
Klopt, dat ontken ik zeker ook niet. Maar ik ga me pas zo gedragen als ik merk dat het niet klopt. Misschien moet ik daten maar niet zo serieus meer nemen. Ik zal wel ouderwets zijn dat als ik iemand vind niet meer verder kijk op dat moment.
Nou to, ik ben dan wel een man, maar heb hetzelfde als jij. Bij vreemd gedrag check ik even waar het vandaan komt.

Ik hou vervolgens wel de eer aan mezelf en laat niks meer van me horen. Anders ben je weer zo serieus meteen he, als je zegt dat je iets dwars zit. En volgens viva ook meteen verantwoordelijk voor het idiote gedrag van je date.
-Kia-Ora- schreef:
21-04-2018 18:12
Andersom ook hoor. Als het niet klikt in bed dan houdt het echt op.
Precies.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt alsof zijn vriendin/vrouw weer terug is van vakantie/zakenreis.
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
21-04-2018 18:13
Nou to, ik ben dan wel een man, maar heb hetzelfde als jij. Bij vreemd gedrag check ik even waar het vandaan komt.

Ik hou vervolgens wel de eer aan mezelf en laat niks meer van me horen. Anders ben je weer zo serieus meteen he, als je zegt dat je iets dwars zit. En volgens viva ook meteen verantwoordelijk voor het idiote gedrag van je date.
Kan wel doodleuk verder gaan maar als ik door heb dat hij dan toch niet zo serieus is als dat ik dacht. Ik wil geen relatie met een man opbouwen die weinig initiatieven meer neemt en waarvan ik weet dattie nog op die app zit. Maar hij weet alles mooi te praten en dan twijfel ik weer enorm aan mezelf. Ik heb een angststoornis, geen idee waar dit vandaan komt. Heb hier al hulp voor gehad maarja je komt er niet zomaar van af. Ik keur mijn gedrag verder ook echt niet goed, maar ik verneem gewoon als er iets is.
MissMaran schreef:
21-04-2018 18:13
Leer naar daden te kijken en niet alleen maar loze woorden, voor mijn gevoel is hij dan vrij duidelijk, als ie je leuk vindt dan was ie wel bij jou, duh
Juist. Leer naar daden in plaats van woorden kijken
Redrose91 schreef:
21-04-2018 18:10
Zeker niet maar begrijp niet dat een man zo serieus naar je toe kan doen en vervolgens toch (in mijn ogen) stiekeme dingen doet. Bedoel hij zei telkens dat ie wel een relatie wou, vrijheid wil en dat kan ik hem zeker geven maar als je dan verder gaat op die app en ineens bijna niks laat horen, terwijl dat eerst wel zo was dan gaat er wel een alarmbel rinkelen. Of ben ik nou gek? Ben wel benieuwd wat jullie hadden gedaan in zo’n situatie?
Hij bedoelde natuurlijk vrijblijvendheid.

Het gedrag van die man is niet wat jij verwachtte, maar hoe jij dan op dat gedrag reageert is buitensporig. Daar moet je wat aan doen.

Denk je nou echt dat iedereen op die manier met die situatie omgaat zoals jij hebt gedaan?
Alle reacties Link kopieren
-Kia-Ora- schreef:
21-04-2018 18:12
Andersom ook hoor. Als het niet klikt in bed dan houdt het echt op.
Daar lag het zeker niet aan want hij vertelde me de volgende dag uit zichzelf dat ik het ontzettend goed deed. 😅

Maargoed, wat de reden wel is weet ik niet. Gewoon zn interesse kwijt denk ik... en toen ik hem confronteerde was het dus helemaal klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven