Date met strafblad

31-10-2012 00:06 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
(wegens greute herkenbaarheid in mijn eerdere topics/reactiesheb ik toch even een nieuwe nick aangemaakt)



Ik heb een date, nouja, een "paar-keer-date" hij is mooi, amerikaans (en dus nouja...exotisch? lol) en hij heeft iets "gevaarlijks"



dat gevaarlijke in zijn uiterlijk blijkt correct.. hij heeft namelijk een (amerikaans) criminal record, zo zegt google, (met fototje en al...)

wat hij precies gedaan heeft ben ik nog niet te weten gekomen...

het kan iets kleins zijn, maar krijg je dan zo een links-rechts-fototje? in nederland niet...in Amerika wel?

ik ben eigenlijk een beetje ontdaan, iedereen verdient tweede kansen maar dan licht er toch ook een beetje aan wat die persoon gedaan heeft in mijn ogen...



ik haal me ramp scenarios in mijn hoofd, en vraag me af, hoe nu verder (stiekem was/ben ik best verliefd geworden..) moet ik dit bij hem aankaarten waardoor hij weet dat ik gegoogled heb naar zijn naam en criminal record (anders vindt je hem nmlk niet)

moet ik ineens alle contract verbreken...?



Zijn er speurders( in het kleine greute investigation topic?) die erachter kunnen komen wat hij op zijn kerfstok heeft? of weet iemand waar ik die gegevens wel kan vinden?



wanhopig de nacht maar in... pfff
Alle reacties Link kopieren
Wel foto's en een vermelding van een criminal record en nergens staat aangegeven waarom hij zomaar te googelen is? Opmerkelijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
er staat wel van allerlei info (case numbers, leeftijd, etc) de site heet mugshots waar op alleen maar dat soort fotos staan, ik kan verder niet vinden wat er voorgevallen is, en er staan 3 verschillende foto's van hem op...

ik goole me suf naar waar ik precies kan vinden wie wat gedaan heeft.. maar blijkbaar is dat nog niet zo makkelijk...





ik google meestal al mijn dates eerst op naam dan op justitie+naam... dit is de eerste die wel echt iets heeft...
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel :



Ik heb net een random naam gegoogeld:

James King - criminal record.



Dan krijg ik dit:

Link



En daar staat toch echt bij: failing to register as sex offender.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van het hem zelf vragen? Of ben ik nu erg ouderwets?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Overigens:





The site makes no assumptions or representations about guilt or innocence. People charged with crimes are presumed innocent unless proven guilty. Information on this site should not be used to determine any person's actual criminal record.



Mug shots are presented chronologically, by booking date, and remain online for a maximum of 90 days.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Maar wat een vreemd systeem eigenlijk.



Verder eens met Dubiootje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat het aan de staat ligt, Alabama (die jij googlede Enn )geeft meer vrij dan Utah, iig zo iest moet het zijn want google je zijn naam krijg je alleen de mugshots en wat aanvullende info over hoe oud en lang hij is....
Alle reacties Link kopieren
okey okey, gewoon vragen dus?



Nog een idee om dat leuk in te kleden? ;)



"say hun, you stole my heart you know that right... well talking of wich..."
Alle reacties Link kopieren
Als je een echte crimineel te pakken hebt dan mag hij toch helemaal niet Amerika uit (de eerste jaren?) na een gevangenisstraf of Nederland niet in. Dat laatste zal het zijn.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Deze link staat er ook bij trouwens:



http://www.intelius.com/



Maar met hem praten is denk ik echt een betere wijze.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:NymphadoraTonks schreef op 31 oktober 2012 @ 00:23:

Als je een echte crimineel te pakken hebt dan mag hij toch helemaal niet Amerika uit (de eerste jaren?) na een gevangenisstraf of Nederland niet in. Dat laatste zal het zijn.Whoop Whoop! Geruststellende gedachte!!!
Interessant. Ik weet over dit onderwerp in zijn geheel te weinig af en heb zin om mij er morgen in te verdiepen als dochter naar school is. Ik schaam me best dat ik hierover nagenoeg niets weet! ( Master strafrecht)
Alle reacties Link kopieren
intelius kent hem niet... morgen praten dan?

fak wat vind ik dit moeilijk... wat als ie een kind gestolen heeft of een kassa ontvoerd..
Alle reacties Link kopieren
quote:patricia1987 schreef op 31 oktober 2012 @ 00:26:

Interessant. Ik weet over dit onderwerp in zijn geheel te weinig af en heb zin om mij er morgen in te verdiepen als dochter naar school is. Ik schaam me best dat ik hierover nagenoeg niets weet! ( Master strafrecht)



patricia, als je meer background info wilt kan ik je die evt wel verstrekken ;)

Hij komt iig uit Utah, Salt lake... ik geloof niet dat Utah veel vrij geeft buiten de schoenmaat en haarkleur van criminelen...
Alle reacties Link kopieren
quote:toronto schreef op 31 oktober 2012 @ 00:28:

wat als ie een kind gestolen heeft of een kassa ontvoerd..





Ja euh. Wat wil je dan? Je weet dit toch nu? Terug naar niets weten kan niet meer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje. Gewoon eerlijk zeggen dat je hem gegoogled hebt. Wellicht was het rijden onder invloed oid? Vechtpartij? Hij hoeft geen grote crimineel te zijn natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat New York vrij veel informatie geeft.



En dat je ook personen die ooit vastgezeten hebben kunt vinden. Hoe dat voor Utah is weet ik niet.



http://corrections.utah.gov/services/of ... earch.html



Zoiets ken ik dus wel voor new york hier moet je het zelf even testen
Het Viva forum is papaja.
Hij is dus ergens voor aangeklaagd, maar je weet niet voor wat. De mug shot (pasfoto) blijft max 90 dagen online. Dat betekent dus dat de aanklacht recent is, ervan uitgaande dat de link niet verlopen is.



Heb je deze man in Nederland ontmoet?
Alle reacties Link kopieren
Wat een verschrikkelijk enge mensen kom ik op die Utah site tegen. Ik stop ermee.



(Ik dacht: ga even naar de verschillen in info tussen die sites kijken)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Misschien valt het mee Toronto, ik hoop dat hij daar staat omdat hij recentelijk is betrapt met blowen met vrienden o.i.d. Sterkte!



En super dat je mij aanvullende info wil verstrekken maar zoals ik noemde weet ik echt heel weinig hiervan af. Maar ik zal wat ik in het algemeen heb gevonden hier posten, als ik het snap in een uurtje. Deze materie is ongetwijfeld heel complex en ik heb het megadruk morgenochtend en daarna 3 kids te spelen voordat ik moet werken.



Voor het zoeken naar je vriend heb je hier overigens googlewonders op dit forum. Doe het dan via mail oid maar niet zo op het forum.
TJa... ik denk dat je het beter kunt vragen.. en hopen dat ie eerlijk is.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang is hij al weg uit Amerika?
Ik ken ook iemand in Amerika die als je hem googelt op die mugshot-site staat. Hij is meer dan 10 jaar geleden opgepakt met teveel drank achter het stuur.

Dat is natuurlijk niet in de haak maar om dan ruim 10 jaar later nog voor dat vergrijp op die manier te vinden te zijn, vind ik echt een inbreuk op je privacy. Belachelijk dat dat kan in the USA.

Het staat er bij hem trouwens wel duidelijk bij dat het ging om DUI (driving under influence).



Volgens mij is 1 op de 4 Amerikanen wel eens gearresteerd.

Dus totdat je weet waarvoor je date gearresteerd is, zou ik niet meteen helemaal over de rooie gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan mijn vrienden (woon in een andere staat) die zijn opgepakt vanwege Driving Under the Influence niet op die manier vinden online.



Maar goed, als je hier je piemel op de verkeerde plek uit je broek haalt, kun je al worden geregistreerd als 'sex offender'. (En dan bedoel ik dus dat je bijvoorbeeld in de buurt van een school staat te plassen.)



Op die mug shot site staan trouwens lang niet alle counties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven