Date praat veel over andere vrouwen

18-11-2019 09:30 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik lees al lange tijd mee op het forum maar heb nu even een account aangemaakt om zelf een vraag te stellen. Na drie jaar vrijgezel te zijn geweest heb ik sinds een maandje contact met een man van 39. We hebben al een paar dates gehad die zeker wel gezellig waren. Toch is er iets wat ik niet zo leuk vind. Maar de kans is groot dat ik me aanstel dus daarom ben ik benieuwd naar jullie meningen.

Wat mij dus een minder fijn gevoel geeft is dat hij het best veel over andere vrouwen heeft tijdens onze dates en onder het appen. Hij werkt in de makelaardij en komt blijkbaar veel vrouwen tegen. Hij zegt dan van ja ik heb gisteren samengewerkt met een vrijgezelle vrouw, ze was heel aardig en het was gezellig.
Oke, dat kan natuurlijk. Maar hij zegt of apt dit soort dingen bijna dagelijks.
Dat hij vrouwen leert kennen via zijn werk en dat ze vrijgezel en aardig zijn.

Ook zegt hij dat hij veel vrouwen om zich heen heeft maar hij wil niks met ze. Ze zijn gewoon vrienden. Hij gaat wel af en toe met een andere vrouw uit eten en bijkletsen. Ook kent hij vrouwen van cursussen waar hij contact mee heeft want hij praat makkelijk met iedereen, volgens hem.

Tijdens onze date, afgelopen zaterdag werd hij gebeld door een vrouw, dat zei hij eerlijk maar hij nam niet op. Die vrouw had een huis verkocht van hem. Gisteravond laat apte hij van ja ik had visite en dat was gezellig. Bleek dus de vrouw te zijn van dat huis die hem zaterdag belde. Ze is de hele avond geweest.

Ik vind het dus een beetje ongemakkelijk dat hij zo makkelijk en snel contact legt met andere vrouwen terwijl hij met mij aan het daten is. Ook speelt hij in een klein bandje en wordt hij dan weer gebeld door een vrouw uit dat bandje als wij samen zijn. Mijn gevoel zegt van dit is niet goed. Ik ben helemaal niet jaloers aangelegd maar ik word hier onzeker van. Stel ik mij aan?
Alle reacties Link kopieren
Wat een gek. Vies gedrag vind ik dat, zichzelf ophemelen hoe goed hij ligt bij de vrouwtjes, omdat hij dat zelfvertrouwen intern niet heeft en dus externe factoren nodig heeft om zich goed te voelen.

Hij is bij jou een reactie aan het proberen uit te lokken om bovenstaande reden. Bevestiging zoeken om zich goed te voelen.

Wil je een opvulling zijn? Zo niet. Laat die man varen! Een partner moet een aanvulling zijn.
Wat een raar figuur. En jij hebt daar zin in want?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt mij niet als de meest charmante kerel. Of dit komt voort uit onzekerheid, of het is een arrogante kwal.

Hoe dan ook, het lijkt me niet de bedoeling dat je je niet op je gemak met hem kan voelen. Gezonde spanning en kriebels horen er uiteraard bij.
Maar zoals je de situatie omschrijft voelt dit niet goed.
webey wijzigde dit bericht op 18-11-2019 13:24
0.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
TO is alweer weg.
Such fun!1
Sjulia schreef:
18-11-2019 09:55
Hij wil een aai over zijn bol en een sticker uitzoeken voor in zijn boekje. Vrouwen willen hem. Grote jongen.
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
Hij wil laten weten dat hij erg goed in de markt ligt. Dat komt voor uit onzekerheid. Maar daarnaast kan het ook een teken zijn van manipualatie en jou een beetje naar beneden halen en onzeker willen maken. Vertrouw op je intuitie, meestal als iets niet helemaal goed voelt, is dat met een reden.
Alle reacties Link kopieren
Als je hier tijdens het daten al tegenaan loopt, dan beloofd dat voor de toekomst niet veel goeds, dus dumpen die handel.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Vriendgedumpt schreef:
18-11-2019 10:35
Of hij doet het om jou het gevoel te geven dat je echt wel God op je blote knietjes dankbaar mag zijn dat hij jou, van al die vrouwen die hij dagelijks tegenkomt, een kans wil geven :roll: . Onaantrekkelijk gedrag en als het aan mij ligt een red flag voor een onzekere of aandachtsgeile man. Dus nee, je stelt je niet aan. Ik zou er geen zin in hebben. Je kan hem vragen waarom hij nog zoveel bezig is met andere vrouwen en kijken hoe hij reageert. Als hij daar veel belang aan hecht zou ik hem succes wensen met al die anderen.
Dit dus.
Blijf in jezelf geloven !
Heb je hem al verteld dat jij het alleen een kans wilt geven als hij stopt met al die andere 'gezellige vrijgezelle' vrouwen om zich heen?
Dat ‘ie veel contact heeft met vrouwen en daar veel mee afspreekt vind ik prima, maar dat zo nadrukkelijk benoemen vind ik wat overdreven. Of doet hij dat om open en transparant te zijn naar jou toe?
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk met iedereen eens.
Waarom moet hij vermelden dat de dame in kwestie vrijgezel is? Hoe weet hij dat überhaupt? Is dat meteen zijn eerste vraag? Raar....
Nee, ik zou hier ook op afknappen.
Vertrouw op je intuïtie.
Nitflex schreef:
18-11-2019 12:38
Dat ‘ie veel contact heeft met vrouwen en daar veel mee afspreekt vind ik prima, maar dat zo nadrukkelijk benoemen vind ik wat overdreven. Of doet hij dat om open en transparant te zijn naar jou toe?
Goede vraag eigenlijk. Ook ik kwam met de eerste gedachte 'onzeker', maar voor hetzelfde geld was in een eerdere relatie zijn vriendschappelijke omgang met vrijgezelle vrouwen een twistpunt en test hij alleen maar of zij ermee overweg kan gaan.

Kortom: aan hem vragen waarom hij dat zo vaak meldt, is misschien een goed idee.
Alle reacties Link kopieren
"zeg schat, ik vind dat geklets over andere vrouwen niet nodig. Ligt aan mij hoor, maar misschien kun je er rekening mee houden"

en dan is het aan hem
Alle reacties Link kopieren
Hoe onaantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Afknapper.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
18-11-2019 13:08
"zeg schat, ik vind dat geklets over andere vrouwen niet nodig. Ligt aan mij hoor, maar misschien kun je er rekening mee houden"

en dan is het aan hem
Als je hem vraagt ermee te stoppen of rekening met je te houden, zal hij misschien er niets meer over zeggen maar het wel nog steeds doen. Nee ik zou passen bij nader inzien. Hij moet gewoon kappen met aandacht zoeken bij andere vrouwen als hij voor jou wil gaan. De reden dat hij dus zo praat lijkt me meer relevant.
Alle reacties Link kopieren
Of hij is beschadigd in een vorige relatie waardoor hij het gevoel heeft elk contact met een andere vrouw te moeten verantwoorden.

Of hij is onzeker en denkt dat het vermelden van vele andere vrouwen hem aantrekkelijk en interessant maken als catch.

Of het is een zielige gladjanus die een spelletje speelt waarbij hij jou onzeker probeert te maken zodat jij meer energie in hem gaat steken om die fictieve andere vrouwen de troef af te steken zodat hij jou op zijn lijstje gebruiksvoorwerpen kan plaatsen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
We hebben er net over gesproken. Aan de ene kant zei hij sorry en dat deze vrouwen gewoon bekenden zijn en hij alleen met mij omgaat. Aan de andere kant zei hij van ja ik heb nu al 1000 keer sorry gezegd, ik weet nu wel dat ik fout ben geweest, ik ga niet met andere vrouwen om en blijf het niet zeggen.

Ik denk dat als dit nu al een issue is, het misschien voor allebei beter is om hier niet mee door te gaan. Ik lijk nu een jaloers en bezitterig type en dat ben ik helemaal niet. Voel me er alleen niet prettig bij.
Vriendgedumpt schreef:
18-11-2019 14:00
Als je hem vraagt ermee te stoppen of rekening met je te houden, zal hij misschien er niets meer over zeggen maar het wel nog steeds doen. Nee ik zou passen bij nader inzien. Hij moet gewoon kappen met aandacht zoeken bij andere vrouwen als hij voor jou wil gaan. De reden dat hij dus zo praat lijkt me meer relevant.
Wat is er mis met vriendschappelijke relaties met andere vrouwen?
Clarissa32 schreef:
18-11-2019 14:36
We hebben er net over gesproken. Aan de ene kant zei hij sorry en dat deze vrouwen gewoon bekenden zijn en hij alleen met mij omgaat. Aan de andere kant zei hij van ja ik heb nu al 1000 keer sorry gezegd, ik weet nu wel dat ik fout ben geweest, ik ga niet met andere vrouwen om en blijf het niet zeggen.

Ik denk dat als dit nu al een issue is, het misschien voor allebei beter is om hier niet mee door te gaan. Ik lijk nu een jaloers en bezitterig type en dat ben ik helemaal niet. Voel me er alleen niet prettig bij.
Ik denk dat je gelijk hebt. Er zijn genoeg andere leuke mannen.
Als hij je na het laatste gesprek het gevoel geeft dat je een zeurderige drama koningin bent, dan is het de hoogste tijd voor de volgende tinder-match. Dit is geen leuke man.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
18-11-2019 15:01
Wat is er mis met vriendschappelijke relaties met andere vrouwen?
Er is niets mis met normale danwel vriendschappelijke omgang met andere vrouwen, maar de vriend van TO lijkt er anders naar te kijken, anders was hij vast niet zo druk met afspreken of het al dan niet vrijgezel zijn van deze dames. In ieder geval gebruikt hij het telkens benoemen van deze contacten met een bepaalde reden.
Alle reacties Link kopieren
Clarissa32 schreef:
18-11-2019 14:36
We hebben er net over gesproken. Aan de ene kant zei hij sorry en dat deze vrouwen gewoon bekenden zijn en hij alleen met mij omgaat. Aan de andere kant zei hij van ja ik heb nu al 1000 keer sorry gezegd, ik weet nu wel dat ik fout ben geweest, ik ga niet met andere vrouwen om en blijf het niet zeggen.

Ik denk dat als dit nu al een issue is, het misschien voor allebei beter is om hier niet mee door te gaan. Ik lijk nu een jaloers en bezitterig type en dat ben ik helemaal niet. Voel me er alleen niet prettig bij.

Ooh als hij zo reageerde zou ik echt afknappen...NEXT.
Alle reacties Link kopieren
1 grote afknapper deze man
Alle reacties Link kopieren
Wat een droeftoeter .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven