Date praat veel over andere vrouwen

18-11-2019 09:30 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik lees al lange tijd mee op het forum maar heb nu even een account aangemaakt om zelf een vraag te stellen. Na drie jaar vrijgezel te zijn geweest heb ik sinds een maandje contact met een man van 39. We hebben al een paar dates gehad die zeker wel gezellig waren. Toch is er iets wat ik niet zo leuk vind. Maar de kans is groot dat ik me aanstel dus daarom ben ik benieuwd naar jullie meningen.

Wat mij dus een minder fijn gevoel geeft is dat hij het best veel over andere vrouwen heeft tijdens onze dates en onder het appen. Hij werkt in de makelaardij en komt blijkbaar veel vrouwen tegen. Hij zegt dan van ja ik heb gisteren samengewerkt met een vrijgezelle vrouw, ze was heel aardig en het was gezellig.
Oke, dat kan natuurlijk. Maar hij zegt of apt dit soort dingen bijna dagelijks.
Dat hij vrouwen leert kennen via zijn werk en dat ze vrijgezel en aardig zijn.

Ook zegt hij dat hij veel vrouwen om zich heen heeft maar hij wil niks met ze. Ze zijn gewoon vrienden. Hij gaat wel af en toe met een andere vrouw uit eten en bijkletsen. Ook kent hij vrouwen van cursussen waar hij contact mee heeft want hij praat makkelijk met iedereen, volgens hem.

Tijdens onze date, afgelopen zaterdag werd hij gebeld door een vrouw, dat zei hij eerlijk maar hij nam niet op. Die vrouw had een huis verkocht van hem. Gisteravond laat apte hij van ja ik had visite en dat was gezellig. Bleek dus de vrouw te zijn van dat huis die hem zaterdag belde. Ze is de hele avond geweest.

Ik vind het dus een beetje ongemakkelijk dat hij zo makkelijk en snel contact legt met andere vrouwen terwijl hij met mij aan het daten is. Ook speelt hij in een klein bandje en wordt hij dan weer gebeld door een vrouw uit dat bandje als wij samen zijn. Mijn gevoel zegt van dit is niet goed. Ik ben helemaal niet jaloers aangelegd maar ik word hier onzeker van. Stel ik mij aan?
chocolol schreef:
18-11-2019 09:56
Als jij je er niet goed bij voelt, zou ik er niet mee doorgaan. Zelfs al zouden wij vinden dat jij je aanstelt, als jij het toch zo voelt?
dit
Wat een afknapper, als je dat dagelijks moet aanhoren.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
18-11-2019 11:38
TO is alweer weg.
Soms moet een mens ook even boodschappen doen of werken.
...
Anárion schreef:
18-11-2019 17:13
Soms moet een mens ook even boodschappen doen of werken.
Vanaf half 10? Volle kar. :-D

En anders open je zo'n topic na het werk.
Wel zo handig toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al weer gereageerd een paar uur geleden hoor
Alle reacties Link kopieren
Deze man wil jou waarschijnlijk het gevoel geven dat je ontzettend boft dat hij zijn oog op jou heeft laten vallen. Want uit alle vrouwen en alle aandacht dat hij krijgt heeft hij jou gekozen.

Pas maar op dat hij geen spelletje gaat spelen en dan gaat afstoten en aantrekken en steeds zeggen op een gegeven moment je ziet hoeveel aandacht ik heb van vrouwen ze willen me allemaal maar ik wilde jou. Als je zo vervelend blijft doen dan ben je zo vervangen.

Mijn ex is ook zo en het ging van eerst ja ja zal wel en jij bent best vol van jezelf naar verwoestende zelfvertrouwen.

Hoeft natuurlijk niet maar wees gewoon allert en hou het in je achterhoofd als een rode vlag.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Word er maar niet verliefd op want als het voorbij is dan zit je met een gebroken hart aan hem te denken
en aan ál die vrouwen.


Maar kun je nu niet alvast tegen hem zeggen dat jij je er niet fijn bij voelt dat hij het steeds over die vrouwen heeft? Wie weet heeft superman het niet eens door hoe storend het voor jou is.
.
Alle reacties Link kopieren
Zal wel een klein pikkie hebben ofzo.
Wat ga je nu doen TO?
Geeft dus geen goed gevoel alles bij elkaar...
Alle reacties Link kopieren
Clarissa32 schreef:
18-11-2019 09:51
Hij is ook onzeker, zijn ex had hele kwetsende opmerkingen over hem gemaakt zei hij. Dit weekend zei hij dat hij met die andere vrouwen niks wil maar dat hij ons wel een kans wil geven. Dus dat hij niet alleen vrienden wil zijn met mij.
Echt meid zet het op een lopen. Deze man heeft heel veel aandacht nodig. Echt serieus jou wil hij wel een kans geven?

Luister naar je alarmbellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat soort mannen helemaal niks. Mijn vriend heeft het nooit over andere vrouwen... En ik denk dat dat niet perse is omdat ie mij nou de geweldigste vrouw op aarde vindt (al ben ik dat natuurlijk wel :p). Maar hij is gewoon niet zo een versierder en niet dr hele tijd met vrouwen bezig.
Die mannen die de hele tijd met vrouwen bezig zijn zijn niks voor mij. Dat versierderstype vind ik super onaantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Hij klinkt helemaal niet leuk. Ik zou hard wegrennen.
Ik vraag me af waarom hij dit allemaal zo uitdrukkelijk met je deelt. De meeste mannen doen dit juist niet om eventueel 'gezeur' van hun vriendin te voorkomen.
merle78 schreef:
19-11-2019 11:49
Ik vraag me af waarom hij dit allemaal zo uitdrukkelijk met je deelt. De meeste mannen doen dit juist niet om eventueel 'gezeur' van hun vriendin te voorkomen.
Nou, dat vind ik ook niet ok. Mijn vriendin mag gewoon weten met wie ik tijd spendeer. Daar ga ik niet over liegen.
DS1971 schreef:
19-11-2019 12:08
Nou, dat vind ik ook niet ok. Mijn vriendin mag gewoon weten met wie ik tijd spendeer. Daar ga ik niet over liegen.
Dat was niet mijn punt.
Sjaantje37 schreef:
18-11-2019 19:18
Echt meid zet het op een lopen. Deze man heeft heel veel aandacht nodig. Echt serieus jou wil hij wel een kans geven?

Luister naar je alarmbellen.
Mij lijkt het ook geen leuk type hoor, maar ik moet wel zeggen dat er wat mij betreft een groot verschil in betekenis zit tussen zeggen: “ik wil jou wel een kans geven” en “ik wil ons wel een kans geven”. Misschien is dat taalkundig geneuzel van mijn kant, maar hij heeft het gewoon over hun als stel, niet dat hij haar uit de goedheid van zijn hart een kans geeft.
bah makelaars
Alle reacties Link kopieren
hij is 39 en gedraagt zich als die ene jongen uit 4HAVO die net iets te hard staat op te scheppen over het feit dat hij écht geen maagd meer is (al die chicks jongen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven