Date wil film/ serie kijken, maar ik wil... [Lege OP]

15-07-2020 21:23 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
laat maar
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-08-2020 01:22
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
98.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
15-07-2020 21:31
Probeer dan ook eens echt iets te zeggen. Zoals: 'he Jan, ik vond dat tikkie raar. Zullen we afspreken hoe we het met betalen van uitjes zullen regelen'?

:P
date-tikkie schreef:
15-07-2020 21:28
Ik ben een vrouw, en ik hou van praten zeuren. Zou de hele dag wel kunnen praten zeuren haha
Haha
Alle reacties Link kopieren
date-tikkie schreef:
15-07-2020 21:28
Ik ben een vrouw, en ik hou van praten. Zou de hele dag wel kunnen praten haha
Oké, maar de meeste mannen (en veel vrouwen trouwens ook) vinden dat een beetje vermoeiend. Wij hebben heus wel eens een hele praat-avond, maar dat is dan spontaan en niet "we trekken een wijntje open en gaan lekker praten". Heerlijk juist hoor, gewoon die klep dicht en tegen hem aan hangen.
Alle reacties Link kopieren
Dus je wil wél praten, maar je communiceert niét?
Bijzonder weer.
En nou is het afgelopen!
Oh ik had moeten loepen begrijp ik.... :sherlock:
date-tikkie schreef:
15-07-2020 21:28
Ik ben een vrouw, en ik hou van praten. Zou de hele dag wel kunnen praten haha
En niet alleen van praten.
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
15-07-2020 21:33
Jullie zijn allebei raar. Als je net samen bent wil je toch alleen maar naakt samen in bed liggen en zoveel mogelijk seks hebben.
Dan kun je tussendoor best eens een saaie film kijken om op adem te komen.
Maar dit lees ik niet bij jou... alleen maar praten zou mij ook snel de neus uit komen hoor en ik ben toch echt ook een vrouw.
Je kunt ook potje kaarten. Bordspel. Samen muziek luisteren. Er is meer dan films / praten (/ seks).
We hebben ook seks, maar in de avonden en soms ochtend. Ik ga niet overdag seks hebben, we werken ook gewoon. Ik heb nu niet de behoefte om hele dag met hem in bed te gaan liggen, kijk er wel naar uit om het weekendje weg te gaan want dan zullen we vast vaak in bed liggen. We doen ook wel bordspelletjes hoor en andere dingen.
date-tikkie schreef:
15-07-2020 21:31
Ik heb zeker wel een mening, maar ik wil ook dat hij het naar zijn zin heeft, en we niet alleen doen wat IK wil.
Je wil super graag praten, praat dan over dit soort dingen. Over wat jij leuk vindt, hoe een ideale avond er voor jou uitziet.

Je voorkeur uitspreken is niet hetzelfde als bepalen wat er gebeurt.
date-tikkie schreef:
15-07-2020 21:28
Ik ben een vrouw, en ik hou van praten. Zou de hele dag wel kunnen praten haha

Ik ben ook een vrouw en hou niet van veel praten (of appen). Vooral niet over vermoeiende niet bestaande relatieperikelen.
Alle reacties Link kopieren
date-tikkie schreef:
15-07-2020 21:31
Ik heb zeker wel een mening, maar ik wil ook dat hij het naar zijn zin heeft, en we niet alleen doen wat IK wil.
Als je zegt wat jij fijn vindt is dat een opening om af te stemmen, dat betekent niet dat hij gelijk moet doen wat jij wil.
Bijvoorbeeld: Als je zegt: "Ik vind het fijn om een avondwandeling te maken", betekent dat niet dat jullie elke avond een avondwandeling moeten maken of gelijk de avond dat je het zegt.
Dan kunnen jullie een of meer momenten vinden wanneer jullie dat (ruwweg) doen.
En hij kan zeggen wat hij fijn vindt. En als hij dat lastig zegt, kan je hem helpen. Bijvoorbeeld: goh, we hebben een aantal keer film/serie gekeken. Wat vind jij nog meer leuk om te doen samen?

Met het voeren van die gesprekken leer je elkaar ook beter kennen in de zin dat je meer weet over hoe je samen die gesprekken kunt voeren.
Alle reacties Link kopieren
date-tikkie schreef:
15-07-2020 21:28
Ik kan toch niet verwachten van hem dat hij Chick flicks gaat zitten kijken.
Om en om . De ene keer een romantische film en de andere keer wat hij leuk vindt. Maar ja dat moet je zeggen en dat doe je niet, je klaagt er liever hier over.
nbk schreef:
15-07-2020 21:36
Dus je wil wél praten, maar je communiceert niét?
Bijzonder weer.
Praten is toch heel iets anders dan communiseren.
Je kan hele gesprekken met je zelf houden!
Misschien kunnen jullie tikkietje spelen
Wat een raar seksistisch geleuter weer.

Doe gewoon je mond open. En als je niet bij elkaar past dan pas je niet elkaar. Waarom je zo anders gaan gedragen voor een ander?
Samen op een kussentje zitten en mediteren? Heb je dat wel eens voorgesteld?
Alle reacties Link kopieren
Hunebed schreef:
15-07-2020 21:38
Misschien kunnen jullie tikkietje spelen
:worship:
date-tikkie schreef:
15-07-2020 21:37
We hebben ook seks, maar in de avonden en soms ochtend. Ik ga niet overdag seks hebben, we werken ook gewoon. Ik heb nu niet de behoefte om hele dag met hem in bed te gaan liggen, kijk er wel naar uit om het weekendje weg te gaan want dan zullen we vast vaak in bed liggen. We doen ook wel bordspelletjes hoor en andere dingen.
Als je aan het werk bent heb je toch ook geen tijd om te praten dan.
Maar je hebt toch weekend.
Of wanneer zien jullie elkaar dan.
Als je in de avond samen eet, beetje kletst, seks hebt en uurtje bank hangen voor tv en samen slapen is de avond toch voorbij? Of wil hij uuuuuuren en uren tv kijken ofzo? Terwijl jij niet ‘beetje kletsen’ wil maar uitgebreid met kaarslicht en du vin diepzinnig wil filosoferen elke dag ofzo? Ik snap het niet geloof ik. Misschien is hij niet diepzinnig genoeg voor je dat kan ook.
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Je wilt elkaar beter leren kennen, begin dan eens met aan te geven dat jij geen zin hebt in de film/tv.

Zolang jij steeds toegeeft denkt hij dat je dit ook leuk vindt.

Is het nu zo moeilijk om gewoon te zeggen, zullen we vanavond eens naar muziek luisteren, een spelletje doen, kletsen, een wandeling maken, digitale pub-quiz doen etc
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
15-07-2020 21:41
Als je aan het werk bent heb je toch ook geen tijd om te praten dan.
Maar je hebt toch weekend.
Of wanneer zien jullie elkaar dan.
Als je in de avond samen eet, beetje kletst, seks hebt en uurtje bank hangen voor tv en samen slapen is de avond toch voorbij? Of wil hij uuuuuuren en uren tv kijken ofzo? Terwijl jij niet ‘beetje kletsen’ wil maar uitgebreid met kaarslicht en du vin diepzinnig wil filosoferen elke dag ofzo? Ik snap het niet geloof ik. Misschien is hij niet diepzinnig genoeg voor je dat kan ook.
Hoe bedoel je. We zien elkaar het weekend, en soms doordeweekse dagen. Als ik hem vrijdagavond zie dan wacht ik met seks tot we gaan slapen, ga dan niet b.v. om 7 uur seks hebben en daarna weer iets doen. Niet mijn ding
Oké. Staf me maar, ik moet eigenlijk naar de napraat, maar ik krijg het gevoel dat je onderzoek aan het doen bent voor een vrouwenblad dat maximaal in de jaren 90 bent blijven hangen of een how to dating guide aan het opstellen bent.

Je gaat toch een ingewikkeld weekend weg, betalingsgewijs? Maar nu is het ook thuis complex. Mocht je echt met deze issues worstelen; zoek een man die bij jouw uitgesproken wensen past. En wees dan ook uitgesproken. Ze zijn er namelijk best. En relatie ontstaat bij mij omdat dit soort dingen vanzelf gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je fijne onderwerpen om over te praten? Heb je dat al eens aangekaart? Weet je date hier ook van en zoja, hoe reageert/reageerde hij daarop?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Andre Hazes met "een beetje verliefd" door de speakers, borrelnoten opgooien, potje mens-erger-je-niet of hints spelen, lekker elk met een boek, sterren kijken, mijmeren, moestuintje in de vensterbank, tikkie jij bent 'm... kan allemaal
Alles sal reg kom
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
15-07-2020 21:37
Ik ben ook een vrouw en hou niet van veel praten (of appen). Vooral niet over vermoeiende niet bestaande relatieperikelen.

Ik ook niet maar jij en ik zijn TO niet.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
naja, zou het ook niet echt waarderen om de hele avond onderuitgezakt op de bank beetje naar een scherm te gaan zitten turen, maar misschien zijn wij vrouwen daar inderdaad gewoon anders in dan mannen, ik hou ook van lange avonden lekker praten met elkaar buiten in de tuin met een wijntje en een vuurkorf, of lekker borrelen met vrienden. Maar ik vind het gekker dat je dit niet gewoon kan aankaarten. Je zegt dat hij verder wel leuke dingen wilt doen, maar komt dit altijd vanuit jou, of stelt hij zelf ook dingen voor? Of als het aan hem ligt ligt hij elke avond voor de tv?
Its a long way to the top if you wanna rock n roll..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven