Date wil film/ serie kijken, maar ik wil... [Lege OP]

15-07-2020 21:23 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
laat maar
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-08-2020 01:22
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
98.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
15-07-2020 21:40
:worship:
:cheers:
Alles sal reg kom
date-tikkie schreef:
15-07-2020 21:28
Ik ben een vrouw, en ik hou van praten. Zou de hele dag wel kunnen praten haha
Ik ben een man en ik praat toch echt veel. Mijn vriendin daarentegen een stuk minder. Past dan weer goed bij elkaar.

Maar waarom blijf je investeren in een man die overduidelijk niet bij je past. Bang dat er geen andere kerel is die jou leuk gaat vinden?
Alle reacties Link kopieren
Abovetheweather schreef:
15-07-2020 21:51
naja, zou het ook niet echt waarderen om de hele avond onderuitgezakt op de bank beetje naar een scherm te gaan zitten turen, maar misschien zijn wij vrouwen daar inderdaad gewoon anders in dan mannen, ik hou ook van lange avonden lekker praten met elkaar buiten in de tuin met een wijntje en een vuurkorf, of lekker borrelen met vrienden. Maar ik vind het gekker dat je dit niet gewoon kan aankaarten. Je zegt dat hij verder wel leuke dingen wilt doen, maar komt dit altijd vanuit jou, of stelt hij zelf ook dingen voor? Of als het aan hem ligt ligt hij elke avond voor de tv?

Waarover dan? Ik ben echt wel een keer uitgepraat na 3 vuurkorfavonden in dezelfde week.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 15-07-2020 22:00
5.25% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt toch gewoon zeggen dat je op dat moment even niet zo'n zin hebt in tv kijken en iets anders voorstellen. En als je wel tv wil kijken , zoek dan in ieder geval naar iets wat jullie allebei leuk vinden.
iceteapeach schreef:
15-07-2020 21:50
Ik ook niet maar jij en ik zijn TO niet.

Ja en dan, ze hoeft er toch niet bij te zetten dat ze een vrouw is. Alsof alle vrouwen zo zijn.
Alle reacties Link kopieren
Abovetheweather schreef:
15-07-2020 21:51
naja, zou het ook niet echt waarderen om de hele avond onderuitgezakt op de bank beetje naar een scherm te gaan zitten turen, maar misschien zijn wij vrouwen daar inderdaad gewoon anders in dan mannen, ik hou ook van lange avonden lekker praten met elkaar buiten in de tuin met een wijntje en een vuurkorf, of lekker borrelen met vrienden. Maar ik vind het gekker dat je dit niet gewoon kan aankaarten. Je zegt dat hij verder wel leuke dingen wilt doen, maar komt dit altijd vanuit jou, of stelt hij zelf ook dingen voor? Of als het aan hem ligt ligt hij elke avond voor de tv?
Die man zoekt zich een ongeluk naar iets waardoor die vrouw een keer haar mond houdt. Die bebbelt nog gezellig door tijdens de seks. hihi.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Maar hoe zie je het voor je? Hem op de bank zetten en zeggen, zo nu is het mijn beurt, we gaan de hele avond praten. Denk je dat daar een goed gesprek van komt dan?

Een goed gesprek kun je niet inplannen alsof het een netflixserie is. Dat ontstaat spontaan, of naar aanleiding van iets, zoals een gebeurtenis in een serie.
Alle reacties Link kopieren
Eigen ervaring, wel lang geleden. Ik kan niks met mannen die continu alles willen bespreken, tot in de detail aan toe. Vind ik vermoeiend. Maar, dat komt omdat ik zelf meer neig naar introvert-zijn. Goede gesprekken? Ja, maar niet 5x in de week zeg maar. Kun je me wegdragen.
wij slapen nooit.
Oudblond schreef:
15-07-2020 21:57
Die man zoekt zich een ongeluk naar iets waardoor die vrouw een keer haar mond houdt. Die bebbelt nog gezellig door tijdens de seks. hihi.
Voor dat laatste is een oplossing!
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
15-07-2020 21:56
Ja en dan, ze hoeft er toch niet bij te zetten dat ze een vrouw is. Alsof alle vrouwen zo zijn.

Eens hoor ;-)
wij slapen nooit.
Nog even en hij gaat voetbal darten en formule 1 kijken
Alle reacties Link kopieren
Ja, jij zeurt.
Alle reacties Link kopieren
*2020* schreef:
15-07-2020 22:18
Nog even en hij gaat voetbal darten en formule 1 kijken
Formule 1 :flirting:
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
date-tikkie schreef:
15-07-2020 21:43
Hoe bedoel je. We zien elkaar het weekend, en soms doordeweekse dagen. Als ik hem vrijdagavond zie dan wacht ik met seks tot we gaan slapen, ga dan niet b.v. om 7 uur seks hebben en daarna weer iets doen. Niet mijn ding
Da's al best gek. Zéker in een beginnende relatie. Eerst seks en daarna praten in bed.
Alle reacties Link kopieren
Goh weer iets wat je niet leuk aan hem vindt/ raar aan hem vindt. Ik zou zeggen ga opzoek naar een andere vent want dit gaat hem gewoon niet worden. Je bent 3 maanden aan het daten en nu al 2 topics achter elkaar over iets wat je niet leuk vindt aan hem.
Alle reacties Link kopieren
TO, wat wíl je nu van de man in kwestie? Nog 5 topics over verschillende zaken over hem openen gaat je ogen openen?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet te moeilijk doen. Als je over iets wil praten dan begin je met praten voor hij de tv aanzet. Een serie of tv kijken dat is meer zoiets wat je roept als je even niet wil praten. Je moet die dingen ook niet teveel forceren.

Denk overigens niet dat dit de man voor jou is. Het is niet goed en t deugt niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik pak de popcorn :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen trek je roze schoentjes aan en stop met deze man , dit word hem niet! Of vind je het echt zo leuk om elke dag een topic over hem te openen?
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezeur zeg, kun je dat niet gewoon met hem bespreken ?
En af en toe praten is niks mis mee, maar hou ook rekening met hem als hij films kijken leuk vindt.
Netflix and chill met je nieuwe vriendje, dat weet je toch ?
En anders een tikkie voor je billen van hem.
Alle reacties Link kopieren
Je houdt van praten, maar communiceren vind je maar niets, hm?
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
date-tikkie schreef:
15-07-2020 21:43
Hoe bedoel je. We zien elkaar het weekend, en soms doordeweekse dagen. Als ik hem vrijdagavond zie dan wacht ik met seks tot we gaan slapen, ga dan niet b.v. om 7 uur seks hebben en daarna weer iets doen. Niet mijn ding
Serieus??? Wat is er gebeurd met spontane sex? Het moet persé als je gaat slapen? My god.
Daarnaast, leer communiceren, je zeurt hier over vanalles en hebt niet eens de ballen om het gewoon als volwassenen met elkaar te bespreken.... :facepalm:
Intie schreef:
15-07-2020 22:29
Goh weer iets wat je niet leuk aan hem vindt/ raar aan hem vindt. Ik zou zeggen ga opzoek naar een andere vent want dit gaat hem gewoon niet worden. Je bent 3 maanden aan het daten en nu al 2 topics achter elkaar over iets wat je niet leuk vindt aan hem.
Twee topics onder deze naam.. :roll:
Alle reacties Link kopieren
Om heel eerlijk te zijn, op basis van het gezaag waar je je topics hier mee vult zou ik ook de hele avond televisie willen kijken als je langs zou komen. Waarom blijf je bij deze man als je werkelijk op àlles iets aan te merken hebt? Wat is dat voor vreemde zelfkastijding? Ben je zo onzeker over het feit of je liefde en geluk waard bent? Ben je gewoon een zeurkous? Ben je heel erg verwend? Waarom doe je jezelf dit aan? En als je hem enigszins een leuke man vindt waarom doe je hèm dit dan aan?
Alle reacties Link kopieren
Hunebed schreef:
15-07-2020 21:25
Joh...
:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven