Date wil film/ serie kijken, maar ik wil... [Lege OP]

15-07-2020 21:23 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
laat maar
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-08-2020 01:22
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
98.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hunebed schreef:
15-07-2020 21:32
Mag ik het zeggen?
:HA:

En TO: :facepalm:
Het is overzichtelijker als je je date in 1 topic af fakkelt.
Als het zó verschrikkelijk is met hem, waarom blijf je hem zien?
Of denk je dat hij de laatste man op aarde is?
date-tikkie schreef:
15-07-2020 21:31
Ik heb zeker wel een mening, maar ik wil ook dat hij het naar zijn zin heeft, en we niet alleen doen wat IK wil.
Dan laat je het zo?
Alle reacties Link kopieren
Ha ha, moest ineens denken aan de reactie van oma, toen ik haar vertelde zwanger te zijn. Vader een goede vriend : "uh, hoe kan dat nou, die zag je toch alleen overdag"...
Alles sal reg kom
date-tikkie schreef:
15-07-2020 21:43
Hoe bedoel je. We zien elkaar het weekend, en soms doordeweekse dagen. Als ik hem vrijdagavond zie dan wacht ik met seks tot we gaan slapen, ga dan niet b.v. om 7 uur seks hebben en daarna weer iets doen. Niet mijn ding

Wat lekker spontaan zo (in die beginfase) |-)
Vind je de man in kwestie eigenlijk wel echt leuk, TO?
Alle reacties Link kopieren
Kind. Je bent 30+ en je gedraagt je als een prinsesje. Deze gast heeft geen glazen bol, waarin hij precies kan zien wat mevrouw wel en niet blieft.

Hou er in vredesnaam mee op. Als je zo doorgaat, vlucht hij vanzelf bij jou weg.

Grow up en gedraag je niet als een verwend meisje.
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen, dat het je leuk lijkt om een keer wat anders te doen dan film kijken, op het moment dat hij het voorstelt. En dan kun je ideeën aandragen en hij ook. Mogelijk vraagt hij dan de volgende keer ook wat je leuk zou vinden om te doen, ipv alleen film kijken voor te stellen.

Misschien heeft hij het gevoel dat hij de kartrekker is en weet hij niks beters dan dat. Ook zou je samen een film of serie kunnen uitkiezen of je zoekt van te voren iets op wat jou ook leuk lijkt. Dan zal het vast een stuk leuker zijn.
oliebolmetkrenten wijzigde dit bericht op 16-07-2020 00:37
52.33% gewijzigd
Waar moet ie over praten dan? Jij bent van de uiterlijk en hij wil neuken.
creativeguy schreef:
15-07-2020 22:37
Wat een gezeur zeg, kun je dat niet gewoon met hem bespreken ?
En af en toe praten is niks mis mee, maar hou ook rekening met hem als hij films kijken leuk vindt.
Netflix and chill met je nieuwe vriendje, dat weet je toch ?
En anders een tikkie voor je billen van hem.
Maar dan niet de rekening splitten hoor.
Je zou een spel kunnen doen met vragen zodat je elkaar beter leert kennen. Of een mooie strandwandeling op naaldhakken
Alle reacties Link kopieren
Kletsen tijdens koken en kletsen tijdens eten vind ik wel genoeg trouwens. Daarna ben ik wel klaar met (diepgaande) gesprekken want waarover dan verder nog.

Ja oké, als je net zo'n fan bent van de Jason Bourne films 😍, dan hou je me wel wakker.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom je dit dan weer deelt hier. Een relatie opbouwen betekent ook kunnen communiceren met elkaar. Je kunt hier wel aangeven waar je tegenaan loopt, maar wij kunnen niet magisch ervoor zorgen dat hij aan de verwachtingen voldoet. Met andere woorden; maak dit soort dingen bespreekbaar met hem. Niet met ons.
Alle reacties Link kopieren
:sleep:
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wil je vooral seks hebben in het begin, maar dat willen jullie blijkbaar allebei niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je date wil gewoon de hele tijd seks en omdat jij dat enkel net voor het slapen gaan wil probeert hij zich in te houden door saaie series en films te kijken.
Maar echt? Nieuwe relatie en moeten wachten tot bedtijd? Volgende topic: mijn date heeft geen zin meer.
Weten we ook meteen waarom hij niet warm loopt om dat weekendje te betalen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn neefjes lossen dit soort problemen sinds hun 10de al op door om en om te kiezen wat ze gaan doen op een avond met vriendjes. Deze ene keer doen ze de smaak van de één en de andere keer de smaak van de ander.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je kan hem altijd nog conditioneren, als hij tv kijkt ga je naar je eigen huis, als hij het niet doet blijf je en geef je hem een goede beurt of je zeurt niet, moet je kijken hoe snel hij dat tv kijken afleert. En wel een koekje geven aan het eind van de avond, dat werkt bij mijn honden ook top.
Ik heb een beetje geloept en ik de k dat je vorige relatie een beetje larger than life was.
Ik heb weleens zo'n vriendje gehad, als ik bij hem was leek hij wel geobsedeerd door mij, alles hoge pieken diepe dalen. De man had blijkbaar energie om dat meer meer dames te doen dus het was geen lang leven beschoren.
Je zoekt nu de voordelen maar niet de nadelen van zo'n relatie.
Deze man is wie hij is en gaat je dat niet geven. Dat voel je goed aan.
Jij bent niet voor iedere man en niet iedere man is voor jou.
Ik heb zelf ook een bepaald 'diva' gehalte, materieel niet maar ik kom na drie maanden ook niet geknipt en geschoren en in de bodylotion langs om gezellig samen naar een ijslandse crimi te kijken en verder niks.
Ik wil wel een beetje interessant worden gevonden.
Ik vind het ook een beetje klinken alsof deze man iets te comfortabel is bij jou en te weinig rekening met jou houdt en teveel aan zichzelf denkt.
Het zou mij ook storen
Ik ben niet zo van de 'je mag je handen dichtknijpen als hij niet in je gezicht boert en je niet mept en zijn piemel alleen aan jou laat zien' brigade. Ik geef veel dus wil ook veel terug.
En in jouw geval is het wat luxe en een bepaald soort aandacht, niks mis mee.
Alle reacties Link kopieren
Hunebed schreef:
15-07-2020 21:32
Mag ik het zeggen?
:applause: Baas!
Kap het af, TO... het gaat echt niet beter worden en hij wil kennelijk voor de tv hangen. Ik zou zeggen, laat hem zo zijn avond doorbrengen en dan doe jij het op jouw manier. Sauna'tje, restaurant, wijnproeverij, theater, stedentrip maken. En dan misschien voorlopig alleen, maar dan doe je wel dingen die je leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
TO volgens mij is het probleem dat jij een bepaald beeld hebt hoe een relatie hoort te zijn. Man investeert in zowel geld en aandacht in de vrouw, en de maten van geld en aandacht is de graadmeter van een goede relatie.

Er is alleen 1 probleempje, je hebt deze verwachting niet gedeeld met je partner. Hij denkt waarschijnlijk anders over wat een goede relatie is. Samen op de bank rustig een filmpje kijken en samen de rekening delen is voor hem een teken van een gelijkwaardige goede relatie.

Er is geen goed of fout, maar verwacht je iets van een partner wees dan gewoon heel duidelijk. Geen hints of stille verwachtingen, zeg waar jij behoefte aanhebt. Dan kan je partner daar rekening mee houden. Of tot de conclusie komen of niet zijn idee van ideale relatie is. Net zoals jij dan ook kan beslissen of dit voldoende is voor jou.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Zoveel kritiek al na 3 maandjes relatie? Waar is je roze bril? Die is wel erg vroeg afgezet.

Bestaat er niet zo iets als The Millionaire Matchmaker in Nederland? LIjkt me iets voor jou...
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je vriend vreemd gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven