Date wil film/ serie kijken, maar ik wil... [Lege OP]

15-07-2020 21:23 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
laat maar
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-08-2020 01:22
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
98.77% gewijzigd
HTH schreef:
16-07-2020 12:23
Ik denk dat je vriend vreemd gaat.
Dit seauouiseau
Ik denk dat TO ( wereld-) vreemd is.
Alle reacties Link kopieren
Geronimo2 schreef:
16-07-2020 07:04
Je kan hem altijd nog conditioneren, als hij tv kijkt ga je naar je eigen huis, als hij het niet doet blijf je en geef je hem een goede beurt of je zeurt niet, moet je kijken hoe snel hij dat tv kijken afleert. En wel een koekje geven aan het eind van de avond, dat werkt bij mijn honden ook top.
Of je gaat naast hem demonstratief de was opvouwen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
forumfossiel schreef:
16-07-2020 12:27
Ik denk dat TO ( wereld-) vreemd is.
Ik denk dat wij viva dames goed kunnen happen
Alle reacties Link kopieren
forumfossiel schreef:
16-07-2020 12:27
Ik denk dat TO ( wereld-) vreemd is.
:lol:
Om de beurt voor alles.
Om de beurt het uitstapje kiezen en betalen
Om de beurt koken en beslissen wat je eet
Om de beurt bepalen wat er die avond gebeurt.

Gelijkwaardigheid.
omg je zal als man een vrouw treffen die de hele avond wil praten
S-Meds schreef:
16-07-2020 15:30
omg je zal als man een vrouw treffen die de hele avond wil praten
slash gesprekken
date-tikkie schreef:
15-07-2020 21:28
Ik ben een vrouw, en ik hou van praten. Zou de hele dag wel kunnen praten haha
Misschien dan gaan daten met vrouwen haha
Alle reacties Link kopieren
MrsNiceGuy schreef:
16-07-2020 11:23

Bestaat er niet zo iets als The Millionaire Matchmaker in Nederland? LIjkt me iets voor jou...
Denk je niet dat die wat kritischer zijn dan een vrouw die de hele avond babbelend wil doorbrengen en pas aan het seksen wil vanaf bedtijd?
Alle reacties Link kopieren
Heb nog niets gelezen maar heb je communiceren al geprobeerd?
Geen prima, prima is geen goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat je relatiemateriaal bent als ik eerlijk ben. Je kan beter een hond nemen. Of een kat.
prinsesmaxima schreef:
16-07-2020 16:56
Ik denk niet dat je relatiemateriaal bent als ik eerlijk ben. Je kan beter een hond nemen. Of een kat.
Of heel veel topics op het vivaforum openen
strings-attached schreef:
16-07-2020 15:33
Misschien dan gaan daten met vrouwen haha
Haha
Jullie zijn geen goede match! Dat moge inmiddels wel duidelijk zijn toch. Het is een lieve man, maar ondertussen doet hij van alles wat jij niet leuk vindt, en andersom. En jij wil niet communiceren want hij moet dat maar snappen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel dat je date liever een film kijkt. Je praat wel, maar je zegt niks.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Jeetje wat ben jij vermoeiend. Wat wil je nou van deze man? Je kan dit en je tikkie topic toch niet menen.
Als hij niet genoeg kan ruiken wat je wil (zeggen doe je het niet) Stop er dan mee en gun hem een vriendin die hem wel waardeert
Alle reacties Link kopieren
Tja, een weekendje weg en dan pas rond bedtijd seks hebben. Daar zou ik ook spontaan een tikkie van gaan sturen.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
16-07-2020 15:46
Denk je niet dat die wat kritischer zijn dan een vrouw die de hele avond babbelend wil doorbrengen en pas aan het seksen wil vanaf bedtijd?
Als ze knap is niet
Alle reacties Link kopieren
-jolijn- schreef:
16-07-2020 15:02
Om de beurt voor alles.
Om de beurt het uitstapje kiezen en betalen
Om de beurt koken en beslissen wat je eet
Om de beurt bepalen wat er die avond gebeurt.

Gelijkwaardigheid.
Gelijkwaardigheid is niet altijd uit te leggen als hetzelfde. Wanneer de ene partner altijd leuke ideeën heeft maar geen geld en de ander wel geld maar gebrek aan leuke ideeën. Dan kan je alsnog wel een gelijkwaardige relatie hebben met elkaar.
Trien30 schreef:
17-07-2020 07:55
Gelijkwaardigheid is niet altijd uit te leggen als hetzelfde. Wanneer de ene partner altijd leuke ideeën heeft maar geen geld en de ander wel geld maar gebrek aan leuke ideeën. Dan kan je alsnog wel een gelijkwaardige relatie hebben met elkaar.
Dat is waar.
Maar hier bedoel ik eigenlijk dat beide initiatieven nemen en daarvoor betalen (dan neem je dus een initiatief dat bij je portemonnee past). Maar wat ik misschien nog wel meer bedoel:
a) niet de situatie waarin de één alles bedenkt en betaalt en de ander 'gewoon' meedoet maar in haar hoofd en hart en op het forum klaagt over wat voor verschrikkelijke dingen hij bedenkt/doet
b) een compromis is een halfslachtige oplossing waarbij niemand krijgt wat hij/zij wil, dan kun je beter om en om doen wat 1 van beide leuk vindt. En als de ander dat verschrikkelijk vindt dan kan hij/zij die avond iets doen wat hij/zij verschrikkelijk leuk vindt en de ander niet.
Alle reacties Link kopieren
bingo schreef:
16-07-2020 12:40
Ik denk dat wij viva dames goed kunnen happen
Denk dat TO niet eens een vrouw is gezien haar schrijfstijl. Maar we happen verder...in ieder geval TO haar/zijn gebakken lucht.
Alle reacties Link kopieren
date-tikkie schreef:
15-07-2020 21:28
Ik kan toch niet verwachten van hem dat hij Chick flicks gaat zitten kijken.

hij verwacht toch ook van jou dat jij 'zijn' films gaat kijken?

Maar goed, wéét hij dat jij zijn films en series niets vindt? Praat je daar met hem over? Of ga je gewoon naast hem zitten balen? Hebben jullie al eens actief gezocht naar films of series die je beide leuk vindt?

Ik zou trouwens ook niet meer hoeven praten, dan wat ik nu zo lees bij jullie. Geef mij maar een film of serie. En als het een film of serie is, die me niet bevalt, pak ik een boek. Jij kunt natuurlijk ook wat voor jezelf gaan doen (hoewel je vriend mogelijk de illusie heeft, dat je dit gezellig vindt)

Als je wat anders wilt doen, zou je ook eens bordspelletjes kunnen doen. Of een wandelingetje maken, maar ik zou er zelf helemaal niet tegen kunnen als ik bij iemand zou zijn en diegene continue aandacht moet geven. Wat dat vraag je in feite. Je kunt toch niet alle tijd die jullie samen zijn steeds maar aandacht aan elkaar geven? Je moet daarvan toch wel even een break?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Abovetheweather schreef:
15-07-2020 21:51
naja, zou het ook niet echt waarderen om de hele avond onderuitgezakt op de bank beetje naar een scherm te gaan zitten turen, maar misschien zijn wij vrouwen daar inderdaad gewoon anders in dan mannen, ik hou ook van lange avonden lekker praten met elkaar buiten in de tuin met een wijntje en een vuurkorf, of lekker borrelen met vrienden. Maar ik vind het gekker dat je dit niet gewoon kan aankaarten. Je zegt dat hij verder wel leuke dingen wilt doen, maar komt dit altijd vanuit jou, of stelt hij zelf ook dingen voor? Of als het aan hem ligt ligt hij elke avond voor de tv?

Ga hier alsjeblieft geen vrouwending van maken zeg.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
HTH schreef:
16-07-2020 12:23
Ik denk dat je vriend vreemd gaat.

Ik vind het al knap dat ze tijdens corona een relatie kregen, maar hij vond ook nog een tweede denk je? Wow
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven