Date wil kosten hotel delen eerste weekend weg. [Lege OP]

13-07-2020 07:44 1183 berichten
Alle reacties Link kopieren
laat maar
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-08-2020 01:21
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
98.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
h_m, ik heb je pb gestuurd voor als je het nog kan lezen.
madamzonderm schreef:
17-07-2020 00:03
h_m, ik heb je pb gestuurd voor als je het nog kan lezen.
Ik heb het gelezen!
En de andere lieve reacties hier ook :thumbsup:
Het lijkt me gewoon beter dat ik verder ga onder een nieuwe nick :heart:
Alle reacties Link kopieren
Fijn en fijn dat je terugkomt!
Wissewis schreef:
16-07-2020 23:38
Is opstartster nu al op weekend vertrokken?
:cheer2:

Is het dit weekend? Veel plezier, TO!
Poeszie schreef:
16-07-2020 23:11
Ik maak helemaal niks persoonlijk, ik vind dat hippiemeisje nogal fel reageert in sommige topics
Fel zijn in een discussie is wat anders dan 1 ding onthouden en dat constant herhalen.
Dat wordt zó irritant dat je niks anders meer kunt dan een nieuwe nick nemen.
Ik ben ook altijd meer van het 50/50..Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik vroeger met een gast heb gedate dat wanneer de rekening kwam ik iets zei in de trant van: “deze betaal ik wel” en dat we de keer daarop iets gingen drinken hij de rekening betaalde en zei; ik stuur je m’n bank rekening wel, kun je t overmaken (pre-tikkie)
Dat vond ik eerlijk gezegd best n afknapper.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
13-07-2020 07:56
Ik zou erop afknappen en vind het ook gierig.
Ik vind het juist gierig van de vrouw als de man alles moet betalen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet, maar als je een paar dagen weg gaat, komt er een hoop bij. Eten bijvoorbeeld... vind je dan dat hij dat ook moet betalen? Ik vind dat tikkie ook een beetje stom. Ik doe dan liever dat de een het hotel betaalt en de ander het restaurant.

Ik heb ooit eens een date gehad, stonden we bij een broodjeszaak. (Waren we ook al een paar maanden op weg, anders ga je niet naar een broodjeszaak... :-) Hij bestelt een broodje... rekent af. En sorry, maar dat was ik dus echt niet gewend, dat je als man dan niet vraagt: 'Wil jij ook iets?'. Terwijl ik dat nog zat te verwerken, zei hij: 'Wil jij nou nog wat, of... want dan moet je wel bestellen hè!' Raar. Niet omdat ik m'n eigen broodje moest betalen, maar de manier waarop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven