Date ..

01-07-2020 23:10 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb morgen een date met een jongen. Hij is 5 jaar ouder dus ging ik er vanuit dat hij volwassener zou overkomen. Echter maakt hij tussendoor seksistische opmerkingen waar ik niet van gediend ben. Ik reageer hier dan ook niet op. We hadden bedacht om ons morgen te zien. Nu geeft hij aan dat hij graag wil wandelen in een bos ? Hier heb ik mijn vraagtekens bij en het voelt niet goed. Heb daarom voorgesteld om eventueel ergens wat te gaan drinken. Nu schrijft hij dat hij evt eerst wil wandelen en daarna wel ergens wat wil drinken? Hij wordt nu ook een beetje opdringerig. Wil concreet iets afspreken, want hij probeert al de hele dag wat af te spreken..

Wat zegt jullie gevoel?
Alle reacties Link kopieren
Heel goed, niet mee afspreken.
Alle reacties Link kopieren
Seksistische uitspraken hebben niets met leeftijd te maken. Die krijg ik tegenwoordig vaak van een man van 90+
Alle reacties Link kopieren
Wandelen is prima, maar dat kan ook over een boulevard, het strand, een leuke winkelstraat of wat er dan ook bij jullie in de buurt voor handen is.
Meteen met jou het bos inwillen, naast zijn seksuele toespelingen vind ik echt om de kriebels van te krijgen. Ik krijg niet het idee dat hij zich zo graag wil afzonderen met jou tussen de bomen en de bosjes voor een goed gesprek..
Goed dat je hebt afgezegd. Wat een glibbert.
Next.
Alle reacties Link kopieren
Bij die opmerkingen was ik al afgehaakt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
hij wil niet naar het bos, hij wil in je bush
Alle reacties Link kopieren
Hij kan de boom in.
babbeleo schreef:
01-07-2020 23:47
[..]
Niet grappig....... :whip:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-07-2020 15:32
Reden: quote verwijderd
21.24% gewijzigd
Je wil per se een date/relatie?

Als iemand rare dingen stuurt waar je geen zin in hebt, dan weet je al wat voor je type het is. Je vind niet tof en reageert niet ( waarom niet? zeg er gewoon wat van, echt) en dan kan je gewoon de date afzeggen he?

En waarom je afzegt kan je ook prima vermelden.

Beetje eigenwaarde en pit. Kom op.
Waarom zegt jouw gevoel niet, rot eens op engnek?
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
02-07-2020 09:09
Niet grappig....... :whip:
Je hoort het hem zo voorstellen, zullen we bij de avondschemering een wandeling doen, zo net voor de donkerte invalt is het licht zo mooi.
Je verdwaalt daar zo maar ik weet daar de weg wel hoor, een paar paadjes oplopen, links rechts, en je komt op plekken waar het heerlijk rustig is. :bonk:

Oeioeioei :nope:
babbeleo wijzigde dit bericht op 02-07-2020 13:38
Reden: twee smiley's erbij zodat duidelijk is dat je dit nooooit moet afspreken
2.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
babbeleo schreef:
02-07-2020 09:35
Je hoort het hem zo voorstellen, zullen we bij de avondschemering een wandeling doen, zo net voor de donkerte invalt is het licht zo mooi.
Je verdwaalt daar zo maar ik weet daar de weg wel hoor, een paar paadjes oplopen, links rechts, en je komt op plekken waar het heerlijk rustig is.

Oeioeioei
Ik heb je gestaft voor je smakeloze en ongepaste opmerking.
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
02-07-2020 13:28
Ik heb je gestaft voor je smakeloze en ongepaste opmerking.
Ik zal een smiley toevoegen ;)
Alle reacties Link kopieren
XBX schreef:
01-07-2020 23:57
Haha, ik moet lachen om de meeste reacties. Ik wil inderdaad niet meer afspreken... ik vroeg me alleen af of ik me niet aan zou stellen. Ik weet voldoende, ik cancel.
Je hebt geen goede reden nodig hoor en je mag je aanstellen.
Geen mens die jou kan verplichten om op date te gaan met iemand die je niet echt ziet zitten.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog steeds mensen die een hele date plannen als eerste date, terwijl je elkaar nog nooit hebt ontmoet?

Doe gewoon ergens een drankje, ergens 's middags op een redelijk drukke plek. Als het klikt kan je een date gaan plannen en als het niet klikt ga je weer naar huis.
Alle reacties Link kopieren
maak even wat screenshots van de opmerkingen en het verhaal over de boswandeling

die gast is niet goed hoor en je weet maar nooit wanneer dat bewijsmateriaal van pas komt

waarschuw meteen even je single vriendinnen trouwens
Lorem Ipsum
julius schreef:
02-07-2020 13:58
Zijn er nog steeds mensen die een hele date plannen als eerste date, terwijl je elkaar nog nooit hebt ontmoet?

Doe gewoon ergens een drankje, ergens 's middags op een redelijk drukke plek. Als het klikt kan je een date gaan plannen en als het niet klikt ga je weer naar huis.
Of je zegt met zo'n figuur dat je geen zin hebt in een date.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven