daten gestopt, hij negeert me maar kijkt wel mijn snaps

13-06-2021 17:30 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

ik heb zo'n 2 maanden gedate met een man met wie het best intens was. Heel fijn en gezellig, maar helaas (en dat ben ik niet gewend) ook best wat aantrekken en afstoten en soms wat gedoe. Geen idee waarom dat zo was, maar het was gewoon best vurig.
Ik heb besloten het te eindigen omdat het gewoon niet echt werkte ivm afstand en drukte, maar als dat niet het geval was dan zou ik het graag verder met hem geprobeerd hebben.

Nu heb ik dit van de week gedaan, middels een telefoongesprek (het lukte gewoon echt niet om elkaar te zien en wilde hem niet langer voor de gek houden).
hij reageerde er eigenlijk best goed op. zij wel dat hij hoopte dat we elkaar nog eens zouden zien en dat hij me echt geweldig vind, maar het wel snapt dat ik ermee wil stoppen.
Een paar dagen later appte ik hem met de vraag of ik zijn spulletjes die bij mij liggen terug moet sturen en hoe het nu gaat met hem. Daar heeft hij nooit meer op gereageerd. Maar, ik zie wel dat hij m'n snaps en Stories bekijkt. ik weet niet hoe ik dit moet interpreteren. Is hij boos? of juist verdrietig? ik snap niet goed dat als je niet meer reageert (wat natuurlijk mag), je nog wel iemands social mediaupdates wil bekijken. Ik weet even niet goed wat ik moet doen; hem nog een keer vragen wat ik met z'n spullen moet doen, of het hierbij laten..
kuikenspons wijzigde dit bericht op 13-06-2021 17:32
12.07% gewijzigd
Gewoon even laten
Haal/weer hem van je social media en stuur zijn spullen met post.nl terug.


Klaar dan toch?
Alle reacties Link kopieren
Twee maanden daten, wat voor spulletjes hebben we het dan over?
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee hoe Snapchat werkt.
Als hij niet reageert op de vraag om zijn spullen te halen en hij bekijkt wel social media, dan zou ik ze weggooien.

Of hij boos is of niet maakt verder toch niet uit? Gewoon laten gaan. Je bent niet bevriend ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Hij zal vast niet verdrietig zijn. Waarschijnlijk reageert hij niet meer omdat het klaar is. Waarom zou je dan nog willen weten hoe het met de ander gaat? Ook gezien de afstand. En over dat Snapchat gedoe.. je opent toch je snaps die iemand naar je stuurt? Jij stuurt ze zelf naar hem he? Dus logisch dat hij ze opent. Alleen je krijgt geen reactie dus is zijn interesse totaal weg. En over het Snapchat verhaal, dat is iets wat je gewoon opent en bekijkt van iedereen zonder na te denken.
Ik word oud..
Alle reacties Link kopieren
XBX schreef:
13-06-2021 17:45
Hij zal vast niet verdrietig zijn. Waarschijnlijk reageert hij niet meer omdat het klaar is. Waarom zou je dan nog willen weten hoe het met de ander gaat? Ook gezien de afstand. En over dat Snapchat gedoe.. je opent toch je snaps die iemand naar je stuurt? Jij stuurt ze zelf naar hem he? Dus logisch dat hij ze opent. Alleen je krijgt geen reactie dus is zijn interesse totaal weg. En over het Snapchat verhaal, dat is iets wat je gewoon opent en bekijkt van iedereen zonder na te denken.
nee ik bedoel snapchat verhaal en instagram verhalen. ik ga hem natuurlijk geen snaps zelf meer sturen! vooral instagram moet je wel echt aanklikken als je het wil kijken
Het boeit hem niet denk ik (die spullen) maar hij houdt je SM in de gaten voor als je toch nog wel seks wilt hebben met hem.
Alle reacties Link kopieren
Het is namelijk niet eens meer van belang, hoe zijn geestelijke gesteldheid is.

Bewaar ze 2 weken of gooi ze weg, zo simpel is het en als jij je eraan stoort waarom iemand nog je snaps bekijkt dan verwijder je hem van als je social media.
Hoef je ook niet te gaan stressen over onbelangerijke dingen, waarom, dit dat.
Daar heeft toch niemand zin en tijd voor.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Kuikenspons schreef:
13-06-2021 18:06
nee ik bedoel snapchat verhaal en instagram verhalen. ik ga hem natuurlijk geen snaps zelf meer sturen! vooral instagram moet je wel echt aanklikken als je het wil kijken
Excuses, dan heb ik je verkeerd begrepen.
Je zou het hem kunnen vragen als je het echt wil weten? Maar om eerlijk te zijn kijk ik ook de Snapchat/instagram verhalen van mijn exen , ex scharrels enz. zonder enige bedoeling. Gewoon omdat ze net als van alle andere mensen voorbij komen. Dus ik zou er niet te veel achter gaan zoeken.
Om wat voor spullen gaat het?

En ex van mij wilde ooit per se een leeg bakje met deksel terughebben. Zo eentje die je bij de Chinees krijgt. Dat was gewoon een poging tot contact.

Zo kan jouw date jouw vraag ook zien.
Alle reacties Link kopieren
Waarom maak je je zo druk over wat hij voelt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
13-06-2021 18:27
Om wat voor spullen gaat het?

En ex van mij wilde ooit per se een leeg bakje met deksel terughebben. Zo eentje die je bij de Chinees krijgt. Dat was gewoon een poging tot contact.

Zo kan jouw date jouw vraag ook zien.
haha dat is wel heel grappig. nee dit gaat om 4 onderbroeken, een t-shirtje, oordopjes voor een telefoon en een ub-stick. Leek mij opzich wel handig om dat terug te hebben, dus daarom begrijp ik ook niet zo goed waarom hij niet meer reageert..
Alle reacties Link kopieren
Wees blij dat je er vanaf bent. Zo leuk klinkt het niet.
Alle reacties Link kopieren
Kuikenspons schreef:
13-06-2021 18:35
haha dat is wel heel grappig. nee dit gaat om 4 onderbroeken, een t-shirtje, oordopjes voor een telefoon en een ub-stick. Leek mij opzich wel handig om dat terug te hebben, dus daarom begrijp ik ook niet zo goed waarom hij niet meer reageert..
Wat doet het ertoe? In een plastic zak doen, ergens buiten neerleggen en dat aan hem appen. Dan ziet hij zelf maar of hij het komt halen. Ligt het er na een week nog, dan in de kliko.
Kuikenspons schreef:
13-06-2021 18:35
haha dat is wel heel grappig. nee dit gaat om 4 onderbroeken, een t-shirtje, oordopjes voor een telefoon en een ub-stick. Leek mij opzich wel handig om dat terug te hebben, dus daarom begrijp ik ook niet zo goed waarom hij niet meer reageert..
Het zijn geen dingen die je echt mist of moeilijk te vervangen zijn. Ik zou het een paar weekjes bewaren en daarna wegdoen, maar niet nog een keer vragen.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon 1x appen met de mededeling dat je het anders met 2 weken wel weggooit.
Kuikenspons schreef:
13-06-2021 18:35
haha dat is wel heel grappig. nee dit gaat om 4 onderbroeken, een t-shirtje, oordopjes voor een telefoon en een ub-stick. Leek mij opzich wel handig om dat terug te hebben, dus daarom begrijp ik ook niet zo goed waarom hij niet meer reageert..
Post.nl.


Heel eerlijk... jij wil gewoon nog contact.
ik bekijk soms ook insta stories van mensen per ongeluk, omdat je die daarvoor bekeken hebt en hij dan automatisch doorgaat met de volgende. dus dat hoeft niet zoveel te zeggen.

ik zou het niet nog een keer vragen, maar de spullen wel in een plastic zak in de kast leggen en het nog een tijdje bewaren. als je over een paar weken niks gehoord hebt kan je het altijd nog wegdoen.
Het aantrekken - afstoten is nog niet voorbij.
Jij trekt weer aan, want het gaat niet om de spulletjes toch TO, zijn spulletjes waar hij niet naar vraagt en waarom nog druk maken inderdaad over hoe hij zich voelt zoals in een eerdere reactie al aan je gevraagd.
Alle reacties Link kopieren
Jij wilt nog contact met hem dus daarom loop je te miepen over vrij makkelijk vervangbare spullen. Wil je er nou mee stoppen of niet? Wees gewoon duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jij ergens had gehoopt op: een nee, ik vind dit zo erg en met veel drama, bloemen en champagne voor de deur staan. Volgens mij kan je ego niet zo goed tegen de reactie: ok, jammer. Maar ik kan het mis hebben?

Vandaar dat je nu gaat miepen over een onderbroek en een tandeborstel. Terwijl een tientje bij de Hema voor hem minder moeite is dan weer met jou de discussie aan gaan. Ik vermoed ook dat je zijn adres niet hebt en dat je hoopt deze nu te krijgen. Ik denk dat je twee maanden hebt gedate met iemand die je denkt te kennen, maat maar dat je in de praktijk maar heel weinig hebt gezien van zijn echte leven, omdat hij meestal naar jou toe kwam.

Misschien zit ik er naast, maar waarom zou je je ander zo druk maken en je sociale media in de gaten houden???
viva-amber wijzigde dit bericht op 13-06-2021 19:39
14.41% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Niet reageren is geen spullen. Wat een heisa. Het zijn z'n eigen spullen, mag ie zelf werk van maken toch?
Alle reacties Link kopieren
Het zou me niks verbazen dat TO stiekem hoopt dat het weer goed komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven