Daten tegenwoordig - hoe dan? [Geen OP]

12-07-2019 16:21 374 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_388140 wijzigde dit bericht op 11-09-2019 13:13
99.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Echo88 schreef:
13-07-2019 14:12
Nou aantrekkelijk is een basic instict geen eis, materialistische vrouwen zijn onzekere partners (net als players) dat is een feit en romantiek is een gevolg van verliefd zijn en houden van opnieuw geen eis. Volgens mij voel je je persoonlijk aangesproken! Het hebben van geen werk kan gevolg zijn van ziekte, bedrijfsorganisatorische/ economische redenen of je bent gewoon aan het solliciteren. Mijn lijstje is inderdaad zuiver want mijn intenties zijn zuiver zuiverder dan die van jou aan je reactie te merken. Ik werk liever met vrouwen, ik heb liever een vrouwelijke baas en ik stem toevallig altijd op een vrouw. Ik vind een vrouw die werkt en een man met kinderen thuis heeft een echte feminist en voor dat soort vrouwen heb ik inderdaad oneindig veel respect. Maar zeg niet dat je ''romantisch'' en ''feministisch'' bent als je inkomen zo belangrijk vind.
Ik ben totaal niet materialistisch. Ik heb weinig spullen om me heen nodig. Alleen de dingen die (dagelijks) nodig zijn. Onzeker kun je daar dan ook echt niet aan koppelen.
Nou na een afwijzing gekregen te hebben op mijn schoenen ben ik materialistisch onzeker geworden :biggrin: :lol:
Alle reacties Link kopieren
socialgoodwoman schreef:
12-07-2019 16:21
Ik lees al een tijdje mee op het VIVA Forum. Toch wil ik ook zelf even mijn verhaal kwijt.

Komende maand augustus, ben ik precies 1 jaar vrijgezel.
Heerlijk vind ik het, vooral na een relatie van bijna 5 jaar. Zoveel vrijheid en geen discussies over irrelevante zaken.
Zeker ben ik wel gewoon aan het daten, maar echt de juiste ben ik nog niet tegengekomen om het vrijgezellenbestaan op te geven.

Ik merk ook dat het daten van tegenwoordig moeilijk is. De meeste heren zijn niet op zoek naar iets serieus. Willen het liefst rondscharrelen, no strings attached. Of lopen een stuk achter op bepaalde gebieden. Zo heb ik ook al eens te horen gekregen dat iemand het intimiderend vond, dat ik als (jonge)vrouw zijnde, mijn leven al redelijk goed op orde heb.

Momenteel heb ik een soort van friends with benefits. Alleen dan met een collega. Redelijk groot leeftijdsverschil ook. Is ook al een hele tijd aan de gang. Af en toe vraag ik mij af of hier iets meer in zit. Maar of dit zo verstandig is. Niet bepaald. Zolang we beiden vrijgezel zijn, is dit gewoon leuk. En spannend.

Toch verlang ik de laatste tijd wel weer naar iemand waarmee je alles kunt delen. Nou ja, bijna alles dan.
Dus jij klaagt dat mannen niet serieus zijn en enkel losse contacten willen, maar dan heb jij zelf ook wel losse contacten? Zolang jij blijft vasthangen aan uw fwb zie ik niet in waarom bepaalde mannen ook gewoon geen losse contacten mogen zoeken en hebben.
Timetraveler schreef:
13-07-2019 11:58
Een leuke partner vinden is niet onmogelijk, maar voor de een wel wat lastiger dan voor de ander. Ik heb vaak het idee dat mijn ideeën over feminisme/emancipatie mijn liefdesleven in de weg zitten; en nee ik vind niet dat ik daarin doorsla of extreem ben. Ik denk echter wel dat er tegelijkertijd heel veel echt leuke/knappe/sociale vrouwen zijn die veel dingen wel prima vinden en ik begrijp wel dat je als man dan liever voor zo'n vrouw gaat, want minder gezeik en je hebt het makkelijker voor jezelf. Ik vind het gros van de mannen in mijn leeftijdscategorie (ik ben eind twintig) helaas vaak nog best heel ouderwets in veel dingen.
Of je bent gewoon een zeikwijf?
Ooit over die mogelijkheid na gedacht...? Deze reactie is niet om je te beledigen oid maar je klinkt best bekrompen... “mijn ideeën van feminisme”

Als mijn vriendin dat zou zeggen zou ik zeggen; okay... :whut:
Alle reacties Link kopieren
Karelsen schreef:
13-07-2019 15:20
Dus jij klaagt dat mannen niet serieus zijn en enkel losse contacten willen, maar dan heb jij zelf ook wel losse contacten? Zolang jij blijft vasthangen aan uw fwb zie ik niet in waarom bepaalde mannen ook gewoon geen losse contacten mogen zoeken en hebben.
Contacten? Het is er maar 1 hoor. Zoals je hebt gelezen, doen we dit zolang we beiden vrijgezel zijn. We hebben gewoon beide behoeftes. Tuurlijk wil ik het liefst een vaste relatie. Dan zou het hele FWB gedeelte ook wegvallen. En ben ik zo loyaal als maar zijn kan.

Ik heb het over mannen die alleen maar willen scharrelen en dus geen vaste relatie aangaan. En waarom? Omdat ze vrij willen zijn, van meerdere walletjes willen eten, misschien bang zijn om gekwetst te worden. Maar vooral om geen verplichtingen te hebben, geen gezeik.

Dus ja. Momenteel kies ik hiervoor.
Alle reacties Link kopieren
socialgoodwoman schreef:
12-07-2019 16:21
[...]
Ik denk dat je je mindset misschien wat moet veranderen. Je bent met zoveel dingen bezig in je hoofd, ik zou dat loslaten en gewoon gezellig met leuke mannen wat gaan drinken. Ook al voldoet hij niet aan je hele lijst, een goed gesprek is erg belangrijk. Dan weet je vaak ook waarom iemand zo is of doet en waarom iemand bepaalde keuzes in zijn leven heeft gemaakt.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-07-2019 17:36
Reden: quoten OP
71.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
socialgoodwoman schreef:
13-07-2019 15:36
Contacten? Het is er maar 1 hoor. Zoals je hebt gelezen, doen we dit zolang we beiden vrijgezel zijn. We hebben gewoon beide behoeftes. Tuurlijk wil ik het liefst een vaste relatie. Dan zou het hele FWB gedeelte ook wegvallen. En ben ik zo loyaal als maar zijn kan.

Ik heb het over mannen die alleen maar willen scharrelen en dus geen vaste relatie aangaan. En waarom? Omdat ze vrij willen zijn, van meerdere walletjes willen eten, misschien bang zijn om gekwetst te worden. Maar vooral om geen verplichtingen te hebben, geen gezeik.

Dus ja. Momenteel kies ik hiervoor.
Misschien scharrelen die mannen ook maar omdat ze vrijgezel zijn en behoeftes hebben, en misschien willen ze ook een vaste relatie en zijn ze dan ook loyaal, maar gaan ze niet een relatie starten met de eerste de beste doorsnee vrouw die zich aandient?

En ja, er zijn ook mannen die geen verplichtingen en geen gezeik willen of 'bang zijn om gekwetst te worden', maar dat zijn nog altijd voldoende redenen om geen relatie met de eerste de beste vrouw te willen. Ik zie dan ook niet waarom al deze zaken ook niet op jou van toepassing kunnen zijn? Voor te scharrelen moet je altijd met twee zijn, dus waarom de mannen hierop gaan afrekenen als je het zelf ook doet? Het is uiteraard uw eigen keuze, en als dat tot gevolg heeft dat mannen minder interesse hebben in een vaste relatie omdat er meer mogelijkheid is voor losser contact is dat ook maar zo.
Alle reacties Link kopieren
socialgoodwoman schreef:
13-07-2019 15:36
Contacten? Het is er maar 1 hoor. Zoals je hebt gelezen, doen we dit zolang we beiden vrijgezel zijn. We hebben gewoon beide behoeftes. Tuurlijk wil ik het liefst een vaste relatie. Dan zou het hele FWB gedeelte ook wegvallen. En ben ik zo loyaal als maar zijn kan.

Ik heb het over mannen die alleen maar willen scharrelen en dus geen vaste relatie aangaan. En waarom? Omdat ze vrij willen zijn, van meerdere walletjes willen eten, misschien bang zijn om gekwetst te worden. Maar vooral om geen verplichtingen te hebben, geen gezeik.

Dus ja. Momenteel kies ik hiervoor.
Maar hoe denk jij te weten dat die mannen zo denken?
Je hebt zelf een FWB (you go, girl, niets mis mee imo), maar verwijt ‘mannen’ allerlei dingen door je eigen aannames.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_388140 wijzigde dit bericht op 13-07-2019 16:02
Reden: Dubbel
99.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Chienandalou schreef:
13-07-2019 15:53
Maar hoe denk jij te weten dat die mannen zo denken?
Je hebt zelf een FWB (you go, girl, niets mis mee imo), maar verwijt ‘mannen’ allerlei dingen door je eigen aannames.
Omdat mannen het er meestal dik op leggen. Laten graag horen wie ze allemaal gehad hebben. En wie er wanneer weer in hun bed gelegen heeft.
Alle reacties Link kopieren
socialgoodwoman schreef:
13-07-2019 16:08
Omdat mannen het er meestal dik op leggen. Laten graag horen wie ze allemaal gehad hebben. En wie er wanneer weer in hun bed gelegen heeft.
Nou mannen onderling doen dat vooral om te kijken wie de langste heeft maar in het dagelijks leven loop ik niet naar collega's om te vertellen met wie ik vorig weekend sex gehad heb. Ook al valt er bij mij vrij weinig te vertellen SGW! Ik kijk er vooral van op dat na al die jaren online daten ik sinds vanmiddag pas weet wat FWB betekend. Ik ga altijd toch meer voelen voor een vrouw als ik er mee naar bed ben geweest dus ik hou me wijs uit de buurt van dat soort dingen.
Alle reacties Link kopieren
socialgoodwoman schreef:
13-07-2019 16:08
Omdat mannen het er meestal dik op leggen. Laten graag horen wie ze allemaal gehad hebben. En wie er wanneer weer in hun bed gelegen heeft.
Misschien vis je dan in de verkeerde vijver?
Alle reacties Link kopieren
Echo88 schreef:
13-07-2019 16:25
Nou mannen onderling doen dat vooral om te kijken wie de langste heeft maar in het dagelijks leven loop ik niet naar collega's om te vertellen met wie ik vorig weekend sex gehad heb. Ook al valt er bij mij vrij weinig te vertellen SGW! Ik kijk er vooral van op dat na al die jaren online daten ik sinds vanmiddag pas weet wat FWB betekend. Ik ga altijd toch meer voelen voor een vrouw als ik er mee naar bed ben geweest dus ik hou me wijs uit de buurt van dat soort dingen.
Is ook zeker verstandig! Het blijft toch altijd iets intiems. Gevoelens komen er meestal wel bij kijken.
Alle reacties Link kopieren
Echo88 schreef:
13-07-2019 16:25
Nou mannen onderling doen dat vooral om te kijken wie de langste heeft maar in het dagelijks leven loop ik niet naar collega's om te vertellen met wie ik vorig weekend sex gehad heb. Ook al valt er bij mij vrij weinig te vertellen SGW! Ik kijk er vooral van op dat na al die jaren online daten ik sinds vanmiddag pas weet wat FWB betekend. Ik ga altijd toch meer voelen voor een vrouw als ik er mee naar bed ben geweest dus ik hou me wijs uit de buurt van dat soort dingen.

Ik weet dan weer niet wat SGW betekent.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Alle reacties Link kopieren
Chienandalou schreef:
13-07-2019 16:30
Ik weet dan weer niet wat SGW betekent.
Ik denk afkorting van socialgoodwomen
Alle reacties Link kopieren
Social good woman xD.
Alle reacties Link kopieren
socialgoodwoman schreef:
13-07-2019 16:08
Omdat mannen het er meestal dik op leggen. Laten graag horen wie ze allemaal gehad hebben. En wie er wanneer weer in hun bed gelegen heeft.

Sommige (en dus niet alle) mannen zullen dat vast doen en daar een soort van status uit ontlenen. Die passen dus niet bij wat jij wil.

Disclaimer: Ik ben nu wel even raadgever als zijnde ‘beste stuurlui zitten aan wal’.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Ik wil best een gesprek aan gaan met SGW is kijken of ze haar naam eer aan doet;) Mocht je interesse hebben stuur me een PB (nee ik doe niet aan vissen;))
Alle reacties Link kopieren
Onbevangen schreef:
13-07-2019 16:31
Ik denk afkorting van socialgoodwomen

Dank! Wat dom van me.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Alle reacties Link kopieren
Kettlebel we zijn al in gesprek met SGW en naar mijn mening komt ze erg aardig en respectvol over dus doet ze haar naam al eer aan. Ga geen prive berichtjes sturen naar zomaar een man op een forum die contact wil denk aan je veiligheid.
Alle reacties Link kopieren
Eerste topic, en ik heb al mijn eigen afkorting!

Als mensen zo nodig privégesprekken willen hebben, sturen ze mij zelf maar een bericht. Kan ik altijd kijken, of ik wil reageren ja of nee.
Ruim een jaar geleden swipte ik een man naar rechts. Op de foto was hij ok, maar niet bijzonder. Maar op basis van een vooroordeel over zijn beroep dacht ik dat ik er in ieder geval een gezellige avond mee zou kunnen hebben.

De klik was gigantisch, in het echt bleek hij superleuk, en inderdaad zoals ik hem mij voorgesteld had. Het was mijn eerste en mijn laatste Tinder date. We zijn nog steeds samen. Ik ken minstens vier andere stellen die elkaar op dezelfde manier ontmoet hebben. Gewoom gedownload of geswiped.

Leuke en serieuze mannen zijn er genoeg. Eikels ook trouwens.
Alle reacties Link kopieren
YagaBaba schreef:
13-07-2019 17:13
Ruim een jaar geleden swipte ik een man naar rechts. Op de foto was hij ok, maar niet bijzonder. Maar op basis van een vooroordeel over zijn beroep dacht ik dat ik er in ieder geval een gezellige avond mee zou kunnen hebben.

De klik was gigantisch, in het echt bleek hij superleuk, en inderdaad zoals ik hem mij voorgesteld had. Het was mijn eerste en mijn laatste Tinder date. We zijn nog steeds samen. Ik ken minstens vier andere stellen die elkaar op dezelfde manier ontmoet hebben. Gewoom gedownload of geswiped.

Leuke en serieuze mannen zijn er genoeg. Eikels ook trouwens.
Ik ben ook ok maar niet bijzonder!
Alle reacties Link kopieren
YagaBaba schreef:
13-07-2019 17:13
Ruim een jaar geleden swipte ik een man naar rechts. Op de foto was hij ok, maar niet bijzonder. Maar op basis van een vooroordeel over zijn beroep dacht ik dat ik er in ieder geval een gezellige avond mee zou kunnen hebben.

De klik was gigantisch, in het echt bleek hij superleuk, en inderdaad zoals ik hem mij voorgesteld had. Het was mijn eerste en mijn laatste Tinder date. We zijn nog steeds samen. Ik ken minstens vier andere stellen die elkaar op dezelfde manier ontmoet hebben. Gewoom gedownload of geswiped.

Leuke en serieuze mannen zijn er genoeg. Eikels ook trouwens.
Dan woon ik denk ik in de verkeerde regio.
Heb inmiddels Tinder ook maar eens gedownload. Dit soort reacties geven mij een beetje hoop. Haha
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bijzonder maar niet okay.
Nee geen idee.

socialgoodwoman, mocht je hier een date vinden, ik ben benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven