Daten van mannen 30-40, om moedeloos van te worden

13-07-2020 21:08 879 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Kort geleden is een relatie die eigenlijk (dacht ik) heel goed liep, vrij plots en lullig verbroken door mijn ex omdat ik tijdens een meningsverchil behoorlijk voor mezelf opkwam ( mijn mening gegeven, maar niet gescholden of hem beledigd) en hij verder het gevoel had dat ik ‘teveel mijn eigen koers vaarde’ in onze relatie. Na afloop kreeg ik nog een hele app vol zaken die hij niet leuk vond, waaronder commentaar op hoe ik mijn werk uitvoer, de vriendschappen die ik heb etc. Nadien ben ik geblokkeerd en heb ik niks meer gehoord.

De zoveelste teleurstelling sinds ik, na de breuk van een lange liefde, weer ben gaan daten. Tot op heden heb ik gewoon geen succes in de liefde. Ik dacht met deze man het getroffen te hebben maar voel me nu als vuilnis aan de kant gezet. Hiervoor heb ik wel wat gedate en een korte relatie gehad met iemand die enorme bindingsangst had, me ontzettend claimde en heel labiel bleek te zijn. Daarvoor wel iets gedronken en soms gescharreld met mannen, maar wat mij opviel was dat ze geen van allen echt hun leven op orde hadden of ‘volwassen ‘ waren. Sommigen woonden nog bij hun ouders, anderen waren na 12 jaar studie nog niet afgestudeerd. Een andere had wederom bindingsangst en een ander gediagnosticeerd narcisme. Let wel, de meeste mannen leerde ik kennen via Tinder of een datingsite.

Nu ik weer vrijgezel ben heb ik echt een afkeer van het daten gekregen merk ik.. Ik heb er zo’n hard hoofd in dat ik ooit weer iemand ga treffen die bij me past en met wie ik een leuke, fijne en stabiele relatie op kan bouwen. Ik word er bijna moedeloos van. Het lijkt wel of alle leuke, ‘normale’ mannen in mijn leeftijdscategorie allemaal al een relatie hebben en ik alleen de mannen tegenkom waar dus iets ‘mee is’. Is dit herkenbaar, of doe ik iets waardoor ik deze types aantrek? Ik moet wel zeggen dat ik niet heel makkelijk ben, en ook best kritisch. Ligt het daar aan?
Of is het tegenwoordig erg lastig om iemand te vinden waar het langdurig mee lukt? Ik wil en durf bijna niet meer nieuwe mannen te leren kennen en krijg een enorme knoop in mijn maag als ik er aan denk. De tranen kunnen me soms ook in de ogen springen als ik er aan denk.
hollebollegijs schreef:
29-07-2020 14:59
@DS1971
vastgoedportefeuille :heart: :heart:

Heb je vanavond iets te doen :lips:
Ja. Mijn vriendin.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
29-07-2020 16:03
Ja. Mijn vriendin.





Oooohhhhh je bent man mmmmmmmmm ombouwen :-D
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
29-07-2020 16:08
Oooohhhhh je bent man mmmmmmmmm ombouwen :-D
Ja ja, het is een best heerschap die DS1971.
hollebollegijs schreef:
29-07-2020 16:08
Oooohhhhh je bent man mmmmmmmmm ombouwen :-D
Je hebt er veel voor over. Maar ik ben vrij trouw eigenlijk. Ik zou de operatie even uitstellen als ik jou was. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven