Dateverwachtingen: wederzijdse interesse?

22-05-2020 22:51 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af na hoeveel dates je mag verwachten dat iemand doorvraagt op de dingen die je zegt en vragen stelt waarmee je de persoon leert kennen (waar staat deze persoon, wat hij hij/zij in het leven)?
*Ik stel deze vragen zelf namelijk wel.

Na vijf dates lijken de gesprekken (online en face to face) niet veel verder te komen naar 'hoe was je dag?' 'en hoe was je werk (zonder doorvragen op het geen dat gezegd wordt)' en gewoon wat gesprekken over koetjes en kalfjes.
Ik dacht dat deze persoon wellicht wat meer tijd nodig had om tot andere vragen te komen, maar ik twijfel. Ik merk zo ook weinig binding met deze persoon te krijgen (ik heb dit ook aangegeven).

Benieuwd hoe jullie hier in staan?
Koe1 schreef:
24-05-2020 09:18
Als ik 't als buitenstaander lees denk ik echt dat hij't oprecht meent, toch kan ik me inleven bij jouw gedachten en gevoelens. Ben benieuwd wat de lunch date brengt :).
Ik laat je morgen weten, ik ben ook wel zenuwachtig.
Dit komt omdat ik hem vorige week heb gezien voor het laatst.

Vind ik hem nog steeds leuk ? Zoja dan ga ik lichamelijk meer verlangen haha in deze Coronatijd:)

Fijne dag.
Alle reacties Link kopieren
roosroosje schreef:
23-05-2020 22:40
@ Koe1

Bedankt voor je reactie :)
Ieder man is toch anders, ik heb maar zojuist geappt of hij mij vergeten was ? :)

Krijg ik een appje terug met grote letters
“ HELEMAAL NIET” ik ben druk met klussen, en toen appte ik maar ‘ bel mij dan eens’ en dat kon hij op dat moment niet doen .
( vreemd, ik denk dan gelijk is hij met een andere dame daten ? Maar dat was niet het geval )

Maar as maandag heb ik een lunchdate ... dus ik ben benieuwd.
Zou het niet veel leuker zijn om iets te schrijven als: "Hoi, ik zat aan je te denken, hoe gaat het?" in plaats van "Ben je mij vergeten?" In die vraag zit toch een enorm verwijt? En waarom probeer je hém niet te bellen als je iets van hem wil horen? Het antwoord: "Geen tijd, ben aan het klussen" zou misschien op hetzelfde neerkomen, maar de manier waarop jij contact legt is dan toch veel vriendelijker? Zomaar een suggestie.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Bulbul schreef:
24-05-2020 12:32
Zou het niet veel leuker zijn om iets te schrijven als: "Hoi, ik zat aan je te denken, hoe gaat het?" in plaats van "Ben je mij vergeten?" In die vraag zit toch een enorm verwijt? En waarom probeer je hém niet te bellen als je iets van hem wil horen? Het antwoord: "Geen tijd, ben aan het klussen" zou misschien op hetzelfde neerkomen, maar de manier waarop jij contact legt is dan toch veel vriendelijker? Zomaar een suggestie.
Bedankt voor je reactie, zo had ik het niet eens bekeken.
Maar ik had met een bloemetje en een knipoog gestuurd in die zin .
Maar voor de volgende keer is het een goede tip !
Bellen zou ik wel willen doen, maar hij neemt de telefoon niet op of hij reageert pas in bed met de mededeling “ ik zie dat je gebeld hebt” . ;-)

Ik ga het morgen zien en beleven tijdens de lunchdate !
Thanks
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier morgen! :redrose:
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Dag Koe1 en Bulbul,

Wilde toch reageren op deze topic op nav mijn lunchdate.

Het was superleuk, het is duidelijk dat deze man niets met zijn telefoon heeft.

Wij hebben tot diep in de nacht zitten kletsen over het leven buiten met een deken.

Mijn twijfels zijn ook geheel weg en het is er alleen maar leuker op geworden.

Op naar date 3 binnenkort, en hij heeft zelfs gevraagd of ik eens blijf slapen :rolling: over een week of zo :heart:

Tot horens :bye:
Alle reacties Link kopieren
roosroosje schreef:
26-05-2020 10:16
Dag Koe1 en Bulbul,

Wilde toch reageren op deze topic op nav mijn lunchdate.

Het was superleuk, het is duidelijk dat deze man niets met zijn telefoon heeft.

Wij hebben tot diep in de nacht zitten kletsen over het leven buiten met een deken.

Mijn twijfels zijn ook geheel weg en het is er alleen maar leuker op geworden.

Op naar date 3 binnenkort, en hij heeft zelfs gevraagd of ik eens blijf slapen :rolling: over een week of zo :heart:

Tot horens :bye:
Roosje Roosje,

Wat super leuk voor je! Dat zijn pas top dates! Ik had er al een fijn gevoel bij. Fijn, laat het maar eens lopen :).

As far as I'm concerned: ik heb het contact laten verwateren. Ik krijg nog wel appjes met 'hoe gaat het' en uitleg over wat hij nog allemaal gaat doen, maar doorvragen of tegenvragen 'Ho maar!' Vraag je je af wat het doel is van dit contact :sherlock: .
Inmiddels verder aan het chatten :).
Aandacht? Er zijn er genoeg die het wel fijn vinden om iemand te hebben met wie ze kunnen appen, maar verder niets. Daar moet je zsm afscheid van nemen maar dat heb je al gedaan. Beter!
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor je, Roosroosje!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Koe1 schreef:
26-05-2020 18:54
Roosje Roosje,

Wat super leuk voor je! Dat zijn pas top dates! Ik had er al een fijn gevoel bij. Fijn, laat het maar eens lopen :).

As far as I'm concerned: ik heb het contact laten verwateren. Ik krijg nog wel appjes met 'hoe gaat het' en uitleg over wat hij nog allemaal gaat doen, maar doorvragen of tegenvragen 'Ho maar!' Vraag je je af wat het doel is van dit contact :sherlock: .
Inmiddels verder aan het chatten :).
Ik begrijp je helemaal, ik zou het ook gedaan hebben.
Groot gelijk dat je verder bent gaan chatten :)
Dag,

Zoals ik eerder schreef heb ik een geslaagde lunchdate gehad .

En toch zit het mij dwars dat deze man gewoon niet op zijn telefoon kijkt.

Ik had gisterochtend een appje gestuurd met een vraag en hij reageert vanmorgen.

Ondanks dat ik hem super leuk vindt, irriteert dit mij gewoon. Na die lunchdate hebben wij elkaar niet gesproken of geappt. Ik vind het gewoon niet prettig :-| .

Ook al hebben wij een supeleuke klik en gezellig samen dit is gewoon niet leuk.

Wij wonen op 1,5 uur afstand van elkaar dus gewoon een simpel appje zou wel fijn zijn.

Of stel ik mij gewoon aan , weet het niet. :nooo:

Afwachten dus :)
Alle reacties Link kopieren
roosroosje schreef:
27-05-2020 19:12
Dag,

Zoals ik eerder schreef heb ik een geslaagde lunchdate gehad .

En toch zit het mij dwars dat deze man gewoon niet op zijn telefoon kijkt.

Ik had gisterochtend een appje gestuurd met een vraag en hij reageert vanmorgen.

Ondanks dat ik hem super leuk vindt, irriteert dit mij gewoon. Na die lunchdate hebben wij elkaar niet gesproken of geappt. Ik vind het gewoon niet prettig :-| .

Ook al hebben wij een supeleuke klik en gezellig samen dit is gewoon niet leuk.

Wij wonen op 1,5 uur afstand van elkaar dus gewoon een simpel appje zou wel fijn zijn.

Of stel ik mij gewoon aan , weet het niet. :nooo:

Afwachten dus :)

Ik geloof deze man, maar begrijp je gevoel ergens wel! Beetje een lijntje houden als je elkaar niet ziet is prettig. Wat interesse door de dag heen, al zijn het twee berichten ...

Een oude vriend werkte als automonteur. Hij kreeg een vriendin en gaf naar haar toe aan dat hij niet kon appen als hij aan het werk is. Wat gebeurd er, vriendin blijft hem bellen en appen. Belt uit paniek zijn ouders. Dat kan hij niet waarderen...
Voordeel van de twijfel dus geven?
Alle reacties Link kopieren
Heb je dat zo duidelijk uitgesproken naar hem? Als het echt zo belangrijk voor je is en hij jou leuk vindt, kun je daar dan geen afspraak over maken? Zo van: zullen we eens per dag even appen, want dat vind ik prettig? Ik zou me er zelf niet druk over maken maar ik heb in mijn vorige relatie geleerd dat rekening houden met de ander (juist in dingen die je zelf niet zo belangrijk vindt) voor beiden fijn kan zijn. Aan zijn reactie op dit verzoek merk je dan wel wat voor vlees je in de kuip hebt. In het ideale geval groeien jullie op dit vlak beiden een beetje naar elkaar toe, jij wat minder obsessief met dat geapp, hij wat attenter met appen.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Koe1 schreef:
28-05-2020 20:16
Ik geloof deze man, maar begrijp je gevoel ergens wel! Beetje een lijntje houden als je elkaar niet ziet is prettig. Wat interesse door de dag heen, al zijn het twee berichten ...

Een oude vriend werkte als automonteur. Hij kreeg een vriendin en gaf naar haar toe aan dat hij niet kon appen als hij aan het werk is. Wat gebeurd er, vriendin blijft hem bellen en appen. Belt uit paniek zijn ouders. Dat kan hij niet waarderen...
Voordeel van de twijfel dus geven?
Dag Koe1

Bedankt voor je reactie, ik geef het zeker een voordeel van de twijfel.

Na afgelopen maandag heb ik hem niet telefonisch gesproken alleen 2 x een kort appje.

Ik had hem gister geappt zal ik het weekend komen, kunnen wij lekker van de zon genieten en leuke dingen doen.

Krijg ik een reactie een dag later, “ je kan wel komen maar ik ben druk met klussen bezig “ :thunder: . Op een of ander ben ik klaar dan met zo’n man.

Misschien stel ik mij aan of niet, als je een serieuze relatie wilt moet je echt wel je best doen om iemand beter te leren kennen of het nou telefonisch, app of anders is.

Ik ben geen vrouw die achter een man aangaat iedere keer, ondanks dat wij samen het echt superleuk hebben.

Hij weet van zich zelf dat hij ontzettend knap is en genoeg aandacht krijgt van vrouwen.
( hij heeft veel modellenwerk gedaan )

Andersom weet ik dat ik een superleuke, lieve en een mooie vrouw ben
( mag het niet zeggen, maar weet door de aandacht van mannen en doe hiernaast ook modellenwerk )

Ik heb het idee dat alles vanzelfsprekend is voor hem en alles gedaan wordt.

Nou dan ben je bij mij echt op het verkeerde adres :)

Ik laat jullie weten nog ... :hello:
Bulbul schreef:
28-05-2020 21:25
Heb je dat zo duidelijk uitgesproken naar hem? Als het echt zo belangrijk voor je is en hij jou leuk vindt, kun je daar dan geen afspraak over maken? Zo van: zullen we eens per dag even appen, want dat vind ik prettig? Ik zou me er zelf niet druk over maken maar ik heb in mijn vorige relatie geleerd dat rekening houden met de ander (juist in dingen die je zelf niet zo belangrijk vindt) voor beiden fijn kan zijn. Aan zijn reactie op dit verzoek merk je dan wel wat voor vlees je in de kuip hebt. In het ideale geval groeien jullie op dit vlak beiden een beetje naar elkaar toe, jij wat minder obsessief met dat geapp, hij wat attenter met appen.

Dag Bulbul,

Bedankt voor je reactie:)

Ik moet zeggen dat ik het leuk vind hoe jij zaken ziet .

In mijn vorige reactie naar Koe1 heb ik het een en ander toegelicht.

Tijdens de lunchdate heb ik tegen hem gezegd, als wij samen verder willen ga ik je wel fijner maken.

Ik bedoel hiermee, minder Ikke, minder egoïstisch, overleggen van dingen, minder scheit hebben aan alles

Dit weekend wilde ik juist die punten bespreken wat jij opnoemde, maar meneer had dit weekend geen tijd ervoor.

Vanaf vandaag ga ik niet meer appen of anders, laat hem maar bewust worden.

Hij vertelde afgelopen maandag dat veel van zijn ex vriendinnen wel veel accepteerden en best makkelijk voor hem was

Nou ik ben niet zo’n geval dus, we gaan het dus zien ... |-)

Mooi weekend gewenst :daisy:
Alle reacties Link kopieren
roosroosje schreef:
29-05-2020 09:32
Dag Bulbul,

Bedankt voor je reactie:)

Ik moet zeggen dat ik het leuk vind hoe jij zaken ziet .

In mijn vorige reactie naar Koe1 heb ik het een en ander toegelicht.

Tijdens de lunchdate heb ik tegen hem gezegd, als wij samen verder willen ga ik je wel fijner maken.

Ik bedoel hiermee, minder Ikke, minder egoïstisch, overleggen van dingen, minder scheit hebben aan alles

Dit weekend wilde ik juist die punten bespreken wat jij opnoemde, maar meneer had dit weekend geen tijd ervoor.

Vanaf vandaag ga ik niet meer appen of anders, laat hem maar bewust worden.

Hij vertelde afgelopen maandag dat veel van zijn ex vriendinnen wel veel accepteerden en best makkelijk voor hem was

Nou ik ben niet zo’n geval dus, we gaan het dus zien ... |-)

Mooi weekend gewenst :daisy:
Je wil hem nu al veranderen?
Dan ga je het nog minder lang uithouden met hem als zijn vorige vriendinnen.
Levensgenieter ;)
MissButterflyyy schreef:
29-05-2020 11:27
Je wil hem nu al veranderen?
Dan ga je het nog minder lang uithouden met hem als zijn vorige vriendinnen.

Hi,

Ik wil hem absoluut niet veranderen, hij is leuk zoals hij is... maar ik wil gewoon een aantal punten onder de aandacht brengen.

Hij heeft zelf ook aangegeven dat hij dat juist zo leuk vind van mij dat ik lief en zorgzaam ben. Dat ik heel fijn in omgang ben en dat gevoel heeft hij niet zo snel bij een vrouw.

Ik hou zelf ook niet van hele dag bellen of appen ... maar gewoon een reactie zou wel fijn zijn.

Misschien wil ik teveel dat kan ook , na een relatie van ruim 10 jaar is dit wel even anders.

Geef gewoon dingen de tijd, en als hij mij wilt zien mag hij mij bellen of appen ... ik doe het niet meer :)

Maar bedankt voor je reactie :redrose:
Het is volgens mij heel simpel, als jij merkt dat het gedrag van de ander niet bij jouw wensen past en het belangrijk genoeg voor je is, dan moet je niet verder gaan. Anders loop je alleen maar tegen een muur op.

Relaties kennen al genoeg moeilijke momenten als je wel bij elkaar past.
DS1971 schreef:
29-05-2020 12:38
Het is volgens mij heel simpel, als jij merkt dat het gedrag van de ander niet bij jouw wensen past en het belangrijk genoeg voor je is, dan moet je niet verder gaan. Anders loop je alleen maar tegen een muur op.

Relaties kennen al genoeg moeilijke momenten als je wel bij elkaar past.
Kan deze niet op een tegeltje bovenaan het Viva-forum? Scheelt een hoop topics!
:D
DS1971 schreef:
29-05-2020 12:38
Het is volgens mij heel simpel, als jij merkt dat het gedrag van de ander niet bij jouw wensen past en het belangrijk genoeg voor je is, dan moet je niet verder gaan. Anders loop je alleen maar tegen een muur op.

Relaties kennen al genoeg moeilijke momenten als je wel bij elkaar past.

Ben ik helemaal mee eens !

Afgelopen periode genoeg mannen leren kennen maar met geen één had ik een “Yess” gevoel.

Maar deze man heeft gewoon wat :facepalm: ... onze gesprekken, hoe wij in het leven staan etc past heel goed bijelkaar.

Dit had ik echt niet met die andere mannen. Vandaar mijn reactie op de topic van Koe1.

Wat ik ook al eerder aangaf, 10 jaar geleden waren dingen toch anders :)

Bedankt voor je reactie :)
LaverneB schreef:
29-05-2020 13:04
Kan deze niet op een tegeltje bovenaan het Viva-forum? Scheelt een hoop topics!
:D


Haha eens :)
Dag mensen,

Ik heb sinds donderdag niets meer gehoord van mijn date ( tweede date, zie vorige topics ).

Ik had hem donderdag geappt of hij leuk zou vinden als wij het weekend zouden afspreken.

Ik kreeg een reactie heel laat terug van, ‘je mag komen maar ik ben heel erg druk met klussen’.

Toen heb ik hem succes gewenst en niets meer van mij laten horen tot op heden, verder heb ik ook niets meer van hem gehoord.

Ik ga ervanuit dat hij niets meer wilt, jammer maar prima.

Vinden jullie dat ik hem nog moet appen of bellen ? En vragen of er nog een 3e date gaat plaatsvinden of moet ik het laten gaan ?

Een vriendin zegt Roosroosje .. “” jij moet de regie in je handen houden en hem appen””

En ander vriendin zegt Roosroosje “ als een man je echt wilt dan moet hij je echt appen of bellen” ga aub niet achteraan :roll: .

Nu weet ik het even niet meer :)

Tips gevraagd !
Er niet achteraan gaan, want hij heeft weinig interesse. Een man die wel interesse heeft zal altijd regelmatig iets laten horen.
Alle reacties Link kopieren
Nee. Hij wil liever klussen dan met jou zijn, lijkt me een duidelijk geval. Hij wil geen tijd maken voor je en jij hebt nog wel een paar verbeterpuntjes aan hem. Nee, dit wordt niks hoor.

Je kunt je wel afvragen waarom hij dan op een fokking datingapp zit als hij niet wil daten, maar goed.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Omdat hij alleen seks wil? Wanneer het hem uitkomt.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
01-06-2020 21:09
Omdat hij alleen seks wil? Wanneer het hem uitkomt.
Oja, goeie! Die optie was ik even vergeten.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven