De juiste Prioriteiten (OP verwijderd)

10-12-2019 17:57 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
xx
anoniem_390964 wijzigde dit bericht op 10-12-2019 20:35
99.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
naar de begrafenis gaan, familie condoleren. Daarna gaan en contact met je ex verbreken. Of hebben jullie kinderen samen?
Alle reacties Link kopieren
Nee wij hebben geen kinderen
Alle reacties Link kopieren
Ga naar de begrafenis, condoleer de familie en je ex. Daarna blokkeer je hem overal en verbreek je al het contact. Klaar.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Anders meld je je af en stuur je een mooie condoleance kaart.
Alle reacties Link kopieren
Moet ik morgen aankondigen dat ik het contact ga verbreken of moet ik gewoon niks meer van me laten horeb na morgen? De
Alle reacties Link kopieren
Heb je het contact nog niet verbroken dan? Blokkeer hem overal, morgen de familie condoleren en klaar.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft het ene met het andere te maken?
En als ik het zo zie hou jij hem ook wel enorm in de gaten.
Zou je die melding echt willen maken op de begraFenis van zijn grootmoeder?
Alle reacties Link kopieren
Het draait morgen niet om de verbroken relatie met je ex, dus morgen tijdens de condoleance zeggen dat je het contact verbreekt is erg ongepast. Je gaat condoleren, drinkt desgewenst nog een bakkie koffie en gaat.
Je wilt morgen geen drama veroorzaken.
Verder vind ik dat jullie nog erg veel met elkaar bezig zijn, jij omdat je het je aantrekt dat je ex een mening heeft over jouw handel en wandel en hij omdat hij jou in de gaten houdt.
Op hem heb je geen invloed, wel op je eigen gedachten, gevoel en gedrag.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Ik snap het probleem niet. Waarom ben jij zo met hem bezig? Misschien schenkt hij jou aandacht, maar jij kiest er nu voor die ook te accepteren. Hoeft niet. Je bent hem niks verschuldigd.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet dat ik hem controleer. Maar hij stuurt mij allerlei berichten als hij weer in zijn feelings zit. Ik krijg meldingen binnen maar wat ik nu gedaan heb is dat ik berichtmeldingen van hem heb uitgeschakeld. Hij is obsessed en wilt niet accepteren dat wij niet meer samen zijn. Gezien de begravenis had ik hem eerder nog niet geblokkeerd en wacht ik tot dat achter de rug is
Alle reacties Link kopieren
Disclaimer90 schreef:
10-12-2019 18:16
Het is niet dat ik hem controleer. Maar hij stuurt mij allerlei berichten als hij weer in zijn feelings zit. Ik krijg meldingen binnen maar wat ik nu gedaan heb is dat ik berichtmeldingen van hem heb uitgeschakeld. Hij is obsessed en wilt niet accepteren dat wij niet meer samen zijn. Gezien de begravenis had ik hem eerder nog niet geblokkeerd en wacht ik tot dat achter de rug is

Het is zijn oma, niet de jouwe. Gewoon nu al blokkeren. Of vind je zn aandacht stiekem wel lekker?
Als je vermoedt dat hij niet kan accepteren dat het uit is dan kun je misschien beter die begrafenis overslaan.

Voor wie ga jij erheen, zou je gaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem nu al blokkeren op social media en je telefoon, morgen naar de begrafenis gaan om zijn familie te condoleren en daarna helemaal geen contact meer opnemen.

Die berichten hebben niks met het overlijden van zijn oma of met de begrafenis te maken, dus je kunt hem prima nu al blokkeren.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Als je trouwens bang bent dat hij op die begrafenis ook een rel gaat trappen of dat hij je daarna nog meer lastig gaat vallen, zou ik het ook snappen als je besluit om niet te gaan. Ik kan me niet voorstellen dat de familie van je ex dat een enorm punt vindt. Na morgen zul je toch geen deel meer uitmaken van hun leven, lijkt mij.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Zijn aandacht is verschrikkelijk irritant en niet in woorden te omvatten. Om vele redenen heb ik een punt achter de relatie gezet. Hij is natuurlijk een ex om een reden.
Stuur een kaart of bloemstuk. Blokkeer je ex en mochten er vragen komen vanuit zijn familie kan je aangeven dat je ex vervelend deed en je daarom niet kon komen.

Klaar.

Maar ik gok zomaar dat je die keus niet gaat maken.
Alle reacties Link kopieren
Je gaat niet alleen voor je ex naar het condoleren / begrafenis, maar als respect voor de overledene en de rest van de familie.

Waarschijnlijk heeft je ex een heel groot bord voor zijn kop. Ik zou hem morgen wel condoleren en verder volledig negeren. En dan volgende week een laatste email sturen dat je hem gaat verwijderen uit je contacten en dat je hem gaat blokkeren. Hij is je ex, dus exit. Je bent hem verder geen uitleg verschuldigd.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
En je titel is heel raar. Als je ex omdat hij zo raar deed.. waarom heb je het dan over de juiste prioriteiten mbt dood oma.

Daarvoor was dat rare gedrag wel een juiste prio?
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 10-12-2019 18:35
0.84% gewijzigd
oh dus de ex heeft zijn prioriteiten niet juist omdat hij niet rouwt om zijn oma
en jouw prioriteiten zijn de rouwfasen van je ex? Of moet je ook nog naar school/ werk en heb je nog vrienden?
‘oma is overleden”

“komen te overlijden” is raar
Alle reacties Link kopieren
Snap eigenlijk niet waarom je naar de begrafenis moet. Als ze niet was overleden, had je haar dan nog bezocht? Doe je het voor jezelf of voor wie?

En ik zou je ex sowieso al negeren, daarvoor al. En na morgen overal op blokkeren. Je geniet er ergens wel van, anders had je dat al gedaan.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Disclaimer90 schreef:
10-12-2019 18:24
Zijn aandacht is verschrikkelijk irritant en niet in woorden te omvatten. Om vele redenen heb ik een punt achter de relatie gezet. Hij is natuurlijk een ex om een reden.
Blokkeer hem overal en ga niet naar de begraFenis.
Alle reacties Link kopieren
De juiste prio in de zin van.. in plaats dat je bezig bent met rouwen en het verwerken dat Een dierbaar persoon is overleden, is hij mij dag en nacht aan het lastig vallen. Met aannames, vervelende berichten etc
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet goed wat het een met het ander te maken heeft.

Afscheid nemen kan je maar 1x, dus als zij belangrijk voor je was, dan ga je morgen.
Wat familie en ex zouden verwachten, zou me niks doen.

En stop met alle contact met je ex.
Echt heel sneu dat social media gedoe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven