Deel je grappige, smeuïge, rare dating avonturen

04-10-2021 13:55 443 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zelf een jaartje af en aan online gedate. Niet mijn ding, maar wel smeuïge verhalen opgedaan. Wat zijn jullie grappige, smeuïge, rare dating avonturen?

Ik trap af.
Eerste live date ooit…aardige man, maar hij was overduidelijk een lijstje aan het afvinken in zijn hoofd. Al zijn vragen gingen over zijn wensenlijstje en nergens ging hij dieper op in. Bijvoorbeeld hij vroeg ‘hou je van vakantie in Nederland’, antwoord, ‘niet zo erg’…vervolgvraag kwam niet. Volgende vraag ‘ik zie dat je geen gympen draagt, net als ik, draag je weleens sneakers’ antwoord ‘soms, als ik iets doe waarvoor gympen relevanter zijn dan hakken’ wel vervolgvraag ‘dus je draagt nooit casual sneakers’ antwoord ‘jawel, als ik daar zin in heb, maar ik draag niet standaard gympen’…tussendoor probeerde ik tot een gesprek te komen en stelde zelf vragen. Zodra het bijna tot een gesprek kwam ging hij weer door met zijn lijstje. Nu was het sowieso al niet mijn type, dat overduidelijke lijstje maakte het nog minder, en hij was vrij makkelijk te lezen, zeker ook omdat hij voor de meeste vragen zelf al aangaf wat hij leuk vond. Dus op een gegeven moment ben ik mezelf maar gaan amuseren en heb ik op alle verdere vragen de meest voor hem onwenselijke antwoorden gegeven. Zo werd het voor mij toch een leuke date. Het was verder overigens geen onaardig mens.

Ik heb aangaande fetisjes nog veel meer avonturen beleeft, ik heb zelf niks met fetisjes, voor de duidelijkheid. Maar die staan onder pijler seks bij titel fetisj verhalen. Dus mocht je die willen weten, daar staan ze, geen zin die hier te herkauwen.

Dan was er ook nog een man die mij tijdens de date ging vertellen wat hij allemaal aan mij zou veranderen, dwz aan mijn uiterlijk, want knap vond hij me wel, maar mijn styling vond hij helemaal niks. Daarin was hij bloedserieus, en om de een of andere raadselachtige reden dacht hij én dat ik zat te wachten op zijn stylingtips, en dat het ongevraagd geven ervan voor mij een toegevoegde waarde zouden hebben. Want hij had de tweede date al zo ongeveer gepland en keek zeer verbaasd toen ik aangaf die niet te willen.

Dan waren er ook nog meerdere mannen, die van tevoren al wisten dat ik geen casual seks wenste, daarover volstrekt duidelijk geweest was, maar die tijdens de date slechts daarop aan het aansturen waren. Maar die verhalen zijn niet grappig, niet smeuïg maar vooral irritant.

Dus wat zijn jullie grappige, rare dating verhalen
Alle reacties Link kopieren
Ik was in contact gekomen met een (dacht ik) leuke man en wilde wel met hem afspreken. Tot hij zijn strategie onthulde. Het was nu september. Hij wilde in de komende maanden elke maand minimaal met 1 vrouw afspreken en dan zou hij in januari beslissen met wie hij verder wilde....

Ik heb bedankt voor de eer. Wel gezegd dat ik zijn eerlijkheid waardeerde maar dat ik deze kans toch maar voorbij liet gaan!

Dit was mijn meest bizarre dating avontuur ooit!
Alle reacties Link kopieren
grasspriet schreef:
07-10-2021 16:41
Ik was in contact gekomen met een (dacht ik) leuke man en wilde wel met hem afspreken. Tot hij zijn strategie onthulde. Het was nu september. Hij wilde in de komende maanden elke maand minimaal met 1 vrouw afspreken en dan zou hij in januari beslissen met wie hij verder wilde....

Ik heb bedankt voor de eer. Wel gezegd dat ik zijn eerlijkheid waardeerde maar dat ik deze kans toch maar voorbij liet gaan!

Dit was mijn meest bizarre dating avontuur ooit!
Echt?? Was jij wel als eerste aan de beurt?
Moet wel een echte catch zijn geweest als hij denkt dit zich te kunne permiteren. :facepalm:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
07-10-2021 16:12
De vouwfiets had ik nog acceptabel gevonden als hij bijvoorbeeld met de trein was gekomen en de mogelijkheden vanaf het station naar terras heel beperkt zouden zijn geweest. Had hij wel op tijd moeten zijn of in ieder geval een bericht moeten sturen dat hij later is én een excuus.
Ha, nou, ik vind ze zeker praktisch, die vouwfietsjes, in meer omstandigheden dan slechts bij OV. Maaaaarrrrrr ik vind het ook het meest onsexy vervoersmiddel ooit. Zet er de lekkerste man ter wereld op, en hij oogt een stuk lulliger wanneer hij op zo’n fietsje zit.
Alle reacties Link kopieren
hagelslagjes schreef:
06-10-2021 16:47
Tweede date met iemand, in een restaurant. Ik wilde graag een glas water bij mijn eten, maar dat mocht niet van hem. "ik ga niet voor een glas water betalen!"

Tweede date met iemand anders: "ik heb een stuk kaas voor je meegenomen" Ik: ik lust geen kaas. "Nee, weet ik, maar dan heb je het maar vast in huis." Hele avond met een stuk kaas rondlopen...

Nog een tweede met iemand: "hier heb je mijn huissleutels, dan kun je komen en gaan wanneer je wil."

Misschien moet ik tweede dates overslaan.
wat voor een kaas was het eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Niet eerste date. Wel aantal dates verder.

Gingen naar de sauna. Hij had altijd overal pijntjes en dat moest ook altijd iedereen horen. ( zuchten en kreunen) dat vond ik tot daar aan toe.
Maar toen meneer in de sauna ‘kramp’ kreeg in zijn been en deze even ging rekken en strekken, waardoor de overburen zo zijn pinky hole inkeken, wenste ik ter plekken onzichtbaar te worden.

Relatie is dus ook gestrand
Alle reacties Link kopieren
Muizel81 schreef:
07-10-2021 17:46
Niet eerste date. Wel aantal dates verder.

Gingen naar de sauna. Hij had altijd overal pijntjes en dat moest ook altijd iedereen horen. ( zuchten en kreunen) dat vond ik tot daar aan toe.
Maar toen meneer in de sauna ‘kramp’ kreeg in zijn been en deze even ging rekken en strekken, waardoor de overburen zo zijn pinky hole inkeken, wenste ik ter plekken onzichtbaar te worden.

Relatie is dus ook gestrand
Whaahahaha, helaas zie ik het voor me…
Muizel81 schreef:
07-10-2021 17:46
Niet eerste date. Wel aantal dates verder.

Gingen naar de sauna. Hij had altijd overal pijntjes en dat moest ook altijd iedereen horen. ( zuchten en kreunen) dat vond ik tot daar aan toe.
Maar toen meneer in de sauna ‘kramp’ kreeg in zijn been en deze even ging rekken en strekken, waardoor de overburen zo zijn pinky hole inkeken, wenste ik ter plekken onzichtbaar te worden.

Relatie is dus ook gestrand

Plaatsvervangende schaamte. :facepalm:
dianaf schreef:
07-10-2021 14:32
Dus hij heeft je nog geen eens betrapt op het hebben van een sideboy? :biggrin:

Nope. ;) Ik ben redelijk braaf. :A:
Alle reacties Link kopieren
Muizel81 schreef:
07-10-2021 17:46
Niet eerste date. Wel aantal dates verder.

Gingen naar de sauna. Hij had altijd overal pijntjes en dat moest ook altijd iedereen horen. ( zuchten en kreunen) dat vond ik tot daar aan toe.
Maar toen meneer in de sauna ‘kramp’ kreeg in zijn been en deze even ging rekken en strekken, waardoor de overburen zo zijn pinky hole inkeken, wenste ik ter plekken onzichtbaar te worden.

Relatie is dus ook gestrand


;-D Ik vind dat contante gemiemel over allerlei pijntjes al bloedirritant, maar bij dit was ik direct opgestapt haha.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Te privé.
anoniem_407803 wijzigde dit bericht op 12-10-2021 21:43
99.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
07-10-2021 20:00
;-D Ik vind dat contante gemiemel over allerlei pijntjes al bloedirritant, maar bij dit was ik direct opgestapt haha.
Mannengriep…heel erg…

Mijn toenmalige partner flikte dat eens…die was zooooooo ziek en zoooooooo zielig…dus ging ik met mijn ongestelde lijf, met hoofdpijn, rugpijn, buikpijn en al het andere bijpassende gedoe dan maar alleen die weekboodschappen doen. Thuisgekomen hem in de watten gelegd, want zoooooooo ziek en zooooooo zielig. Tegen de avond had ik het helemaal op, lag als een halfdooie op de bank…

toen zei hij ‘gaan we vanavond nog uit? Ik heb er wel zin in.

Zoooowwww zeg…toen ben ik zo uit mijn slof geschoten, heeft hij nooit meer geflikt…jeumig wat was ik boos. Dat was niet een standaard pieper hoor, want die was nooit zo lang mijn partner geweest…maar die ene keer vond ik meer dan genoeg. Grumbl.
Alle reacties Link kopieren
Sherlock @(
wij slapen nooit.
Te veel info. ;)
anoniem_407803 wijzigde dit bericht op 12-10-2021 21:42
98.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
the-dowager schreef:
04-10-2021 19:39
Ik heb zo veel rare dates gehad de afgelopen tijd. De vent die bij onze wandeldate (tja, je moet iets in coronatijden) stug een halve meter voor me bleef lopen en iedere keer als ik weer naast hem ging lopen weer naar voren stoof.

De vent die me precies, en vooral ook heel erg ongevraagd, wist te vertellen wat al zijn vrienden verdienden, welke auto's ze reden en hoe duur hun huis was. Ging ongeveer zo:
Ik: Goh, een huis in Amersfoort. Dat is inderdaad een mooie, bosrijke omgeving. Houd je eigenlijk van wandelen?"
Hij: "Vriend X heeft net een Audi gekocht. Maar ja, die verdient natuurlijk ook flink bij dat consultancybureau."
Ik: "Leuk zeg, een Audi. Zeg, zie je jezelf dit werk nog doen over 5 jaar?"
Hij: "X en zijn vriendin hebben ook net een huis gekocht in Amsterdam-Noord."
En dan een uur lang zo door.

Of de vent waar ik eerlijk tegen gezegd had dat ik het heel gezellig met hem vond, maar er volgens mij niet meer in zat dan vriendschap (redelijk bekend eufemisme voor: "hier scheiden onze wegen" toch?). Belde de beste man me de dag erna, dat hij nog eens had nagedacht, maar dat hij al genoeg vrienden had en dat hij bij dezen de vriendschap met mij verbrak. Je begrijpt dat ik ontroostbaar was... ;-D
Ik zit hardop te gieren. Dat wandelen. De vriendschap van 12 uur verbreken 🤣
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tig jaar geleden eens een date gehad met een jongen.
Ik had hem mee naar huis genomen, hij vroeg of ik wilde zoenen.
Ik zei ja, ging ervoor zitten, en hij begon zijn sokken uit te trekken en zijn broek los te maken.
Ik keek zo perplex dat hij afstandelijk werd en met 1 sok aan en zijn riem los net deed of er niks aan de hand was en een gesprek begon.
Heeft nog een tijdje zo op de bank zitten kletsen en ging toen maar weg. Nooit gezoend verder.

Ik vertelde dit aan een vtiendin en die had vreemd genoeg ook eens meegemaakt dat een heel andere man ineens random met de sokken eerst uit zich ging uitkleden.
Toen we erover nadachten was dat ook al extra raar: ikzelf doe mijn sokken bijna nooit als eerst uit.
Maar überhaupt, read the room en hou je kleding aan zeg.
80 jaar geleden of zo. Bleu als maar zijn kan. Op vakantie met een vriendin en haar ouders in een ver buitenland. Vriendin en ik werden uitgenodigd door twee lokale jongens voor een etentje. Lekker zitten eten, maar heel gezellig was het niet (gebrekkig Engels en een soort van desinteresse van die knullen).

We zijn klaar met eten, de jongens roepen de ober voor de rekening, ze schuiven hun stoel demonstratief naar achteren en knikken naar ons dat wij moeten betalen. Euh.... Jullie hebben ons uit gevraagd toch? Maar bleu als we waren durfden we dat niet te zeggen en hebben braaf betaald.

Dat is geen tweede keer gebeurd. ;)
Alle reacties Link kopieren
Sherlock schreef:
07-10-2021 20:14
Een andere date. Niet het scherpste potloodje in de doos, zullen we maar zeggen. Hij fokte geitjes. Oh schattig, zeg je? Nee hoor, was gewoon handel. Verkocht ze aan Italië geloof ik, voor het vlees.

Inmiddels ben ik vegetariër, toen nog niet, maar dat heeft er vast aan bijgedragen denk ik.

Enfin, het klikte verder ook niet zo, maar we hadden het koffiemoment toch maar afgemaakt. Bij het afscheid nemen zei ik dat ik geen verdere date wilde. Daar was hij blijkbaar verbaasd over, want hij wilde wel verder. Op zijn vraag waarom niet, antwoordde ik dat we ieder heel anders in het leven staan. En ik somde wat zaken op die in het gesprek langs waren gekomen.

Zegt ie ineens: 'Jij bent zo extreem!' Waarop ik zei dat door de extremen aan beide zijde van een liniaal, er juist gemiddelden bestaan.

Roept ie verontwaardigd met zijn onnozele blik: 'Zie je! Nu haal je er weer moeilijke wiskunde bij!'

Ik wist niet of ik moest lachen of medelijden moest hebben. :facepalm:
Hahahaha, ik heb vandaag nog een liniaal gebruikt, ben er nu even helemaal trots op dat ik blijkbaar wiskunde kan.
hagelslagjes schreef:
07-10-2021 21:01
Hahahaha, ik heb vandaag nog een liniaal gebruikt, ben er nu even helemaal trots op dat ik blijkbaar wiskunde kan.

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Had een date met een Belgische jongen die ik op vakantie in een ver buitenland had ontmoet. Op vakantie veel geflirt, niks gebeurd. Eenmaal in Nederland hebben we weken gebeld en (hitsige) appjes gestuurd en toen besloten dat ik hem zou opzoeken (wilde hem niet in mijn huis, wou de mogelijkheid hebben om weg te gaan als het zou tegenvallen 😁) . Was wel duidelijk dat we elkaar zagen zitten en dat er iets zou gebeuren die avond.

Zijn woning was niet te vinden met Google Maps dus we hadden afgesproken dat ik in een café vlakbij zou wachten en hem zou bellen een kwartier voor ik aankwam.

Lang verhaal kort: ik zit drie kwartier in dat café, hij onbereikbaar. Komt ie ineens aanzetten: “sorry dat ik laat ben maar ik moest ontzettend kakken, als je moet plassen zou ik dat hier doen en niet bij mij thuis” met zo’n zelfgenoegzaam glimlachje ook echt, alsof ie trots was ofzo.

We hebben samen nog wel een hapje gegeten maar ik kon hem alleen maar voor me zien op de wc, vond het echt zó tmi voor een eerste date en zo’n afknapper, dus heb een smoes verzonnen en ben weer terug gereden.

Hij vond het zooooo jammer, heeft nog weken geappt voor een nieuwe date maar ik heb het laten doodbloeden, alle opwinding en betovering was er vanaf 😂

Achteraf denk ik: ja iedereen poept, big deal. Maar dat hij het zo plastisch zei, gadverdamme vind het nog steeds smerig 💩
Alle reacties Link kopieren
attaquepanique schreef:
08-10-2021 00:19
Had een date met een Belgische jongen die ik op vakantie in een ver buitenland had ontmoet. Op vakantie veel geflirt, niks gebeurd. Eenmaal in Nederland hebben we weken gebeld en (hitsige) appjes gestuurd en toen besloten dat ik hem zou opzoeken (wilde hem niet in mijn huis, wou de mogelijkheid hebben om weg te gaan als het zou tegenvallen 😁) . Was wel duidelijk dat we elkaar zagen zitten en dat er iets zou gebeuren die avond.

Zijn woning was niet te vinden met Google Maps dus we hadden afgesproken dat ik in een café vlakbij zou wachten en hem zou bellen een kwartier voor ik aankwam.

Lang verhaal kort: ik zit drie kwartier in dat café, hij onbereikbaar. Komt ie ineens aanzetten: “sorry dat ik laat ben maar ik moest ontzettend kakken, als je moet plassen zou ik dat hier doen en niet bij mij thuis” met zo’n zelfgenoegzaam glimlachje ook echt, alsof ie trots was ofzo.

We hebben samen nog wel een hapje gegeten maar ik kon hem alleen maar voor me zien op de wc, vond het echt zó tmi voor een eerste date en zo’n afknapper, dus heb een smoes verzonnen en ben weer terug gereden.

Hij vond het zooooo jammer, heeft nog weken geappt voor een nieuwe date maar ik heb het laten doodbloeden, alle opwinding en betovering was er vanaf 😂

Achteraf denk ik: ja iedereen poept, big deal. Maar dat hij het zo plastisch zei, gadverdamme vind het nog steeds smerig 💩
Volgens mij is dat echt een mannending, trots zijn op dat soort zaken. Wel eens meegemaakt bij een festival dat iemand een enorme stinkwind liet. Dat gebeurde voor mij in de rij en iedereen erachter rook het en maakte opmerkingen. Ineens keek er iemand vol trots om en een vent achter mij feliciteerde die gast zo ongeveer met die stinkbom. Of van die mannen die een wind onder de dekens laten, dan gaan wapperen en ook daarop trots reageren. Of van die mannen die vol trots het halve alfabet boeren. Heb dat werkelijk nog nooit een vrouw zien doen.
beaucis wijzigde dit bericht op 08-10-2021 00:27
1.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh ja nog een soort van date/bizarre ervaring van jaaaaren en jaren geleden; ik was 16 en nog zo groen als gras (op wat zoenen en frunniken na) en ik had een date met een jongen waar ik al een jaar verliefd op was (hij was 21, heel interessant dus). We eindigden in een disco, ik werd aangeschoten van de breezers (lol), hij nam me mee naar buiten, zoenen etc, ineens voel ik 10 seconden wat gewrijf tegen mijn gulp, zegt ie: “en, ben je gekomen?”. Ik dacht, wat bedoelt ie in godsnaam dus ik zei: uh ja. Hij: “mooi zo, kunnen we weer naar binnen.” Achteraf zo hard om gelachen met vriendinnen, verliefdheid was meteen over
Alle reacties Link kopieren
BeauCis schreef:
08-10-2021 00:25
Volgens mij is dat echt een mannending, trots zijn op dat soort zaken. Wel eens meegemaakt bij een festival dat iemand een enorme stinkwind liet. Dat gebeurde voor mij in de rij en iedereen erachter rook het en maakte opmerkingen. Ineens keek er iemand vol trots om en een vent achter mij feliciteerde die gast zo ongeveer met die stinkbom. Of van die mannen die een wind onder de dekens laten, dan gaan wapperen en ook daarop trots reageren. Heb dat werkelijk nog nooit een vrouw zien doen.
:facepalm: mijn man doet dat ook, heel trots van de wc afkomen en zeggen: ik zou er het komende uur niet opgaan!

Gelukkig wachtte hij tot we samenwoonden voor hij die kant liet zien en niet al op de eerste date, denk niet dat we dan getrouwd waren 😂
Alle reacties Link kopieren
hagelslagjes schreef:
06-10-2021 16:47

Tweede date met iemand anders: "ik heb een stuk kaas voor je meegenomen" Ik: ik lust geen kaas. "Nee, weet ik, maar dan heb je het maar vast in huis." Hele avond met een stuk kaas rondgelopen

Ik ga stuk :HA:
Alle reacties Link kopieren
BeauCis schreef:
08-10-2021 00:25
Volgens mij is dat echt een mannending, trots zijn op dat soort zaken. Wel eens meegemaakt bij een festival dat iemand een enorme stinkwind liet. Dat gebeurde voor mij in de rij en iedereen erachter rook het en maakte opmerkingen. Ineens keek er iemand vol trots om en een vent achter mij feliciteerde die gast zo ongeveer met die stinkbom. Of van die mannen die een wind onder de dekens laten, dan gaan wapperen en ook daarop trots reageren. Of van die mannen die vol trots het halve alfabet boeren. Heb dat werkelijk nog nooit een vrouw zien doen.
Wel eens gehoord van een "Dutch oven"? Misschien is het typisch iets voor Nederlandse mannen?
Alle reacties Link kopieren
attaquepanique schreef:
08-10-2021 00:25
Oh ja nog een soort van date/bizarre ervaring van jaaaaren en jaren geleden; ik was 16 en nog zo groen als gras (op wat zoenen en frunniken na) en ik had een date met een jongen waar ik al een jaar verliefd op was (hij was 21, heel interessant dus). We eindigden in een disco, ik werd aangeschoten van de breezers (lol), hij nam me mee naar buiten, zoenen etc, ineens voel ik 10 seconden wat gewrijf tegen mijn gulp, zegt ie: “en, ben je gekomen?”. Ik dacht, wat bedoelt ie in godsnaam dus ik zei: uh ja. Hij: “mooi zo, kunnen we weer naar binnen.” Achteraf zo hard om gelachen met vriendinnen, verliefdheid was meteen over
:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven