Dit pikken of niet?

18-08-2018 19:08 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend was op een festival. Hij heeft een meisje toegevoegd die hij daarvan kent op Facebook. Ik vind dit niet echt relaxt, want we hebben gewoon een relatie. Ik heb zoiets van als je hier behoefte aan hebt, maak het dan gewoon uit met mij eerst?

Zijn jullie het daarmee eens?
Als jij zo reageert op simpel iemand toe voegen op fb dan lijkt me idd beter dat hij het uitmaakt .
Alle reacties Link kopieren
Uh.. hij heeft dat.meisje alleen toegevoegd? Hij heeft geen sex met haar gehad neem ik aan? Betekent dat dat hij zijn hele relatie met jou geen andere mensen meer vriendschappelijk mag leren kennen? Vind je dat zelf niet ook een beetje kinderachtig? Jij gaat toch ook niet vreemd met elke man met wie je een leuk gesprek hebt?
Nee. Ik vind jou een gekkie met zulke gedachten en als ik hem was zou ik heeeeeel hard weg hollen.
Ligt eraan of er een verleden is met vreemdgaan, meisjes toevoegen en vervolgens flirten! Is dat zo?
Ik zou heel bang worden. Voor jou dan wel te verstaan.
Alle reacties Link kopieren
Is zij de enige die hij heeft leren kennen op dat festival?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Wat n klootzak dat hij meteen vreemdgaat zeg
Op FB toevoegen is het nieuwe vreemdgaan?

Doe ff chill zeg!
Alle reacties Link kopieren
Nee niet mee eens. Moet toch kunnen. Misschien een heel gezellig gesprek gehad. Ik zou er niet mee zitten.
Pipistrello schreef:
18-08-2018 20:49
Op FB toevoegen is het nieuwe vreemdgaan?

Doe ff chill zeg!
Ik snap het ergens wel. Waarom zou je een meid toevoegen van een festival als er verder geen connectie is en je elkaar maar 1 keer hebt gezien. Nergens voor nodig. Maar zou er geen drama van maken.
Ik vind jouw gedachten helemaal niet zo gek.
Voor een 12-jarige.
anoniem_374390 wijzigde dit bericht op 18-08-2018 20:57
1.56% gewijzigd
Funky29011 schreef:
18-08-2018 20:51
Ik snap het ergens wel. Waarom zou je een meid toevoegen van een festival als er verder geen connectie is en je elkaar maar 1 keer hebt gezien. Nergens voor nodig. Maar zou er geen drama van maken.


Ach toe zeg. Als je vreemd wilt gaan is het handiger om dat soort dingen niet open en bloot via FB te doen.
Whats app is dan slimmer.
Alle reacties Link kopieren
Nee absoluut oneens. Tenzij hij van plan is haar te versieren of met haar gezoend heeft, maar als daar geen aanwijzingen voor zijn, dan zou ik me geen zorgen maken.
Al lees ik in je andere topic dat je vriend niet erg enthousiast is.
creativeguy wijzigde dit bericht op 18-08-2018 21:00
17.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ehhhhh...pfffff....teveel van dit soort topics...zucht, kreun en steun maar oké, ieder zijn eigen proces en fase....
Wat is nu precies het probleem TO?
Het toevoegen?
Het festival?
Het toevoegen vanwege het festival?
De issues die je over jezelf hebt?
Hoe oud ben je?
etc...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Dus als je een relatie hebt mag je nooit iemand meer toevoegen op FB van het andere geslacht. Wat een ontzettend puberaal gedrag om daarom te gaan drammen zeg.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
sprokkelientje schreef:
18-08-2018 20:59
Ehhhhh...pfffff....teveel van dit soort topics...zucht, kreun en steun maar oké, ieder zijn eigen proces en fase....
Wat is nu precies het probleem TO?
Het toevoegen?
Het festival?
Het toevoegen vanwege het festival?
De issues die je over jezelf hebt?
Hoe oud ben je?
etc...
:rofl:
Pipistrello schreef:
18-08-2018 20:55
Ach toe zeg. Als je vreemd wilt gaan is het handiger om dat soort dingen niet open en bloot via FB te doen.
Whats app is dan slimmer.
Klopt. Maar het is onnodig om na 1x een gesprek iemand toe te voegen. Vind ik.
Djin schreef:
18-08-2018 21:01
Dus als je een relatie hebt mag je nooit iemand meer toevoegen op FB van het andere geslacht. Wat een ontzettend puberaal gedrag om daarom te gaan drammen zeg.
Nu ik het zo bekijk...
ik heb paar weken geleden een man op FB toegevoegd waarmee ik seks heb gehad voordat ik huidige man leerde kennen. :O
Wat zou mijn man daarvan vinden????
Funky29011 schreef:
18-08-2018 21:04
Klopt. Maar het is onnodig om na 1x een gesprek iemand toe te voegen. Vind ik.

Ik vind van niet. De vriend van TO blijkbaar ook niet.

En nu?
Alle reacties Link kopieren
Funky29011 schreef:
18-08-2018 21:04
Klopt. Maar het is onnodig om na 1x een gesprek iemand toe te voegen. Vind ik.
Hoe hou je dan contact met iemand die je net hebt leren kennen? Je kunt natuurlijk nummers uitwisselen.. maar iets zegt me dat to dat al helemaal niet zou kunnen waarderen..
diyer schreef:
18-08-2018 21:05
Nu ik het zo bekijk...
ik heb paar weken geleden een man op FB toegevoegd waarmee ik seks heb gehad voordat ik huidige man leerde kennen. :O
Wat zou mijn man daarvan vinden????
Geen idee, dat weet jij. Ik weet wel dat mijn verloofde dat niet heel erg leuk zou vinden.
m-april schreef:
18-08-2018 21:08
Hoe hou je dan contact met iemand die je net hebt leren kennen? Je kunt natuurlijk nummers uitwisselen.. maar iets zegt me dat to dat al helemaal niet zou kunnen waarderen..
Waarom zou je contact moeten houden met iemand die je op een festival leert kennen en je toch niet meer gaat zien? Tenzij zakelijk of zo, maar dan kan je beter via nummer of mail doen.
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zou het wel een beetje raar vinden, maar zou niet direct aan vreemdgaan denken en er ook geen drama van maken maar vind het zeker wel vreemd en dat zou ik ook zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven