Driehoeks- vierhoeks- of vijfhoeksrelaties
woensdag 31 juli 2019 om 17:03
Ik (man, eind 30) ben al jarenlang enorm geïnteresseerd in driehoeksrelaties. Het lijkt me heel bijzonder om dat een keer mee te maken. Het begon een beetje toen ik de serie 'Big Love' keek op HBO. Dat ging over een Mormoonse man die er drie echtgenotes op nahoudt. Twee jaar geleden zag ik een Argentijnse film op het roze filmfestival over een vrouw die samenleeft met twee mannen. Meer in persoonlijk leven heb ik de laatste maanden een enorme crush op een lesbisch (bi?) stel van mijn sportclub.
Het valt me op dat best veel mensen aan trio's, kwartetten, orgies en parenclubbezoek lijken te doen, maar dat heel weinig mensen een echte driehoeksrelatie hebben (of lijkt dat maar zo en doen mensen dat in het geheim?). Het lijkt me heerlijk om met meerdere mensen seks te hebben, maar daarnaast ook intimiteit te delen, lol te maken en leuke dingen te doen. In die Argentijnse film waar ik het net over had kwam dat heel mooi naar voren. Idealiter heeft iedere deelnemer ook echt die klik met ieder ander, zonder dat er een persoon is die heel duidelijk de kern vormt of het meest geliefd is.
Zijn er meer mensen die hier belangstelling voor hebben of ervaring mee hebben? Hoe kom je hier aan of hoe ontstaat zoiets? En is het ook zo mooi of juist een recept voor ellende? Waar loop je tegen aan?
(Ik heb ook interesse in vierhoeksrelaties of vijfhoeksrelaties, maar daar hoor je nog veel minder vaak over, dus ik verwacht weinig ervaringsdeskundigen te treffen in dit topic).
Het valt me op dat best veel mensen aan trio's, kwartetten, orgies en parenclubbezoek lijken te doen, maar dat heel weinig mensen een echte driehoeksrelatie hebben (of lijkt dat maar zo en doen mensen dat in het geheim?). Het lijkt me heerlijk om met meerdere mensen seks te hebben, maar daarnaast ook intimiteit te delen, lol te maken en leuke dingen te doen. In die Argentijnse film waar ik het net over had kwam dat heel mooi naar voren. Idealiter heeft iedere deelnemer ook echt die klik met ieder ander, zonder dat er een persoon is die heel duidelijk de kern vormt of het meest geliefd is.
Zijn er meer mensen die hier belangstelling voor hebben of ervaring mee hebben? Hoe kom je hier aan of hoe ontstaat zoiets? En is het ook zo mooi of juist een recept voor ellende? Waar loop je tegen aan?
(Ik heb ook interesse in vierhoeksrelaties of vijfhoeksrelaties, maar daar hoor je nog veel minder vaak over, dus ik verwacht weinig ervaringsdeskundigen te treffen in dit topic).
dinsdag 24 maart 2020 om 19:36
Nou nee hoor.Ab_Normaal schreef: ↑24-03-2020 19:34Ik vind hun niet normaal dat jullie eerst net alsof deden, en speelden alsof jullie het niks vonden.
Maar in werkelijk al vanaf het begin verkocht waren!
Ik ben er gewoon ingetrapt!
De credits gaan naar Orgus, die heeft me met intelligente argumenten overgehaald. Echt waar.
conversation = awareness

dinsdag 24 maart 2020 om 19:44
https://www.polyamoriematch.nl/ via dit soort wegen? Ik zou zoeken onder polyamorie in plaats van 3,4,5 etc relatie.

dinsdag 24 maart 2020 om 20:01
Iedere vrouw zou omringd moeten zijn door een cirkel van sterke, like minded vrouwen. Vrouwen die elkaar steunen, die samen een bond vormen en elkaar motiveren het beste in zichzelf naar boven te halen. De diepe connectie van een sister hood zorgt namelijk voor een langer, gelukkiger en gezonder leven. Bij veel mensen heerst de gedachte dat ze het ‘in hun eentje’ moeten doen als zij ontevredenheid ervaren in hun leven. Omdat de kans groot is dat de ontevredenheid of problemen die zij ervaren gevoed worden door hun huidige situatie. En bij die huidige situatie horen mensen die die ontevredenheid misschien niet begrijpen, of niet openstaan voor veranderingen.Miss_Communicatie schreef: ↑24-03-2020 19:39Ik herken mezelf er wel in hoor.
En dan Meds als Phoebe, ook dat zweverige![]()
dinsdag 24 maart 2020 om 20:05
Dat dus: A-men.S-Meds schreef: ↑24-03-2020 20:01Iedere vrouw zou omringd moeten zijn door een cirkel van sterke, like minded vrouwen. Vrouwen die elkaar steunen, die samen een bond vormen en elkaar motiveren het beste in zichzelf naar boven te halen. De diepe connectie van een sister hood zorgt namelijk voor een langer, gelukkiger en gezonder leven. Bij veel mensen heerst de gedachte dat ze het ‘in hun eentje’ moeten doen als zij ontevredenheid ervaren in hun leven. Omdat de kans groot is dat de ontevredenheid of problemen die zij ervaren gevoed worden door hun huidige situatie. En bij die huidige situatie horen mensen die die ontevredenheid misschien niet begrijpen, of niet openstaan voor veranderingen.
Ik stel voor de mannen de skippen, die sister hood inspireert me enorm.
miss_communicatie wijzigde dit bericht op 24-03-2020 20:07
0.12% gewijzigd
conversation = awareness
dinsdag 24 maart 2020 om 20:23
Vraag me we af wat er met hem gebeurd is. Of doet hij dit vaker?

dinsdag 24 maart 2020 om 20:30
Is dat ook niet een utopie? Soms krijg ik het idee dat vrouwen elkaar nog eerder de tent uitwerken dan mannen.S-Meds schreef: ↑24-03-2020 20:01Iedere vrouw zou omringd moeten zijn door een cirkel van sterke, like minded vrouwen. Vrouwen die elkaar steunen, die samen een bond vormen en elkaar motiveren het beste in zichzelf naar boven te halen. De diepe connectie van een sister hood zorgt namelijk voor een langer, gelukkiger en gezonder leven. Bij veel mensen heerst de gedachte dat ze het ‘in hun eentje’ moeten doen als zij ontevredenheid ervaren in hun leven. Omdat de kans groot is dat de ontevredenheid of problemen die zij ervaren gevoed worden door hun huidige situatie. En bij die huidige situatie horen mensen die die ontevredenheid misschien niet begrijpen, of niet openstaan voor veranderingen.
Bovendien is er ook onderlinge concurrentie voor de juiste mannen. En het aantal geschikte mannen neemt in de toekomst sterk af.
dinsdag 24 maart 2020 om 20:33
dinsdag 24 maart 2020 om 20:35
Bombus-Sylvarum schreef: ↑24-03-2020 20:30Is dat ook niet een utopie? Soms krijg ik het idee dat vrouwen elkaar nog eerder de tent uitwerken dan mannen.
Bovendien is er ook onderlinge concurrentie voor de juiste mannen. En het aantal geschikte mannen neemt in de toekomst sterk af.
Welnee, dat is geen utopie. Ik was deel van zo'n losse groep vrouwen, in de vorige eeuw.
En er zijn aardig wat lesbische en biseksuele vrouwen, hè, die concurreren niet om mannen.
Dus dat waanidee kan ook weer op de schroothoop.
nounou

dinsdag 28 april 2020 om 13:11
relaties/de-liefde-mijn-visie/list_messages/459700/24
Blz 23 onderaan voor de laatste update over mijn forum-status.
dinsdag 28 april 2020 om 13:14
naar die bladzijde linken < naar de post die je bedoelt linken < niet linken naar iets dat net zo veranderlijk is als het weer.Orpheus13 schreef: ↑28-04-2020 13:11relaties/de-liefde-mijn-visie/list_messages/459700/24
Blz 23 onderaan voor de laatste update over mijn forum-status.