Een bijzondere eerste date

26-03-2019 19:08 40 berichten
Ik sprak van de week iemand die druk aan het daten is, en vertelde dat hij meestal de eerste date naar de sauna gaat. Ik moest eigenlijk hard lachen, maar het bleek geen grapje te zijn. Hij vind het belangrijk dat zijn date dezelfde dingen leuk vindt, en dit is gelijk een mooie manier om te zien wat voor vlees je in de kuip hebt. Hij vist in de vijver 55-65 jaar, dus er zijn echt vrouwen van die leeftijd die daarin mee gaan :-)
Hebben jullie wel eens zo’n voorstel voor een date gehad? Of nog bijzonderder?
Alle reacties Link kopieren
Als ik op een "nette" relatiedatingsite zou zitten en de man in kwestie stelt date 1 in de sauna voor dan stuur ik m met een bos wortelen de berm in naast de snelweg.
Kom op zeg.
...
Wat een engnek.
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar geen behoefte aan.
Brrrrr.......
Het is echt raar ja, terwijl het niet ‘zo’n type’ is. Maar goed, die vrouwen, type theemuts, vinden het wel vermakelijk vermoed ik.
MinkeDeWit schreef:
26-03-2019 19:16
Het is echt raar ja, terwijl het niet ‘zo’n type’ is. Maar goed, die vrouwen, type theemuts, vinden het wel vermakelijk vermoed ik.
Hij is dus wel zo'n type. Hij verteld het je toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af hoe je elkaar dan herkent. Het kan niet de roos in het knoopsgat zijn...
Athan schreef:
26-03-2019 19:22
Ik vraag me af hoe je elkaar dan herkent. Het kan niet de roos in het knoopsgat zijn...
:rofl:
Athan schreef:
26-03-2019 19:22
Ik vraag me af hoe je elkaar dan herkent. Het kan niet de roos in het knoopsgat zijn...
Schaamhaar in de vorm van een hartje
Ik zou passen.
Alle reacties Link kopieren
Athan schreef:
26-03-2019 19:22
Ik vraag me af hoe je elkaar dan herkent. Het kan niet de roos in het knoopsgat zijn...


Met een beetje creativiteit valt daar vast wel iets op te verzinnen, strik rond zijn piemel of zo ;-D
MonicaG schreef:
26-03-2019 19:26
Met een beetje creativiteit valt daar vast wel iets op te verzinnen, strik rond zijn piemel of zo ;-D

En dan goed hard aantrekken.
Alle reacties Link kopieren
Geloof het of niet, maar er zijn echt mensen die dit soort activiteiten geheel los zien van "naakt" of "seksueel", maar gewoon vinden dat naakt relaxen iets natuurlijks is. Natuurlijk kan dat jouw beleving niet zijn, maar het wil niet zeggen dat die man per definitie een eng persoon is.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
26-03-2019 19:42
Geloof het of niet, maar er zijn echt mensen die dit soort activiteiten geheel los zien van "naakt" of "seksueel", maar gewoon vinden dat naakt relaxen iets natuurlijks is. Natuurlijk kan dat jouw beleving niet zijn, maar het wil niet zeggen dat die man per definitie een eng persoon is.

Natuurlijk. Mijn kinderen gaan regelmatig naar de sauna, maar als eerste date vind ik het toch wat apart hoor.
pejeka schreef:
26-03-2019 19:42
Geloof het of niet, maar er zijn echt mensen die dit soort activiteiten geheel los zien van "naakt" of "seksueel", maar gewoon vinden dat naakt relaxen iets natuurlijks is. Natuurlijk kan dat jouw beleving niet zijn, maar het wil niet zeggen dat die man per definitie een eng persoon is.

Als eerste date om het vlees te kunnen keuren. :roll:

Heb je de OP wel gelezen?
Alle reacties Link kopieren
Als eerste date een vleeskeuring in de sauna?? Ik zou zo’n man keihard uitlachen. Ben gek op de sauna hoor, maar als eerste date?
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
26-03-2019 19:42
Geloof het of niet, maar er zijn echt mensen die dit soort activiteiten geheel los zien van "naakt" of "seksueel", maar gewoon vinden dat naakt relaxen iets natuurlijks is. Natuurlijk kan dat jouw beleving niet zijn, maar het wil niet zeggen dat die man per definitie een eng persoon is.


Lijkt me dat dat toch wel tot de personal space behoort, ook al heeft het niks met seksualiteit te maken.

Ken weinig mensen die goed kunnen relaxen in gezelschap van een wildvreemde.

Los van de vleeskeuring vind ik die man ook raar.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
26-03-2019 19:44
Natuurlijk. Mijn kinderen gaan regelmatig naar de sauna, maar als eerste date vind ik het toch wat apart hoor.
Is het ook, dat ben ik helemaal met je eens.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik ga graag naar de sauna, maar het lijkt me absoluut geen geschikte locatie voor een eerste date. Vooral ook omdat ik graag met mijn muil dicht een beetje lummel in de sauna en geen zin heb in onhandige gesprekjes met iemand die ik misschien wel/niet leuk ga vinden.
Bijzondere eerste dates heb ik niet echt gehad. Toen ik heel jong was, had ik een vriendje in de muziekwereld en die nam mij weleens mee naar heel rare locaties met heel rare bands.
MinkeDeWit schreef:
26-03-2019 19:08
Hij vist in de vijver 55-65 jaar
Dit maakt hem wel heel herkenbaar
pejeka schreef:
26-03-2019 19:42
Geloof het of niet, maar er zijn echt mensen die dit soort activiteiten geheel los zien van "naakt" of "seksueel", maar gewoon vinden dat naakt relaxen iets natuurlijks is. Natuurlijk kan dat jouw beleving niet zijn, maar het wil niet zeggen dat die man per definitie een eng persoon is.
Eensch. Ik vind het persoonlijk juist leuk om de spanning wat op te bouwen en niet meteen alles in me face te krijgen/zelf alles weg te geven. Maar als die mensen dat een fijne eerste date vinden, more power to them. Laat in ieder geval zien dat ze open zijn en oké met zichzelf.
Murrmurr schreef:
26-03-2019 20:09
Dit maakt hem wel heel herkenbaar
Half het ambtenarenapparaat valt in deze categorie.
MinkeDeWit schreef:
26-03-2019 20:16
Half het ambtenarenapparaat valt in deze categorie.
Grapje
Alle reacties Link kopieren
Als ik vrijgezel zou zijn, zou ik dat een leuke eerste date vinden. Ik hou van sauna, en dan is t leuk als je evt. toekomstige partner er ook van houdt.
ik geef mn bek ook maar een douw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven