Een kans geven?

08-04-2020 12:24 20 berichten
—-
anoniem_648c5ba5b72e7 wijzigde dit bericht op 21-04-2020 22:02
Reden: Privacy
99.75% gewijzigd
Hij heeft je vanaf dag 1 niet als prio, iets wat jij wel wil. Hij wil je alleen als hij niet beters te doen heeft. Egosterelend en makkelijk aandacht en zelfs seks. Meer wil hij niet hoor.

Waarom vind je dat geen afknapper?
Alle reacties Link kopieren
Wat wil jij??
je bent niet verliefd, dus alleen voor de seks? (wat is dan je probleem?)
lilalinda schreef:
08-04-2020 12:42
Wat wil jij??
je bent niet verliefd, dus alleen voor de seks? (wat is dan je probleem?)
Ook dat, al spreekt ze zichzelf al tegen op dat punt in de OP.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het behoorlijk kansloos...hoe vaak ga je je impliciet laten afwijzen voor je het begrijpt?
viva-amber wijzigde dit bericht op 08-04-2020 12:55
5.38% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
wat dacht je om dit gewoon eens met hem te bespreken?

Er zijn genoeg hele goede relaties die ontstaan zijn uit vriendschap, gerommel, etc.

wij kunnen geen antwoord geven hoe hij er nu in staat.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Best een grote auto, als je er samen in kan rondrijden op 1,5 meter afstand. Heb je je bij het neuken wel aan de coronasutra gehouden?
Afbeelding

Iets serieuzer, ik kan niet in zijn hoofd kijken. Rare suggestie misschien, maar is het een idee om gewoon met hem te praten?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Nog wel verliefd ook ja.. Al probeer ik het een beetje te relativeren, vroeger zette ik hem in m’n hoofd altijd op een voetstuk en naar hem schikken. Na wat meer date ervaring ben ik meer zelfverzekerd. Als we bij elkaar zijn is het altijd super, maar als ik wegga is er toch een gevoel dat ik het niet echt kan vertrouwen en geen idee wanneer ik hem dan weer wel zie.

Dit was in ieder geval toen 2 jaar terug tijdens scharrel periode, nu is de aanloop meer vriendschappelijk en niet gelijk seks. Maar nu dat afgelopen weekend is gebeurd merk ik dat er toch weer onzekerheid komt, een open gesprek lijkt me wel het beste ja. Al zijn we pas sinds kort weer aan het afspreken, timing vind ik lastig.
Alle reacties Link kopieren
Timing: direct na eerste keer seks. Ze zag die jongen voor het eerst, dook er mee in bed en vertelde hem direct daarna: als Je me ooit nog weer wil zien hebben we vanaf nu een serieuze relatie. Ze zijn inmiddels al een paar jaar redelijk gelukkig getrouwd. Kan ook anders aflopen natuurlijk, maar dan weet je wel waar je aan toe bent🤷🏻‍♀️. Bovendien kent hij je goed genoeg inmiddels of hij wel of niet wat met je wil.
Knap hoor, seks met 1.5 meter afstand.
Wat zijn precies de gemixte signalen? In je OP lees ik in elk geval niets dat er op wijst dat hij echt interesse in je heeft.
Ik snap je TT trouwens niet. Wie moet wat precies een kans geven?
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad bespreken. Dat is de enige manier om te weten hoe hij het ziet en wat hij wil. Als je hem weer ziet kun je het gewoon voorleggen, je hoeft niet ingewikkeld te doen over de juiste timing. Geef aan wat je van hem vindt en wat je voor hem voelt, en dat je wil weten hoe hij daarin staat.

En vertrouwen op je gevoel. Een (potentiële) partner zou je een goed gevoel moeten geven. Geen twijfelachtig of onzeker gevoel.
Maar wat wil jij dan? Hou je van hem? Wil je oud met hem worden? Ja? Dan gewoon zeggen: Hans ik voel meer voor je, hoe zie jij ons? Nee? Dan lekker zo laten en ondertussen verder zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Dit is toch niet vriendschappelijk begonnen. Je hebt elkaar 2x gezien en bij de 2de keer seks..of heb je met al je vrienden seks na de 2de ontmoeting?

Wanneer je echt zo zeker was van jezelf dan zou je voor een man gaan die echt voor jou gaat, als hij het nu nog niet weet en er geen moeite voor doet, je zag hem al 2 maanden niet....dit is niet iemand die veel energie in jou steekt en niets wijst erop dat hij iets vast met je wil.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dit klinkt niet goed, maar je moet het zelf weten als je je hart wil laten breken.
Dank voor de reacties! Het lijkt er inderdaad op dat hij mij nog steeds als een optie behandeld..

We appen af en toe, geen idee of/wanneer ik hem zie. Raden jullie aan om het een bericht te sturen dat ik duidelijkheid wil hoe hij erin staat of het laten gaan? Is nu een week geleden dat we elkaar hebben gezien.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil niks serieus, welk antwoord verwacht je??
olivia-xxx schreef:
11-04-2020 20:20
Dank voor de reacties! Het lijkt er inderdaad op dat hij mij nog steeds als een optie behandeld..

We appen af en toe, geen idee of/wanneer ik hem zie. Raden jullie aan om het een bericht te sturen dat ik duidelijkheid wil hoe hij erin staat of het laten gaan? Is nu een week geleden dat we elkaar hebben gezien.
Waarom laat je het niet gewoon gaan?
Ik snap nog steeds niet helemaal waar de onduidelijkheid in zit want ij vind het juist heel helder. Ik vroeg al eerder waar precies de gemixte signalen in zitten want ik lees alleen maar tekenen dat hij niks met je wil.
Ja wellicht de gemixte signalen omdat het contact en afspreken zijn initiatief was.. Ook 2 weken geleden toen er geen seks was geweest, zocht hij het contact daarna nog steeds.

Dat heeft mij waarschijnlijk op het verkeerde been gezet, of hoop dat het dit keer ‘anders’ zou zijn. Er is een soort gevoel/drang om te vragen hoe het zit omdat we vorige week toch intiem zijn geweest. Andere kant weet ik waarschijnlijk het antwoord al en is het misschien maar beter om niks te zeggen en door te gaan..
olivia-xxx schreef:
14-04-2020 21:44
Ja wellicht de gemixte signalen omdat het contact en afspreken zijn initiatief was.. Ook 2 weken geleden toen er geen seks was geweest, zocht hij het contact daarna nog steeds.

Dat heeft mij waarschijnlijk op het verkeerde been gezet, of hoop dat het dit keer ‘anders’ zou zijn. Er is een soort gevoel/drang om te vragen hoe het zit omdat we vorige week toch intiem zijn geweest. Andere kant weet ik waarschijnlijk het antwoord al en is het misschien maar beter om niks te zeggen en door te gaan..
Volgens mij heb je daar je antwoord al. Hij nam initiatief tot afspreken en het kwam uiteindelijk vorige week tot seks. Hij wilde je dus zien en wilde seks. Jij wilde ook seks. Best helder en ik zie er nog steeds geen signaal in dat hij iets serieus met je wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven