Een relatie of toch vrijgezel

11-10-2017 15:17 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel steeds meer aan een relatie. Nu ben ik in contact met een leuke meid, en misschien gaan we afspreken. Eigenlijk kijk ik daar al heel lang op uit, maar nu begin ik te twijfelen of ik wel een relatie wil...

Namelijk, omdat ik niet graag geld uitgeef, want ik ben best zuinig en ik heb niet zo'n goede betaalde baan. Ik denk dat een vrouw mijn spaargeld waar ik lang voor gespaard heb uit gaat geven. En kinderen zijn duur. Ik spaar liever....

Eigenlijk is dat de enigste reden. Ik vind alleen zijn ook niet zo erg trouwens. Die vrijheid vind ik wel lekker.

Hebben jullie advies voor mij?
Alle reacties Link kopieren
go with the flow. Ga gewoon beetje daten
En als daar meer uitkomt, zie je wel verder.
Eenne... beetje vrouw heeft haar eigen inkomen hoor
Alle reacties Link kopieren
Weet je... er bestaan vrouwen die zelf een inkomen hebben. En vrouwen die geen kinderwens hebben.

Ow... en loop je niet een heel klein beetje op de zaken vooruit? Een date is nog geen relatie he ;-)
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Misschien eerst ontmoeten, wanneer ze het waard is, vallen al die zorgen weg. Blijf je echter zo moeilijk doen over geld, dan is ze het niet waard en laat je haar weten bij een van de eerste dates dat zij het toch niet is voor jou.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn ook zuinige vrouwen.
Op ieder potje past een dekseltje.

Maar waarom zou zo'n vrouw jouw geld uitgeven? Daar ben je toch zelf bij?
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
remcodn schreef:
11-10-2017 15:17
Namelijk, omdat ik niet graag geld uitgeef, want ik ben best zuinig en ik heb niet zo'n goede betaalde baan. Ik denk dat een vrouw mijn spaargeld waar ik lang voor gespaard heb uit gaat geven. En kinderen zijn duur. Ik spaar liever....
Seriously? :facepalm:
:rofl: Die date is precies al lang overdue voor jou. Je lijkt een beetje wereldvreemd. :proud:
Dan ga je op zoek naar een gierige hardwerkende vrouw zonder kinderwens. Een vrouw die überhaupt geen wensen heeft lijkt mij het meest geschikt voor jou.
sinnombre schreef:
11-10-2017 15:34
Dan ga je op zoek naar een gierige hardwerkende vrouw zonder kinderwens. Een vrouw die überhaupt geen wensen heeft lijkt mij het meest geschikt voor jou.
Of een gulle rijke vrouw. Kan hij fijn zijn eigen centen houden.
Wees maar niet bang dat er een vrouw met jouw zuur verdiende centjes vandoor gaat.
Met deze instelling lijkt het me namelijk heel sterk dat een vrouw jou als leuk datingmateriaal ziet.
Alle reacties Link kopieren
Maak een boswandeling en neem een thermoskan mee ipv uit eten te gaan tijdens de eerste date ;)
Alle reacties Link kopieren
O_o
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
:popcorn:

laat die date maar zitten......kost geld....
Beter vrijgezel blijven. Je bent alleen maar ingesteld op wat het je gaat kosten ipv wat het je kan brengen.
Blijf maar lekker vrijgezel, pot je geld op, en dan lekker alleen en eenzaam naar je bankafachriften kijken :rofl:
Het volgende bericht in het topic Gierige acties:

Ik had een date met een vent, op het eind ging hij de rekening opsplitsen, en betaalde alleen wat hij zelf had gebruikt! Zelfs een fooi kon er niet af. Hij wilde me alleen thuis brengen als ik hem de benzinekosten vergoedde.
Alle reacties Link kopieren
Je vind iemand best leuk maar een vriendin kost geld: je 'moet' leuke dingen doen enzo.. heb je dat er echt niet voor over, het hoeft echt geen 100den euro's te kosten hoor..

Maar even hoor. Dat je niet wilt dat ze aan je spaargeld zit, prima. Dat is jouw keuze en kan ze alleen maar accepteren.. (ik snap het zelf ook wel) maar een date houd toch niet gelijk in kinderen??? Daarnaast begrijp ik hieruit dat je geen kinderwens hebt? Ik weet niet hoe oud je bent maar wellicht veranderd dat nog met een paar jaar? En anders moet je zeker niemand willen die wél kinderen wil want dat is helaas echt een dealbreaker voor de meeste vrouwen.

En ga even bij jezelf na: is ze echt heel leuk of ga je voor je geld (wat geen liefde en steun kan geven). Als iemand om die reden zou twijfelen om met me op date te gaan dan was ik er bij voorbaat al klaar mee.. want dan ben je niet zomaar zuinig (dat is namelijk prima) maar dan ben je een krent die geld in de weg laat staan van het leven.
Een vrouw gaat je spaargeld opsouperen? Maw vertrouw je jezelf niet. Je bent bang dat je al je geld aan haar geeft in ruil voor (goeie) seks?
Zou anders niet weten hoe ze aan je spaargeld zou kunnen.
je hebt vlinders in je buik, je bent verliefd :flirting: ....dan interesseert geld je geen ene moer.
je gaat ervoor
maar door het openen van dit topic zal het wel niet zo zijn
Alle reacties Link kopieren
een vrouw kan ook geld opleveren trouwens (nee, heb het niet over haar pooier worden). Maar samenwonen kan heel voordelig zijn qua kosten
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
11-10-2017 15:41
Wees maar niet bang dat er een vrouw met jouw zuur verdiende centjes vandoor gaat.
Met deze instelling lijkt het me namelijk heel sterk dat een vrouw jou als leuk datingmateriaal ziet.

dit dus!!
Oh my my.. blijf alsjeblieft vrijgezel. Waarom zou je het überhaupt overwegen?
Alle reacties Link kopieren
Lees je eigen verhaal zelf eens TO.
Blijf in godsnaam vrijgezel.
Je bent niet raar , als je geen relatie hebt.
Als je zo gelukkig bent , dan is het toch goed.
Een relatie moet niet !
Alle reacties Link kopieren
En hou op met dat gierig zijn...
Doe je voor jezelf nooit iets leuks ?
Het leven is al zo kort...doe er wat mee....leef !!
Advies? Heb jij helemaal niet nodig, immers geef je jezelf al zoveel antwoorden op je eigen vragen. Tip: Ga op date vertel haar alles wat jou doet twijfelen. Dan weet je toch wat zij ervan vindt? Zoveel smaken, zoveel vrouwen :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven