Eerste afspraak ooit met een meisje

21-10-2018 08:20 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben 21 en na veel praten op een dating app gaan we binnenkort een keer samen wat drinken.

Maar nu komt het. Aangezien ik nooit met een meisje heb afgesproken vraag ik me af hoe begroet je haar.

Gewoon hoi?

En waar zouden jullie het over hebben gewoob sport vrienden etc?

En als het klikt kan je aan het einde haar nummer vragen?

Als zij met ov komt em je merkt dat het klikt kan je dan voorstellen om haar naar huis te brengen. Of is dat not done?

Andere tips zijn ook welkom.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen zijn ook gewoon mensen, als het klikt gaat dat praten vanzelf.

Nee, niet haar nummer vragen en ook niet thuis brengen.
Alle reacties Link kopieren
essychan schreef:
21-10-2018 08:25
Vrouwen zijn ook gewoon mensen, als het klikt gaat dat praten vanzelf.

Nee, niet haar nummer vragen en ook niet thuis brengen.
Waarom zou ik niet haar nummer vragen?
Essychan:Natuurlijk vraag je wel haar nummer, hoezo vind je van niet?

Thuis brengen zou ik inderdaad niet doen.
Begroeten, ik geef altijd drie zoenen.
Verder gewoon lekker kletsen en interesse vragen aan haar stellen.
anoniem_186668 wijzigde dit bericht op 21-10-2018 08:29
2.10% gewijzigd
Zeg gewoon hoi en geef haar drie zoenen op haar wangen. Geen handje en statig gedoe.

Laat zien dat je interesse in haar hebt. Stel vragen aan haar. Dingen die je wil weten maar nog niet weet. Niet teveel over jezelf praten en je vrienden en jw sport/hobby’s, je studie/werk. Natuurlijk praat je er wel over maar niet alleen maar.

Als zij met het OV komt en de klik is er mag je haar zeker voorstellen om haar even thuis te brengen. Je bent een gentleman of je bent het niet natuurlijk.

Veel plezier of je date! Geen zorgen, het wordt vast leuk. :)
Alle reacties Link kopieren
Begroeten met 3 zoenen, niet met hoi :) En het hebben over dingen die jullie beiden interesseren. Toon veel interesse in haar en probeer haar te leren kennen. Ik zou niet voorstellen om haar thuis te brengen (kan opdringerig overkomen), maar wel na de date checken of ze veilig thuis is gekomen.
Alle reacties Link kopieren
ywtje schreef:
21-10-2018 08:28
Essychan:Natuurlijk vraag je wel haar nummer, hoezo vind je van niet?
Ze hebben via de dating app contact. Dus dat kan in de beginfase ook zo blijven. Misschien denkt hij dat het klikt maar zij van niet. Dan wi je nog niet je nummer geven of dat iemand weet waar je woont. Als er meerdere dates komen komt dat nummer wel.
Alle reacties Link kopieren
essychan schreef:
21-10-2018 08:33
Ze hebben via de dating app contact. Dus dat kan in de beginfase ook zo blijven. Misschien denkt hij dat het klikt maar zij van niet. Dan wi je nog niet je nummer geven of dat iemand weet waar je woont. Als er meerdere dates komen komt dat nummer wel.
Ik wilde het nummer van iemand op voorhand al hebben. Anders ging ik niet op date.

@TO geef haar jouw telefoonnummer gewoon vooraf. Mocht je elkaar niet kunnen vinden op de locatie vd date kan je even bellen.

Idd begroeten met 3 zoenen.
Je kan haar misschien even naar het station brengen maar meer dan dat zou ik niet voorstellen.

Maar zeg het dan wel. Als je wil kan ik je even op het station afzetten. Als ze niet wil no hard feelings. Ik accepteerde dat aanbod nooit op een eerste date.
Alle reacties Link kopieren
Oh en heb vooral heel veel plezier :)
Alle reacties Link kopieren
En masturbeer voor de date. Wel douchen daarna
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
21-10-2018 08:52
En masturbeer voor de date. Wel douchen daarna
Lol want?
Alle reacties Link kopieren
Nummer vragen kan best hoor!

3 zoenen ben ik het ook mee eens, bij afscheid ook weer.

Thuisbrengen zou ik niet doen, naar het station kan je zeker vragen. Waarschijnlijk zegt ze dan nee hoeft niet dan kan je nog 1x vragen of ze het zeker weet, daarna niet meer vragen. Idd wel checken of ze veilig is thuisgekomen.

Vraag haar dingen, bijvoorbeeld over haar dagelijks leven, vrienden, familie, hobby's, vakanties etc. Wees zelf (ook) open maar heb het niet teveel over jezelf.
Weywey123 schreef:
21-10-2018 08:53
Lol want?
Zodat je niet constant met een paal in je broek loopt, en om het langer vol te houden tijdens evt seks.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
21-10-2018 08:52
En masturbeer voor de date. Wel douchen daarna
:lol:

Vind het eigenlijk wel een goeie ahahaha
Alle reacties Link kopieren
Weywey123 schreef:
21-10-2018 08:53
Lol want?
Want tijdens is wel een beetje raar. :lol:
Trien30 schreef:
21-10-2018 08:43

@TO geef haar jouw telefoonnummer gewoon vooraf. Mocht je elkaar niet kunnen vinden op de locatie vd date kan je even bellen.


Ik vind dit wel een goed idee eigenlijk. Niet haar nummer vragen, alleen maar jouw nummer geven vooraf (en dus niets terug verwachten, ze geeft je vanzelf haar nummer als haar dat een goed idee lijkt).


Begroeten met drie zoenen op de wang. En als het klikt voorstellen om mee te lopen naar het station/de bushalte, en dan daar bij haar wachten tot ze in de trein/bus stapt, en dan nog even zwaaien als ze wegrijdt.
Alle reacties Link kopieren
En als ze tijdens de date naar de wc weggaat en zeker een kwartier weg blijft, dan zit ze niet te poe..., maar dan belt ze waarschijnlijk met haar bff's over hoe ze daar zsm kan wegkomen.... 😉
Weywey123 schreef:
21-10-2018 08:53
Lol want?

Ik hou niet van handen schudden met plakhanden.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het eerder bedoelt was als in dat je dan niet de hele tijd met een harde pik rondloopt hahaha
Alle reacties Link kopieren
Ik hou niet van die drie kleffe zoenen bij een eerste ontmoeting, zou de eerste afknapper al zijn voor mij.
Niet geschoten is altijd mis
niet praten over sport. Stel haar vragen
Bitje93 schreef:
21-10-2018 10:12
Ik hou niet van die drie kleffe zoenen bij een eerste ontmoeting, zou de eerste afknapper al zijn voor mij.
Oh echt? Geef jij een hand dan of hoe begroet je iemand?

Een hand geven vind ik zo afstandelijk met iemand waar je mee op date gaat. Alsof je een formeel gesprek in gaat.
Trien30 schreef:
21-10-2018 08:43
Ik wilde het nummer van iemand op voorhand al hebben. Anders ging ik niet op date.
Ik ook inderdaad.
Meest cliché antwoord ever: wees jezelf! Smaken verschillen, dat zie je in dit topic alleen al.
Ik zou het juist leuk vinden om het voorstel te krijgen thuisgebracht te worden (en kan altijd nee zeggen). En ik heb het liefste inderdaad al vooraf een nummer zodat je elkaar evt kan bellen als je elkaar niet kan vinden. Gewoon jouw nummer geven met die opmerking erbij, dan heeft ze iig al die van jou.
En praten geldt t zelfde: wees jezelf. Misschien is t fijn vooraf een paar vragen te bedenken zodat je die erin kan gooien als t gesprek stilvalt, maar mijn ervaring is dat als de klik er is het gesprek vanzelf loopt.
Qua begroeting: ik gaf eigenlijk altijd een knuffel, maar ook een hand of een zoen op de wang kan (ook eentje, t hoeven er geen drie te zijn ;) ).
Alle reacties Link kopieren
En wat ga je doen op die date?
ik geef mn bek ook maar een douw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven