Eerste date, hij is gelijk verliefd

01-06-2020 21:25 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb afgelopen weekend een eerste date gehad met een aardige vent, die ik heb leren kennen via een datingsite. We hebben samen gewandeld met zijn hond en het was heel gezellig. Aan het eind zei ik ook dat ik hem graag nog beter wilde leren kennen en dit was wederzijds. Helemaal leuk dus.
Maar....
Na onze date begon hij mij te overspoelen met appjes. Of eerder liefdesverklaringen. Hoe mooi en geweldig hij mij vindt en hij heeft zelfs gezegd dat hij met mij zou willen trouwen. Ik heb hierop geantwoord dat ik hem wel erg hard van stapel vind lopen en we elkaar pas net hebben ontmoet. Hij gaf mij wel gelijk, maar de liefdesverklaringen blijven maar komen. Ik zie het nu niet meer zo zitten om nog een keer op date te gaan. Op sommige appjes heb ik al niet meer gereageerd. Hij vraagt nu ook wanneer we elkaar weer zien.
Hoe kan ik hem nu het beste laten weten dat ik ben afgeknapt op hem en dus geen tweede afspraakje meer wil?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon eerlijk gezegd dat je hem te hard van stapel vindt lopen en dat je daarom niet meer wil. Misschien heeft hij er nog wat aan als tip voor de volgende date met iemand anders.

Hij klinkt echt niet als iemand waarmee je een tweede date zou willen, deze man gaat je zo erg claimen dat je er gek van wordt. Heel verstandig dus dat je niet meer wilt.
Alle reacties Link kopieren
je kunt ook zeggen, dat jij zijn gevoel niet deelt en het hier graag bij laat.
dat je op hem afgeknapt bent, kun je weglaten
Alle reacties Link kopieren
Duidelijk zijn! Geen enkele ruimte voor discussie laten.
Alle reacties Link kopieren
Hey, dankjewel voor je aanbod maar bij nader inzien voel ik niets voor een tweede date. Groetjes pinklemonade


Dikke kans dat hij natuurlijk gaat vragen waarom en hoe je dat nu kan doen.... niet op ingaan. Hooguit een ik voel niet hetzelfde als jij.

Jammer zeg dat het zo loopt, ik denk wel dat je antenne het juist heeft. Niet helemaal relaxed zo snel van stapel te lopen zeker niet als jij duidelijk je grens hebt aangegeven.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor hond was het?
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hier dus zelf ook echt de kriebels van krijgen. Sterker nog, ooit een date gehad met een man die ook non stop ging appen en vergelijkbaar gedrag vertoonde. Wou na de eerste date mijn ouders al ontmoeten :facepalm: Aangegeven dat ik het toch niet meer zag worden tussen ons, mede als reden dat hij te hard van stapel liep en dat het mij benauwde. appen vanuit hem hield helaas niet meteen op...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook het gevoel dat je niet meteen van hem af zult zijn. Meteen zo duidelijk mogelijk zijn dus.
Alle reacties Link kopieren
Je loopt ineens verschrikkelijk hard van stapel en ik knap daar enorm op af. Ik heb dan ook geen behoefte aan een tweede date. Groet pinklemonade
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
01-06-2020 21:36
Ik heb ook het gevoel dat je niet meteen van hem af zult zijn. Meteen zo duidelijk mogelijk zijn dus.
Juist :-)
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
01-06-2020 21:34
Wat voor hond was het?
Bij een labrador had je het al aan kunnen zien komen
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
01-06-2020 21:34
Wat voor hond was het?
:rofl: lol
Alle reacties Link kopieren
Saartjepoes2 schreef:
01-06-2020 21:33
Hey, dankjewel voor je aanbod maar bij nader inzien voel ik niets voor een tweede date. Groetjes pinklemonade


Dikke kans dat hij natuurlijk gaat vragen waarom en hoe je dat nu kan doen.... niet op ingaan. Hooguit een ik voel niet hetzelfde als jij.

Jammer zeg dat het zo loopt, ik denk wel dat je antenne het juist heeft. Niet helemaal relaxed zo snel van stapel te lopen zeker niet als jij duidelijk je grens hebt aangegeven.
Ik vind dit wel een goeie! Toch nog beleefd, maar wel duidelijk.

Vind het zelf indd ook jammer dat het zo loopt. Heb wel een leuke middag met hem gehad.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
01-06-2020 21:32
je kunt ook zeggen, dat jij zijn gevoel niet deelt en het hier graag bij laat.
dat je op hem afgeknapt bent, kun je weglaten
Dit.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
01-06-2020 21:31
Gewoon eerlijk gezegd dat je hem te hard van stapel vindt lopen en dat je daarom niet meer wil. Misschien heeft hij er nog wat aan als tip voor de volgende date met iemand anders.

Hij klinkt echt niet als iemand waarmee je een tweede date zou willen, deze man gaat je zo erg claimen dat je er gek van wordt. Heel verstandig dus dat je niet meer wilt.
Laat hem vooral bij een volgende date zich weer zo gedragen, zijn vrouwen tenminste gewaarschuwd.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
forumdame2011 schreef:
01-06-2020 21:37
Je loopt ineens verschrikkelijk hard van stapel en ik knap daar enorm op af. Ik heb dan ook geen behoefte aan een tweede date. Groet pinklemonade
Dat zou ik nooit zeggen. Kan alleen maar verkeerd uitpakken.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
pinklemonade schreef:
01-06-2020 21:48
Ik vind dit wel een goeie! Toch nog beleefd, maar wel duidelijk.

Vind het zelf indd ook jammer dat het zo loopt. Heb wel een leuke middag met hem gehad.
"Bij nader inzien", kan hij vragen om uitleg.
Je moet voorkomen dat hij je probeert te overtuigen dat je toch wel met hem moet afspreken.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zoiets ook meegemaakt, ook na 1 wandeling door het park (zonder hond). Hij bleef weken later nog bellen, op meest rare tijdstippen omdat hij dan voor zijn werk in het buitenland zat (zelfs vanuit X denk ik aan je, blabla) en vm inspreken. Heb ik nooit op gereageerd. Was wel vervelend. Uiteindelijk stopte hij gzd. Bleek later dat ik goed had gehandeld om te voorkomen dat het erger werd. Geen ruimte of aandacht geven, niet redelijk doen, voet bij stuk houden, geen contact onderhouden, je bent hem geen verklaring schuldig.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar, echt zo'n beetje letterlijk...

Ik zou heel duidelijk appen dat je het bij die ene date laat en niet verder wil afspreken en hem veel succes wensen bij het verder daten.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Het spijt me, maar de klik die jij voelt voel ik niet. Daarom lijkt het me beter om niet meer af te spreken. Succes met verder daten, ik hoop dat je de vrouw vindt die je verwachtingen deelt.
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
01-06-2020 21:59
Ik heb zoiets ook meegemaakt, ook na 1 wandeling door het park (zonder hond). Hij bleef weken later nog bellen, op meest rare tijdstippen omdat hij dan voor zijn werk in het buitenland zat (zelfs vanuit X denk ik aan je, blabla) en vm inspreken. Heb ik nooit op gereageerd. Was wel vervelend. Uiteindelijk stopte hij gzd. Bleek later dat ik goed had gehandeld om te voorkomen dat het erger werd. Geen ruimte of aandacht geven, niet redelijk doen, voet bij stuk houden, geen contact onderhouden, je bent hem geen verklaring schuldig.
Dus jij hebt hem eigenlijk gewoon compleet genegeerd?
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
01-06-2020 21:50
Dat zou ik nooit zeggen. Kan alleen maar verkeerd uitpakken.
Hoezo?
Alle reacties Link kopieren
forumdame2011 schreef:
01-06-2020 22:13
Hoezo?
Omdat je kritiek geeft.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
patchouli_ schreef:
01-06-2020 22:08
Het spijt me, maar de klik die jij voelt voel ik niet. Daarom lijkt het me beter om niet meer af te spreken. Succes met verder daten, ik hoop dat je de vrouw vindt die je verwachtingen deelt.
Sarcasme is ook niet goed.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
pinklemonade schreef:
01-06-2020 22:13
Dus jij hebt hem eigenlijk gewoon compleet genegeerd?
Netjes afwimpelen (zoals suggestie van Lilalinda). En als hij dan niet gelijk ophoudt (en ik gok zo maar dat dat zo gaat zijn): negeren en blokkeren. Geen ruimte geven, geen zuurstof geven. Weet hij waar je woont?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven