eerste date (wat zijn zijn intenties?)

10-06-2021 00:20 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben een eerste date gehad.
magnolia111 wijzigde dit bericht op 16-10-2021 19:56
89.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook ooit een date die perse voor de 1e date (!) naar de naaktsauna wou. Nou die wou gewoon een vleeskeuring en seks hoor.
Had er geen trek in.

Ben echt niet vies van de sauna, maar als iemand dat vraagt voor de eerste dates dan is het echt niet voor de ontspanning hoor...
Alle reacties Link kopieren
Aan de andere kant: dan weet jij ook meteen wat voor vlees je in de kuip hebt
Hou nou maar op want je hebt toch weer in no time een permaban te pakken. Geef het op!
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
10-06-2021 07:16
Hoe weten wij nu of hij serieus is of niet? Goede kans dat hij hoopt dat jullie van bil zullen gaan op de tweede date, maar dat zegt niets over intenties, dat zegt alleen maar dat hij (ook) van bil wil gaan.

Dat heb ik ook met iedere vrouw waar ik een relatie mee zou overwegen.
Dit . Waarom is het zo’n grof schandaal dat iemand snel wil neuken?
Ik wil dat meestal ook al op de 1ste of 2de date als ik het iets vind, terwijl ik iets serieus niet uitsluit.

Als jij dat niet wilt doe je een tegenvoorstel.
Alle reacties Link kopieren
Heel erg bedankt voor jullie reacties.
magnolia111 wijzigde dit bericht op 16-10-2021 20:00
88.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
10-06-2021 07:44
En wat had je zelf aan?
magnolia111 wijzigde dit bericht op 16-10-2021 20:00
13.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
10-06-2021 10:14
Nee jullie begrijpen het verkeerd: het is een privesauna zodat je er met je trainingspak aan in kan.
Maar ik zou op basis van je verhaal zeggen: die is hartstikke gay. Kom nou, trainingspakken en sauna’s hoe duidelijk wil je het hebben.
maak aub gay's niet uit. gay's zijn veel aardiger dan de hetero mannen en bij gay's zou ik me ook veiliger voelen.
Alle reacties Link kopieren
Bosrozen schreef:
10-06-2021 17:50
Dit . Waarom is het zo’n grof schandaal dat iemand snel wil neuken?
Ik wil dat meestal ook al op de 1ste of 2de date als ik het iets vind, terwijl ik iets serieus niet uitsluit.

Als jij dat niet wilt doe je een tegenvoorstel.
Als je op zoek bent naar een (serieuze) relatie, dan is snel neuken echt niet slim. Bovendien willen veel mensen elkaar leren kennen voordat ze gaan neuken. Behalve als je specifiek op zoek bent naar een neukdate en meer niet.
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
havermout1 schreef:
11-06-2021 01:01
Als je op zoek bent naar een (serieuze) relatie, dan is snel neuken echt niet slim. Bovendien willen veel mensen elkaar leren kennen voordat ze gaan neuken. Behalve als je specifiek op zoek bent naar een neukdate en meer niet.
Niet waar. De wereld is niet zo zwart wit. Genoeg mensen die snel van bil gaan en er een serieuze relatie aan overhouden.
Niet iedereen is hetzelfde en het ene is niet beter dan het andere.

Neemt niet weg dat het een onhandig voorstel is van de date, zeker als ik het verloop van de eerste date lees.
Magnolia111 schreef:
10-06-2021 23:37
Meneer voelde zich precies aangevallen want hij heeft nu gezegd dat ik heel verkeerd over hem denk en dat we beter toch kunnen stoppen.
Beter zo, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Als hij zo makkelijk naar privesauna’s gaat die bekend staan om de sex dates bij trainingspak tasjes jongens dan zou je alvast een soa test plannen kunnen naderhand
Alle reacties Link kopieren
Hoe kom je er ook op om voor de tweede date een privesauna voor te stellen. Of je nu uit bent op seks of niet. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Die vent is niet goed.

Toen jij hem aansprak op zijn intenties was het denk ik voor hem het teken dat er geen pussy in zit. En door (hij dan).
Alle reacties Link kopieren
Ja hij wil gewoon eens lekker ouderwets vol blaffen…
Alle reacties Link kopieren
Aan zijn reactie te zien wilde hij niets serieus….
Alle reacties Link kopieren
T hele probleem zit m gewoon in t appen.
Alle reacties Link kopieren
Update: hij wilt opnieuw afspreken om gewoon iets te gaan drinken.
magnolia111 wijzigde dit bericht op 19-06-2021 23:17
69.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch gwn nog een keer afspreken? Als je hem afgezien van dat saunavoorstel leuk vindt iig.
Je kan altijd nog na de 2e date afhaken.
Alle reacties Link kopieren
Jij krijgt het in de schoenen geschoven. Hij zegt niet sorry, onhandig voorstel, laten we wat anders doen. Hij zegt: jouw schuld dat jij verkeerd over mij denkt: ik hoef je niet meer te zien.

Afstoren en nu weer aantrekken. Ik zou er voor passen. Hij speelt spelletjes.

Ik zou appen. nee het was een wijs besluit dat jij niet meer verder wil. Ik wil het contact hierbij laten. Hij is niet de laatste man op aarde.

Jij wil te graag, je bent voer voor een foute man.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het alleen doen als JIJ hem beter WIL leren kennen
Alle reacties Link kopieren
Liz23liz5 schreef:
17-06-2021 19:00
Ik zou het alleen doen als JIJ hem beter WIL leren kennen
NOg beter? Aan het begin laat je je beste kan zien en die is al slecht. Hoeveel slechter moet het dan nog worden?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Magnolia111 schreef:
17-06-2021 12:27
Hij zegt dat ik heel verkeerd over hem denk
Ik denk het niet. En zelfs al zou het wel zo zijn, dit is te veel gezeur zo vroeg in het daten. Afkappen en hup door naar de volgende.
For whom the bell tolls
Alle reacties Link kopieren
Bosrozen schreef:
11-06-2021 01:45
Niet waar. De wereld is niet zo zwart wit. Genoeg mensen die snel van bil gaan en er een serieuze relatie aan overhouden.
Niet iedereen is hetzelfde en het ene is niet beter dan het andere.
Present!
Ik wil gewoon gelijk weten of het seksueel ook een beetje leuk is.
Chocolade, altijd goed!
Alle reacties Link kopieren
Maar dit is precies zoals Viva Amber zegt: rare gast
Chocolade, altijd goed!
Alle reacties Link kopieren
Zo'n prive sauna kost toch een paar honderd euro?
Toch fijn dat hij een dergelijk bedrag aan to wil uitgeven, een vrijgevige jongen dus.

En dan krijgt hij meteen kritiek van haar, ondankbaar :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Een heel verlegen player, dat is al besr bijzonder
Als je heel verlegen bent is een privé sauna best prettig
Maar doe vooral niet zo moeilijk

Heb je er zin in, in dat drankje, doe het.
Maar stop met dat over analyseren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven