Eerste kus

22-01-2021 10:02 38 berichten
Vraagje vooral voor de vrouwen hier.

Na hoeveel dates wil je dat een man voor de eerste kus gaat?

En hoe geef jij dan als vrouw subtiele signalen om dit duidelijk te maken?
Alle reacties Link kopieren
Fridaynight2020 schreef:
22-01-2021 12:50
Dat dacht ik ook altijd, eerlijk gezegd. Bij de eerste twee dates ontbrak de chemie totaal niet bij mij en mijn partner, maar toch nam hij beide keren vrij resoluut afscheid met een paar zoenen op de wang. Ik snapte er niks van :@@: . Bij de derde date, een paar dagen na de tweede date, volgde de (fantastische) zoen alsnog en inmiddels zijn we een paar jaar verder en nog steeds is er een enorme aantrekkingskracht tussen ons. :love:
Later bleek dat de enorme klik die we hadden hem een beetje had overdonderd (na jaren daten met wisselend succes) en dat hij me bewust wat beter wilde leren kennen. Hij was bang dat hij de indruk zou geven dat het hem alleen om de seks te doen was, terwijl dat niet zo was.

Haha, zo ging de eerste date met mijn (nu) partner ook! Ik kreeg een hand bij het afscheid :rofl: Ik was er zo beduusd van dat ik zelf niet eens actie meer heb ondernomen, behalve later een tweede date ingepland. Toen ging het beter (nam ik zelf ook initiatief) :proud: Hij zei later dat hij me niet wou afschrikken en 'niks wou doen wat ik ook niet wou'. Hij was alleen iets té voorzichtig geweest
Alle reacties Link kopieren
Ik knipper altijd schalks met mijn wimpers en laat subtiel een zakdoekje vallen.
Weet alleen niet of dit nu zo coronaproof is.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
22-01-2021 13:51
Haha, zo ging de eerste date met mijn (nu) partner ook! Ik kreeg een hand bij het afscheid :rofl: Ik was er zo beduusd van dat ik zelf niet eens actie meer heb ondernomen, behalve later een tweede date ingepland. Toen ging het beter (nam ik zelf ook initiatief) :proud: Hij zei later dat hij me niet wou afschrikken en 'niks wou doen wat ik ook niet wou'. Hij was alleen iets té voorzichtig geweest
Haha, ik zie het voor me, die hand :-D
Zo was het hier ook,voorzichtig willen zijn en daardoor een beetje onhandig worden :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik had vorige week een eerste date en we keurig corona afstand gehouden :) Hij was eigenlijk erg leuk aan de telefoon en ook aan het begin van de date maar op de een of andere manier kwam er maar geen echte spanning van hem uit. Hij bleef het maar gezellig houden enzo. Toen hij aan het einde van de date nog een knuffel wilde heb ik het maar op corona gehouden..
Alle reacties Link kopieren
Ik denk na de derde date en dan een hartelijk kusje op de wang. Op de mond absoluut niet tenzij ik dat initieer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik zie hier een hoop geile vrouwen boven maar zelf moet ik er niet aan denken plompverloren te gaan zoenen met iemand die ik nog niet goed ken. Liever laat dan te vroeg. Dan valt er nog iets te fantaseren. Een spannende hand op je arm, je hand voorzichtig pakken, dichtbij fluisteren. Zodat je het ziet aankomen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Pergamon schreef:
22-01-2021 13:51
Haha, zo ging de eerste date met mijn (nu) partner ook! Ik kreeg een hand bij het afscheid :rofl: Ik was er zo beduusd van dat ik zelf niet eens actie meer heb ondernomen, behalve later een tweede date ingepland. Toen ging het beter (nam ik zelf ook initiatief) :proud: Hij zei later dat hij me niet wou afschrikken en 'niks wou doen wat ik ook niet wou'. Hij was alleen iets té voorzichtig geweest
Nee hoor, die zoen kwam er toch? En de relatie ook.

Zouden echt meer mannen wat van kunnen leren.
Alle reacties Link kopieren
Al die mensen die 't hebben over zoenen op 1e date.. Bedoel je dan ook in tijden van corona?

Er is hier maar 1 iemand die begint over corona,maar dat lijkt me toch niet geheel onbelangrijk.

Ik knuffel en raak mijn vrienden niet eens aan.. Laat staan dat ik dan met een (vrijwel complete) vreemde ga staan zoenen of knuffelen op de 1e date.

Ik zoende voor corona gewoon wanneer ik daar zin in had. Nu houd ik eerste paar dates afstand totdat ik weet hoe iemand met corona regels omgaat en of we elkaar echt leuk vinden.

Als ik sommige date verhalen hier op 't forum lees lijkt het net alsof er helemaal geen corona is.

Ik vraag me af hoe anderen hier mee omgaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de mijne sinds mei vorig jaar. Dus idd alle Corona regels overboord. RIVM had net iets geroepen over een seks buddy: geregeld gelijk maar.
Chocolade, altijd goed!
Je weet het wanneer ik je zoen :)
En ik zou dat vanaf date twee overwegen.
Zouden echt meer mannen wat van kunnen leren.
[/quote]


Eens!
Vanaf de tweede date vind ik het gepast.
Farizia schreef:
23-01-2021 02:31
Vanaf de tweede date vind ik het gepast.
Ik denk dat de meeste het zo ervaren.
anoniem_63e9221a16305 wijzigde dit bericht op 25-01-2021 11:45
Reden: Fout
97.40% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven