En ineens doe ik het ook.....

11-08-2008 00:02 1226 berichten
Alle reacties Link kopieren
...voortdurend mijn mail checken. Mijn mobiel altijd binnen handbereik. Balen dat je nog steeds niks geen reactie hebt gekregen op je bericht..... gek word ik er van.

Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.

En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.

Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.

Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.

Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?

Flirten/versieren/hofmaken.. oude manier of nieuw?

Totaal aantal stemmen: 131

Heerlijk, die oude etiquette! (31%)
Doe maar lekker zoals het loopt. (69%)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Minpunten zijn toch gewoon mensenlijk Poezewoes, zolang jij er maar mee kunt leven en hij een positieve aanvulling op je leven is

Geniet ervan, ook van de onzekerheid
OK, één minpuntje: hij kan niet echt koken. Maar hij kan wel erg genieten van lekker eten en dat vind ik dan weer belangrijker!

Overigens ben ik wel iemand die meestal positief labelt. Elk nadeel heb z'n voordeel zeg maar.
- zocht het plaatje van die kat met een roze hartjesbril op, maar kan hem helaas niet vinden -
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Deez ook goed, Mylene?
Hoi Poez,

Geen idee eigenlijk of je me kent, ik forum bijna niet meer, maar in het verleden zaten we vaak op één lijn in discussies.

Heb geen echte on topic bijdrage, maar wilde graag even zeggen dat ik het heel erg leuk voor je vind.

Helemaal hopeloos van voren af aan op deze leeftijd (en AL die wijsheid die je daardoor hebt ) moet geweldig zijn

Geniet ervan!

Oh, en speciaal voor MyleneValerie:

sprankelend wijzigde dit bericht op 24-08-2008 22:47
Reden: wegens bedrioevend resultaat snelcursus plaatjes plakken gevolgd
% gewijzigd
Tuurlijk weet ik wie je bent Sprankel, ik vroeg me al af waar je was gebleven! Beetje forummoe?

Ja, al die wijsheid, hahaha. Die je net zo hard als een 16-jarige overboord zet.

Maar het is wel leuk, op deze leeftijd ben je toch minder bezig met of je wel goed overkomt etc. Dit ben ik en wees er maar blij mee. Dat vind ik wel heel bevrijdend! Ik speel geen spelletjes meer en ook hij is heel open in dingen. Heerlijk is dat!
Gheghe, jij schrijft 'forummoe' en ik wilde serieus typen 'Neuh, gewoon algeheel levensmoe'. Maar dat bedoel ik nou eigenlijk ook weer niet

Forum is heerlijk, maar kan voor mij ook een manier zijn om een hoop dingen die moeten gebeuren uit mijn blikveld te duwen. En die luxe kon ik me even niet veroorloven aangezien ik dan samen met mijn spruitjes dakloos zou zijn geworden. Maar voilà, ik wend mij tot u vanaf mijn nigel nagel neue thuiswerkplek, dus dat onheil is ook weer bezworen . Dus tenzij ik onverhoopt ook tegen een überleuke meneer aanloop kijk ik verheugd uit naar een winterseizoen vol forumpret.

En dan ben jij mijn bouquetreeks
Hahaha, Sprankel. Nou bouquetreeks it is.....

Heb gister een hele poos met hem aan de telefoon gezeten en wat ik zaterdag al vermoedde zet zich nu toch echt door: my defencesystem is going down.....

Ben heel langzaam heel erg verliefd aan het worden en het voelt alsof ik me in een warm bad laat zakken. Hij geeft me het gevoel niet bang te hoeven zijn, hij bevestigt alleen maar. Ik vind het nu alleen nog maar eng klinken, maar niet meer voelen.... vandaag niet tenminste, hahaha.

Ik heb nog wel een hele fijne man in de aanbieding, Sprankel. Hele goede vriend van me. Lief, jongensachtig, strak in het velletje, mooie ogen en ondanks zijn wat chaotisch geheugen best heel slim. Dol op kinderen maar zelf geen aanhangsels. Die wil ik best aan jou kwijt, krijg ik er een leuke vriendin bij
O, ik wil hier ook mee kunnen praten, maar zover is het nog niet... Dus check ik nu (sinds gisteren) vooral mijn mail en mobiel (of ie het nog doet), etc. Slaat vooralsnog nergens op. Drie weken geleden leuke meneer ontmoet, werd ONS (ik weet het, suf). Hij vroeg mijn nummer, maar belde niet. Dat kan, want het was een ONS. Vrijdag had ik er ineens genoeg van (niet dat ik zat te smachten) en heb een kort, best geestig briefje gestuurd. Hij vond dat erg leuk, had zelf een beetje lopen miepen over wel/niet bellen en vond het toe alweer te lang geleden, durfde niet zo goed meer, maar hij belde meteen op ('Je maakt mijn hele dag goed') en we spraken die avond weer af. Was ontzettend prettig. Bij hem geslapen en het voelde erg goed. Niet alleen in bed trouwens. Ik vind hem leuk. Hij gaat zeker bellen, zegt ie. En ik heb gezegd dat ik zo'n briefje maar 1x stuur, dus hij weet dat het initiatief nu bij hem ligt. En daar zit ik dan. Vol verwachting klopt mijn hart...
Hahaha, go Kaat! Pfff, ben ergens wel heul blij dat ik die horde al heb gehad, hahaha. Succes!
Wat lief van je om dat te zeggen!

Maar eh... in het kader van de ontluikende vriendschap is het verstandiger geen mannen die je na aan het hart liggen in mijn aura uit het oog te verliezen . Al heb ik hier een hele voorraad pillen tegen chaos liggen, en in de Liefde is delen vermenigvuldigen toch?

Defencesystem down klinkt als bouquetreeks... Zucht... Zwijmel...

Mooie omschrijving trouwens, klinken & voelen.
Als er al een horde is, Poezewoes :-) Want misschien had ie dit weekend gewoon zin in seks, dat zou best kunnen, niet waar? En hoor ik gewoon weer niets. Zou ik jammer vinden, want voor het eerst in lange tijd zie ik bij iemand eventueel wel iets meer voor me. Grappig wel, want op zijn uiterlijk zou ik in eerste instantie helemaal niet vallen, maar hij praat leuk, we hebben veel raakvlakken, zelfde soort achtergrond, wat dat betreft is het een match, denk ik. En zonder kleren aan was het ook geweldig, alsof we elkaar al jaren kenden. Voelde me ontzettend veilig en op mijn gemak. Ook geen ongemakkelijk gedoe de volgende ochtend. Helemaal fijn.

Ik kan slecht tegen dit soort gewacht en gedoe, maar er zit niets anders op dan me er voor dit moment gewoon bij neerleggen, het is tenslotte nog maar iets meer dan 24 uur geleden...
quote:sprankelend schreef op 26 augustus 2008 @ 12:39:

Wat lief van je om dat te zeggen!

Maar eh... in het kader van de ontluikende vriendschap is het verstandiger geen mannen die je na aan het hart liggen in mijn aura uit het oog te verliezen . Al heb ik hier een hele voorraad pillen tegen chaos liggen, en in de Liefde is delen vermenigvuldigen toch?

Defencesystem down klinkt als bouquetreeks... Zucht... Zwijmel...

Mooie omschrijving trouwens, klinken & voelen.Oh jee, wat doe je met die mannen dan Sprank?

Jaaa, zwijmelzwijmel. Helemaal omdat hij me een hele rits woestaantrekkelijke foto's heeft gestuurd en ik die nu op mijn bureaublad heb staan. Getver, ik ben echt erg......
Tsja, afwachten Kaat... hebben jullie helemaal niks afgesproken over contact opnemen ofzo?

Ik wist in ieder gewval na de eerste afspraak, dat ik hem de week erna weer ging zien, hij zou naar mij toe komen. Mijn onzekerheid zat hem meer in dat ie af zou zeggen, haha.

Maar over de bal bij hem leggen; ik heb me gewoon voorgenomen, aan begin al, dat ik geen spelletjes speel. Niet wie is er aan de beurt, niet hoelang moet je wachten voor etc etc. This is me, take it or leave it. Ik doe waar ik behoefte aan heb. Ik neem vaker initiatief tot contact, gewoon omdat ik minder geduldig ben. Overigens bel ik hem vaak op het moment dat hij met de telefoon in zijn handen staat om mij te bellen en dan denk ik wel eens: Mm, had toch nog even vijf minuutjes moeten wachten, hahaha. Maar hij vindt het geen probleem. Voelt zich niet gepushd etc. Tsja, zo ben ik gewoon, een communicatiejunkie. Als ie dat onplezierig vindt, past hij gewoon niet bij mij....

En ik kan je vertellen, het werkt! Ik heb echt niet de neiging hem tien keer per dag te bellen ofzo. Net als met roken: als je van jezelf niet mag roken, heb je tier keer meer behoefte aan die sigaret.
Poezewoes, toen ik gisteren bij hem wegging, zei hij dat ie me ging bellen. Dus daar moet ik dus gewoon maar vanuit gaan, lijkt me. Nu weet ie dat ik deze week 's avonds moet werken en dus geen tijd heb, nu bellen om weer af te spreken, heeft weinig zin.

Ik speel ook absoluut geen spelletjes, maar heb daardoor in het verleden nogal eens mijn neus gestoten, dan ging ik veel te snel. En ik vind: ik stuurde hem vrijdag dat briefje, dat was mijn stap, dus nu is het zijn beurt. Want weer contact zoeken, voelt in mijn ogen toch een beetje als mezelf 'aanbieden', dan geef ik hem niet de kans om ook iets te ondernemen. En dan weet ik ook niet of ie voor het gemak ja zegt, of ook een beetje moeite voor me wil doen, toch?

Maar mocht er een vervolg komen, dan ben ik net als jij, dat hoort gewoon bij me.
Heb je ook wel gelijk in. Bij mij kwam het initiatief voor de eerste afspraak, nadat we in de vakantie een week op hetzelfde kampeerveld hadden gestaan, eigenlijk geheel van zijn kant. Dus dat voelt al anders....

Maar zo'n vage uitspraak,"Ik ga je bellen!" Oeh, das jeukend. Zeg dan "Ik ga je vrijdag bellen" ofzo! Toch? Hahaha.
quote:Oh jee, wat doe je met die mannen dan Sprank?

Laat ik het zo samenvatten, als er een mannelijk equivalent van het vivaforum zou zijn, dan zouden er daar topics op worden geopend met de prangende vraag waarom ik nou toch niet terug sms/mail/bel/whatever

Op zwarte dagen denk ik dan dat ik gewoon nog niet toe ben aan een nieuwe relatie, op zonnige dagen weet ik gewoon "Nehh... just not that into him".

Daarom vind ik jouw verhaal ook zo leuk denk ik. Kijk, aan gebrek van interesse uit de XY hoek ligt het 'niet echt'. Maar zèlf eens een keer lichtelijk de weg kwijtraken... (en bijvoorbeeld mijn desktopachtergrond volzetten met foto's van woestaantrekkelijk mannenvleesch... OMG hoe oùd ben jij ). Zucht... dawillikook!

@ Kaat, mooie heldere actie, ik hoop dat hij belt (en dat je 24 mannenuren weet te relativeren tot de 8 dagen die dat voor ons lijken )
" Laat ik het zo samenvatten, als er een mannelijk equivalent van het vivaforum zou zijn, dan zouden er daar topics op worden geopend met de prangende vraag waarom ik nou toch niet terug sms/mail/bel/whatever "

Twee maanden geleden was ik denk ik op het zelfde punt als jij. Voor het eerst in jaren dacht ik: nu heb ik er eigenlijk wel weer eens zin in, verliefd worden enzo. En nog geen maand later liep ik dit exemplaar tegen het woestaantrekkelijke lijf.

Wil je het adres van de camping?

Oh, eeeehhhh.... 37
Kijk, daar heb je het al, ik zat deze zomer weer bij Ons pa en Ons moeder. Kom maar door met die camping!

En 37... dan heb ik nog 3 jaar. En dan die twee maanden nog...

Dus het goede nieuws is dat ik nog prima op schema lig.

Slechte nieuws is dat ik toch nodig op zoek moet naar betekenisloze sex om die periode te overbruggen. Problemen, problemen
Hij stuurde me vanmiddag een sms'je. Dat ie het zo leuk gevonden had. Dus dat is een begin...
Betekenisloze sex... zal mijn ogen eens open houden. Nog voorkeuren? Type? Bouwjaar?
quote:Kaat64 schreef op 26 augustus 2008 @ 16:56:

Hij stuurde me vanmiddag een sms'je. Dat ie het zo leuk gevonden had. Dus dat is een begin...En wat heb je terug gestuurd?
Nou, eerst keurig anderhalf uur gewacht en toen teruggeschreven dat ik er persoonlijk geen bal aan vond :-)
Whahahahaha! Vast niet!

Gaaf dat ie gesmst heeft!

Wat heb je teruggesmst? Nou? Nou?

Jullie lijken wel pubers.

Sprank, heb je het een beetje meegekregen mijnerzijds? Heb ik je prive gehyved?
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven